Šta je novo?

Black Myth: Wu Kong

Probao sinoc onaj benchmark tool i vidim u opcijama nema nigde HDR-a?
Da li je moguce da u 2024oj godini i u UE5 enginu koji ima native HDR podrsku izbace igru bez HDR-a?
'Ajde sto nema HDR nego sto je sve nekako sivo, crna nije crna nego je tamno siva.
Bas bezveze, izgleda ce morati RTX HDR da radi.
Takodje ne koriste najnoviju verziju DLSSa pa je pozeljno i .dll zameniti.
 
Neverovatno glup potez, bas sam mislio je HDR postao obavezan deo AAA igre u poslednje vreme ali izgleda nije tako.
Razumeo bih da nije toliko ulozeno u marketing i velicanje grafike.
Probacu bas special k kad stignem, steta sto moram da se oslanjam na 3rd party alatke za neku osnovnu stvar kao sto je HDR.
 
 
Ehh, kako je ovaj grad bio vrh kada je imao 1.2, a ne kao sada 2 miliona ljudi :)

Logicno da ce igra koja se bavi mitologijom zemlje od 1.4 milijarde ljudi imati i najvise igraca, plus je igra dobro izreklamirana i na zapadu i jako je popularna svuda van Kine :)
 
Malo ga je tesko slusati, ali koristan video :)

 
Ehh, kako je ovaj grad bio vrh kada je imao 1.2, a ne kao sada 2 miliona ljudi :)

Logicno da ce igra koja se bavi mitologijom zemlje od 1.4 milijarde ljudi imati i najvise igraca, plus je igra dobro izreklamirana i na zapadu i jako je popularna svuda van Kine :)
Ovde na forumu, ne vidim bas da je neko kupio ?
 
 
Odigrao sam prvih nekoliko sati i deluje kao solidna igra. Najveća prednost je sto se u svakom trenutku oseti da ovo nije pravio neki zapadnjački ili japanski studio.

Zahtevnost je ok. Stavio sam sve na very high (rt na max), 4070ti može da izvuče oko 50-60fps u 4k/dlss performance bez FG. Ali posto mi je fps bitniji, stavio sam 1440p/dlss quality. Igra radi u oko 70-80fps, sa FG je locked 90 uz poneki shader ili traversal stutter.

Grafički izgleda prilično dobro, ali mi je DeS rimejk ipak iznad. Gameplay nije loš, ali mi se ne svidja sto se specijalke pune sa protokom vremena (kao u GOW). Igra nije preterano teška, osim ako ne zelite da prelazite opcione bossove čim ih vidite (ja sam se posle par pogibija kasnije vraćao).
Osim toga, nema nikakve kazne za pogibiju (osim trčanja od poslednjeg checkpointa) i respec.
 
Poslednja izmena:


ludak :D
 
Ja sam na 22h u igri... 7800x3D 32gb rama i 4080 u 2k res. Performanse su u milimetar tacne, one testirane od HardwareUnboxed a kolega Illidan je linkovao njivoh video u postu broj #68.

Sto se same igre tice, dodacu i ja ono sto je Bojan napisao da se oseca da nije pravio zapad/japan studio.Pravo osvezenje.Prica i mitologoja je duboko upletena kao i njihova kultura.Graficki izgleda fenomenalno u svakom pogledu.
Moj licni stav, tj sta su lose strane po meni :
1. Ocekivao sam vise od samom combata.Bar vise combo mogucnosti, ovako se svodi manje vise na par komboa i spelove, mozda moze da smori u jednom trenutku.Hvala bogu pa imate neograniceni i besplati respec u bilo kom trenutku pa mozete da se igrate sa buildovima 24/7.

2. Nevidljivi zidovi.Oh brother.Dakle kako su chapteri fenomenalno odradjeni(Priroda/okruzenje/vremenski uslovi) tako je totalno ******ski dizajnirano da kad pomislite da negde postoji prolaz(jelte normalna stvar posto istrazujete sve), samo opalite u nevidljivi zid/teksturu.I toga postoji tona, tj cela igra tako odradjena.Mogli su to da zakrpe, stenama, stubovima, drugacijim teksturama.Nije bas presudno al ume da iznervira.

