Šta je novo?

Supernova (2024)

Skromno :) Nema potrebe za tim, meni je istekao ugovor, tražio sam ponudu da ostanem kod njih i dobio sam 12 meseci po 50%. To je bilo početkom marta meseca. A 24 meseca upola cene teško da će bilo kome da daju, pogotovo ako si stari korisnik.
 
zvao ja lepo super novu javio se jako fin dragan covek koji mi objasnio SVE OD A DO S.

svaki korisnik ce se izjenacit sa downlodom na optik mrezi

ja sam ga pitao dobro ja imam 100/25 sta cu ja dobit kaze vi cete imat 100/100 za istu cenu ^^_^^
 
Sada sam ih zvao. Sa 3200 mi podizu racun na 4100.
Na pomen raskida mi rekli da imju pravo penale da mi udare jer prevremeno raskidam.
Ja bih rekao da u ovakvim slucajevima nemaju pravo da mi traze naknadu ili gresim?
 
nemaju pravo. po clanu 131 sve pise u njihovoj objavi. https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-...cijalna-ponuda-vazi-za-sve-mts-korisnike.html

Prelaskom na aktuelnu ponudu ostajemo verni kvalitetu i najboljem korisničkom iskustvu, a cilj nam je da svim našim korisnicima omogućimo da uživaju u svim pogodnostima naše ponude u mreži broj 1. Ovim prelaskom korisnicima se garantuju prava u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama.
 
A da li negde imaju tacno koji paket obuhvata koje kanale?
Ja sam pre ove migracije imao sve TV kanale, sada me migriraju da biram dodatna 3 paketa, ali ne znam koji sta obuhvata.
 
A da li negde imaju tacno koji paket obuhvata koje kanale?
Ja sam pre ove migracije imao sve TV kanale, sada me migriraju da biram dodatna 3 paketa, ali ne znam koji sta obuhvata.
podnesi zahtev za raskid i nece te dirati posle :p
 
Једно питање, погубио сам се међу овим коментарима. Јел све ово што пишете важи за МТС или за СН? У СН је била нека миграција почетком године ваљда?
 
Sada sam ih zvao. Sa 3200 mi podizu racun na 4100.
Na pomen raskida mi rekli da imju pravo penale da mi udare jer prevremeno raskidam.
Ja bih rekao da u ovakvim slucajevima nemaju pravo da mi traze naknadu ili gresim?

Isti plan sam i ja imao, ista cena. Na kraju su mi ponudili pet meseci po 50% nižoj ceni iako, kako kažu "nude samo mesec dana sa popustom" Kakve jajare :D
Rekoh ajde i ovako nemam neku konkurenciju ovde. Orion je tu al od komšija čujem da kad dune vetar nemaju signal itd.
 
Једно питање, погубио сам се међу овим коментарима. Јел све ово што пишете важи за МТС или за СН? У СН је била нека миграција почетком године ваљда?
Važi za sve korisnike telekoma. U februaru su takođe prebacivali sve korisnike na tadašnju aktuelnu ponudu.
 
Isti plan sam i ja imao, ista cena. Na kraju su mi ponudili pet meseci po 50% nižoj ceni iako, kako kažu "nude samo mesec dana sa popustom" Kakve jajare :D
Rekoh ajde i ovako nemam neku konkurenciju ovde. Orion je tu al od komšija čujem da kad dune vetar nemaju signal itd.
Poslao sam im zvanični mail, videćemo šta će napisati...
 
Crkao mi je STB uredjaj za vikend. "Pozajmio" sam od drugara koji ima SN slican model(malo starija verzija) i probao da stavim svoju karticu ali mi izbacuje gresku kartice.
Da li ima svrhe petljati se sa tim ili da odnesem stari uredjaj u poslovnicu i trazim da mi daju drugi? Ili moram da zovem na onaj broj za koji naplacuju kao da zoves hotlajn pa da cekam nedelju dana da neko dodje da zameni?
 
Једно питање, погубио сам се међу овим коментарима. Јел све ово што пишете важи за МТС или за СН? У СН је била нека миграција почетком године ваљда?
Da ja bas sad predao zahtev za raskid ugovora jer opet nisam saglastan za novo povecanje cena radnica u Delti je bila sokirana jer nije znala kakvo je sad povecanje cena 🙈 igra macke I misa se nastavlja 😅
 
Jel koristi neko Home Assistant preko supernove (optike) ?
Ako neko ima, molim da mi se javi u PP, potrebna mi je pomoc oko podesavanja.
 
Ја имам Супернова М пакет (3200рсд) потписан у априлу (10 месеци 50%)... Сад појма немам да ли ће и на шта да ме пребацују и која ће цена бити, најгоре ми што је уговор на мајку па би морала она да иде да подноси захтев за раскид.
 
