Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Ističe mi UO u martu sledeće godine (3 broja) i nazovem ih da vidim kada mogu najranije da obnavljam UO i oni potvrde mart.
Ja pitam zar nije pravilo 6. meseci pre isteka i čovek mi kaže da je bilo, ali da je ukinuto u maju!

Da li je ovo 100% pouzdano ili da pokušam da ih cimam i na drugim kanalima?
Ovo je bilo preko virtuelne prodavnice.
 
Ističe mi UO u martu sledeće godine (3 broja) i nazovem ih da vidim kada mogu najranije da obnavljam UO i oni potvrde mart.
Ja pitam zar nije pravilo 6. meseci pre isteka i čovek mi kaže da je bilo, ali da je ukinuto u maju!

Da li je ovo 100% pouzdano ili da pokušam da ih cimam i na drugim kanalima?
Ovo je bilo preko virtuelne prodavnice.
Od maja je stupio na snagu zakon da ugovorna obaveza ne može da traje duže od dve godine od datuma potpisivanja. Do tada su hvatali na foru da možeš da potpišeš 3 ili 6 meseci ranije, ali si posle 2 i po godine pod obavezom. Od jula više toga nema, pa ne može da se potpiše ranije. Mada, ja sam bio dugo u MTS-u, potpisivao ugovore 3 meseca ranije i nikada mi nisu produžili za ta tri meseca.
 
Aha
Mislio sam da je nešto ranije potpisivanje i bilo na ukupno 2 godine, a ne 2 + preostali meseci.

Bezveze. Pokvariše mi planove. Daleko mi mart
 
Podneo zahtev za prenos broja u Globaltel. Zvali iz A1 i dobio Neo4 za 978din. Prethodni paket mi je bio Neo3. Pošto trošim manje od 1gb mobilnog neta mesečno ovo mi savršeno odgovara. Mogao sam da dobijem i NeoNeo za 1350din ali mi manji račun više znači.
 
Hvala puno na savetima! Uradicu kako ste rekli p[a javljam utiske kada zavrsim sve!!
HVALA jos jednom!
 
Da li neko može da mi objasni zašto račun ne "miruje"... Tj. konkretno stavka pretplata.
Dakle, imam 0 dinara potrošnje izvan paketa, ali stavka pretplate stalno varira: konkretno poslednja tri meseca: 1.881, 1.878, 1.865

Šta konkretno diktira tu promenu malo po malo nagore?
 
mozda ako koristis za gsp da vidis ili nesto na tu foru e sad ne znam sta tacno moze da bude
 
Preostali kredit istekao 21.06 ovo znaci sta?
Ocigledno neki bug tako je i meni bilo na jednoj prepaid pisalo.Uplaceno 200din i to je nestalo kao da obavestavaju tako da je kredit istekao,Probao sam dolazni poziv radio je bez problema na taj broj
 
samo da javim kao i kolegu Zarkusi-ja zvali i ponudili Neo 4 za 97- dindzi!!Sve zavrsili !!!
HVALA JOS JEDNOM SVIMA NA SAVETIMA!!!
 
Samo da javim iskustvo sa A1 (pilicarima), prethodni ugovor isticao 25.6, otišao u poslovnicu 25.6 da potpišem za raskid, i u poslovnici mi kažu da je obračunski period 17 u mesecu i da moram da koristim uslugu do 17.7, ali da ništa ne brinem sve "ostaje isto".

Pre neki dan stigao račun na pun iznos (plaćao 1800) sad stiglo 3500.

Zvao korisnici servis da se žalim jer sam između ostalog pitao za račun kad sam raskida i rekli mi da će biti sa popustom, ali sad kažu vama je istekao ugovor te nema popusta vise i posle razgovora sa operaterom zaključak je plati i cuti.

Pitao sam ga kad je najbolje vreme da potpišem ugovor da se poklopi sa obračunski periodom kako za 2 god ne bih opet bio u istoj situaciji... Ukratko, ne postoji način da potpišeš ugovor i da ti se poklopi Obr period.

Tako da im je to fin način da ti ukradu još koju hiljadu dinara ako rešiš da ne produžis ugovor sa njima.

Platio račun, al eto da podelim sa vama sa kakvim pilicarima imamo posla.
 
