Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

@H4wkeye
Ne, ne, pogrešno si razumeo. Kada podeliš transakciju na rate, naplate ti 6% od iznosa transakcije i to posle plaćaš mesečno, nema dodatne kamate na taj dug podeljen na rate. Ono što potrošiš u toku meseca a nisi podelio na rate možeš da otplatiš na dva načina:
1. Otplatiš celu potrošnju 15, ovo moraš sam da uplatiš.
2. Banka ti, ako sam ne otplatiš celu potrošnju, automatski skida po revolving modelu 5% iskorišćenih sredstava ili minimum 1000 dinara.

Konkretan primer, recimo da si potrošio u jednom mesecu 100.000, a imaš transakciju od 25000 koju si podelio na 5 rata, pa svakog meseca plaćaš po 5000 + 300 dinara otplatu na rate (glavnica + 6% kamata/5 rata).
1. Otplaćuješ sam ceo potrošeni iznos, znači da 15. sam moraš da platiš 5300 ratu + kompletnu potrošnju koja nisi podelio na rate od 75000, znači ukupno 80300.
2. Revolving model, koji banka sama naplati, i to tako što ti skine ratu od 5300 + 5% od 75000, ali sada na ovaj ostatak duga moraš i kamatu da platiš koja je oko 25% godišnje; znači plaćaš 5300 otplatu na rate + 3750 (5% od 75000), dakle ukupno 9050 i sada ti je ostatak duga koji nisi podelio na rate 71250 + zaračunata kamata na ostatak duga 1485.
E to me je zanimalo odlicno objasnjeno, hvala ti puno. :)
 
I ne postoji nikakva poruka za to, vec bas odlucili da to ne radi kad uneses SMS kod koji ti stigne ? Prvi deo prodje bez problema, samo kad uneses kod, dugme se ne aktivira, ne postoji nikakav feedback korisniku, ili njima uopste.

Da sam ja klijentu tako prodao aplikaciju ne bi mi ni platili. A i mene bi bilo sramota.

Ako ne podrzava verziju Androida na kojoj se pokrece to mora odmah na startu da ti kaze, iskreno sumnjam da je to problem, odakle ti info ?
U nekim od prethodnih postova ljudi su se zalili na probleme sa aplikacijom na beta verziji Androida.

Da su je tako podesili, onda se ne bi ni instalirala.
Sama instalacija neke aplikacije nije garant da ce i raditi kako treba, posebno kada su beta verzije OS-a u pitanju.
 
Stigla mi nova kartica. Otišao na web da podesim limite, za svaku promenu traži potvrdu mTokenom iz mobilne aplikacije ili SMS-om. Gde u aplikaciji generisati mToken? Kaže na početnom ekranu, ali ja to ne nalazim. Verzija aplikacije 2..1.24, Play Store mi ne nudi update na nešto novije...
Podesiš limite u aplikaciji, postoji ta opcija već par dana (kad su ukinuli Mobi mobilnu aplikaciju). Verzija 2.1.24 i jeste najnovija, mora imati tu mogućnost za upravljanje limitima kartice.
 
Dokle ce raditi stara Mobi bank kartica
Verovatno ti je vid oslabio vremenom, pa su ti zato slova na Yettel bank aplikaciji sitna. Poseti oftamologa ili optičara da ti utvrde dioptriju. Ja sam nedavno počeo da nosim naočare i od tada vidim odlično, a pre toga sam ćoretao godinama.

Uzgred, kolika je veličina displeja na tvom pametnom telefonu? Može da bude i do toga.
Xiaomi 11 ultra telefon, nije mali . a jeste diptrija za čitanje 1-1,5 ali nemam obicaj da nosim naočare , zato sto nije bas praktično da se svaki čas skida stavlja , pa se svercujem , a inače povecao sam slova i sa svim drugim aplikacijama nemam bas nekih problema , osim sa yettel bank slovima, ona boldovana se vide, ali ona dole em su usitnili em su im bleda , em plavkasta pozadina tamnija ispod njih, pa je sve zamrljano .
 
