Vozio sam ga među prvima,čim se pojavio.
Osećaj u vožnji je ,kao da si seo u drvenu fioku iz babinog kredenca.
Ta najača AWD verzija je 56.000 evra kod nas,van svake pameti i svakog razuma.Probaj njega,pa posle probaj MG4 Xpower i Ioniq5 ,možeš kod nas,sve u istom danu,nije teško
Nisam probao baznu verziju,možda ona ima bolje podeseno vešanje,ali svi smrde na recikliranu plastiku,kao da si ušao u galeriju PVC podova.Može on da bude auto svemira,ali taj auto nije vredan 56.000 evra,ni približno,i to je najveći problem.
Kompletna konkurencija,može da bude prvi auto u porodici,EX 30 ne može.
Da li Volvo ima odličan marketing,svakako ,možda i najbolji u evropi,ali ga ja finansirati neću.
Ako bih gledao prvo novčanik ,MG4 Xpower je opcija broj jedan,ako bih hteo nešto više,luksuznije,komfornije,kvalitetnije,Ioniq 5 je vrhunski izbor.
Osećaj u vožnji je ,kao da si seo u drvenu fioku iz babinog kredenca.
Ta najača AWD verzija je 56.000 evra kod nas,van svake pameti i svakog razuma.Probaj njega,pa posle probaj MG4 Xpower i Ioniq5 ,možeš kod nas,sve u istom danu,nije teško
Nisam probao baznu verziju,možda ona ima bolje podeseno vešanje,ali svi smrde na recikliranu plastiku,kao da si ušao u galeriju PVC podova.Može on da bude auto svemira,ali taj auto nije vredan 56.000 evra,ni približno,i to je najveći problem.
Kompletna konkurencija,može da bude prvi auto u porodici,EX 30 ne može.
Da li Volvo ima odličan marketing,svakako ,možda i najbolji u evropi,ali ga ja finansirati neću.
Ako bih gledao prvo novčanik ,MG4 Xpower je opcija broj jedan,ako bih hteo nešto više,luksuznije,komfornije,kvalitetnije,Ioniq 5 je vrhunski izbor.
Poslednja izmena: