Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

kao da to ima veze, ko ce se kaciti na vas forwardovan port preko ipv6 i da imate ?
Ja imam Supernovu bakar i ipv6 port forward mi radi odlicno.
Samo ja imam ipv6 vps server koji se povezuje na server u lokalu bez problema.
Problem bi bio da vps server nema ipv6, onda ne bi radilo, ovako sve OK.
 
Da li je beše mts ili yettel imao ponudu za optiku da ponude da pokriju penale za raskid kog bivšeg operatera?
Konkretno prešao bih na optiku ,ali imam A1 kućni net sa UO pa ne znam kako to da rešim bez dodatnih troškova
 
Ističe UO Box2 na MTS optici. Tu su dodali i besplatan TV, do kraja UO.
Dakle, prvenstveno mi interesuje intenet konekcija. TV ako je gratis, može, ali nije obavezno.

Ovo bi mi bile opcije, pa molim za predlog gde ću najjeftinije proći (na 2 godine):
  • produženje UO sa MTS
  • nova UO, na novoj adresi, sa MTS (već sam ovo radio ranije)
  • yettel (mana CG nat, morala bi doplata za IP)
  • yunet
  • može i SBB, imam instalaciju

Vidim da ljudi dobijaju, kao postojeći korisnici, 24x 50%. Šta se može dobiti kao novi korisnik MTS?
Hvala!
 
Ističe UO Box2 na MTS optici. Tu su dodali i besplatan TV, do kraja UO.
Dakle, prvenstveno mi interesuje intenet konekcija. TV ako je gratis, može, ali nije obavezno.

Ovo bi mi bile opcije, pa molim za predlog gde ću najjeftinije proći (na 2 godine):
  • produženje UO sa MTS
  • nova UO, na novoj adresi, sa MTS (već sam ovo radio ranije)
  • yettel (mana CG nat, morala bi doplata za IP)
  • yunet
  • može i SBB, imam instalaciju

Vidim da ljudi dobijaju, kao postojeći korisnici, 24x 50%. Šta se može dobiti kao novi korisnik MTS?
Hvala!
Zatraži IDP broj dan posle isteka UO . To moras uraditi u poslovnici , reći da raskidaš sve usluge i pozvaće te , bar je tako do sada bilo .
Ova tema je milion puta prežvakana , vratiš se stranicu dve unazad i sve imaš.
 
Video sve to, ali me zanima da li mogu više dobiti kao novi korisnik, ili obnovom UO. Do sad je uglavnom bilo bolje biti novi korisnik.
 
Malo im je glupo to da mora da istekne ugovor pa onda da se kombinuje sa njima.
Pritom ne znaš da li će ti uopšte ponuditi tih 50%, verovatno hoće za sada, ali pitanje je kada će prestati sa time.
Problem je što u medjuvremenu ne znaš da li da prihvatiš nekog drugog operatera.
Sem toga, zar se ne produžava automatski ugovor kada istekne ?
 
^ Ugovor ne ističe jer je na neodređeno. Ističe minimalno trajanje ugovora ili ugovorna obaveza.
Znači sklapaš ugovor na neodeređeno-neograničrno, sa minimalnim trajanjem npr. 24 meseca. Nakon isteka tih 24m ugovor nastavlja da teče dok god neka od strana ne raskine
 
Okay, mislim da ću ipak na Yettel da predjem, nudili danas 11m gratis , nakon toga 5200 rsd, za Sve paket, odgovara mi najviše zbog Total Data.
 
@sammy samo obrati pažnju - podsetnik da je jetelov internet je natovan, dok na MTS optici dobijaš javni dinamički IP
Moj savet ti je da ostaneš na MTS optici sa 50% pune dve godine. Do sad si na MTS kojem tačnu BOX3 paketu ? TV+NET+FIKSNI ?
 
Problem sa prelaskom na Yettel je da ne može ranije da se uvede, pre isteka ugovora sa mts
To znači da se mora biti bez usluge ikakve u medjuvremenu (n)
 
Tako je, ne moze da se uvede pre nego sto mts izda IDP broj i dok ne izadju instalateri na teren, sto vrlo lako moze da bude i nekoliko dana.
 
To znači da se mora biti bez usluge ikakve u medjuvremenu (n)
Na papiru makar & u teoriji namena tog IDP broja je da korisnik nema prekid usluge... a sad kako praksa izgleda.
Na papiru ne vraćaš ni opremu MTS-u dok ne donesu svoju opremu ovi iz Yettel-a.

A pre isteka ugovorne obaveze naravno da nema menjanja provajdera (bez da platiš penale za raskid ugovora).
 
