Šta je novo?

God of War Ragnarök

Evo jedno noob pitanje, šta dobijam ako koristim FSR osim fps-a? Grafika kapiram da nije ista kao kada držim nativnu rezoluciju, šta je poenta?
 
Poenta je da ljudi sa slabijim grafickim kartama preguraju jos neko vreme i/ili da doguraju do xy fps sto ne mogu preko native.

A konkretno osim fps-a ne dobijas nista bolje.
Dok kod DLSS-a uglavnom dobijes (naravno, zavisno od igre do igre) i bolji prikaz slike od native, eventualno uz poneke artifakte.
 
Poslednja izmena:
Dobro, znači ne grešim što ne uključujem to :)
 
Dobro, znači ne grešim što ne uključujem to :)
Probaj slobodno, imas dovoljno veliku rezoluciju da ti FSR na quality izgleda pristojno i maltene bolje nego nativno ako ukloni odvratni TAA i na sve to ces dobiti koji FPS vise ako ti je FPS vezan za GPU.
 
Ma meni samo da ne 120 fps, toliko imam hz monitor, više mi ne treba. Probaću baš kako je.
 
Nije njoj loše, na vodi je. Nisam video više od 55 stepeni :D
 
@Alister
Sta ce ti FG na 2k?
Stavis i Scaling na DLAA, TAA je downscaling.
@tablet_fan
HDR je vrhunski, ne secam ae da nigde nisam ovako nasao ni najsitniju manicu. Crna je bas crna, kontrast je super, sa jakim bojama, ali bez probijanja da deluju floroscentno, vec realno.
Beli sneg nije previse oslepljujuc, sto mnoge igre ne umeju da izbalansiraju, pa se zamore oci posle pola sata gledanja u sneg.
Podesen mi je brightness na 80 i zanimljivo je da crnu ne gubim ni na 100, ali mi ostatak slike previse, 80 mi je savrseno.
 
Poslednja izmena:
Volim FG ...zezam se vise mi odgovara TAA u ragnarok nego DLAA, u patc 1.2 fluidnije je
 
@Alister
Sta ce ti FG na 2k?
Stavis i Scaling na DLAA, TAA je downscaling.
@tablet_fan
HDR je vrhunski, ne secam ae da nigde nisam ovako nasao ni najsitniju manicu. Crna je bas crna, kontrast je super, sa jakim bojama, ali bez probijanja da deluju floroscentno, vec realno.
Beli sneg nije previse oslepljujuc, sto mnoge igre ne umeju da izbalansiraju, pa se zamore oci posle pola sata gledanja u sneg.
Podesen mi je brightness na 80 i zanimljivo je da crnu ne gubim ni na 100, ali mi ostatak slike previse, 80 mi je savrseno.
Uh zvuci dobro, moracu da bacim pogled ovih dana.
 
Evo jedno noob pitanje, šta dobijam ako koristim FSR osim fps-a? Grafika kapiram da nije ista kao kada držim nativnu rezoluciju, šta je poenta?
Kao sto rece kolega FPS, ali to nije - SAMO ;) Starijim kartama je bas fazon - od babe devojka (ili bar MILF :cool: ), ovim novim to i nije potrebno. Inace, bolje sa 1.2 patch - svima?
 
i5 11400, uglavnom je na 20-30%. Sta se desava dok se kompajliraju shader-i?
 
Veoma kompleksno pitanje ali pokusacu da ti pojednostavim odgovor
Shader govori teksturi kako da se ponasa i izgleda.
Zamisli da treba da popravis automobil i pre vremena spakujes sav alat i organizujes u kofer sa alatom tako da imas tacno sta ti treba za taj automobil i sve ti je na mestu.
Bez kompilacije shadera to bi izgledalo tako da kad god ti zatreba neki kljuc za popravku tog auta ti moras da otrcis do garaze po njega i nazad do auta i na to gubis vreme jer nisi na vreme spakovao alat i poneo sa sobom.
E sad kompajlovanje shadera se radi nakon instalacije igre jer igra mora za svaki PC posebno da kompajluje shadere jer ne zna dok ne instaliras sta se tacno nalazi u tom PCu.
Igra moze da kompajluje u realnom vremenu i dok igras ali to znatno oduzima performanse i moze doci do artefakta (nesto kao na tvojoj slici iznad), stoga je preporuceno da se to odradi pre samog gejmpleja.
 
