Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Ukoliko se vrsi placanje Yettel debit karticom na kojoj se drzi EUR, u kojoj valuti je najbolje platiti Booking rezervacije?

Da li podesiti Booking da automatski ima valutu hotela (zemlje), ili postaviti da su cene po default u EUR? (Na primer kako placati ako je hotel van EU?)

Ako sam razumeo na forumu, najbolje je uvek placati u valuti inostrane zemlje, zbog toga sto banke/kartice u Srbiji vrse konverziju uvek u EUR.

Inace, da li je bolje koristiti Yettel menjacnicu za din > eur, ili razmeniti u nekoj od menjacnica pa uplatiti eur na racun.
 
Ukoliko se vrsi placanje Yettel debit karticom na kojoj se drzi EUR, u kojoj valuti je najbolje platiti Booking rezervacije?
Pošto je Booking inostrani prihvatilac, plaćaš u EUR, što je ujedno i valuta kartice za inostranstvo. Ako su kojim slučajem kao na Aliju cene bolje u USD (mada je sedište u Amsterdamu pa logika stvari je ipak EUR), za to će svakako Master odraditi autokonverziju prema svom exchange rate.
Da li podesiti Booking da automatski ima valutu hotela (zemlje), ili postaviti da su cene po default u EUR? (Na primer kako placati ako je hotel van EU?)
Nema veze odakle je hotel, Booking plaća smeštaj u devizama. Ako je obračunska valuta za njihove prihode EUR, tako i oni zarađuju.
Inace, da li je bolje koristiti Yettel menjacnicu za din > eur, ili razmeniti u nekoj od menjacnica pa uplatiti eur na racun.
Najverovatnije je da ćeš u menjačnici bolje proći od Yettel banke, pošto nisam na Max paketu, ali imam saznanja da taj kurs koji nude nije najsjajniji.
 
Interesuje me ako prebacim broj kod drugog operatera a broj ostaje isti 063.... da li onda opet mogu da uplacujem dopunu preko yetel banke posto obi imaju opciju"uplati kredit" ali to vazi samo za njihove brojeve recimo nije moglo da se uplati za 064?
 
@alex1974 Sami si sebi odgovorio, ako važi samo za njihove broje, onda ne možeš, jer taj 063... više nije njihov broj.
 
Interesuje me ako prebacim broj kod drugog operatera a broj ostaje isti 063.... da li onda opet mogu da uplacujem dopunu preko yetel banke posto obi imaju opciju"uplati kredit" ali to vazi samo za njihove brojeve recimo nije moglo da se uplati za 064?
У самој Јетеловој апликацији пише испод поља за унос броја телефона да припејд број који се допуњује мора бити у њиховој мрежи.
 
Hoću da uplatim sa svog Yettel računa na ženin Yettel račun i ne mogu da izaberem opciju instant plaćanja. Da li to znači da plaćanje neće biti izvršeno odmah? Ili se izvršava odmah, ali ne ide preko NBS (sve je u okviru banke), pa zato nije "instant" ali jeste trenutno?
Edit
Ovo je info tip u web aplikaciji (isto ograničenje je i na webu i u mobilnoj aplikaciji):
Instant plaćanje podrazumeva da će transakcija inicirana u bilo koje doba dana biti izvršena odmah, u realnom vremenu, bez obzira da li plaćate na račun u Yettel Bank ili drugoj banci, bez dodatne provizije u odnosu na redovna plaćanja.
 
Izvršiće se odmah, jer je unutar banke.
Hvala, jeste izvršeno odmah. Glupo su to napisali, jer očekuju da korisnik zna da se to odnosi na IPS sistem NBS, a to nigde ne piše.

Imam i pitanje za notifikacije. Kad sam uplatio pare, dobio sam notifikacije da je moj račun zadužen za... i ostatak teksta nije imao mesta. Kada tapnem na notifikaciju, ne mogu da vidim notifikaciju nego me vodi na login ekran aplikacije. Kada se ulogujem, te notifikacije nigde nema. Vidim recimo da mi je jutros uplaćeno nešto, ali nema tog zaduženja. Bug ili feature ili je problem ispred ekrana (ja)?
Hvala
 
A to su napravili, tako stručno, ovaj vrljavo. Kod mene se vidi sve. Verovatno neki telefoni prikazuju samo deo obaveštenja. Trebalo bi kad se otvori da vodi u taj prozorčič gde sve piše, ali...
 
Još jedan feature je izlgeda kad se uđe u detalje transakcija karticom stoji slika kartice dizajna Air banke (sa mehurićima) iz Češke samo sa bojom debitne kartice Yettel banke. Isto je i sa kreditnom, prikazuje se boje kao debitna.
 
Još jedan feature je izlgeda kad se uđe u detalje transakcija karticom stoji slika kartice dizajna Air banke (sa mehurićima) iz Češke samo sa bojom debitne kartice Yettel banke. Isto je i sa kreditnom, prikazuje se boje kao debitna.
To se odnosi na MasterCard kartice? Pitam to jer iste nemam, a na DinaCard kartici vidim sve kako treba da bude u detaljima transakcije.
 
Ali prikaz iznosa povracaja kao --1.000,00 mi je hit 😂 I to samo na tekucem racunu, ne i na kreditnoj kartici...