3. Linearnost i visoke stene/krovovi.Igra je linearnog hoda.Pravo pravo, putevi se razilaze na vise strana, ali svi putevi na kraju vode u Rim.Tj do chapter boss-a.Ima izuzetaka naravno, chapter side-story-questovi ali linearnost je primetna.
Visoke stene i krovovi postoje na koje mozete da se popnete, ali su beskorisni.Dakle ni jedan power-up/valuta nista nikad nije skriveno na nekom visoko jedva dostupnom mestu.Pa se malo smori covek da nema nikakve nagrade a potrosili ste vreme na pentranje.

Iskreno misljenje za kraj, igra je super, ne verujem da cu sad izdramiti zbog ovih falinki, svakako je treba odigrati zbog kulture/price i dizajna...
Ali ...ali mislim da je daleko od posecnih mozda napumpanih 81 score-a, mislim da je ipak bliza 70-75 oceni.
 
Jedini pravi optimization guide
 
Pa i Sekiro je slican ovome, bukvalno na identican fazon i ima 90 score, meni za ovu igru deluje i vise nego zasluzena ocena.
Sekiro je vise hardcore, ovo je vise akciono i to je sve ok.
Najvise gde sam ja primetio "jeftinocu", jeste kod vazdusnih zidova...
 
Prvo da procitam "Putovanje na zapad", taman dok naidje neki popust. Em cu manje da platim, em cu da pokapiram ceo lore.
 
Pročitao jedan kraći review na Steam da igra počinje da bude dosta interesantnija od Act 2. Tamo kreće da se zahuktava priča, više skillova i sve ostalo.
A da novinari su igrali samo Act 1 pa zato lupili niže ocene
 
Poslednja izmena od urednika:
Pročitao jedan kraći review na Steam da igra počinje da bude dosta interesantnija od Act 2. Tamo kreće da se zahuktava priča, više skillova i sve ostalo.
A da novinari su igrali samo Act 1 pa zato lupili niže ocene
Ovo u principu jeste tako.Za Act 1 .. Sad ne znam da je s namerom radi VAUUUUU efekta ali da, Act 1 je "slabiji" malo.Act 2+ itd krece bas full throttle i sto se tice dizajna levela, skilova i svega.
Al ima da se guli do act 2 :ROFLMAO: bar 10ak sati ako se sve istrazuje..
 
Izašao je jako dobar mod za pc verziju:


Postoji ogroman broj skrivenih bossova i bas cete dosta propustiti ako samo budete pratili critical path (u tom slučaju igra traje 12-15 sati). Developeri su svesno prebudzili tehniku koju dobijate kada pobedite prvog opcionog bossa (ne možete ga promasiti), da bi i oni koji neće da igraju opcioni sadržaj mogli da stignu do kraja.
 
Na Steamu ima 96%, od 377k koji su dali ocenu, sto pokazuje da se skoro svima koji je zapravo igraju, svidja.
A na metacriticu 75% gde svako moze da ostavi ocenu.
A takodje je sokantno koliki je broj ljudi koji ni ne znaju da ti ne igras kao Son Wukong i ne kapiraju da je Put na Zapad iskoriscen samo kao tema, da su igru samo stavili u to okruzenje, a ne radi se zapravo o Putu na Zapad, vec o ismisljenoj prici nakon Puta na Zapad.
 
Evo prvog Patch-a, performanse ne vidim da su taknute jos uvek, al kontam da peglaju polako.Inace igra je sve bolja i bolja kako se prolaze chapteri.

munem.jpg
 
image0.jpg
 
Dobro je da su ostavili po smrti da sve ostaje, da bude opuštenije i bez stresa.
A opet imam osećaj souls like igre. Pun pogodak.
 
Nazad
Vrh Dno