Šta je novo?

ConnectLife aplikacija za klimu - problem

LukasP

Cenjen
Učlanjen(a)
13.10.2022
Poruke
1,571
Poena
175
Već par mjeseci imam problema sa ConnectLife aplikacijom za hisense klime, svaki put kada udjem u aplikaciju vrati me na login dio da prihvatim pravila koristenja, a ponekad mi traži i da unesem email i lozinku (mozda 1 u 10 puta). Sve dozvole su dozvoljene, nije ograničena štednjom baterije, brisao podatke, reinstalirao.... jel imao neko sličan problem ? Jedino ona pravi problem
 
Već par mjeseci imam problema sa ConnectLife aplikacijom za hisense klime, svaki put kada udjem u aplikaciju vrati me na login dio da prihvatim pravila koristenja, a ponekad mi traži i da unesem email i lozinku (mozda 1 u 10 puta). Sve dozvole su dozvoljene, nije ograničena štednjom baterije, brisao podatke, reinstalirao.... jel imao neko sličan problem ? Jedino ona pravi problem
Isto i kod mene...od pretprošlog ažuriranja app
A sad posle ovog zadnjeg pre 15ak dana isto samo što sad ne pokazuje i ceo broj u potrošnji struje nego 1...
ili 8... znači samo prvi broj i tačke
 
Primetio sam da se i kod mene po nekad to desi ali isključivo samo kada se klima diskonektuje sa wi fi.Nije mi se ovako "random" dešavalo.Kod mene brojevi i potrošnja rade normalno.
Probaj da ugasis internet i ponovo da se konektujes na klimu,napravi novi device.
 
Da li vam je tekst na fonu prevelik pa da ne staje sve u vidno polje.Mozda postoji opcija da se ne vidi,dont ask again ili tako nesto
 
Jel vas se desava da ugasite tajmer, i kad ponovo udjete i dalje je ukljucen
Screenshot_20240821_213901.jpg
 
Ja koristim ono automation za automatska paljenja i gasenja i to me nije nikad zezalo, tajmer nisam koristio
 
Zadnje dva ažuriranja su sve pokvarili..
Pokušao u planeru kad da se isključi uključi,brlja. ...
Svaki put kada uđem u app traži mi da prihvatim uslove
Takođe font na telefonski postavim na min. a ono potrošnju pokazuje ovako.....
 

Prilozi

  • 1000008025.jpg
    1000008025.jpg
    55.7 KB · Pregleda: 38
Meni je slicno ali se bar vide dve cifre ako nista drugo.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240822_002833_com.hisense.juconnect.connectlife.jpg
    Screenshot_20240822_002833_com.hisense.juconnect.connectlife.jpg
    47.9 KB · Pregleda: 36
Uspio sam riješiti problem

1) Deinstalirao aplikaciju i ponovo je instalirao (nisam brisao keš podatke jer se svakako obrišu tokom deinstalacije aplikacije)
2) Napravio novi nalog sa drugim svoji emailom (ne onim koji sam koristio dok je aplikacija pravila problem)
3) Za regiju izabrao HR

Pretpostvljam da je pomoglo to što se napravio novi nalog i da regija nema toliko veze ali nebitno

Zahvaljujem se @Tpo jer je on otkrio rjesenje
 
Kod mene za skoro godinu dana vise puta je trazila novu lozinku.Upale se sedmice na displeju i sou pocinje.Promenim lozinku nista,ukucam novu nista,obrisem aplikaciju i pnovo instaliram nista.I tako vise puta.Ostavim sve to za novi dan.Sve iz pocetka.I na kraju prihvatila najnoviju lozinku ali sam morao pored sest kuckanja na krilrca da izaberem wifi i lozinku.Idemo dalje do nove z.....cije.
Inace klima radi (hladi,greje)za cistu desetku.Zbog aplikacie sigurno je nebih menjao_Ocistio filtere i sad cekam zimu.
 
Evo mene opet.Moj poznanik i komsija kupio i danas je postavili Energy pro x.I naravno ajde ja kao iskisan da instaliram aplikaciju ConnectLife.Instalirao i nista,ama nista ne reague. APP u redu i mejl i tu stane.Ajde narode pomagajte.Dajte mi kompletan protokol instalacije.Meni ovde nesto ne stima?Da vam ne objasnjavam sta sam sve probao??
 
Skeniraj kod, znam i meni da sa klime bilo nezgodno , pa sam na kutiji mnogo lakse za skeniranje koda
 
Jel Vam se dešava još uvek da kad uđete u app ConnectLife trži da prhvatite uslove....
 