Programeri koji rade na Yettel bank Android aplikaciji su podesili parametre tako da aplikacija zahteva regularnu verziju Androida.
Ovo nije tačno. Prva verzija Yettel Bank aplikacije radila je na Android 15 Beta. Nakon nekog updatea nije radila. Programeri nisu podesili nikakve parametre kojima bi namerno onemogućili funkcionisanje na 15 Beta, aplikacija je jednostavno nekompatibilna sa novim operativnim sistemom. Navodno su upoznati sa ovim problemom i rešiće ga u nekom trenutku. Inače kada se instalira ta prva verzije Yettel Bank aplikacije koja radi, pa se aktivira i onda preko nje instalira update, više nije moguće logovanje u aplikaciju, ali notifikacije stižu, što će reći da aplikacija ostaje aktivirana i delimično funkcionalna. Meni trenutno Pixel na kome je instaliran Andorid 15 Beta služi samo za notifikacije, a aplikaciju koristim na iPhoneu na kome je iOS 18 Beta (i ovde je Beta, ali tu radi). Od 5-6 mBanking aplikacija koje sam isprobao na 15 Beta, samo Yettel Bank ne radi, sve ostale rade, a radila je - do gašenja - čak i stara aplikacija Mobi banke. Naravno, ozbiljni developeri sa znanjem i reputacijom ne bi pustili u rad ovaj poluproizvod koji ima na desetine bagova (nefunkcionisanje na 15 Beta je samo jedan od njih), ali programeri Yettel banke očigledno ne spadaju u takve.
 
U nekim od prethodnih postova ljudi su se zalili na probleme sa aplikacijom na beta verziji Androida.


Sama instalacija neke aplikacije nije garant da ce i raditi kako treba, posebno kada su beta verzije OS-a u pitanju.
Ja sam se u prethodnim postovima žalio na probleme na Android 15 Beta :) Čisto da stvar bude jasnija, Google počinje sa objavljivanjem developer verzija novog Androida u prvom tromesečju svake godine. Tom prilikom objavljuju i svu potrebnu dokumentaciju za programere kako bi prolagodili svoje aplikacije. Najčešće nije potrebno nikakvo prilagođavanje, ali ako treba - ima sasvim dovoljno vremena. Sledi nekoliko developer preview verzija dok se ne dođe do beta verzije. U svetu programera koji drže do sebe, dozvoliti da ti u septembru mesecu aplikacija bude nekompatibilna sa novom verzijom Androida koja je u pre-release Beta verziji (Android 15 zvanično izlazi u oktobru), ne samo da je nedopustivo nego je zaista sramota. Teško je, ako ne i nemoguće naći jednu jedinu poznatiju aplikaciju koja u septembru 2024. radi na Androidu 14, a ne radi na Android 15 Beta. Zapravo postoji ta jedna - aplikacija Yettel Bank i takvo njeno "stanje" je pouzdan indikator da će proći meseci i meseci, a možda i čitava godina dok se ova aplikacija ne očisti od početničkih grešaka.

Ja definitivno neću napustiti Yettel banku čiji sam klijent od osnivanja (Telenor banke), čak mislim da su kritike veoma bitne, a ne kritikujem ih samo ovde, nego sam im raznim kanalima (čet, mejl) slao razne primedbe i zapažanja, Razdvajam pojam same banke i njenih proizvoda od pojma aplikacije, ali danas je funkcionalna i kvalitetna bankarska aplikacija veoma bitna stvar, a gle čuda upravo je predvodnik u mobilnom bankarstvu bila Telenor banka, pa je za verne korisnike tim gore što su dugo vremena trpeli zaostajanje banke na području modernih tehnologija (na primer neverovatno odugovlačenje sa Google Pay i Apple Pay) i postepeno spali na ovu šklopociju. To ne znači da je stara verzija Mobi banke bila najsvetliji primer, ali je sa svim svojim problemima koji su nam bili dobro poznati, u trenutku gašenja bila i dalje daleko ispred nove. Trebaće još mnogo vremena da se to promeni, imajući u vidu da je i mnogo većoj i moćnijoj banci kao što je Intesa bilo potrebno skoro dve godine, ako ne i više, da potpuno završi tranziciju na novu web i mobilnu platformu. Doduše, oni su bili oprezniji pa su staru aplikaciju zadržali mnogo duže, paralelno sa novom.
 
Imaju li aplikaciju na sajtu za download, treba mi za stariji telefon android 9. Playstore ne dozovoljava download...
Instaliraj preko Aurora store
Aplikacije od drugih banki rade bez problema (raiffeisen, stara mobi, otp). Stara mobi aplikacija dok je nisu ugasili sljakala on beta 1 do zadnje bete bez problema, kao i ostale 2 banke sto imam.
Obe funkcionišu bez problema na vanilla Androidu bez Play usluga. Moguće je da Yettel bank ne prepoznaje vezu sa GMS ili ne dozvoljava korišćenje aplikacije ako je otključan bootloader, odnosno rutovan.
 
Obe funkcionišu bez problema na vanilla Androidu bez Play usluga. Moguće je da Yettel bank ne prepoznaje vezu sa GMS ili ne dozvoljava korišćenje aplikacije ako je otključan bootloader, odnosno rutovan.
Ne znam zašto pominješ otključan bootloader i rutovan telefon i vanilla Android? Dakle, aplikacija Yettel bank ne radi na Androidu 15 Beta, na Google Pixel telefonima koji nisu rutovani niti im je otključan boot loader.
 
