Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Ni kod mene ne prikazuje za dolazne transakcije, odlazne da.
 
Kod mene normalno prikazuje.
Imao sam samo jedan priliv, prebacio pare iz druge banke na tekući, pa to na štednju. Na oba računa se vide "plus" transakcije.

Sa tekućeg sam imao neka plaćanja. Ovaj jedan plus i svi minusi se ok vide.
 
Prikazuje u listi transakcija, ali kad se ode na detalje transakcije - ne prikazuje.
 
Prikazuje u listi transakcija, ali kad se ode na detalje transakcije - ne prikazuje.
Potvrđujem.
Za dolaznu transakciju ne mogu da vidim detalje u novoj aplikaciji. Ali poslednja takva je bila pre nekoliko nedelja, tako da čekam sledeću platu pa ću videti da li će tu imati detalje. Verovatno su izmenili objekat pa stare transakcije nemaju iste podatke. Možda budu radili neku konverziju staro u novo, ali ako bude na dalje moglo da se prikazuje, što se mene tiče, ni ne mora.
 
Vidim. Na računu štednje prikazuje details za prilive, ali možda ima razlike što je priliv unutar banke.
Na tekućem za prilive nema details.
 
Za dolaznu transakciju ne mogu da vidim detalje u novoj aplikaciji. Ali poslednja takva je bila pre nekoliko nedelja, tako da čekam sledeću platu pa ću videti da li će tu imati detalje.

Meni je poslednja pre par dana. Ni na jednoj dolaznoj transakciji na tekućem ne mogu da vidim detalje, bez obzira na datum.
 
Ovaj mail sam dobio od banke.

Screenshot_20240826_140349_Gmail.jpg
 
Tako bi trebalo.

I posto sam neki dan pisao u vezi virtuelnih kartica, vidim sada su zvanicno potvrdili da su digitalne kartice planirane do kraja godine. E sada, sta se misli pod digitalnim karticama to cemo videti.
 
Upravo mi je u novoj aplikaciji stiglo push obaveštenje da mi je stigao "račun na klik". Interesantno je da mi je stigao i SMS iako sam isključio SMS obaveštenja.
Uspešno sam uradio interni prenos sa štadnog na tekući račun i platio račun. Stiglo je push obaveštenje o uspešnom plaćanju (ne i SMS).
Za sada se snalazim u novoj aplikaciji. Jedino što sam zaboravio PIN pošto se stalno logujem otiskom :)
 
Мени јуче пуш стизале одмах, данас не стижу уопште...
 
SMS poruke o računima na klik, kao i o ratama kredita nikad nisu bile deo nečega što je moglo da se isljuči i što se naplaćuje.
 
U opštim uslovima je stajalo da će se promeniti to što Master kartica postaje virtuelna do uručenja plastične, odnosno, fizička se izdaje na izričit zahtev klijenta ili trajno ostaje digitalna (sa mogućnošću dodavanja u GPay ili ApplePay). Međutim, po onom što je direktor izjavio na Linkedinu, između redova čitano, očekivalo se i ono što nudi Inteza, samo malo kasnije.
 
Po svoj prilici odradice sve sto su rekli manje vise na vreme (pu pu), to sto ti se ne svidja aplikacija je nesto drugo.
 
Ma, aplikacija je reklamni pano. :) I ono prikazivanje zbirnog stanja je nešto najodvratnije. Bar mi stižu obaveštenja, kako tako pa ima neka korist od nje. Web je od početka moj primarni način korišćenja svake banke, pa ćemo da vidimo hoće li biti malo uljudniji.
 
Nadam se da imaju situacije poput tvoje u vidu i da ce to nekako da se resi na zadovoljstvo svih.
 
Ma, aplikacija je reklamni pano. :) I ono prikazivanje zbirnog stanja je nešto najodvratnije. Bar mi stižu obaveštenja, kako tako pa ima neka korist od nje. Web je od početka moj primarni način korišćenja svake banke, pa ćemo da vidimo hoće li biti malo uljudniji.
Jeste vala cudno ono zbirno prikazivanja stanja sa razlicitih racuna.
 
Zašto aplikacija transakciju od fazon Petka ili Subote prikazuje pod "Danas"? Oba datuma u informacijama o transakciji su današnji (26.8), ovo nije prvi put da vidim to.

Jedino da baš upisujem negde transakcije pa da uporedim šta prikazuje aplikacija na dan transakcija i par dana kasnije. Takođe gde se nalazi spisak transakcija na čekanju? :rolleyes:

Već 3. ili 4. put me zbunila aplikacija sa transakcijom koja se vodi na pogrešan datum totalno.
 
Tekući račun -> Pretraži - pa imaš opciju da isfiltriraš samo transakcije na čekanju.
 
