Šta je novo?

Raiffeisen bank

@boban01 trebalo je da stigne pre. Prvo pinovi (visa digitalna i plastična i dina) pa kartice.
 
Meni stigla samo jedna koverta (visa debitna) , treba da prodje neko vreme da stigne koverta sa pinom?
iRacun? ne vazi stari pin sa stare vize potrebno je samo aktivirati karticu prvo u app pa u bankomatu ili kupiti nesto u prodavnici sa pinom naravno,
 
Poslednja izmena:
Ovde ti piše kako da odradiš ako prčamo za reizdate kartice 😃

 
Važe stari pinovi, tj nove ne šalju...
 
@iOS
Znam kako odraditi pratio temu u zadnje vreme. 😀
Nego negde ljudi mesecima cekaju kartice, negde na kucnu adresu stizu iskljucivo kreditne kartice ( pin ostaje isti) a debitne stizu u poslovnicama nekad zajedno sa pinom nekad ne. Prava zavrzlama pa reko da ne kasni da moram podizati kes ili prebaciti na karticu druge banke.
Za 4god koliko imam kartice RF banke samo jedan odlazak u banku , kad je bankomat posumnajo da je novcanica fasifikat( u poslovnici da prijavim). Neki ljudi mesecno po 5-6 puta odu i toliko sati provedu u bankama. Da se zatvori RF ne znam gde bi isao brt. 😄
 
Skinuo mi Opodo ničim izazvan dva puta po 4.99e,i sad trebam da sačekam da novac bude skinut iz rezervisanih sredstava da bi mogao da podnesem reklamaciju...ima li ko kakvog iskustva u tim situacijama?
 
Pa bio sam u banci,dok je novac u rezervisanim sredstvima oni ne mogu ništa,tek kad skroz bude skinut sa računa mogu da podnesem žalbu...Nebuloza ali tako mi je rečeno
 
Imao sličan problem sa netflixom. Moja krivica što nisam odjavio karticu i izbrisao nalog, neko po familiji opet kliknuo kupi.
U pravu su da ne mogu ništa. Moraš da kontaktiraš Opodo, da oni odobre i izvrše povrat. Nakon toga ti banka može vratiti novac.
Nije nebuloza, banka radi dvosmerno, za banku ti si nešto platio i šta oni tu mogu sada :)
 
Prebacili su me krajem juna i zvanicno na Premium paket. Do tada sam imao premium status, ali sam koristio neki matori paket.
U sklopu tog prebacivanja poslali su mi novu Visa Debit Premium karticu (koja izgleda identicno kao i obicna Visa Debit koju sam vec imao). Nazalost ta nova kartica je iz nekog razloga vezana i za dinarski tekuci i za devizni a vista racun. Je l zna neko da li moze da se "odveže" ta kartica od deviznog racuna?
Zvacu svakako bankara, nego da pitam ovde ako neko zna posto ovi ne rade do 10h.
 
@Nothingman koliko znam, nije moguće, zato što je paket računima (Može, novi Može, stari i novi Premium) predviđeno vezivanje kartica na devizni. Mislim da jedino stari Može nije imao to i ti si bio na njemu. Kod kombinovane potrošnje, ako potrošiš sve sa deviznog u inostranstvu, neće ti skidati sa dinarskog, niti će ti povlačiti evre ako nemaš dovoljno da platiš u dinarima.
 
To sigurno? Zato sto u Unikredit nije tako. Majka ima racun kod njih i kada nema dinara,povlace devize,naravno,po njihovom kursu.
 
Ima li negde uputstvo kako upodesiti RaiPay ali nešto za morone, pošto sma ja izgleda ***** i nikako mi ne uspeva da to namestim. Sve uradim kako piše da treba ali kad hoću da platim ili podignem novac sa bankomata, kaže da ne može.
 
mislim da mora da se upali aplikacija (RaiPay) ne treba internet da bude ukljucen i samo prislonis telefon na pos terminal.
 
