Šta je novo?

Praćenje pošiljki (2024 / 2025) - FAQ u prvoj poruci

Da li vama dex i posalje ponudu za prebacivanje na paketomat? Ja ni ne dobijem da mogu ocekivati kurira u toku dana, vec nagadjam po Temu obavestenjima za isporuku kad ce doci

DExpress mi za porudžbinu i iz Planete nije poslao poruku kada da očekujem kurira za Temu i ne očekujem.
 
Moje dve su i dalje u HUB-u (23.8 prvi pivrat ka HUB-u a onda i zadnji isti status 30.08) i polako se blizi rok od mesec dana (04.09) od kako sam narucio posiljke. I Temu mi je naznacio da ce vratiti 220din ako ne stigne do 4-tog a valda mesec dana treba da prodje da bi se zatrazio refund.
Temu pošiljke sa statusom da se vraća ka lokalnom HUB-u se vraćaju nazad u 🇨🇳i neće se dostaviti
 
Stim da kod mene je bio slucaj da je stiglo na carinu, bilo par sati tamo pa se vratilo u HUB pa iz HUB-a ponovo na carinu i tamo bilo par dana, proslo carinu i onda ponovo na HUB bilo tamo par dana i onda opet povrat u HUB i tako stoji zadnja 3 dana. Za prve dve posiljke stoji tako a zadnja narucena stigla davno. Sve tri stavljene na istu adresu i sad zadnja stigla a prve dve zaglavile a na sve tri stoji dobra adresa ali generalni postanski kod za NS...

Svakako se blizi datum za refund a posto sam vec pisao teehnickoj podrsci da je jedan paket stigao a ostali nisu i da je ista adresa, verujem da ce odobriti refund.
 
Što se tiče D-Express-a za sada se nigde ne vidi njihov broj za praćenje. Čak ni oni sami ne znaju koji njihov broj odgovara određenom RSxxxx broju. Razgovarao sa njima telefonom. Ni poruke ne šalju, samo na Temu sajtu kada se status promeni da je pošiljka na dostavnom vozilu toga dana je dostava. I prebacuju na Milšped da oni znaju koji je broj od Dex-a. Milšped zna a Dex ne zna??!! A od Milšpeda nema vajde, od petka se uopšte ne javljaju, samo roboti koji su registrovali poziv i kažu nazvaće vas neko. Naravno niko ne zove.
 
Preuzeta od pošiljaoca - 29.08.2024, 19:37
Na dostavnom vozilu - 02.09.2024, 8:12
Uručena pošiljka - 02.09.2024, 14:17

Kod tebe je praktično drugi radni dan.

Kod mene evo upravo osvežilo, na dostavnom vozilu je, treći radni dan. Zbog vikenda mi se učinilo da je prošlo previše dana, ali sve je ok.
 
Kod tebe je praktično drugi radni dan.

Kod mene evo upravo osvežilo, na dostavnom vozilu je, treći radni dan. Zbog vikenda mi se učinilo da je prošlo previše dana, ali sve je ok.
Meni su od subote preko DEXa 2 paketa od tog momenta bila u dostavnom vozilu, 1 paket stigao odma u ponedeljak rano ujutru, drugog jos nema. 3. Radni dan isto
 
Meni danas pošiljku dostavio PE, ipak rade.
Moguće je da su neke pošte zaglavljene pa ima laje taj segment dostave.
 
Meni od 27.08 posiljka sa temu ima Electronicly arrived
Koliko sam video nisam jedini...
 
PT0058...RS - B2B status 03.06. (debelo zakasnila u odnosu na ostale iz ovog ranga)
PT0065...RS - B2B status 04.06. oko 09:45
PT0070...RS - B2B status 04.06. oko 09:15

Zanimljiva situacija, kad bi sve dosle isti dan, bilo bi top
 
Izgleda da zezaju malo sa statusima, po Temu carina je završena još pre nekoliko dana, ali status kod pošte je i dalje elektronski prispela, to je jedini status.
 
@athlon87

PT004700003RS - PT004799997RS = 10.000 posiljki

Koliki procenat nema B2B status , a koliki procenat je vec isporucen ???
 
Ne znam šta je zapelo ovde...
Još rek'o da im olakšam da preusmerim na paketomat, tu sam se pretpostavljam zeznuo...
 

Prilozi

  • 1725477483058.png
    1725477483058.png
    158.5 KB · Pregleda: 38
… uglavnom se oko carine sve zaglavi - nakon odluke da se ne carini ili pose mesec dana i ocarini, nekako i krene… u mom slučaju, kada se jedno od dva desi, negde se odradjeno gomila i da bi na kraju lokalnu poštu zatrpali dzakovima…
 
Ajmo ljudi, treba mi info hitno pre nego sto narucim, da li vi adresu/ime pisete sa nasim slovima (čćšž i sl) ili ne da li sem ispravnog postanskog koda (ne generalnog) stavljate jos nesto od podataka.
 
Ja nikad ne stavljam naša slova i vec 20 i kusur godina je sve ok. Može da se desi se pretvore u "kuke i kvake" pa će tek onda da bude problem. Nije loše osim tačnog poštanskog broja staviti i broj pošte. Pomaže ako ima u gradu više ulica sa sličnim imenom.
 
Ne stavljam nasa slova, do sada sve stizalo bez problema. Jedino precizno napisem postanski broj moje opstine i to je to.
 
Jednom kada sam stavio dijakritičke znakove mi nije stigao paket nekada davno i od tada nikada ih više ne koristim i sve normalno stiže i sa AE i sa Temu.
 
Zato i pitam, jer se moze desiti ako ne koriste neki UTF-8 prilikom stampanja da tu budu kuke i kvake i da se ovi nasi naprave ludi i kazu kako je adresa nepostojeca jer ne mogu da procitaju. A opet, ako dobiju adresu bez nasih slova, u ovom rasulu opet mogu reci da adresa nije dobro napisana. Sa druge strane, ja vec 10 godina narucujem sa 21000 postanskim kodom i nikad nije bilo problema do sad, mada meni nije potvrdjeno da zato nije stigla posiljka i mozda cak i stigne samo je pitanje kad (adresa i ime/prezime je imala nasa slova ali postanski kod je bio 21000).

Tako da cu sad probati bes nasih slova u imenu/prezimenu/adresi i sa tacnim postanskim kodom pa ce mo videti.
 
1000004914.png
ovo isto obaveštenje sam dobio i pre nedelju dana. što šalju opet? kod za praćenje radi, ali nema nikakvih apdejtova.
 
Vrh Dno