Šta je novo?

Kako kupiti Apple Care +

Svi ozbiljni servisi, koji servisiraju i “ozbiljne “ brendove za maximum 7 dana dobijaju deo iz centralnih magacina, bilo to iz Madjarske, Holandije… i nema veze da li su u pitanju telefoni ili automobili. Jednostavno tako funkcioniše…. Sve ostalo znaci da taj servis ili firmu treba obilaziti u širokom luku.
 
Uopste ne funkcionise tako, imas primera ovde da su ljudi cekali i po mesec dana ukljucujuci i mene.
 
Uopste ne funkcionise tako, imas primera ovde da su ljudi cekali i po mesec dana ukljucujuci i mene.
A neki i vise.

Medjutim ja iskreno tu ne bih krivio nase servise, koji dijagnostiku i narucivanje urade brzo, vec sam Apple i njihovu logistiku.
 
Ja sam bukvalno imao sa svima i pozitivna i negativna iskustva, poslednje je bilo u Macoli, zamenjen ip12 u roku od 5 dana. To je ubedljivo najbrze bilo, a najgore u istyle 14 pro sam cekao mislim skoro 2 meseca
 
Uopste ne funkcionise tako, imas primera ovde da su ljudi cekali i po mesec dana ukljucujuci i mene.
Ja nisam rekao kako je to u praksi kod nas, već kako treba da funkcioniše ako svako radi svoj posao.... Neko je rekao da zbog carine to traje mesec dana, na to sam reagovao... Carina svaki uvoz zavrsava za jedan dan 100%, to znam jer moja mala i nebitna firma, ako pripremi sve papire i plati carinu, "oslobađa " robu u toku dana... I sve mi dolazi za najviše 48 sati od momenta utovara u fabrici u Rumuniji do moje firme. E sada, ako uvoznik oteže sa plaćanjem robe, ako muljaju sa robom, sa plaćanjem carine, to je nešto drugo i u to ne ulazim. A da li u Macoli odmah reaguju sa naručivanjem, odnosno koliko im treba vremena da formiraju porudžbinu i kako Apple na to reaguje, to mi nije poznato. Ali ne razumem zašto bi Apple kočio isporuke. Pa i Istyle je, koliko mi je poznato izgubio servis jer nije ispunjavao svoje obaveze. Lično sam imao ozbiljan sukob sa Porše Srbija, oko nabavke rezervog dela u garanciji, koji su otezali 10 dana, isto im kao leži na carini.... Kada sam napisao mail Poršeu u Nemačkoj, deo je stigao za 24 sata...
 
A neki i vise.

Medjutim ja iskreno tu ne bih krivio nase servise, koji dijagnostiku i narucivanje urade brzo, vec sam Apple i njihovu logistiku.
U mom slucaju je servis bio kriv, serviser koji je primio reklamaciju otisao na odmor, niko nije preuzeo, niko se nije javljao na telefon i tako se nista nije desavalo 2 nedelje zbog njihovog propusta. Cak sam otisao jedanput u toku radnog vremena i poljubio vrata. A telefon je stigao cini mi se 2 nedelje od narucivanja.
 
U mom slucaju je servis bio kriv, serviser koji je primio reklamaciju otisao na odmor, niko nije preuzeo, niko se nije javljao na telefon i tako se nista nije desavalo 2 nedelje zbog njihovog propusta. Cak sam otisao jedanput u toku radnog vremena i poljubio vrata. A telefon je stigao cini mi se 2 nedelje od narucivanja.
Isto…iStyle, čekao sam 13 Pro 83 dana zbog njihovog nemara….
 
Ne bi smelo vise od 10 radnih dana nikako, nema smisla. U EU u Poljskoj na putu odradio zamenu, 5 radnih dana je trebalo, kazu obicno 3-5 radnih dana uvek jer salju u neko predstavnistvo, gde se pregleda, odbori i salju nazad ili delove ili nov mob.
 
A meni kartica prepaid, da nije, ne bih mogao da otkažem pretplatu jer nisam odradio
" finish applecare+ plan setup " 😂
Skida mi direktno sa naše srpske kartice na us nalogu. Kako? Ne znam.
Zašto ne završim taj proces? Pa ne dozvoljava mi jer nije moguće koristiti srpsku karticu na us nalogu 🤯
Da li si uspeo da rešiš problem ? Ja sam kupio applecare+ direktno sa VISA karticom iz SRB (redovno mi svaki mesec skida uplatu sa SRB kartice). Sada sam prodao tel i ne mogu da otkažem pretplatu jer ne mogu da završim proces (finish applecare+), a ne mogu jer je SRB kartica 😡😡😡. Da li je moguće preko gift kartice da dopunim račun, a posle da otkažem pretplatu ?
 
Da li si uspeo da rešiš problem ? Ja sam kupio applecare+ direktno sa VISA karticom iz SRB (redovno mi svaki mesec skida uplatu sa SRB kartice). Sada sam prodao tel i ne mogu da otkažem pretplatu jer ne mogu da završim proces (finish applecare+), a ne mogu jer je SRB kartica 😡😡😡. Da li je moguće preko gift kartice da dopunim račun, a posle da otkažem pretplatu ?
Ak orešiš problem sa finish javi, imam isti
 
Direktan poziv supportu preko skype ili vibera, ja jednostavno nisam prebacivao sredstva jer mi je kartica prepaid, pa su posle 2-3 meseca otkazali sami.
 
