Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Pa kad ni nema ništa novo. Dodali su logo yettela u gornjem delu klikom na koji se ide na sajt yettela...Meni nije jasno šta oni rade ovim ažuriranjima. Transakcije kreditnom karticom i dalje ne mogu da se otvore, pdf potvrda plaćanja da se preuzme itd...
 
Polako, ostalo još mnogo subota za radove i usklađivanje. Će da bude.
 
Zato i pitah, stiglo mi azuriranje, prelistao aplikaciju i nisam nasao nista novo. Sobzirom da imaju jos stvari da dodaju, isprave bagove ocekivao sam sa svakim radovima da ce biti nesto.
 
Ne bi bilo lose da dodaju i podatke o uplatiocu za dolaznu transakciju.

Notifikacija da je legla uplata sama po sebi jeste ok, ali ne vidim sto ne bi pisali i podaci u uplatiocu kad vec pise koliko je para uplaceno, ne moram da ulazim u transakcije da bih video od koga su jer nekad legne vise puta ista suma.
 
Prenosi sa racuna u okviru Y banke se i dalje vode kao da sam sam sebi uplatio novac...
 
Ne bi bilo lose da dodaju i podatke o uplatiocu za dolaznu transakciju.

Ili da dodaju podatke o prodavcu kod transakcija kreditnom karticom. Dok su transakcije na čekanju stoje podaci prodavca, a kad se proknjiže, stoji samo moje ime i prezime, a nema nikakvih podataka o prodavcu.

Ne znam, s obzirom da se već mesecima muče sa najbanalnijim stvarima koje smo već milion puta prežvakali ovde na forumu, a da iz sada već redovnih ažuriranja na svake dve nedelje bukvalno isprave jednu ili dve manje bitne stvari, a gomila bagova i nedostataka ostaje, mislim da će ovo usklađivanje aplikacije potrajati godinama...Nadam se da grešim.
 
@Lanikor ako se dobro sećam, kada je TB počinjala, u prvim SMS obaveštenjima je uvek pisalo ko uplaćuje novac i to mi se jako sviđalo. Onda su to isključili, posle manje od mesec dana. Ne znam ima li koja banka to u obaveštenjima. Bilo bi korisno, kao što piše i kad vršimo kartične transakcije gde je nešto plaćeno. pisalo je npr: Na vaš tekući račun je uplaćeno 14365 dinara od strane Firma DOO. Sad to valjda samo piše kad neko uplati iz YB, preko one opcije plati preko broja telefona, što je valjda isto deo samo stare aplikacije.
 
Da li je neko imao problem sa aktivacijom nove kartice? Aktivirao sam je u yettel aplikaciji ali kada sam hteo da platim račun njome odbijena je. Pritom mora prvi put da se ubaci u aparat da bih aktivirao beskontaktno plaćanje, medjutim kartica je odbijena. Da li možda ima veze sa time što stara master card još nije istekla?
 
Hmm, meni su jednom obe radile paralelno, ali sačekaj radni dan, onda će ti verovatno blokirati staru i nova bi trebalo da bude u redu. Tojest, stara će samo nestati iz aplikacije.
 
Pojavila se potvrda o plaćanju u pdf-u, ali samo za interne transfere između sopstvenih računa. Pritom u gornjem desnom uglu naloga piše gramatički neispravno "potvrda o izvršenom naloga za prenos". Meni zaista nije jasno kako neka ozbiljna firma može sebi ovoliku količinu grešaka i neispravnosti da dozvoli. Ako nastave ovom brzinom da implementiraju opcije i ispravljaju greške i bagove, tamo negde 2027. ćemo imati sve opcije koje su bile u staroj aplikaciji. 😅
 
Poslednja izmena:
Mislim da su im staru aplikaciju radili naši ljudi od nule, a ovde su uzeli neku koja je verovatno izvorno bila na engleskom i sad to treba prevesti. Evo ja ću, ne moraju mnogo da plate. Imam iskustva. :) Posebno kad ne radi aplikacija, baš kad su radovi, sve poruke izlaze na engleskom, što je težak lom.
 
Prenosi sa racuna u okviru Y banke se i dalje vode kao da sam sam sebi uplatio novac...
Malopre ocu pokušavam da objasnim da je greška na strani banke jer mu u aplikaciji piše podizanje novca na bankomatu umesto plaćanje u Rodi i da ga niko nije pokrao. Neverovatno kakve greške prave... Ima samo dinu, onaj račun bez održavanja.
 
Pošto nema opcija moja banka - moj profil - zatvori račun u novoj app. Odem na mobi banka sajt i logijem se. Tamo ima ovo sto treba. Hteo sam da ugasim račun kad ono izbacuje ovu poruku. Ne znam kako kad na računu imam nula. Sve sam prebacio na iR.

1000011437.jpg
 
Pošto nema opcija moja banka - moj profil - zatvori račun u novoj app. Odem na mobi banka sajt i logijem se. Tamo ima ovo sto treba. Hteo sam da ugasim račun kad ono izbacuje ovu poruku. Ne znam kako kad na računu imam nula. Sve sam prebacio na iR.

Pogledajte prilog 459287
Kad se proknjizi iznos naveden u rezervisanim sredstvima, tj kada ti trenutno stanje bude 0,48 dinara, tada ces moci i da zatvoris racun.
 