Samo da javim iskustvo sa A1 (pilicarima), prethodni ugovor isticao 25.6, otišao u poslovnicu 25.6 da potpišem za raskid, i u poslovnici mi kažu da je obračunski period 17 u mesecu i da moram da koristim uslugu do 17.7, ali da ništa ne brinem sve "ostaje isto".

Pre neki dan stigao račun na pun iznos (plaćao 1800) sad stiglo 3500.

Zvao korisnici servis da se žalim jer sam između ostalog pitao za račun kad sam raskida i rekli mi da će biti sa popustom, ali sad kažu vama je istekao ugovor te nema popusta vise i posle razgovora sa operaterom zaključak je plati i cuti.

Pitao sam ga kad je najbolje vreme da potpišem ugovor da se poklopi sa obračunski periodom kako za 2 god ne bih opet bio u istoj situaciji... Ukratko, ne postoji način da potpišeš ugovor i da ti se poklopi Obr period.

Tako da im je to fin način da ti ukradu još koju hiljadu dinara ako rešiš da ne produžis ugovor sa njima.

Platio račun, al eto da podelim sa vama sa kakvim pilicarima imamo posla.
Ako ti je istekao ugovor, možeš da ga raskineš.Nema nikakve veze obračunski period sa tim, a oni će ti poslednji račun obračunati srazmerno broju dana korišćenja.
 
Jezivo koliko smo i dalje nepismeni kad koristimo usluge. Ovaj covek je se zakacio na satelitsku mrezu sto je tako jasno iz teksta, Nova S je postala Informer za prefinjeniju Srbiju majke mi.
Što jeste - jeste, ali što nije, brate, nije! Jeste đžukački da ti naplate roming internet iako ga nisi ni koristio, zbog VoLTE ili čega god (nije se meni desilo, ali je više članova pisalo). Ali da u inostranstvu ostaviš na automatskom izboru mreže, stvarno je neodgovorno.
 
Ne znam za MTS ali u Yettelu je roaming roaming,ne moras da biras partnersku mrezu. Zato nije problem osatviti na automatiku. Tako je bilo od Mobtela. A1 glumi ludilo,daj da ukradu gde mogu. Spustanje limita 15000 je isto to. Umesto da se zezaju sa ogromnim ciframakoje mogu da se rastezu,odlucili su se za ovu koju ce,verovatno ,svako platiti,psovati ali "lako "zaboraviti.
 
Ako ti je istekao ugovor, možeš da ga raskineš.Nema nikakve veze obračunski period sa tim, a oni će ti poslednji račun obračunati srazmerno broju dana korišćenja.
Raskinuo sam ja, na dan kad je ugovor isticao, ali me politika njihove kompanije primorava da koristim njihove usluge jos 22 dana nakon što je moj ugovor raskinut i za taj period mi naplaćuju pun iznos,e to nije u redu.
 
Raskinuo sam ja, na dan kad je ugovor isticao, ali me politika njihove kompanije primorava da koristim njihove usluge jos 22 dana nakon što je moj ugovor raskinut i za taj period mi naplaćuju pun iznos,e to nije u redu.
Ne da nije u redu, nego mislim i da je protivzakonito.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ako si broj preneo i drugu mrežu, nemaš više njihov SIM i kontakt sa njihovom baznom stanicom i ne mogu ti naplatiti nikakvu uslugu koju tehnički ne mogu da pruže.

Druga je stvar ako iz bilo kog razloga ostajes u njihovoj mreži sa istim brojem i nakon isteka ugovorne obaveze.
 
Ne znam za MTS ali u Yettelu je roaming roaming,ne moras da biras partnersku mrezu. Zato nije problem osatviti na automatiku
Da li može objašnjenje za automatsko biranje mreže u romingu.
Nekoliko puta u zadnjih par godina sam uzimao A1 roming dodatak za pripejd i nikad nisam imao problema. Nisam ništa posebno podešavao u vezi izbora mreže.
Siguran sam da se na Kritu kačio i na Vodafone i na Cosmote, za ostale destinacije se ne sećam.
Da li sam samo imao sreće ranije ili je to nešto novo da se mora ručno izabrati mreža.
 
