Šta je novo?

Temu - online prodaja (carina i praćenje pošiljki u zasebnim temama)

Konačno mi je stigao paket preko DE posle 20+ dana stajanja u njihovom magacinu međutim imam jedan problem. Plastični nosač je malo napukao na jednom mestu verovatno u transportu i neke stvari su izderformisane zbog drugih stvari u kesi, one nisu oštećene ali su savijene i izdeformisane i ne mogu se ispraviti jer nisu dovoljno bile zaštićene ali se kao takve mogu koristiti samo što ne izgleda lepo. Da li su takve stvari podložne reklmaciji? Verovatno je neko ovde pisao kako se piše reklamacija ali nisam ispratio, gde treba da im pišem i šta da očekujem i za koliko se to realizuje? Ovaj nosač što je malo napukao mi nije toliko važan neću im za njega ni pisati, a ove izdeformisane stvari su iako upotrebljive ne mogu se koristiti tako nakaradno a žena je poručila i neke stvari gde su napisali pogrešan materijal a zbog materijala ih je kupila. Kupovina ukupna ocena 5/6 od 10 većinom zbog niskih cena ali ako stvari stižu polomljene i izdeformisane onda džabe i niska cena.
 
Odes u aplikakaciju i pod orders nadjes tu porudzbinu koju zelis da reklamiras, kliknes return/refund i izaberes predmete koje zelis da reklamiras.
Ja sam do sad 2-3 stvari reklamirao.
Realizacija je bila instant i nisam cekao nista.
 
Jel to kad se reklamira treba da se njima salje kao da se vrsi povrat ili nije potrebno da se salje?
 
Nekad šalješ, nekad ne. Kažu ti nakon popunjavanja reklamacije. Svakako je povrat besplatan tj. oni pokrivaju troškove.
 
Pošto smo do sad imali oko 10ak pošiljaka sa Temu, definitivno svakia sledeća sve više kasni. Da se ne ponavljam, svi znamo zašto, i problem je u našim kurirskim službama.
Ono što može da se pojavi kao problem, što masa ljudi može da traži refundacije novca jer pošiljke kasne preko dozvoljenog roka a ipak im na kraju stignu pošiljke.
Mi smo tražili refundaciju za jedan paket, i odmah su refundirali, oko 4500 dinara, što je skroz korektno od Temua.
Sa druge strane, Temu jeste skuplji od Alija i daleko manji izbor ima, a opet, ako ovako nastave naše kurirska službe sa pošiljkama, i tu povoljnost da brže stižu paketi nego sa Alija će Temu izgubiti.
 
Danas sam instalirao Temu aplikaciju i kupio par zezalica koje su mi trebale.

Primećujem da je kao država/region automatski selektovana RS, a kao valuta RSD. I to ne mogu da promenim.

Da li neko zna kako se procesira naplata u ovom slučaju na dinarskim , a kako na deviznim karticama?
 
Diskutovali smo o tome na ovoj temi. Zavisi od banke. Negde skinu u dinar koliko je bilo, negde postoje dodatni troškovi koverzije. Ja ti mogu reći svoje iskustvo sa MTS bankom. Kada skidaju dinare, u startu mi piše tačan iznos, a nakon što proknjiže transakciju uvećaju zaduženje za oko 1%. Ukoliko imam evre na računu, skidaju njih, ali opet se radi neka nepovoljna konverzija RSD u EUR, pa izađe na slično.
 
Ono što znam sigurno:
Raiff (kartica povezana na dinarski i devizni račun): Skida dinare automatski, postoji provizija od 1% jer je naplata iz inostranstva.
OTP (kartica povezana na dinarski i devizni račun): Isto skida dinare automatski, nema dodatnih troškova.
Erste, Intesa: 1. Dinarska kartica vrši duplu koverziju RSD -> EUR -> RSD po kursu banke (ne isplati se) 2. Devizna kartica: Samo jedna konverzija RSD -> EUR (Visa/MC kurs)
NLB KB (kartica povezana na dinarski i devizni račun): Skida evre automatski, konverzija RSD -> EUR
 
Neko je ovde pisao za staklo za Samsung S23 seriju, da otisak prstiju radi bez problema. Potvrđujem da je tako. 3 komada 365 dinara. Odlično.
https://share.temu.com/5GLpcksyVDA
 
Narucio bas dosta, stvari za :
akvaristiku
par nekih sitnih igracaka
custom key casps i moldove za iste
delova za bicikl
earpads za sve slusalice koje imamo ( a gde su crkli )
raznih konektora i kablova za pc

Sve u svemu, ok je. Pakete smo cekali 2-3 nedelje generalno
 
Pošto smo do sad imali oko 10ak pošiljaka sa Temu, definitivno svakia sledeća sve više kasni. Da se ne ponavljam, svi znamo zašto, i problem je u našim kurirskim službama.
Ono što može da se pojavi kao problem, što masa ljudi može da traži refundacije novca jer pošiljke kasne preko dozvoljenog roka a ipak im na kraju stignu pošiljke.
Mi smo tražili refundaciju za jedan paket, i odmah su refundirali, oko 4500 dinara, što je skroz korektno od Temua.
Sa druge strane, Temu jeste skuplji od Alija i daleko manji izbor ima, a opet, ako ovako nastave naše kurirska službe sa pošiljkama, i tu povoljnost da brže stižu paketi nego sa Alija će Temu izgubiti.
E tu svi prave gresku, nema Temu manji izbor stvari, vec moraju da prikazuju samo stvari koje su do 50€ u dinarima, promeni drzavu i videces recimo u BiH prag carine je 150€ i vidi koliko ces vise stvari naci tamo u odnosu na nas. Al to nije do Temu-a vec do nasih propisa.
 
