Hvala na objašnjenju, videću sa ovima kad me budu zvali pošto se u poslovnicama očigledno prave ludi i to namerno. Ubedljivo najgora korisnička podrška od sva tri operatera.
Moraš da shvatiš da oni moraju da pričaju ono što je dobro po njih, ne po tebe. Oni znaju sve, imaju iskustva iz februara ali tako im rečeno da pričaju a zna se šta je naređenje i da ono mora da se poštuje. Nenoj očekivati da će ti bilo ko reći kakva je procedura, u nekim poslovnicama ne daju čak ni da se izjasniš pisano u vezi raskida, da potpišeš zahtev za raskid, već zavode u nekakvu bazu pa te neko zove. Zna se vrlo dobro kako se ugovor potpisuje i raskida, i kada si potpisivao morao si da staviš neki potpis na papir niko te nije zvao naknadno da pregovara o potpisivanju.
Generalno narod je u ovoj zemlji slabo naučen da se bori za svoja prava koja mu pripadaju zakonima, dosta ljudi ni ne razume šta znači ugovor, raskid, zahtev za raskid, potpis, reklamacija, dosta ljudi ne zna da otvori na telefonu sajt telekoma a kamoli koja su mu prava kao korisniku, takvi su operaterima najisplativiji. Većina njih će se javiti kada im stignu januarski računi posle 5.febuara.
Čak se i na forumu, gde se očekuje da je makar 80% ljudi upoznato u it svet i tehnologiju, javlja nekolicina ljudi posle svega da se bune i žale oko veće cene. Tek nekoliko strana je ispisano ovde, a to je na broj pretplatika u Telekomu statistička greška.
Uostalom, verovatno su videli da im je prošlo odlično u februaru, sami korisnici ovde potvrđuju da su gotovo svi pristajali na neke ustupke a samo par nas je uradilo raskid što je opet na broj pretplatika statistička greška (brojke u Ratelovim pregledima samo rastu). To ostavlja njima prostor da dalje rade šta žele, što vrlo vešto koriste.