Da li može objašnjenje za automatsko biranje mreže u romingu.
Nekoliko puta u zadnjih par godina sam uzimao A1 roming dodatak za pripejd i nikad nisam imao problema. Nisam ništa posebno podešavao u vezi izbora mreže.
Siguran sam da se na Kritu kačio i na Vodafone i na Cosmote, za ostale destinacije se ne sećam.
Da li sam samo imao sreće ranije ili je to nešto novo da se mora ručno izabrati mreža.
Problem nastaje tamo gde A1 nema roming dodatke, odnosno partnere u toj drzavi. Neces ti imati problem ako si u Grckoj i zakaci te npr. Albanija, Turska…ali hoces ako si u Francuskoj i prelazis u Monako.
Ili ako odes na granicu CG sa Hrvatskom(nije deo Zapadnog Balkana politicki, geografski naravno da jeste) i na automatskom si rezimu, postoji mogucnost da te zakaci HR operater, a ti nemas tamo ‘besplatnu kvotu’ kao sto imas za CG, BiH…
 
Što jeste - jeste, ali što nije, brate, nije! Jeste đžukački da ti naplate roming internet iako ga nisi ni koristio, zbog VoLTE ili čega god (nije se meni desilo, ali je više članova pisalo). Ali da u inostranstvu ostaviš na automatskom izboru mreže, stvarno je neodgovorno.
Kako neodgovorno? A kako drugačije?
Izvini, uplatio sam roaming dodatak za tu zemlju, mene savršeno ne treba da interesuje na koju će se mrežu u toj zemlji nakačiti. Samo A1 ima problem sa ovim, a ostale naše mreže ne, tako da nije neodgovorno od strane korisnika.
Osim toga krajnje je glupo objašnjenje, čuj nakačio se na "satelitsku" mrežu Malte. Pa da je to tako pola Francuza bi se isto tako kačilo na nju
 
Ne da nije u redu, nego mislim i da je protivzakonito.
E, upravo je u tome štos, što su članom 18.1 opštih uslova odredili da raskid mora da stupi na kraju obračunskog, ali to predstavlja nepravičnu ugovornu odredbu. Citiraću samog sebe
Podneo sam zahtev za raskid dva dana pred kraj tekućeg i ušao u novi obračunski. Napišem prigovor krajnjeg korisnika sutradan i detaljno obrazložim kako stoje stvari. Dobio danas odgovor da mi je zakazan raskid poslednjeg dana obračunskog i za isti mi račun neće biti naplaćen.
Raskid nije stupio na kraju obračunskog, već 10tak dana ranije. Stiže račun naplaćen sa popustom i iz principa da dam svoj doprinos da se to promeni, teram stvar do kraja.
Imao sam napismeno pa ih ganjao da mi otpišu tih 200tinak dinara. Pošto sam im napomenuo da imam odgovor da mi ništa neće biti naplaćeno i nakon poruke da je račun obračunat kako treba zamolio da se prosledi komisiji za reklamaciju na reviziju ili puštam prijavu Ratelu i otpisali su. Pošto po njihovim navodima kada zaprime 10 takvih reklamacija za povredu kolektivnog interesa potrošača, onda moraju taj problem da rešavaju, što je bila moja glavna namera, da se štetna odredba opštih uslova izmeni (gde raskid stupa nakon obračunskog, iako je datum isteka u narednom).
Tako da, šaljite prigovor na račun, prijavljujte Ratelu i da se ova štetna odredba opštih uslova konačno izmeni. Čudi me da do sada sveukupno nisu imali 10 reklamacija po tom osnovu, što je stvarno smešan broj.
 
E, upravo je u tome štos, što su članom 18.1 opštih uslova odredili da raskid mora da stupi na kraju obračunskog, ali to predstavlja nepravičnu ugovornu odredbu.
Sad sam video opšte uslove, član 18.1 se odnosi na to. Stvarno tako piše, ali to je de facto produženje ugovorne obaveze i mislim da nije u skladu sa zakonom. Kada sam podneo zahtev za prenos broja u drugu mrežu zbog poskupljenja, nisu mi tražili da čekam kraj obračunskog perioda. Odmah sam podneo zahtev, pa su mi ponudili NeoNeo za 1350 dinara, što sam prihvatio. E, tu sam morao da čekam novi obračunski period. To je ok jer sam već potpisao novi ugovor.
 
Raskinuo sam ja, na dan kad je ugovor isticao, ali me politika njihove kompanije primorava da koristim njihove usluge jos 22 dana nakon što je moj ugovor raskinut i za taj period mi naplaćuju pun iznos,e to nije u redu.
Možeš da promeniš paket na neki manji, jeftiniji..
 
Nazad
Vrh Dno