Gomila funkcionalnosti stare aplikacije nije implementirana u novoj, uključujući i neke koje su deo ugovorene obaveze banke prema korisniku (npr. plaćanje računa na klik kreditnom karticom bez naknade). Upravljanje limitima još uvek nije implementirano. Uvid u transakcije kreditnom karticom je poprilično ograničeno u novoj aplikaciji (nema podataka o prodavcu i transakcije nisu vidljive pre knjiženja). Ako funkcionalnosti koje su ugovorna obaveza banke ne implementiraju pre ukidanja stare aplikacije, slede im tužbe za neizvršavanje obaveza iz ugovora.

Drugo, pošto vidim da zahteve za kredit planiraju tek do kraja godine preko aplikacije (a pretpostavljam i zahteve za sve druge usluge), šta će biti ovih par meseci, kako će se podnositi zahtevi u ovoj "online" banci? Da ne pričam da je prelazak sa sms na push notifikacije (čiji trag ne ostaje nigde) korak nazad. Zbog toga sam morao uključiti e-mail kanal koji mi je ranije bio isključen. Da ne pričam da sada mora da se ima internet konekcija da bi se dobilo obaveštenje.

Gde se žure sa ukidanjem stare aplikacije?
 
Poslednja izmena:
Taj email je čisto tu radi promocije nove aplikacije, slali su ga i pre mesec dana. Neće stara app nigde još neko vreme, sigurno ne dok ne uvedu sve ovo što su najavili da će uvesti do kraja godine.

Što se push notifikacija tiče, meni lično više odgovaraju od SMS-a (čak i da je ostao besplatan). On svakako nije ukinut pa kome je toliko stalo do poruke da je plaća 6RSD uvek može da uključi tu opciju.
 
Jesu obaveštenja aplikacije nešto divno, ali nisu nepogrešiva, jer kao što raspravljasmo neki dan, neki telefoni izgleda nešto blokiraju i za to nema rešenja. Kapiram ja da je njima SMS skup u današnje vreme, ali onda treba da testiraš kako stvar funkcioniše na što više razlitičih telefona. Nemamo svi Samsung i iPhone.
 
Jesu obaveštenja aplikacije nešto divno, ali nisu nepogrešiva, jer kao što raspravljasmo neki dan, neki telefoni izgleda nešto blokiraju i za to nema rešenja. Kapiram ja da je njima SMS skup u današnje vreme, ali onda treba da testiraš kako stvar funkcioniše na što više razlitičih telefona. Nemamo svi Samsung i iPhone.
Na MicroG izbacuje popup „Allow Yettel Bank to register for push notifications“ i ponuđeno Allow ili Deny. Tako da, vezane su za Play servise.
 
Hmmm, to je dobar smer i odličan trag. Verovatno neke druge aplikacije ne idu tako.
 
Sve su to sad poslovne odluke banke, šta je pravi razlog za to teško mi možemo da znamo. Mislim da cena SMS-a nije i ne sme da bude faktor pri odlučivanju, nego hoće taj "trošak" da pretvore u zaradu.

Pogledao sam kod sebe, bude prosečno 30-40 poruka mesečno. To je sad od 180 do 240 din - pola mesečnog održavanja npr. U tom pogledu je mnogo, pogotovo imajući u vidu da njih SMS ne košta 6 dinara, nego verovatno 3 ili manje. Nek ostane kod pola korisnika, pa i manji broj poruka, to im onda dođe da su povećali održavanje svima za 25,30% što nije malo.

Uvek gledam kada je neki biznis u pitanju, koji su mu osnovni izvori zarade. Iz njih može (mora) da finansira sve - unapređenje, širenje (privlačenje novih korisnika), itd.
Npr. privlače nove korisnike besplatnim održavanjem. U današnje vreme, to mi nije ok. Mnogo njih ne plaća održavanje, a samim tim nema jednog od osnovnih izvora zarade.
I onda zbog toga, negde moraju da krate, štede.

Sa druge strane, troškovi su im višestruko manji zbog online poslovanja, pa mi to sitničarenje sa SMS-om stvarno nema smisla. Ne menja mi značajno korisničko iskustvo, samo mi je bzv kao odluka.
 
Jeste vala cudno ono zbirno prikazivanja stanja sa razlicitih racuna.
Juce instalirao aplikaciju i to je prva stvar koja mi se nije svidela. I to moze da se lako resi, negde u podesavanjima naloga da se omoguci opcija da se izabere koji ce jedan prikaz da bude podrazumevan. I tako svako namesti za sebe. Ko hoce sumarno sve, ko samo dinarski tekuci itd.

Druga stvar jeste gomila ponuda i promocija banke. Za to se nadam da ce napraviti kao na staroj da mozes da sakrijes widgete koji ti ne odgovaraju. Ali nije bas ovo za mene nesto bitno, ovo kako god.

Nisam stigao da probam ostale fukcionalnosti. Ali licno meni aplikacija je skroz ok. Izgleda mi skroz korektno i fukcionalno, a i slova mi nisu sitna kao sto drugi pominju. Ali to je sve stvar ukusa. A i realno ne postoji na svetu aplikacija koje je po meri svakoga i da niko nema zamerku.. 😀
 
Nazad
Vrh Dno