Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Gledam transakcije u novoj aplikaciji. Neka plaćanja koja sam imao 5. , 6. u mesecu se vide kao da sam imao juče i prekjuče. A na mejl za te iste transakcije uredno stiglo istog trenutka tog dana. Za juče umesto 2 imam 5 transakcije.
 
Transakcije od pre 5-6 dana su juče i prekjuče proknjižene. Tako je i kod mene. U staroj se u onom plavom krugu kao crveno vodila kao rezervisana sredstva.
 
Da li se neko mozda raspitivao da li ce ukidati sa pocetne strane tj stavljati kao opcioni prikaz sve one ponude i reklame?To je nekako u prvom planu i bode mi oci :)
Ostale funkcionalnosti se nisam ni usudio da probam,do danas mi je skroz dobra bila i stara aplikacija
 
Gledam nesto, pa.mi treba potvrda. Da je od sad nova cena paketa koja je bilaa 150 din, sada 345 dinara mes3cno odrzavanje ? Ne primam platu u ovoj banci, imam mastercard
 
Jeste, nekadašnji Starter sad je Bank Start
 
Neko je pitao za sms od 6 din. Samo prebaci na notifikacije i na mejl i eto ušteda.
 
Da vas utešim, ni Erste mobilna app nije ništa bolja. Da nemam kredit za stan kod njih, otkačio bih banku na keca.
Zato imam intezu za plaćanja.
 
Po cemu je YB bolja od drugih? Placanje racuna bez provizije, preneses platu i nema placanja odrzavanja i podizanje na svim bankomati ili ima i jos stvari?
 
Inače je YB aplikacija jako spora od danas. Desilo mi se da neće ni početnu stranu da očita. Ironija je da je stara aplikacija koja je ranije štucala u poslednjih meseci radila brzo i bez problema. Taman kad su staru sredili da radi cakum pakum oni prelaze na novu koja ima puno problema.
 
Koji procenat plate mora da se prenese na YB da bi imao dz Maxi racun?
 
Bilo koji. Ranije je bilo ograničenje u tarifniku, sad ga nema više.
 
@radulle po novom tarifniku i u tekstovima na sajtu nije ništa definisano, ali bilo je 35000 dinara ili više kada se zvao 5+.
 
Inače je YB aplikacija jako spora od danas. Desilo mi se da neće ni početnu stranu da očita. Ironija je da je stara aplikacija koja je ranije štucala u poslednjih meseci radila brzo i bez problema. Taman kad su staru sredili da radi cakum pakum oni prelaze na novu koja ima puno problema.
Zato sto ko do sada nije instalirao i koristio novu, danas je morao. Pa su im serveri sigurno malo preoptereceni danas. Video sam i ja to danas kada sam otvorio.
 
Dnevni i mesečni limiti za iznos kartičnih transakcija su postavljeni i mogu da se menjaju. Ali nema obaveštenja, ni za jedan kanal potrošnje koliki su maksimalni tj. oni koji mogu da se podese u aplikaciji bez kontaktiranja podrške.
Isto tako, ne vidim limite za broj dnevnih i mesečnih kartičnih transakcija, ni način da se oni menjaju u aplikaciji, kao što bilo pre.
 
Dnevni i mesečni limiti za iznos kartičnih transakcija su postavljeni i mogu da se menjaju. Ali nema obaveštenja, ni za jedan kanal potrošnje koliki su maksimalni tj. oni koji mogu da se podese u aplikaciji bez kontaktiranja podrške.
Isto tako, ne vidim limite za broj dnevnih i mesečnih kartičnih transakcija, ni način da se oni menjaju u aplikaciji, kao što bilo pre.
Maltene nijednu stvar nisu odradili kako treba u novoj app...
 
Ne zamerite im, za ovaj projekat su angažovali srednjoškolce neke elektrotehničke škole, ovo im je maturski rad. Developeri su skupi, a banke nisu navikle da daju, već da uzimaju. zato i jesu banke. Ne dirati ništa do aprila 2025, tada će biti 116. ažuriranje, i sigurno će raditi 98% stvari kako treba. Banka u pokretu. Kreće se brzinom puža.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Aplikacija ne radi. Nije u mogucnosti da ucita podatke
 
Radi nego je preopterecen ceo sistem pa moras vise puta da opalis "Pokusaj ponovo".
 
Zna li neko koliko traje gasenje racuna i hoce li biti brze ako odem u yettel poslovnicu?
 
Ako nemas kreditnu karticu i dozvoljeni minus ide gasenje vrlo brzo. Izbrisi i racune na klik. Po meni bolje se prebaci ma lite racun ne placa se odrzavanje. Neka stoji mozda ti nekada zatreba. Nemas potrebe da ides u poslovnicu i gubis vreme.
 
Ne uspeh da nadjem u ovoj novoj aplikaciji za uplacivanje dopune za telefon,da li toga vise nema?
 
Našao sam i ja bug. Desilo mi se da me aplikacija ne izloguje.
Bio sam u delu Pregled i prebacio se na neku drugu aplikaciju. Sat vremena kasnije kliknem na ikonicu banke i otvori mi se na mestu gde sam stao (pregled svih racuna). Nije me pitala za PIN ili otisak prsta.
Nisam probao ništa da kliknem da vidim da li rade akcije. Skrolovanje gore dole je radilo. Kada sam uradio refresh izlogovalo me je.
Nisam probao da reprodukujem grešku.
 
Po cemu je YB bolja od drugih? Placanje racuna bez provizije, preneses platu i nema placanja odrzavanja i podizanje na svim bankomati ili ima i jos stvari?
Malo li je i da je samo to?
Evo još nekih stvari koje mi prvo padaju na pamet:
  • besplatna kreditna kartica sa svim pogodnostima koje nosi
  • štednja po viđenju sa 4.01% kamatom (mnoge banke nemaju toliku kamatu ni za oročenu štednju)
  • sam iz aplikacije/sajta manipulišeš sa skoro svim stvarima vezano za banku (uključujući otvaranje i zatvaranje računa)
  • najpovoljniji mogući kurs za devize ako menjaš neku veću količinu (pitaš ih preko chata da ti odobre)


Uglavnom, ne pada mi napamet da menjam banku zbog zbrzane nove aplikacije, niko im trenutno nije ni blizu po finansijskim uslovima
 
Мени је безвезе и овај интерфејс, што нису редови одвојени са две различите нијансе исте боје него изгледају буквално као обичан исписан текст са белом позадином и црним словима, као наши уписи овде. Капирам да је тај минимализам нови тренд у брендирању али овде ми се ни мало не свиђа. У старој апликацији су ти ”редови” били лепше и видљивије одвојени.
 
Neka srede funkcionalnosti do kraja, za dizajn ima vremena.

Nije to Facebook i Instagram pa da se visi u aplikaciji banke po 5 sati dnevno...
 
Povecacemo cene za 133%, a za uzvrat necete dobiti nista vec cemo vam naplacivati vise i otezavati zivot. Sjajan dil, treba bezati od njih sto pre!
 
Nazad
Vrh Dno