Trebaće još mnogo vremena da se to promeni, imajući u vidu da je i mnogo većoj i moćnijoj banci kao što je Intesa bilo potrebno skoro dve godine, ako ne i više, da potpuno završi tranziciju na novu web i mobilnu platformu. Doduše, oni su bili oprezniji pa su staru aplikaciju zadržali mnogo duže, paralelno sa novom.
Intesa se nije rebrendirala pa je mogla sebi da dozvoli taj luksuz da ima dve paralelne aplikacije. Ovih dana svuda viđam yettel bank reklame i bilborde, uložili su dosta u marketing i ne mogu sebi da dozvole da se koristi aplikacija koja se zove Mobi bank.
Možemo svi pretpostaviti šta se desilo: neiskusni menadžment je postavio nerealno kratke rokove za izradu app, pustio reklamnu kampanju i na silu forsira da se što pre odradi tranzicija.
 
Nema ovo nikakve veze sa rebrandingom. Ova banka je već to radila. BIla je Telenor Banka, pa je postala Mobi, za tri i po sekunde. Tako je mogla i ovaj put da prođe. Mogla je i sstara Mobi aplikacija da se zove YB neko vreme. Inače, taj menadžment je znao i imao te planove još novembra prošle godine, od tada i pričaju o tranziciji, mole za strpljenje i svašta nešto još. A programeri koji prihvataju takav posao za takvo kratko vreme i obećavaju menadžmentu kule i gradove, nisu programeri. I sad će oni da završe radove pre roka, kako često vole da pišu po svojim obaveštenjima poput političara, a šta će iza tih radova da ostane, nije ni važno. Samo neka šljaššti i blješti i neka sve bude zelenoooo. Operateri korisničkog servisa će biti jedini na kojima će korisnici da iskaljuju bes i nezadovoljstvo, a ti operateri nikom ni krivi ni dužni. Važno da će na nekoj gala večeri dvadesetog decembra da pozovu sve novine i pričaju o uspešnoj tranziciji u korporativnom duhu. A najjače mi od svega ono što na recenzije odgovaraju kako su aplikaciju napravili osluškujući potrebe korisnika. U tu frazu više ne veruju ni petogodišnjaci. Kad su to oni korisnike uopšte i pitali šta su želeli u novoj aplikaciji. istina, ja sam dobijao neke ankete od njih, ali pitanja o novoj aplikaciji nije bilo ni u tragovima.
 
Pozdrav, da li je neko od vas imao problem sa aktivacijom nove aplikacije, jer ja vec od samog pocetka nisam u mogucnosti da aktiviram aplikaciju. Pozovem korisnicku sluzbu, objasnim u cemu je problem, oni to pribleze i evo vec dva meseca u loopu. Android telefon koristim, Nothing Phone 2, medjutim probao sam i sa drugim uredjajima Samsung S23 kao i sa Iphone 13 Pro, potpuno ista greska se javlja.
Ako neko ima neki predlog ili resenje bio bih zahvalan
 

Prilozi

  • IMG-20240805-WA0000.jpg
    IMG-20240805-WA0000.jpg
    54.5 KB · Pregleda: 28
Pozdrav, da li je neko od vas imao problem sa aktivacijom nove aplikacije, jer ja vec od samog pocetka nisam u mogucnosti da aktiviram aplikaciju. Pozovem korisnicku sluzbu, objasnim u cemu je problem, oni to pribleze i evo vec dva meseca u loopu. Android telefon koristim, Nothing Phone 2, medjutim probao sam i sa drugim uredjajima Samsung S23 kao i sa Iphone 13 Pro, potpuno ista greska se javlja.
Ako neko ima neki predlog ili resenje bio bih zahvalan
Jesi li probao da odeš u poslovnicu pa da na licu mesta vide to?
 
Znači da je nešto do tvog naloga, ako je uvek ista greška. Probaj da im pišeš na onaj mejl koji stoji u Google prodavnici. Mene su čak i zvali zbog jednog pisamceta pre dva meseca kad je aplikacija tek krenula. Kadostane pisani trag, više se potrude.
 
Probao sam da se logujem na sajt mobi banke, posle duze vremena, kao sto sam to ranije radio i uspelo mi je ali izgleda da skorasnje transakcije nisu izlistane. Vidim da mi je poslednja naknada odrzavanja bila 400 rsd krajem juna. moguce da je stanje kako treba ali nisam siguran.
Ako sam dobro razumeo vise nece moci ovako da se koristi ako se nema mobilna aplikacija?

Zvali su me pre koji dan ponovo da prenesem zaradu za besplatno odrzavanje. jel postoji mogucnost da ja to sam sebi uplacujem mesecno 35k sa moje glavne banke pod sifrom placanja 240 ? jel moze tu biti nekih problema?
ili bolje da se ne za*ebavam vise sa njima nego da ugasim racun.
posle otplate kredita za telefon pre par meseci koristio sam ih jedino za placanje na steamu par puta.
Zahvaljujem.
 