Hm, na loading screenu je odradio 'Compiling system shaders', a kad sam pokrenuo igru je krenuo sa ovim 'Compiling shaders'. U svakom slucaju je zavrsio, deluje ok za sad
 
Da,da. Sve je okej i tako i treba.
Uglavnom traje oko 5 minuta u zavisnosti od toga kakav procesor imas.
 
i5 11400, uglavnom je na 20-30%. Sta se desava dok se kompajliraju shader-i?
To radi CPU, pa moze da bude problem ako igras za to vreme ! zavisi od engine ali moze da potraje od par minuta pa do 20 min (last of us/uncharted)
kada menjas driver, dodajes patch, on ce opet odradti taj duzi deo, a kraci svaki put kada udjes u igru
 
Taman me Soni otera u razmišljanje da se vratim PC-ju, i onda vidim ovakvu neku temu gde je 99% postova o podešavanjima, bagovima i performansama, i automatski me udari PTSD i setim se što sam pobegao na konzole :D

Da ne bude baš ceo post off topic, i meni je GoW 2018 mnogo bolje legao od Ragnaroka, fali taj neki "wow" efekat iz prethodnog dela. Ali, svakako je odlična igra, posebno za ljubitelje nordijske mitologije.
 
Taman me Soni otera u razmišljanje da se vratim PC-ju, i onda vidim ovakvu neku temu gde je 99% postova o podešavanjima, bagovima i performansama, i automatski me udari PTSD i setim se što sam pobegao na konzole
Ja bas zbog toga i volim PC.
Nastelujem igru kako zelim da izgleda, modujem ma sta god.
Naravno uopste ne moras to da radis, mozes kao i na konzoli da igras na preporucenim podesavanjima i zaboravis na sve ovo.

Meni ne lezi nesto GOW zbog tog puzzle dela ali prica mi je super u svakom koji sam igrao zato cu i ovaj probati veceras :D
 

Izasao je i na Karibima patch 3.1 i deluje da su popravili vecinu krucijalnih problema.​


God of War Ragnarok PC - Patch 3​

  • 2 days ago
  • Updated
Patch 3 for God of War Ragnarök PC is now live, please find the updates included below.

Updates

Spatial Audio

  • Fixed crash related to spatial audio that could occur in multiple locations throughout the game with random intervals
  • Fixed an issue with audio dropping out when spatial audio was enabled

Mouse Input/Camera

  • Fixed mouse input focus issue where mouse would not control camera, but could still control menus
  • Moved mouse controls to use raw input instead of GameInput driver

HDR

  • Fixed an issue where HDR would not retain its setting on subsequent game starts

VRAM Utilization

  • Texture Quality now uses fixed sized texture caches in VRAM instead of growing to use all of available VRAM
  • VRAM usage shown in the settings menu now reflects the amount of VRAM allocated based on the current settings as a percentage of amount recommended by operating system. Usage over 100% will work but can lead to performance degradation.
  • Modified VRAM texture cache algorithm to reduce VRAM usage that may have caused performance to degrade over time

Controller

  • Fixed an issue with 3rd party controllers having stick drift

Animation

  • Fixed animation issues in 32:9 super ultrawide screen in Open Your Heart cinematic
 
Meni se igra posle nekog vremena zakuca na 12fps i ne pomaze nista osim reinstalacije. Sad sam prosao Durlina u selu patuljaka i posle toga je zabola. Jel ima neko ovaj problem? Imam sva tri patcha, isto se ponasa, cak najbolje radi bez patcheva.
 
