encarta
Slavan
- Učlanjen(a)
- 14.09.2007
- Poruke
- 1,858
- Poena
- 455
Kod pogona na zadnjoj osovini nema kompromisa, sve četiti nove. Na BMWu sam pri maloj brzini u krivini uzbrdo pod snegom skoro nastavio pravo zbog loših guma. Zadnje su gurale a prednje su imale lošu trakciju i auto je nastavio pravo. Zadnji pogon kontroliše elektroninika koliko toliko al ako je loša guma, džaba sva elektronika, ili beži dupe ili ostane u mestu.Je li situacija ista bez obzira da li je pogon na prednjoj ili zadnjoj osovini?
Mali hint za zadnju vuču a kretanje iz mesta u snegu, npr sa parkinga, isključiti kontrolu proklizavanja i pomagati se ručnom kočnicom po malo.
Ali, zadnje zimske gume sa šarom skoro na graničniku su me okrenule , opet u blagoj krivini sa bljuzgavicom, dupe se samo otkačilo i nagla kontra uz dodavanje gasa me spasilo jarka. U pitanju je auto sa prednjom vučom. Prednje su bile nove AS, zadnje stare zimske, al me mrzelo da zamenim, sve sutra ću.Opterećenje prednjih točkova daleko je veće prilikom kočenja nego onih na zadnjoj osovini.