Meni je samo NFC upaljen stalno , a aplikaciju (RaiPay) nikad nisam palio kad sam bilo sta placao. Samo kad je iznos preko 4000 trazi da ukucam pin
 
Ima li negde uputstvo kako upodesiti RaiPay, pošto mi nikako mi ne uspeva da to namestim?
1000011081.jpg
Pogledaj da li si odabrao RaiPay kao podrazumevanu za NFC plaćanja
1000011083.jpg
i odobrio poslednje dve dozvole (app info)
 
Dugo sam u Erste banci, Premium račun, plus imam i devizni. Prednost je što mogu da podižem pare sa bilo kog bankomata bez provizije i što je dosta dobar kurs sa prebacivanje sa dinarskog na devizni. Imam i neko putno osiguranje, ali do 10,000e, što je mislim malo. Takođe, skoro svako plaćanje računa, kao i prebacivanje sredstava na drugi račun praćeno je dodatnom naplatom od strane banke (15 din, 25 din, 75 din, sve zavisi šta je u pitanju). Održavanje računa je 620 din. Zbog loše aplikacije i tih nekih gluposti razmatram prelazak u RF. E sad - koji račun bi bio dobra alternativa? Da li u RF u nekoj varijanti može podizanja para sa drugih bankomata bez provizije? I koja je sad razlika između npr. računa Može sve i Premium računa u RF? Po opisu su dosta slični. Još da napomenem da bih po primanjima mogao otvoriti besplatan Premium račun u RF, da li je to možda najbolja opcija? iRacun mi se isto čini dobar jer je održavanje 0, pa bih mogao malo isprobati banku, pa onda videti oko modifikacije računa...
Hvala unapred na odgovoru
 
Da li u RF u nekoj varijanti može podizanja para sa drugih bankomata bez provizije?
Ne. Privilege računima preuzetim iz Credit Agricole sa mogućnošću podizanja Dinom preko ostalih bankomata primenjena je Premium tarifa i ta pogodnost više ne važi. Ovo je jedino preostalo u Mobi na 5+ (ne računam Addiko Zlatni sa 2x i Platinasti uz 4x mesečno na drugim bankomatima, njih kupuje NLB i dalja situacija je neizvesna).
Koja je sad razlika između npr. računa Može sve i Premium računa u RF?
Može sve je recimo isto ono što bi imao i otvaranjem dinarskog pa deviznog iRačuna pa povezivanjem dinarske Visa kartice na deviznom, ali sa mogućnošću uzimanja čekova i druge suštinske razlike praktično nema. Dok sa Premium imaš ličnog bankara, prednost preko reda na blagajnama ili kod savetnika, a u filijalama ima i onih koji su određeni da rade sa Premium klijentima, itd. To je ako baš hoćeš kao fizičko lice da imaš prednost zbog većih transakcija, itd.
Po primanjima bih mogao otvoriti besplatan Premium račun u RF, da li je to možda najbolja opcija? iRacun mi se isto čini dobar jer je održavanje 0, pa bih mogao malo isprobati banku, pa onda videti oko modifikacije računa...
Zapravo, oni mogu da ti promene tipove računa za dinarski i devizni iRačun, u slučaju da se opredeliš i za Premium. Uz stari Premium je bio uslov da se ima i običan avista devizni za prijem doznaki, koji se otvara u poslovnici, a za novi nisam u toku kako ide i svakako su sad svi dobili depešu da pređu na novi Premium zbog zadrške statusa. Isto tako, da bi Premium račun bio potpuno besplatan, morali bi Visa Gold da ti izdaju kao dodatnu, a praksa pokazuje da aplikacija bankarskih savetnika ne pruža mnogo izbora pa bi morao neko upućeniji u to da sve uklopi.
 
Ne. Privilege računima preuzetim iz Credit Agricole sa mogućnošću podizanja Dinom preko ostalih bankomata primenjena je Premium tarifa i ta pogodnost više ne važi. Ovo je jedino preostalo u Mobi na 5+ (ne računam Addiko Zlatni sa 2x i Platinasti uz 4x mesečno na drugim bankomatima, njih kupuje NLB i dalja situacija je neizvesna).

Može sve je recimo isto ono što bi imao i otvaranjem dinarskog pa deviznog iRačuna pa povezivanjem dinarske Visa kartice na deviznom, ali sa mogućnošću uzimanja čekova i druge suštinske razlike praktično nema. Dok sa Premium imaš ličnog bankara, prednost preko reda na blagajnama ili kod savetnika, a u filijalama ima i onih koji su određeni da rade sa Premium klijentima, itd. To je ako baš hoćeš kao fizičko lice da imaš prednost zbog većih transakcija, itd.

