Šta je novo?

Samsung Galaxy S23

Neka me neko ispravi ako grešim, s23 ultra ima dva digitajzera. Jedan za S pen, drugi za klasičan dodir prsta. Po tvojoj prici verovatno ne radi digitajzer za s pen. Moguće da je problem u samom displeju koji je zamenjen. Zahtevaj novi displej.
Obe olovke koje je on probao su pisale na telefonu, to nije sporno, ali je telefon nikako ne registruje kao da je tu u telefonu, a ona jeste. Ne moze da radi vazdusno i te komande.

Hvala puno na odgovoru i na pomoći.
Jako mi znače ove informacije jer nisam baš toliko upućen u sve ovo.
Veliki pozdrav😊
 
Pozdrav, razmisljam da kupim S23 Ultra ili S24 Ultra, oba 256gb. Radije bih s23 Ultra ali me brine do kad ce biti podrzan update. Do sada nisam koristila Samsung. Pomagajte :D

S23 mi je isto opcija jer je manji gabaritno. ;)

Hvala ljudi :)
S23 serija dobiće Android 15 i 16 a posle toga još najmanje 2 godine sigurnosnih zakrpa .
 
Obe olovke koje je on probao su pisale na telefonu, to nije sporno, ali je telefon nikako ne registruje kao da je tu u telefonu, a ona jeste. Ne moze da radi vazdusno i te komande.

Hvala puno na odgovoru i na pomoći.
Jako mi znače ove informacije jer nisam baš toliko upućen u sve ovo.
Veliki pozdrav😊
Da li ti je ukljucen bt i ova opcija?
 

Prilozi

  • Screenshot_20241124_145135_Air command.jpg
    Screenshot_20241124_145135_Air command.jpg
    118.9 KB · Pregleda: 36

Prilozi

  • Screenshot_20241124_150405_Air command.jpg
    Screenshot_20241124_150405_Air command.jpg
    79.2 KB · Pregleda: 31
A jesi probao da resetujes S pen? Udjes u s pen pa gore desno imas opciju reset s pen
 
Ima ne netu upravo razlika ekrana, koji radi normalno i koji ne prepoznaje olovku. Kao oba su original ali ....Jedan nas /BG/ serviser je upravo to opisao za s23 u.
 
Pre svega hvala tebi na podeljenom iskustvu i na pomoći oko ovih informacija koje su mi trenutno od velike pomoći😊

Što se tiče frejma, moj je bio očuvan sa leve, gornje, donje, a sa desne strane je bio malo oštećen jer je staklo puklo baš na ivici. On je mene pozvao i rekao da se boja frejma ne poklapa sa mojim ranijim i da dođem i pogledam. Kada sam došao on je već stavio taj frejm i rekao da je ista boja. Verovatno je postojala potreba da se zameni, ali ne sa polovnim kao što je taj serviser to uradio, već sa novim frejmom. Oni su na početku rekli da i ekran i frejm stižu potpuno novi.

Kada sam izašao iz servisa iste sekunde sam video da S pen ne radi i odmah sam se vratio i ukazao na problem. On je probao da ubaci još jednu olovku, međutim nijednu od te dve telefon nije prepoznao. Pa je otvorio telefon i rekao da on ništa tu nije zeznuo. I pokušavao da poveze olovku u podešavanjima što je nemoguće i što sam mu ja ukazao jer je svakako telefon ne registruje. Pravio se blesav, došao je kraj radnog vremena i morao sam da odem, tako da u ponedeljak tj sutradan da rešim to.

Što se tiče kamera pre nego što sam ih odneo u servis iznutra su bile čiste jer telefon nikada pre toga nije otvaran i kupljen je nov. To sam tek primetio kod kuće da je ostala prašina unutra i neki lepak...

Vidi se sve na slici😊
Kako ti je zatvorio telefon kada ga je otvorio ispred tebe? Ja sam recimo iz Niša, telefon sam morao da šaljem u Promobi u Beogradu kako bi se zamenio ekran iz tog razloga što ga nakon zamene ekrana stavljaju u vakum komoru da telefon ne bi izgubio vodootpornost nakon zamene ekrana. Da li ga je taj tvoj serviser stavljao u komoru ili ga je samo ovako obično zalepio?