Sada sam zbao operatera . Ja imam televiziju besplatnu a internet placam, paket mi je 2s . Internet mi je 150/75 . Operater mi je rekao da do kraja minimalnog ugovora , televiziju i dalje ne bih placao , sto znaci da bi samo placao internet kao i sada . A internet nemaju od 150-75 to jest nemaju cenu za isti tako da na novoj ponudi imaju samo od 100/100 i 200/200 i nezna na koji internet bi me prebacili haha posto se onda vodi da samo placam jednu stavku (to jest internet) a televizija besplatna . Dodala je da ako se nezalim mogucu je (verovatno)da ce sami da dignu cenu i to je to . A ako se zalim (ona kaze) ima sanse da do kraja ugovora imam istu cenu , i isti paket kao i do sada . Ovih dana idem do poslovnice da podnesem zahtev za raskid zbog povecanja cene . Ako mi ponude istu cenu do kraja ugovora prihvaticu , a ako ne raskinucu ugovor i verovatno cu uzeti samo internet negde drugde i to je to .
 
Skromno :) Nema potrebe za tim, meni je istekao ugovor, tražio sam ponudu da ostanem kod njih i dobio sam 12 meseci po 50%. To je bilo početkom marta meseca. A 24 meseca upola cene teško da će bilo kome da daju, pogotovo ako si stari korisnik.
Hvala i tebi i ostalima koji pokušavaju da pomognu, ali što reče jedan kolega sa foruma "stvarno sam pogubljen"... Pratim više sličnih tema, pa moguće da ne mogu da sistematizujem sve informacije :).

Priča sa IDP i sa 24m x 50% je vezana samo MTS - SN otpada za ovakvu ideju?
SN i MTS su isto, ali ipak ima razlike... SN se pripaja MTSu, ali ipak ne još uvek? SN i MTS ne koriste istu infrastrukturu (za MTS mora novi priključak), ali te MTS ne smatra novim korisnikom ako prelaziš sa SN? Yettel koristi MTS optiku i za njih se koristi IDP... Sve su ovo pitanja na koje sam tražio odgovore i mislim da su svi odgovori "DA".

Imam ponudu od SBBa od 24m x 50% i rado bih je prihvatio, ali... ima svojih mana:
  • nemaju optiku na mojoj lokaciji
  • SN (MTS) i SBB koriste drugačije uređaje i njihova lokacija u kući je drugačija, pa bih morao (ne malo) da prepravljam instalaciju - trenutne konekcije na kablu ne bih mogao da koristim - SBB nudi WiFi i Mash uređaje da se ovo nadomesti, a ja nešto nisam siguran u kvalitet signala koji ću tako dobiti
Ispada da je SN najgora opcija za prelazak na druge operatere.

Cene usluga su im BEZOBRAZNE!!!
Čekam da neko odgovori koliko treba da sam "van" SN (MTS) mreže, pa ako postoji opcija, da se vratim kao novi korisnik kod njih za 24m x 50%... Trenutno, drugačije mi se ne ostaje kod njih.
 
Sada sam ih zvao. Sa 3200 mi podizu racun na 4100.
Na pomen raskida mi rekli da imju pravo penale da mi udare jer prevremeno raskidam.
Ja bih rekao da u ovakvim slucajevima nemaju pravo da mi traze naknadu ili gresim?
nista reci samo da zelis da ti pretplata ostane ista po ugovoru koju ste vi potpisali do kraja ugovorne obaveze, i tako su meni ostavili.
 
nista reci samo da zelis da ti pretplata ostane ista po ugovoru koju ste vi potpisali do kraja ugovorne obaveze, i tako su meni ostavili.
Sa odlaskom u poslovnicu ili samo pozivom kol centra?
 
… pisao na mail juče, još ne odgoaraju… bio u poslovnici i kažu zahtev o raskidu u pisanoj formi… da li neko ima formu koju je podnosio prošli put, kako bi ih ubrzali…?! Hvala!
… nadjoh stari efektive, zgodan da se preformulišr malo…
 
Poslednja izmena:
Ovaj mts definitivno poludeo (može im se) većina naroda nema alternativu. Samo neke migracije promene cena itd... Nikako da ispoštuju slovo ugovora. Ja koliko znam ono što se potpiše mora se ispoštovati do kraja. Nego imate pravo raskida, jer znaju će dosta ostati.
 
Meni ističe sad 16tog i sad ne znam šta da radim, uzeo bih samo net 200 na coax a da li će i njega poskupeti dal se zna?
 
Sve jasno.
Videcu da li je lokalac kod mene stigao blizu sa optikom, to mi je jedina alternativa a cene su nize i optika je. Da uzmem neki nizi paket kod Supernove bez obaveze pa kad dodje da otkacim ove diletante, ja da im placam za premijum ligu koju ne gledam....
 
Nazad
Vrh Dno