To je malo bezveze i nema ni logike neke, valjda je njima bitno da im platim sve račune, što i nameravam, unapred ako treba, neka oni ugase pre isteka nije problem.
Naravno zakonski je verovatno to zavrzlama da se odradi, problem je što Yettel zavisi od njih i nema svoju infrastrukturu.
Deal breaker je kako god u mom slučaju, ni jedan dan bez usluge nije prihvatljiv a bilo bi ih više.
 
To je malo bezveze i nema ni logike neke, valjda je njima bitno da im platim sve račune, što i nameravam, unapred ako treba, neka oni ugase pre isteka nije problem.
Naravno zakonski je verovatno to zavrzlama da se odradi, problem je što Yettel zavisi od njih i nema svoju infrastrukturu.
Deal breaker je kako god u mom slučaju, ni jedan dan bez usluge nije prihvatljiv a bilo bi ih više.
Pa nećeš je ni imati , ali moraš sačekati istek UO ili pre vremena raskinuti UO i potpisati sa Yetelom , tako da možeš njih imati kad oni dođu . O dolasku se dogovoris sa nekim iz Yetela i tada vratiš opremu MTSu , kada ti instaliraju svoju . Niko ti ne brani da imaš više provajdera.
 
Pa znam da mogu da raskinem pre isteka UO i da platim penale pa tako da to izvedem, ali nije to poenta.
Ne možeš da imaš i Yettel i mts u isto vreme, to je suština, druge kombinacije sa provajderima mogu (valjda a i nebitno u ovom slučaju)
 
Ko ti brani da odeš u MTS poslovnicu i podneseš zahtev za raskid ugovora i tražiš da izračunaju i dostave ti iznos "penala"?

Samo kad ti izračunaju tu cifru ima verovatno da odustaneš od te ideje raskida i da se strpiš da istekne UO pa onda da te raskid ne košta ništa.
 
Haha pa sam si sve odgovorio, niko mi ne brani ali zašto bih plaćao penale mesec dana pre isteka UO 🤷‍♂️

Ne znam šta je tu komplikovano da se razume, bilo kog drugog provajdera bih mogao da uvedem ranije (pre isteka drugog kod koga se ima UO pa da se ima dva operatera u isto vreme), Yettel ne mogu osim da ne platim penale kod mts.

Nema veze, ostajem kod mts i to je to.
Nego zvali opet pa ja rekao ajde može, da uvedemo ranije pre nego što istekne mts, ehh kaže, ne može... tek kad ti istekne mts, zdravo .. zdravo.
 
Ljudi kako ste vi zadovoljni sa MTS optikom?
Korisnicka podrska, stabilnost interneta?
 
zavisi kakve si sreće, uglavnom se problemi retko javljaju. ako imaš problem, zavisi kakav je, da li može da se reši "na daljinu" ili mora da se izlazi na teren. ako je ovo drugo, spori su. bar ovde kod mene. jednom se desilo da cela ulica nije imala net i tv 5 dana (problem na banderi). veći grad je u pitanju. drugi put je rešeno za dva dana. ali to su samo dva prekida za skoro 4 godine.

generalno gledano, stabilni su, retko ko ima problema. sve radi kako treba.
 
Hvala vam na odgovorima. Jel mora zaglasnost stanara ili moze pojedinacno da se sprovodi?
Optika je sprovedena do zgrade.
 
Deal breaker je kako god u mom slučaju, ni jedan dan bez usluge nije prihvatljiv a bilo bi ih više.
Ne bi imao prekid usluge. Poenta idp broja i jeste da ne dolazi do prekida usluge. Znači koristiš mts dok ti ne dođu monteri yetela. Oni spoje svoju opremu i raskače mts. Nakon toga tek vraćaš mts-u njihovu opremu
 
Ne bi imao prekid usluge. Poenta idp broja i jeste da ne dolazi do prekida usluge. Znači koristiš mts dok ti ne dođu monteri yetela. Oni spoje svoju opremu i raskače mts. Nakon toga tek vraćaš mts-u njihovu opremu
Zanimljivo, logično zapravo, mada jasno sam rekao ovima što su zvali i objasnio u čemu je problem, rečeno mi je da mora nakon isteka, zvaće ponovo za 10-15 dana pa ću da vidim opet.
Pitao sam ja kako bi to išlo, ovu zadnju što je zvala, bio je jedan momak pre toga nisam sa njim o tome pričao jer smo ustanovili da je rano, idp broj nije pominjan.
Ne znaju ni ti akviziteri sve vrv, a moguće da je nisam baš ni dobro razumeo, mada sumnjam, uglavnom reče mi da ne mogu pre isteka UO kod mts, osim ako ne platim penale.
A od ranije znam iz pisanja na ovoj temi da se idp broj ionako ne može dobiti pre isteka UO, ako se ne varam, ili je to za popust prilikom obnove samo 🤷‍♂️
 
Nazad
Vrh Dno