Što se tiče frejma, radnica u servisu mi je objasnila - čak i najmanje oštećenje frejma može da dovede do pucanja novog ekrana, iz tog razloga se frejm menja ukoliko je oštećen. Kada sam ja menjao ekran nije bilo potrebe da menjam frejm jer nije bio oštećen, ali se sećam da su mi rekli da u koliko bude bilo potrebe da se frame menja da će ga naručiti ako ga nemaju u mojoj boji i da će to potrajati oko nedelju dana. Tako da sve i da taj tvoj servis nije imao odgovarajući frejm trebalo je da ga naruči, a ne da ti za 40.000 sklepa telefon od otpada koji su imali po radnji.

Ja ti predlažem da sutra nastupiš sa oštrim stavom, da zahtevaš novac nazad, taj display neka skinu i vrati im ga, a ti telefon odnesi u Promobi. Ja sam svoju opravku platio 300€ i od letos do sada nisam imao ni jedan problem.
 
Kako ti je zatvorio telefon kada ga je otvorio ispred tebe? Ja sam recimo iz Niša, telefon sam morao da šaljem u Promobi u Beogradu kako bi se zamenio ekran iz tog razloga što ga nakon zamene ekrana stavljaju u vakum komoru da telefon ne bi izgubio vodootpornost nakon zamene ekrana. Da li ga je taj tvoj serviser stavljao u komoru ili ga je samo ovako obično zalepio?

Što se tiče frejma, radnica u servisu mi je objasnila - čak i najmanje oštećenje frejma može da dovede do pucanja novog ekrana, iz tog razloga se frejm menja ukoliko je oštećen. Kada sam ja menjao ekran nije bilo potrebe da menjam frejm jer nije bio oštećen, ali se sećam da su mi rekli da u koliko bude bilo potrebe da se frame menja da će ga naručiti ako ga nemaju u mojoj boji i da će to potrajati oko nedelju dana. Tako da sve i da taj tvoj servis nije imao odgovarajući frejm trebalo je da ga naruči, a ne da ti za 40.000 sklepa telefon od otpada koji su imali po radnji.

Ja ti predlažem da sutra nastupiš sa oštrim stavom, da zahtevaš novac nazad, taj display neka skinu i vrati im ga, a ti telefon odnesi u Promobi. Ja sam svoju opravku platio 300€ i od letos do sada nisam imao ni jedan problem.
Hvala ti na podeljenom istkustvu.

Otvorio ga je nekim nožićem jer je bio sveže zalepljen kad sam ja došao ( što znači da ga nakon prvog otvaranja nije stavio u komoru), a nakon drugpg otvaranja ga je samo zalepio nečim, ne razumem se kako to sve funkcioniše, ali nije ga stavljao u komoru.

Da slažem se, trebao je nov frejm da mi stavi, a ne taj polovan od drugog telefona, sačekao bih koliko god da stigne nov. Iako je to trebalo sa ekranom da stigne. Tako da ne znam šta je radio.

MIsliš tako da postupim? Ja sam mislio kao da tražim da mi poprave to vezano za olovku, ali sam to isto i već u petak tražio i on je rekao da ne može da reši. Pokušaću kao što ti kažeš da tražim novac nazad, sumnjam da će pristati, ali moram da se izborim da se sve to reši. Problem je što oni nisu izdali fiskalni račun, nego onaj papir sa ifotokopiranom cenom. Pretiću inspekcijom ako ne žele bilo šta da urade.
 
@anaris - pisao sam i ja nedavno ovde u temi, zamena ekrana u ProMobi ovlascenom servisu je bila nekih 34.000 dinara (nisam menjao okvir, nije bilo potrebe posto nigde nije bio ostecen, kao uostalom ni sam ekran spolja). Ovo sto su tebi tako amaterski uradili u tom servisu je cist kriminal...I nema sta da ne mogu da rese, naravno da moraju da rese posto je do njih i njjihove "popravke" . Ne znam iskreno ni kakakv savet da ti dam. Ja bih trazio da mi lepo vrate moj ekran i moj frame i pare, a sa tim svojim ekranom neka rade sta god hoce. I mozda bi bilo dobro da ne ides sam tamo.
 
@anaris - pisao sam i ja nedavno ovde u temi, zamena ekrana u ProMobi ovlascenom servisu je bila nekih 34.000 dinara (nisam menjao okvir, nije bilo potrebe posto nigde nije bio ostecen, kao uostalom ni sam ekran spolja). Ovo sto su tebi tako amaterski uradili u tom servisu je cist kriminal...I nema sta da ne mogu da rese, naravno da moraju da rese posto je do njih i njjihove "popravke" . Ne znam iskreno ni kakakv savet da ti dam. Ja bih trazio da mi lepo vrate moj ekran i moj frame i pare, a sa tim svojim ekranom neka rade sta god hoce. I mozda bi bilo dobro da ne ides sam tamo.
Slažem see, nisam ni znao za Promobi uopšte, da sam znao odmah bih ga tamo odneo, nije mi uopšte bilo ni do para, taj servis Doktor mobil mi je prvi izašao na google i imao je okej recenzije ljudi i bili su zadovoljni. Međutim i meni su tražili odmah na izlasku da napišem recenziju, ali sam odbio jer sam sumnjao u njihov rad i ispostavilo se da je istina.