Pozdrav, da li je neko od vas imao problem sa aktivacijom nove aplikacije, jer ja vec od samog pocetka nisam u mogucnosti da aktiviram aplikaciju. Pozovem korisnicku sluzbu, objasnim u cemu je problem, oni to pribleze i evo vec dva meseca u loopu. Android telefon koristim, Nothing Phone 2, medjutim probao sam i sa drugim uredjajima Samsung S23 kao i sa Iphone 13 Pro, potpuno ista greska se javlja.
Ako neko ima neki predlog ili resenje bio bih zahvalan
Ne znam da u medjuvremenu nisi menjao licnu kartu, pa da nisi poslao novu. Mozda je blokiran racun (ne bi trebalo i sam nalog ali ne znam kako je to kod njih odvojeno). Uglavnom ti nije do uredjaja vec do samog naloga. Moraju oni naci sta je.
 
Svi mahom pričaju samo o aplikaciji a niko da spomene to da im treba po 10 dana da osposobe bankomat za isplatu, kad ga poprave radi dva dana pa ne radi narednih sedam i sve tako.
 
Svako se češe gde ga svrbi. :) Ja njihov bankomat nisam upotrebio godinama, jer novac podižem valjda triput godišnje. Sve plaćam karticom pa i ne osećam te probleme, ali znam i čitam da postoje.
 
Ok je to, ali ako su uplate veće, ako premašuju potrebe trošenja, eto problema, plus što se ne može sve karticom platiti, no to su sve poznate stvari, ali bankomati i njihov servis su sad katastrofa.
 
Ja sam podigao pare na bankomat preko NFC opcije preko G pay i radi.
 
  • Interesting
Reagovanja: mnt
Hmm, upravo gledam, i pre tačno 10 godina sam otvorio račun, a danas otkazujem neke od njihovih usluga zbog krajnje neprofesionalnosti, a razmatram i gašenje računa :) Tako iz mog ugla izgleda decenija rada nekada moderne banke :)
 
Možda ne moraš gasiti jer možeš da se prebaciš na lajt račun do daljnjeg.
 
Ok je to, ali ako su uplate veće, ako premašuju potrebe trošenja, eto problema, plus što se ne može sve karticom platiti, no to su sve poznate stvari, ali bankomati i njihov servis su sad katastrofa.
Zato je još uvek bolje kao glavnu imati banku gde je moguće fizički doći na šalter u prostorije banke i uplatiti/podizati novac.
 
Sve je to stvar ličnih afiniteta. Ja sam baš tražio banku koja me ne vuče na šalter svaka tri dana i ovde sam to i dobio. Ovih deset godina je što se banaka tiče prošlo u blagostanju. Nijedan potpis, nijedno maltretiranje. I RF sam zbog toga otvorio. Ne zanima me da se u 2024. gledam s polupismenim bankarima koji i ne znaju šta mi njihova banka nudi. I dokle god takvo nešto postoji, sve će biti uglavnom kako treba. Šalteri slobodno neka nastave da postoje svima koji za to imaju živaca i vremena.
 
Pa, maltretiranje je počelo, izgleda da više ne priznaju slanje podataka putem euprave za kreditne proizvode, već samo overene potvrde :)
 
Radi se o tome da se ne mogu uvek osloniti na bankomat. Kod "normalne" banke odem u poslovnicu, kažem "dobar dan, želim da uplatim/podignem novac", ako se desi da ne mogu da odradim preko bankomata. A sve ostale funkcije u aplikaciji koje ima Yettel Banka imaju već i druge banke. To je u stvari najveća mana Yettel Banke, što nemaju bar jednu poslovnicu u svakom većem gradu u Srbiji.
 
Verovatno može na nekim aparatima ali moraš biti na paketu podržava master visa karticu da bi istu dodao u mobilni novčanik a da bi se posle na ovo čudo prijavio jer sve ovo sa dinom ne može na besplatnom paketu.
 
Meni se samo par puta desilo da nisam mogao na njihovom bankomatu da podignem novac.
Samo sam prepešačio 100 metara do prvog sledećeg bankomata neke random banke i tamo podigao novac.
Obično gledam da imam do 10.000 dinara u kešu pa kad mi taj iznos padne na nešto sitno, ponovo podignem 10K (nekad 20K). Koliko vidim po izvodima to je otprilike na 10-tak dana. Često podignem keš na tuđim bankomatima pošto mi se često desi da mi je bliže.
 
Imam problem da kao korisnik Y banke nisam mogao da platim zaostale rate za tri telefona koje plaća treća osoba. To ne moze nego mora u poštu uplatnica menjačnica.
 
Nazad
Vrh Dno