Bonafides
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 29.04.2015
- Poruke
- 528
- Poena
- 195
Evo rezultata. Zahtev za prenos mi je odbijen. Pozvao sam Globaltel i pitao sta je problem. Radnica koja mi je radila prenos broja napisala u tom Zahtevu (ciji primerak nisam dobio) da sam kod Globaltela postpaid korisnik, iako sam joj rekao da sam prepaid.Javi da li si imao problema pri prelazu u A1.
Zvao sam A1 Korisnicki i pisao preko kontakt forme zaleci se na nju da je dobila 2 gafa. Rekao sam im da me ne zanima njihov odgovor i da mi je njihov odgovor potreban samo da bih imao sta da posaljem RATEL-u.
Malo pre me je zvala ta radnica i rekla da nije znala da Zahtev mora da se izda korisnicima i da ce mi poslati Zahtev (koji mi sada nista ne znaci). Rekla je i da su je zvali nadredjeni.
Priznala mi je da je napravila gresku kada je u Zahtevu napisala da sam kod Globaltela postpaid i pozvala me je da pokrenem ponovo prenos broja. U mom mestu nema A1, pa sam juce platio ne bas jeftinu autobusku kartu i otisao samo sa ciljem da prenesem broj u A1, tako da ne znam kada cu biti u prilici da ponovo podnesem Zahtev.
Da mi je dala Zahtev, ja bih video da pise postapaid i na vreme bih reagovao da se to promeni. U svakom slucaju, necu stati sa zalbom.