Najbolje je tako kao što mi vi savetujete, da tražim novac nazad i svoje delove, samo je pitanje gde su oni to ostavili i da li će slagati da to više nije kod njih... Svakako ne planiram da idem sam i biću uporan.

Hvala Vam puno na savetima😊
 
Slažem see, nisam ni znao za Promobi uopšte, da sam znao odmah bih ga tamo odneo, nije mi uopšte bilo ni do para, taj servis Doktor mobil mi je prvi izašao na google i imao je okej recenzije ljudi i bili su zadovoljni. Međutim i meni su tražili odmah na izlasku da napišem recenziju, ali sam odbio jer sam sumnjao u njihov rad i ispostavilo se da je istina.

Najbolje je tako kao što mi vi savetujete, da tražim novac nazad i svoje delove, samo je pitanje gde su oni to ostavili i da li će slagati da to više nije kod njih... Svakako ne planiram da idem sam i biću uporan.

Hvala Vam puno na savetima😊
Hvala ti na podeljenom istkustvu.

Otvorio ga je nekim nožićem jer je bio sveže zalepljen kad sam ja došao ( što znači da ga nakon prvog otvaranja nije stavio u komoru), a nakon drugpg otvaranja ga je samo zalepio nečim, ne razumem se kako to sve funkcioniše, ali nije ga stavljao u komoru.

Da slažem se, trebao je nov frejm da mi stavi, a ne taj polovan od drugog telefona, sačekao bih koliko god da stigne nov. Iako je to trebalo sa ekranom da stigne. Tako da ne znam šta je radio.

MIsliš tako da postupim? Ja sam mislio kao da tražim da mi poprave to vezano za olovku, ali sam to isto i već u petak tražio i on je rekao da ne može da reši. Pokušaću kao što ti kažeš da tražim novac nazad, sumnjam da će pristati, ali moram da se izborim da se sve to reši. Problem je što oni nisu izdali fiskalni račun, nego onaj papir sa ifotokopiranom cenom. Pretiću inspekcijom ako ne žele bilo šta da urade.
Preti inspekcijama, udruženjima za zaštitu potrošača, pa i tužbom. Ja ne bi dozvolio da me neko izradi ni za 400 dinara, kamo li za 40.000. Usluga koju su ti papreno naplatili ne ispunjava standard i za to moraju ili da ti vrate novac ili da odgovaraju krivično.
 
Preti inspekcijama, udruženjima za zaštitu potrošača, pa i tužbom. Ja ne bi dozvolio da me neko izradi ni za 400 dinara, kamo li za 40.000. Usluga koju su ti papreno naplatili ne ispunjava standard i za to moraju ili da ti vrate novac ili da odgovaraju krivično.
Naravno, u potpunosti se slažem, upravo zato i pišem ovde da bi što više ljudi videlo i da ne bi otišli da ih zeznu kao što su mene.

A isto tako se i informišem i sve informacije ovde znače, kako me ne bi tamo pravili budalom.
 
Jedino sto bi meni bilo prihvatljivo je da uz inspekciju uzmes deo novca nazad i doplatis za promobi. Ako uspes da vratis sve pare da se sutiras u dupe od srece.

Posle prvog posta sam bio u fazonu da cutim i ne stajem na muku, al posle svih ovih dopuna...braaaaaaate...koliko su oni tebe *****ali a ti nemas nikakav dokaz ni za sta....
 
To Dr.Mobil prodaje sklopljen od uzetih delova iz drugih telefona.
A ti si druže još bio toliko uljudan da odeš iz servisa jer im je kraj radnog vremena...
Pa to, neznanje se skupo plaća...
Jedino sto bi meni bilo prihvatljivo je da uz inspekciju uzmes deo novca nazad i doplatis za promobi. Ako uspes da vratis sve pare da se sutiras u dupe od srece.