Narucio bas dosta, stvari za :
akvaristiku
par nekih sitnih igracaka
custom key casps i moldove za iste
delova za bicikl
earpads za sve slusalice koje imamo ( a gde su crkli )
raznih konektora i kablova za pc

Sve u svemu, ok je. Pakete smo cekali 2-3 nedelje generalno
I mene je uhvatila shoppingmania, šta si naručivao za bicikl?
 
I mene je uhvatila shoppingmania, šta si naručivao za bicikl?

Za bicikl:

Punjiva mala svetla prednja i zadnja za 3 bicikla, traju oko 6h po punjenju
Onu stopu na koju se bicikl oslanja, na temu je bila malo jefitinija nego ovde
Veliko punjivo svetlo za bicikl, bas jako, traje oko 1h po punjenju
One torbe trouglaste, sasvim su ok
 
E tu svi prave gresku, nema Temu manji izbor stvari, vec moraju da prikazuju samo stvari koje su do 50€ u dinarima, promeni drzavu i videces recimo u BiH prag carine je 150€ i vidi koliko ces vise stvari naci tamo u odnosu na nas. Al to nije do Temu-a vec do nasih propisa.
Ne prave grešku. Kad sam tražio neke zezancije za auto, na temu sam mnogo manji izbor imao, a ni jedna stvar koju sam gledao nije bila preko 2000, a većina ispod 1000.
 
Jel se javlja nekome još greška na Temu aplikaciji ili na desktopu slow connection i sl i ne prikazuje prozivode?
Probao na telefonu sa čišćenjem cache i storage kao i reinstal aplikacije i dalje isto.
Za desktop nemam pojma šta da radim, na jednom kompu radi na drugom neće
 
Ne prave grešku. Kad sam tražio neke zezancije za auto, na temu sam mnogo manji izbor imao, a ni jedna stvar koju sam gledao nije bila preko 2000, a većina ispod 1000.
Nisam mislio to, nego ima jos mnogo stvari koje mi ne vidimo da Temu nudi, to znam i sam kokiko puta trazim neke koje imaju stvari na AE a nemaju ovde recimo juce neke LED sijalice ima slicnih ali ove sto imaju na AE te nemaju, ali mislim da se nismo mi razumeli kao sto rekoh mislio sam da ovo sto se vidi kod nas nije ceo izbor sto nudi Temu, tako da ako je to bilo pitanje tj konstatacija onda da prave gresku.
 
Meni juce refundirali za posiljku koju sam cekao 40 dana i vratili je nazad, kuriri uopste nisu probali da dostave. Tu refundaciju sam ostavio na "Temu" racunajuci da cu sve isto ponovo da narucim ili bar priblizno, kad ono cene nekih stvari duplo skuplje i narucih nesto sasvim dr., pa cu da cekam i pokusam opet, ako padnu cene. Videcemo da li ce ova da stigne, mada mi nista nije hitno.
 
Vidim po raznim fb grupama ljudi masovno vraćaju proizvode koje dobiju ali Temu ne traži da se vrati proizvod već vrate novac u vidu Temu kredita.
Ja pokušam za jednu porudžbinu ali meni traže da štampam nalepnicu i vratim proizvod nazad o njihovom trošku za jedan proizvod iz porudžbenice.
Od čega zavisi ne znam da nekome traže da vrati ili ne traže da vrati!? Mislio sam da ima veze sa iznosom ali očigledno nema jer ljudi vrate i skuplje stvari koje sam poručio pa ne traže da vrate nazad...
 
U prevodu, ti želiš da izigraš sistem, da uzmeš refundaciju bez da vratiš proizvod, i tražiš savet kako da to postigneš? :)
Ma jok, samo pokušavam da pohvatam kako ovo funkcioniše – izgleda da neki imaju sreće, a neki dobiju nalepnice.
Možda je u pitanju neka tajna veština, ako ti znaš neki trik, podeli sa nama smrtnicima! 😄
 
Ako si reklamirao proizvod i još je besplatan povrat, apsolutno nema razloga da diskutujemo kome traže proizvod nazad, a kome ne.
 
Jasno, samo sam hteo da skontam kako to funkcioniše jer izgleda da nije svima isto.
Ali, u svakom slučaju povratne nalepnice spremne bez izigravanja sistema! :)
 
Verovatno ne traze da saljes nazad proizvode koji ne rade, ili imaju neki drugi problem. Sto je i logicno. Ako nisi zadovoljan ili ti ne odgovara iz ne znam kog razloga, ne vidim zasto ne bi trazili da vratis?
 
Vidim da je ovo javna tajna – dosta ljudi dobije povrat bez vraćanja proizvoda, pa sam zato i postavio pitanje ovde. Nije mi bilo jasno zašto je kod nekih tako, a kod drugih traže povrat proizvoda. Ali, svakako, ako nešto nije odgovarajuće, logično je da traže povrat.
 
Vidim da je ovo javna tajna – dosta ljudi dobije povrat bez vraćanja proizvoda, pa sam zato i postavio pitanje ovde. Nije mi bilo jasno zašto je kod nekih tako, a kod drugih traže povrat proizvoda. Ali, svakako, ako nešto nije odgovarajuće, logično je da traže povrat.
I zatim se posle nekoga vremena pitamo zasto dizu cenu, nece da salju itd.
Mislim da definitivno zasluzujemo da nas domaci marzari deru.
 
Nazad
Vrh Dno