Meni je ova igra za sada fenomenalna, Trenutno sam u Vanaheim-u, likovi, priča, lokacije, muzika, atmosfera, borba, skoro sve je ispunilo a možda i nadmašilo očekivanja.
A da... i facijalne animacije su neverovatne, naročito kod nekih likova a jednog posebno
Freja
, bukvalno vidiš kako se emocije manifestuju, eksaliraju i smenjuju u trenutku. Svaka čast timu zaduženom za animacije!
Zapravo i nemam utisak kao da igram drugi deo, bukvalno su ovo mogli da spoje sa kecom i dobiju mega-igretinu.

Jedina mana je možda tempo igre i sporedne aktivnosti, mislim, ipak je to ostavljeno igraču - niko te ne sili da radiš sporedne aktivnosti i zadatke iako postoji osećaj da ćeš nešto propustiti od karakterizacije likova ako samo radiš glavnu priču, dok radeći i sporedne stvari i zagonetke dolazi do zasićenja i usporavanja priče pa bukvalno želiš da što pre ponovo uskočiš u glavne kvestove i vidiš kako će se priča dalje razviti.

Moj problem sa sporednim aktivnostima je što možda nisu dovoljno orijentisane na likove i njihove lične priče već su uglavnom sakupljačke aktivnosti, tipa donesi mi ovo, nađi mi ono i slično. Mislim, postoji tu kvalitetan dijalog među likovima ali u mnogo manjoj količini nego što bih voleo.
Pa samo priče dok veslate čamcem zlata vrede, na primer.

A pošto volim sve da istražujem opcija da samo projurim kroz priču ne dolazi u obzir. I zbog toga nalazim da je tempo igre loše balansiran, jer sporedne aktivnosti ne angažuju tvoje lično interesovanje kao glavna priča i glavni kvestovi. Ono, žalim se ali se zapravo ne žalim, što bi se reklo - slatke muke, i pored ovoga mi se jako dopada igra.
Evo par slika bez spojlera (osim samih lokacija):
God of War Ragnarok Screenshot 2024.10.06 - 03.22.04.88.jpg God of War Ragnarok Screenshot 2024.10.06 - 01.09.43.99.jpg
God of War Ragnarok Screenshot 2024.10.06 - 02.12.01.71.jpg God of War Ragnarok Screenshot 2024.09.29 - 13.10.32.56.jpg
God of War Ragnarok Screenshot 2024.10.07 - 21.11.55.65.jpg God of War Ragnarok Screenshot 2024.09.29 - 15.04.54.57.jpg
 
4 realma sam prešao na 100%, ostalo je sve na 92+%. Možda ću uskoro da krenem new game plus da ga budžim dalje
 
Postujem sve vase komentare koji su napisani u temi isto tako zelim i svoj licni utisak da napisem jer tome i sluzi ova tema. Moj utisak o igri je jako los, prosto receno igra je smorcina teska, jedina dobra stvar je eto taj graficki prikaz i animacije koje su prenapucane da sljaste i koje popravljaju generalni utisak, ali sve ostalo se vrti u krug i smor je po meni cak sam imao dilemu nekoliko puta da je prekinem i obrisem. God of War deo pre ovoga je mnooogo bolji u svakom segmentu i u toj igri sam iskreno uzivao od pocetka do samog kraja. Da ne ulazim u dubiozu i objasnjavam sto, zasto i kako je nekome nesto bolje a nekome losije ne zelim niti me to zanima, po meni jako losa igra iz koje su hteli naravno samo sto vise love da izvuku kao i obicno.
 
Sve je subjektivno. Meni je Ragnarok bolji od prethodnog recimo.
A od ta oba su mi stari delovi bolji, ne bih mogao da se odlučim od starih koji mi je najbolji. Na PS3 imam Saga Collection, gde su portovana i dva dela sa PSP-a.
 
Vrh Dno