Jel Vam se dešava još uvek da kad uđete u app ConnectLife trži da prhvatite uslove....
Ne, resio sam taj problem kada sam otkrio da pravljenjem novog naloga to resi problem. Napravi samo novi nalog. Pre toga samo obrisi aplikaciju.
 
Evo i kod mene prestalo da prikazuje od juče potrošnju struje..
Takođe pri svakom ulasku u app traži da prihvatim uslove.
Pokušao,deinstalirao app,napravio novi nalog pa još jednom,tri naloga pravio,menjao državu.....i sve isto
Ništa se nije promenilo
 
Jedino mi ostaje na misao da su nesto sada dodatno pokvarili sa namerom da probaju da poprave taj bag pa sad i novi nalozi imaju taj problem[bag].

Mozda da probas jos jednom, ali uzmi i obrisi kes i podatke iz aplikacije prvo u podesavanja pa onda obrisi aplikaciju, i onda probaj da je skines ponovo pa instaliras, ali bi po default trebalo da brise kes podatke kao i sve leftover fajlove kada se brise aplikacija. Stvarno katastrofa sto to ne mogu da poprave, unistavaju ljudima korisnicko iskustvo.. Ako imas zenu ili prijatelja, probaj da skines na njegov telefon aplikaciju i da se ulogujes sa zadnjim novim nalogom i vidi jel se desava, ako se desava onda znas da je problem do naloga. Ili zapravo je sada bug koji se desava svima uvek kada naprave nalog.. Nesto od ta dva, stvarno katastrofa sto nisu sposobni da rese to... Ako neki drugi clanovi imaju misljenje o ovome neka podele. Ako neko ima veze sa Hisense higher upovima neka im prosledi da preduzmu nesto i ne dzabalebarose.
 
Nije samo meni prestalo da prikazuje potrošnju,eto i njemu i to skoro isti dan 07.11.
Kod mene od juce "Monitor energije" bez dijagrama?Klima je u funkciji grejanja bez prekida.
A to što mi već duže vreme traži svaki put da prihvatim uslove kad otvorim app,već tri naloga pravio...isto
Jedino još sa ženinog da probam
Ali mislim da je problem u app
Vidim da je zadnje ažuriranje app bilo 09.09.24.
 
Poslednja izmena:
I dalje ne pokazuje potrosnju.Jutros izvukao baterije iz daljinskog i klimu sa napajanja.Nista se nije promenilo?To znaci idemo ponovo sa brisanjem APP i novi nalog.
 
Pozdrav,
Takodje i kod mene od juce 07.11. je prestao da radi "Monitor energije", na Connect life aplikaciji, Energy proX klima je u pitanju.
Izgleda da je neka softverska greska u aplikaciji, ne pomaze brisanje cash podataka ili reinstalacija aplikacije...
 
Nije samo meni prestalo da prikazuje potrošnju,eto i njemu i to skoro isti dan 07.11.

A to što mi već duže vreme traži svaki put da prihvatim uslove kad otvorim app,već tri naloga pravio...isto
Jedino još sa ženinog da probam
Ali mislim da je problem u app
Vidim da je zadnje ažuriranje app bilo 09.09.24.
Nije samo meni prestalo da prikazuje potrošnju,eto i njemu i to skoro isti dan 07.11.

A to što mi već duže vreme traži svaki put da prihvatim uslove kad otvorim app,već tri naloga pravio...isto
Jedino još sa ženinog da probam
Ali mislim da je problem u app
Vidim da je zadnje ažuriranje app bilo 09.09.24.
Meni prestalo da pokazuje potrosnju isto 07.11. , a sada mi polako ucitava potrosnju sat po sat od tog trenutka ali svakako ne pokazuje trenutnu potrosnju..
 
1000008619.jpg
Evo dobio odgovor,promenio "samo"jezik u app na Ruski i više mi ne traži svaki put da prihvatim uslove kada uđem u app
A za prikazivanj potrošnje,pojavila se za 07.10. ali za 08. nije
 
Poslednja izmena:
Dobar savet si dobio:mad:.Zasto ne stave jezik Engleski,Nemacki...vec Ruski?
Upravo sam dobio i ja odgovor na upit o potrosnji energije.Bice uskoro sve odradjeno,timovi rade na resavanju problema.
 
Poslednja izmena:
Evo vratio na Srpski,ne traži više kad uđem u app da prihvatim uslove.
Potrošnja od juče se prikazala,danas samo jutros od 08h do 09h
 
Sad je proradila,sve normalno
 
Nazad
Vrh Dno