Kad se proknjizi iznos naveden u rezervisanim sredstvima, tj kada ti trenutno stanje bude 0,48 dinara, tada ces moci i da zatvoris racun.
Meni piše da je račun 0, 48. Samo na novoj app je mnogo zavučena opcija da se vide rezervisana sredstva ide se na Detalji računa. Kad mogu da očekujem da oni to proknjiže? Te 13 000 i kusur ko zna od kad stoji. Ne znam za šta su i od kad su.
 
Meni piše da je račun 0, 48. Samo na novoj app je mnogo zavučena opcija da se vide rezervisana sredstva ide se na Detalji računa. Kad mogu da očekujem da oni to proknjiže? Te 13 000 i kusur ko zna od kad stoji. Ne znam za šta su i od kad su.
Ako ne proknjize ovog meseca, onda kontaktiraj Yettel banku i vidi o cemu se radi.
 
Mislim da su im staru aplikaciju radili naši ljudi od nule, a ovde su uzeli neku koja je verovatno izvorno bila na engleskom i sad to treba prevesti. Evo ja ću, ne moraju mnogo da plate. Imam iskustva. :) Posebno kad ne radi aplikacija, baš kad su radovi, sve poruke izlaze na engleskom, što je težak lom.
Aplikacija je u osnovi ona od češke Air Banke, takođe u vlasništvu PPF-a. Samo bačene Yettel drečave boje i promenjen font.
 
Verovatno je tako, samo su joj obrisali češki. Samo sad gledam web aplikaciju Airbank, u nju i dalje može da se unese nekakvo korisničko ime, a ima i QR za brže prijavljivanje. Kad su već prepisivali, trebalo je da prepišu do kraja. Kod nas više neće biti korisničkog imena, jer kanda neće imati odakle da se generiše, osim ako ne povuku stare naloge.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Aplikacija je u osnovi ona od češke Air Banke, takođe u vlasništvu PPF-a. Samo bačene Yettel drečave boje i promenjen font.
Da my air banka isti dizajn i interfejs samo promenjene boje i jezik naravno 😂
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-09-23-13-57-34-665-edit_com.android.vending.jpg
    Screenshot_2024-09-23-13-57-34-665-edit_com.android.vending.jpg
    73.3 KB · Pregleda: 66
  • Screenshot_2024-09-23-13-57-46-635-edit_com.android.vending.jpg
    Screenshot_2024-09-23-13-57-46-635-edit_com.android.vending.jpg
    79.1 KB · Pregleda: 65
  • Like
Reagovanja: mnt
I oni od gotovog rešenja nisu sposobni da naprave funkcionalnu stvar. haha. Jeste, mi imamo sigurno neke specifičnosti, usluge drugačije od Airbank, ali opet...
 
Prenos sa računa na račun u okviru banke više se ne vodi kao interni prenos.
Sad mi stigla uplata drugog korisnika, uredno piše njegovo ime i prezume.
 
Samo neka motaju, za to su očigledno plaćeni. :) A mogli lepo da naprave da im se negde pošalje feedback, al jok. Mejl adrese sa kojih odgovara korisnički servis...
 
Могу да мотају до сутра, апликација је у основи лоше урађена и нема јој поправке. Прво и основно непрегледна је, све је набацано збрда здола, три четвртине почетног екрана представљају некакве рекламе услуга, понуда банке, јесте ли знали ово јесте ли знали оно бла бла... чему то?!
Када отиском прста желиш да приступиш апликацији мораш сваки пут ту опцију прво да изабереш па онда да очиташ отисак, значи увек један сувишан корак тј. покрет прста. Зар није логично да можеш да изабереш примарни облик идентификације да ли ће то бити пин или биометрија, а да споредни ту стоји као алтернатива у случају да случајно себи одсечеш прст на циркулару, заборавиш пин или ти је жена бацила живу соду у лице.
На почетном екрану ти одмах избаци листу свих рачуна које имаш у банци укључујући и штедни рачун, што је малоумно. Прво на штедном рачуну се по правилу налази сума новца далеко већа него на текућем рачуну и зашто би то било на изволте радозналим погледима разних људи тј. зашто стално морам да се скривам и пазим ко ће видети колико имам пара на штедом рачуну. Друго, сваки пут кад отвориш апликацију на неки начин те мами да разрочиш те паре и потрошиш. Можда звучи глупо али тај психолошки ефект је добро познат да штедња треба да буде добро "скривена" пре свега о себе самог, такорећи да заборавиш да имаш тај новац.

Апликација је у принципу употребљива и вероватно ће фини радови на њој отклонити неке недостатке али мени је иритантна од самог почетка када морам да се искликћем као да играм CS пре него што оставим отисак. И још један мени лично неопростив безобразлук, који је многима апсолутно небитан али мени боде очи- Зашто немам интерфејс на српском језику и писму? Апликација као да је прављена за хрватско тржиште. Ако се ложе на латиницу као нешто модерно, европско, нешто вааау немам никакав проблем са тим, али остави мени могућност да у својој земљи на свом српском језику и ћириличном писму имам оно што имају љубитељи латинице.
 
Sve stoji kao primedba, osim poslednjeg dela. U Srbiji su koliko znam cirilicno i latinicno pismo zakonski apsolutno ravnopravna... (licno vise pisem cirilicom, ali u tehnoloskom svetu mi se nikako ne uklapa).
 
Kad srede funkcije nek se bave kozmetikom, nije aplikacija banke Instagram pa da se u njoj sedi 5 sati dnevno.

Za stedni treba da se stavi on/off za prikaz ili da se bar gurne negde dole tako da se ne vidi odmah pri otvaranju aplikacije.
 
Nazad
Vrh Dno