Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Nzm da li je pravo mesto za ovaj upit, ali gde uzeti TAG? Vidim da ima na NIS pumpi, ali ima i nekih koji su u fazonu postpaida, placas mesecno po potrosnji, Enpay?
Sta je najbolja opcija za nase i odlazak u inostranstvo (na more)?
 
Za inostranstvo moraš postpaid, možeš u Pošti recimo uzeti i onda se samo na sajtu toll4all registruješ. Za svaku zemlju (za sada Srbija, Crna Gora i Makedonija) gde ćeš prolaziti potrebno je da registruješ karticu sa koje će skidati. Možeš i u MTS kao i u AMSS, ali ne znam da li sve njihove poslovnice prodaju TAG, u Pošti bi trebalo da je sigurica :)
Tag koji se kupuje na pumpama je prepaid i samo može u Srbiji da se koristi, naravno može i on posle recimo u nekom od AMSS da se prebaci na postpaid, ali je nepotrebno cimanje.
 
Ja sam u pošti kupio pre putovanja, registrovao na sajtu, dodao karticu i sve je sljakalo bez problema.
 
Porazgovarah sa par kolega, i narucih preko ENPaya. Valjda ce stici ovih dana, posle ga povezem na toll4all i to je to.
 
Ima li neko iskustva sa pomoć na putu koju kao osiguranje prodaju osiguranja? Ja sam ugovorio pre par meseci kod Uniqa osiguranja ali ni do sad mi nije jasno da li oni samo refundiraju sredstva ili organizuju pomoć...?
 
Stigao mi Atlas ugovor nocas da je aktiviran, ali mi app i dalje stoji kao da nista nije? Moram da ih cimam da ispovezuju to pretpostavljam?
Ja sam naručio Atlas pozivom, aktiviran mi je danas a na mejl sam dobio ugovor. Sad i mene zanima šta mi aplikacija tačno omogućava? U principu bitan mi je samo sos broj I tjt(on stoji na ugovoru)
 
Poslednja izmena od urednika:
Pitao Atlas preko mejla da li mogu da linkuju pretplatu sa android aplikacijom. Rekose da je nemoguce :) jedino ako kupim pretplatu direktno iz aplikacije. Ostao sam bez teksta
 
Sta daje ta app? Zbog cega je instalirati/kotistiti?
 
Pa konkretno ja sam mislio zato sto ima "posalji lokaciju", mozda imaju i chat s live agentom, ja sam pitao AI da li mogu da linkujem telefon i pretplatu i rekao mi je da naravno posaljite mejl ili pozovite :)
 
Nisam ni znao da imaju aplikaciju, ali i bilo je vreme. I na Play Store se ljudi žale da ne može da se poveže, ali verovatno će rešiti vremenom. Ili sve nove kupovine već unose i kroz mobilnu aplikaciju, pa neće da se cimaju za nas koji imamo pakete, koje će i onako da isteknu u narednim mesecima.
 
Po meni veoma neozbiljno a ovamo kao posluju 300 godina. Danas je aplikacija obavezna, da radi kako treba, svi imaju net, posalju lokaciju, kakvo zvanje kao na zeleznici 1985.
Vozzi je to imao koliko se secam, nisam koristio ali to im je radilo ok.
 
Da, Vozzi je imao aplikaciju i radilo je odlično. To im je ujedno i bio način da provere da li aplikacija na lokaciji vozila, jer je paket bio vezan za osobu, a ne za vozilo. Da ne bude da neko šalje pomoć drugaru u nevolji, a da se zapravo nalazi 300km dalje.

Nakon kontakta kroz aplikaciju, operater pozove telefonom.
 
Da li je neko uspeo da izboksuje bolje uslove u Atlasu preko nekog njihovog zaposlenog?
 
Pa kad bi svi boksovali 🥊 onda bi Atlas prosao kao Vozzi.
 
Рекао бих да овде није спорно да они плате сервис па да им се рефундира, већ су им рекли да сами траже мајстора и сналазе се.
 
Nazad
Vrh Dno