Mislim da je samo poziv opcija u ovom slučaju, ima ostavljen broj u ovoj temi.
 
Da li postoji mogućnost preko e-mail-a, ili je poziv jedina opcija ? Hvala :)
https://getsupport.apple.com/?locale=en_US&s=n

Ovdje ti je link za support, u dijelu “Tell us…” ukucaj npr Billing & Subscriptions i na dnu će ti se otvoriti opcija za Chat i Call, ti odaberi Chat i stupit ćeš u kontakt s njima. Ako mogu pomoći će ti, ako je van njihovih ingerencija prebacit će te na AC podršku. AppleCare podrška je isključivo dostupna na Call, rade 3 sata dnevno komunikaciju sa korisnicima, ja sam ih jednom kontaktirao oko 14:00 tako da imaš u vidu kad su dostupni, a najjednostavniji način poziva je Skype (broj je +18002752273).
 
Ne znam da li je relevantno za temu, ali samo kao info da je na iphone 12 mini odradjena zamena baterije kroz apple care, bez ikakvih troskova. Baterija je bila na 77%.
 
Čim je ispod 80% originalnog kapaciteta, menjaju naš ovlašćeni servisi bateriju u okviru Apple care bez nadoknade i bilo kakvih troškova. Oduvek je tako 😃
 
Ja sam to tek skoro saznao, zato sam i napisao, da bi eventualno video neko ko za ovo ne zna.
 
Jel to važi i za sat? Pretpostavljam da važi, ali negde pročitah da se sat ne servisira, šta u tom slučaju? Daju novi sat ako baterija padne ispod 80?
 
Skroz sam zaboravio da javim, za 3 nedelje mi je došao telefon i pokupio ga. Taman sam naleteo na vlasnika macole, pa smo malo popricali. Uglavnom zbog iStyle-a je morao da otvori servisni centar u Novom Sadu, Apple ga primorao. Naravno nema nikakve subvencije da se to uradi nego snadji se i za mesto i za radnike koje iz svog džepa plaća. Čini mi se narodski čovek, na mestu i sve, nije neki nadobudan kakvi su inače vlasnici u Srbiji većih firmi.
 
Što zbog njih?
Znam da je neko vreme iStyle imao servis u Promenadi ako me dobro sećanje služi ili su tu samo zaprimali i slali u BG 🤔
 
Od kad je iStyle izgubio licencu Macola je kod Apple-a zadobila vece poverenje i zato brze resavaju reklamacije. Posto ne mozes u glavnom gradu imati jedan servis, moras i u drugom po velicini da imas, uostalom iStyle je imao, pa se stvorio manjak gubljenjem licence.

Ima i sada u Promenadi, ali usled gubitka licence i posle vracanja, poverenje mora da se stekne.
 
Prošli put je bilo nedelju i po. S obzirom da su ovde neki prijavljivali po 2 meseca neki i više, meni je ovo brzo i skroz korektno za nešto što se dešava u stranoj zemlji odnosno gde nije registrovan Apple care i gde se ne plaća za uslugu. Da ne pričam što se kod nas čeka od naših servisa za uredjaje legalno kupljene ovde od malih kućnih aparata do velikih po 2-3 nedelje.
 
Prošli put je bilo nedelju i po. S obzirom da su ovde neki prijavljivali po 2 meseca neki i više, meni je ovo brzo i skroz korektno za nešto što se dešava u stranoj zemlji odnosno gde nije registrovan Apple care i gde se ne plaća za uslugu. Da ne pričam što se kod nas čeka od naših servisa za uredjaje legalno kupljene ovde od malih kućnih aparata do velikih po 2-3 nedelje.
Da li su ti ponudili neki zamenski telefon, ili to vise ne postoji kao opcija?
 
Kod nas znam da je ako kupiš u iStyle-u ili Macoli kod njih dobiješ zamenski. Ovako kroz apple care ne.


Čini mi se i kod operatera.
 
Kod nas znam da je ako kupiš u iStyle-u ili Macoli kod njih dobiješ zamenski. Ovako kroz apple care ne.


Čini mi se i kod operatera.
Moze pomoc, hocu da aktiviram ac+ za apple watch, do sada sam uspevao na US nalogu sa nasom karticom (Visa je u pitanju), pre 20-ak dana sam aktivirao za telefon, ali danas ne moze (probao sam nekoliko kartica). Imam uplacen gift card 25 $ ali ne znam kako sa gift card da aktiviram. Bilo kakva pomoc je dobrodošla 😃
 
Udjes u aplikaciju App Store na bilo kojem uredjaju, pa na svoj nalog (account, ikonica gore desno na iPhone-u), i redeem gift card or code.
 
Udjes u aplikaciju App Store na bilo kojem uredjaju, pa na svoj nalog (account, ikonica gore desno na iPhone-u), i redeem gift card or code.
To sam uradio i na nalogu mi stoji da je dopunjen sa 25$, ali kako da kupim ap+ sa tim novcem jer nemam opciju, ima samo kartica i peypal. Probao sam sa apple pay, ali ne dozvoljava jer je SRB master card. Izgleda da su blokirali nase kartice, jer sam do skoro kupovao sa nasom Visom.
 
Nazad
Vrh Dno