Zapravo, oni mogu da ti promene tipove računa za dinarski i devizni iRačun, u slučaju da se opredeliš i za Premium. Uz stari Premium je bio uslov da se ima i običan avista devizni za prijem doznaki, koji se otvara u poslovnici, a za novi nisam u toku kako ide i svakako su sad svi dobili depešu da pređu na novi Premium zbog zadrške statusa. Isto tako, da bi Premium račun bio potpuno besplatan, morali bi Visa Gold da ti izdaju kao dodatnu, a praksa pokazuje da aplikacija bankarskih savetnika ne pruža mnogo izbora pa bi morao neko upućeniji u to da sve uklopi.
Hvala na detaljnom odgovoru. Suština je da svaka banka ima neke pogodnosti, ali i mane…
 
Hvala na detaljnom odgovoru. Suština je da svaka banka ima neke pogodnosti, ali i mane…
Baš tako. Na kraju krajeva. Ti možeš i sve odjednom ili određeni deo u dinarima da preneseš na iRačun pa odatle plaćaš sve dažbine bez provizija, a ujedno i zadržiš račun u Erste, gde ti je bolji kurs (u Rajfajzenovoj e/mBank menjačnici je nepovoljan bankarski) uz pravo podizanja na tuđim bankomatima.
 
Ne. Privilege računima preuzetim iz Credit Agricole sa mogućnošću podizanja Dinom preko ostalih bankomata primenjena je Premium tarifa i ta pogodnost više ne važi. Ovo je jedino preostalo u Mobi na 5+ (ne računam Addiko Zlatni sa 2x i Platinasti uz 4x mesečno na drugim bankomatima, njih kupuje NLB i dalja situacija je neizvesna).

Može sve je recimo isto ono što bi imao i otvaranjem dinarskog pa deviznog iRačuna pa povezivanjem dinarske Visa kartice na deviznom, ali sa mogućnošću uzimanja čekova i druge suštinske razlike praktično nema. Dok sa Premium imaš ličnog bankara, prednost preko reda na blagajnama ili kod savetnika, a u filijalama ima i onih koji su određeni da rade sa Premium klijentima, itd. To je ako baš hoćeš kao fizičko lice da imaš prednost zbog većih transakcija, itd.

Zapravo, oni mogu da ti promene tipove računa za dinarski i devizni iRačun, u slučaju da se opredeliš i za Premium. Uz stari Premium je bio uslov da se ima i običan avista devizni za prijem doznaki, koji se otvara u poslovnici, a za novi nisam u toku kako ide i svakako su sad svi dobili depešu da pređu na novi Premium zbog zadrške statusa. Isto tako, da bi Premium račun bio potpuno besplatan, morali bi Visa Gold da ti izdaju kao dodatnu, a praksa pokazuje da aplikacija bankarskih savetnika ne pruža mnogo izbora pa bi morao neko upućeniji u to da sve uklopi.
Premium (barem u Beogradu) nema više bankara po ekspoziturama, svi su u centrali i rade online i sve završavaju za klijente telefonom aplikacijom i video pozivom.
Samim tim premium u BG nema opcije da ide preko reda u ekspoziturama jer nema ličnih bankara u njima a za savetnike je isti red, ali i premium klijenti stvarno ne moraju da idu u ekspoziture sve može online osim velikih isplata i ne znam izdavanja čekova kartica i tome slično a i backoffice radi maltene posebno za njih.
 
Treba pomenuti da su pojedini virtualni agenti, na donjoj granici retardacije, tako da to više i ne liči pa "Premium" bankarstvo.
Bukvalno sam sve 10x brže i lakše rešio u ekspozituri kod trećeg službenika, a ne "dodeljenog bankara".
 
Sve može online osim velikih isplata i ne znam izdavanja čekova kartica i tome slično a i backoffice radi maltene posebno za njih.
Na to sam više i mislio. Ovde se nedavno povela diskusija o milionskim transakcijama za fizička lica i u tom smislu sam naveo da su dolasci u ekspoziturama neophodni. Takođe je i kod nas cashless filijala, odnosno isplate su na šalterima onemogućene i stoga blagajna radi samo za te velike iznose koji nisu predviđeni redovnim kanalima. Ono što je za Mobi banku predloženo kao solomonsko rešenje je poništenje dnevnih limita za dinarska plaćanja nalozima, a trebalo bi onda da i Rajfajzen ima istu tu mogućnost.
 
Za mBanking naloge? Moze i kod RF neogranicen iznos.
 
Za mBanking naloge? Moze i kod RF neogranicen iznos.
Možda Premium ima drugačije nedeljne limite (7 dana od puštanja naloga za prenos u istoj satnici), ali inače su: pin 300k, biometrija/mobilni potpis 300k, odnosno ebank jednokratna mbank lozinka 150k, sms otp 150k i mobilni potpis 300k.
 
Mogu se povecati privremeno kao u YettelB.
 
Mogu i to isključivo da prvo kontaktiraš tvog bankara, ako si premium klijent, ili banku. Čak se i solidno čeka da to odobre i posle vrate na uobičajene limite po načinima plaćanja, mislim na mBanking, eBanking, ovo što je @uji već napisao 😃
 
Vrh Dno