Posle prvog posta sam bio u fazonu da cutim i ne stajem na muku, al posle svih ovih dopuna...braaaaaaate...koliko su oni tebe *****ali a ti nemas nikakav dokaz ni za sta....
Pa videćemo sutra šta i kako, javljam sve.
Neću odustajati svakako

Hvala ti puno na odgovoru i na savetimaa.
Veliki pozdrav😊
 
Drugari jedno pitanje, da li je moguće da kada uključim Bluetooth na telefonu da mi ne iskače onaj meni sa svim uređajima koji su upareni sa mojim telefonom, već da se samo poveže sa trenutno dostupnim uređajem? Jako me iritira taj iskačući meni.
 
Moguće je. Stisni i zadrži prst na bluetoot dugmetu da i dobio to što hoćeš
 
Povezaće se sa poslednjim aktivnim uređajem, osim ako nemaš recimo upaljen miš i sluške. Kod mene se u tom slučaju poveže na oba u isto vreme. Isto je i kod automobila. Kada je duže i češće bio povezan na neki device, onda se sam povezuje na njega bez da moraš da držiš, ponovo ih povezuješ, otvaraš menije itd.
 
Ja mislim da me niste skapirali. Kada samo uključite Bluetooth da li vam izađe meni u donjoj polovini ugla sa svim dostupnim uređajima? On se poveže automatski nije to problem, problem je što želim da ugasim to da mi se pojavljuje taj meni kada uključim Bluetooth.
 
Ne možeš to da ugasiš, to je system-ska stvar. Isto kao kada biraš WiFi. Jedino da probaš da ugasiš ako ti upaljen sada nearby devices.
 
Ne možeš to da ugasiš, to je system-ska stvar. Isto kao kada biraš WiFi. Jedino da probaš da ugasiš ako ti upaljen sada nearby devices.
Shvatio sam i ja da ne može, ali sam mislio da postoji neki zaobilazak preko Goodlocka. Svakako nadam se da će omogućiti opciju da se ugasi pojavljivanje tog menija. Što se tiče wifi meni se to ne dešava - kada uključim wifi on mi se automatski poveže, ne izlazi mi nikakav pop up meni.
 
Pozdrav svima, javljam se vezano za telefon i šta je bilo danas u servisu.

Napisao sam reklamaciju i isfotokopirao i odneo je njima i sve ostale dokaze da je olovka radila, da su kamere bile čiste bez prašine i da je sve bilo uredu pre nego što sam odneo telefon u servis. Zahtevao sam popravku svega toga ili povraćaj novca u celokupnom iznosu.

Tu je bio serviser i kada je video napismeno sve do detalja opisano u reklamaciji i dalje je nastavio da tvrdi da on ne zna šta je sa olovkom, da to nije do njega i tako dalje, ali da može da naruči ekran i nov frejm i da ja platim dodatno i da mi opet ne garantuje da će olovka nakon toga raditi. Nakon što sam krenuo da iznosim sve argumente da olovka ne može da radi najverovatnije zbog ekrana, on je nakon mog dužeg pritiska i ubeđivanja video da ja ne odustajem i rekao mi je da je "STAVIO POLOVAN EKRAN I OKVIR OD TELEFONA SVOG ROĐENOG BRATA KOME JE NAJVERIVATNIJE CRKLA MATIČNA PLOČA IDALJE PORIČUĆI DA NE ZNA KAKO JE MOGUĆE DA OLOVKA NE RADI. Samog sebe je odao.... Dakle on je meni stavio polovan ekran, stavio mi je foliju gratis kako ja ne bih video moguće ogrebotine koje najverovatnije postoje ispod folije, zatim mi je stavio polovan okvir telefona. Nakon toga sam odmah zatražio da vidim svoj okvir koji sam imao pre popravke i on ga je izneo, moj okvir je bio potpuno očuvan i sa nalepnicama, on ga je uzeo i zapakovao kako bi ga dalje prodavao kao nov. Iz svega navedenog zaključio sam da on te nove delove uopšte i nije poručivao nego mi je stavio sve polovno za cenu od 40 000 dinara. Nakon toga sam tražio povraćaj novca, rekli su da može i zakazao sam sutra da mi skinu sve te njihove delove i vrate moj okvir i novac. Naravno biću prisutan sve vreme dok mi bude skidao to.

Takođe su mi tražili da danas ostavim telefon kod njih, što sam odbio jer ne želim dodatne komplikacije da još nešto zeznu i prebace na moju krivicu..

Videćemo sutra šta će biti i da li će mi vratiti celokupan iznos, idalje ću biti uporan.
 
Vrh Dno