Da, sada stoji opis transakcije kreditnom karticom...ali svi opisi imaju prefiks "MC credit - POS druge banke...." tako da se u listi transakcija zapravo ne vidi ime trgovca jer je opis predugacak... Napredujemo sitnim koracima
 
Da li mozda neko od vas koristi yettel aplikaciju na android 15? Ja vise ne mogu da se ulogujem :(
 
To se odnosi na MasterCard kartice? Pitam to jer iste nemam, a na DinaCard kartici vidim sve kako treba da bude u detaljima transakcije.
Kartice se kod mene vide regularno. Prešao sam na Bank Max paket, jer me je zvao momak iz poslovnice i javio da se sa šifrom 241 ipak vodim kao primalac zarade pa imam pravo da pređem bez održavanja. Novost je što ako promenu paketa zatražite preko aplikacije, kartica se odmah inicira. Na webu ide po starom i kreće tek od 1. Podaci Master kartice su vidljivi, ali je neaktivna sve do uručenja.
 
Hvala, jeste izvršeno odmah. Glupo su to napisali, jer očekuju da korisnik zna da se to odnosi na IPS sistem NBS, a to nigde ne piše.

Imam i pitanje za notifikacije. Kad sam uplatio pare, dobio sam notifikacije da je moj račun zadužen za... i ostatak teksta nije imao mesta. Kada tapnem na notifikaciju, ne mogu da vidim notifikaciju nego me vodi na login ekran aplikacije. Kada se ulogujem, te notifikacije nigde nema. Vidim recimo da mi je jutros uplaćeno nešto, ali nema tog zaduženja. Bug ili feature ili je problem ispred ekrana (ja)?
Hvala
kod svih banaka se izvrsava odmah kad je interni prenos u pitanju
 
Ni cashback utorkom za Mastercard G/A pay im ne radi kako treba. U uslovima stoji da će biti isplaćen u roku od 15 kalendarskih dana. Prošlo 16 dana od 01.10, kad je bio prvi utorak u kampanji - nema ništa. Na chatu kaže "verujemo da će biti tokom dana", "ispratite u aplikaciji" (a u novoj aplikaciji se btw cashbackovi na kreditnoj uopšte ne vide) i "ako ne bude javite se opet sutra". Kakav vrhunac profesionalizma...
Zapravo nije istina da se ne vide cashbackovi, nego se uopste ne vide transakcije izvrsene kreditnom karticom koje su u bilo kojoj drugoj valuti sem RSD. Tako da ako je cashback u evrima, on se naravno nece videti u listi transakcija.
 
Ono što lično mislim da možda pravi problem je ako su neke transakcije proknjižene kao podizanje gotovine pa će eventualno to morati sa bankom da se iskomunicira skrinšotovima sa Wallet-a da se to eventualno koriguje.
 
To podizanje gotovine uopšte nema veze sa novčanicima. Čak i kad platim npr račun za Yettel, zna da mi izađe kao podizanje gotovine kao i neka plaćanja, to se prosto pojavljuje nasumično.
 
Meni cashback od transakcije 01.10. kreditnom i dalje nije stigao. A sve sam uradio, registrovao karticu na portalu, platio Google Payom jednu transakciju preko 3000 din...
 
Mislim da za ovaj povraćaj novca MC nije kriva banka, niti je odgovorna za to. Negde čak u uslovima piše da se vraća do 15. narednog meseca. Tako da...
 
Zašto onda na sajtu yettel banke piše da se vraća 15 kalendarskih dana nakon transakcije? Da li višu nisu sposobni ni da jednostavno prepišu uslove?
 
Zato što je i sam MC zbunjujući, u jednom trenutku piše da je 15 dana od transakcije, a onda negde tamo piše da je 15 u mesecu od transakcije.
Meni to drugo i zvuči logičnije, jer sigurno mC neće da radi povraćaj svaki dan, nego jednom dvaput kolektivno.
 
Da li mozda neko od vas koristi yettel aplikaciju na android 15? Ja vise ne mogu da se ulogujem :(
Predlažem da svi koji su dobili ažuriranje na Android 15 i aplikacija je prestala da im radi, pišu banci na mejl/čet/X/Facebook/Google Play, ne bi li se ta grupa amatera, neznalica i nesposobnjakovića koji sebe nazivaju developerima, nekako naterala da reši ovaj nenormalan problem, ili bar pozvala u pomoć nekoga ko je pametniji od njih.
 
Predlažem da svi koji su dobili ažuriranje na Android 15 i aplikacija je prestala da im radi, pišu banci na mejl/čet/X/Facebook/Google Play, ne bi li se ta grupa amatera, neznalica i nesposobnjakovića koji sebe nazivaju developerima, nekako naterala da reši ovaj nenormalan problem, ili bar pozvala u pomoć nekoga ko je pametniji od njih.
Pisao na X
 
Ja im pisao mail, ali ništa mi nisu odgovorili za problem na A15.
 
Pokušavam da izvršim uplatu državnoj ustanovi. Svi podaci tačni, ali dobijam ovo:
Nije moguće izvršiti plaćanje jer račun primaoca Uprave javnih prihoda trenutno nije dostupan. Molimo obratite se izdavaocu računa.
Šta ovo treba da znači, kako nije dostupan?
 
Možda čovek ima legitimne razloge zbog čega još uvek nije u mogućnosti da (skroz) promeni banku, ne znam odakle ti tolika potreba da toliko konstantno braniš Yettel ekipu ovde na temi kao da ti je Yettel banka dedovina u najmanju ruku
 
Nazad
Vrh Dno