Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Izvini admine, nisam te prepoznao.

Nismo se nešto razumeli. Mislio sam na vest o pametnim brojilima. Lepo bi bilo da zaista svi dobijemo pametno brojilo. Ko ima dvosmerno (prosumer) njemu ovo ne koristi.
U stvari, ne znam kakva to vi brojila imate i ds li su "pametna" kao ova koja navode?
 
Dvosmerno mora da bude pametno, ima SIM karticu za daljinsko očitavanje. Moj post je vezan za uslovljavanje da moram da izmestim tojest "prilagodim" merno mesto i sam da platim a to je njihov propust a ne moj. Izmeštaju svaki dan i ljudi ne plaćaju ništa jer je to njihova oprema. Jedina dobra stvar je što i ovo prelazi u njihovo vlasništvo tako da su oni odgovorni za svu opremu na mernom mestu.
Ubacili su SIM karticu video sam ali daljinsko očitavanje i dalje ne radi kod nas.
 
Ako je za porediti... Meni su ugradili smart brojilo za gas, ima najmanje 2ipo godine (toliko imam fotke na Viber), a možda i pune 4 godine. I dalje se očitava ručno.
 
Pojavio nam se online račun juče. Očitavanje od 5.6.
Ne znam kada smo u junu više kWh potrošili nego sada - oko 800kWh.
 
Meni je sigao taj novi racun za Jun mesec,sa novim tekucim racunom za uplatu.. Medjutim kada sam upisao taj novi tekuci racun da platim preko Intezine app (kao sto sam i do sad placao godinama) pise mi da je to devizni racun u inostranstvu,i da ne mogu da izvrsim uplatu sa mog redovnog tekuceg racuna....? WTF?
 

Prilozi

  • 20240720_134529.jpg
    20240720_134529.jpg
    333.8 KB · Pregleda: 49
  • 20240720_141539.jpg
    20240720_141539.jpg
    723.7 KB · Pregleda: 39
Неки баг у апликацији је у питању. Мада је јуче било проблема глобално, па могуће и да је до тога, ако није решено.
 
Meni je sigao taj novi racun za Jun mesec,sa novim tekucim racunom za uplatu.. Medjutim kada sam upisao taj novi tekuci racun da platim preko Intezine app (kao sto sam i do sad placao godinama) pise mi da je to devizni racun u inostranstvu,i da ne mogu da izvrsim uplatu sa mog redovnog tekuceg racuna....? WTF?
Je l si probao da skeniraš QR?
 
Nisam,samo redovna uplata preko Inteza app
 
Upravo mi je stigao račun za Jun, datum izdavanja 20.07. Utrošak 0 kW. Kako da rešim to što nisu očitali, prvi put mi se ovo dešava?
 
Upravo mi je stigao račun za Jun, datum izdavanja 20.07. Utrošak 0 kW. Kako da rešim to što nisu očitali, prvi put mi se ovo dešava?

kasno je da sada reagujes... vrv ce ti doci u avgustu racun djuture za 2 meseca, mozda udjes u crvenu..

@all
ovaj jul je mozda i gori za potrosnju (po nas) nego sto je zima bila.... samo klima radi non stop u gradu (12-15KW dnevno, inverter..).
 
Poslednja izmena:
Kako sam mogao da reagujem ranije kada mi je račun ispostavljen danas sa današnjim datumom? Kako sam mogao znati da brojilo nije očitano? Pritom na uvid u račun i dalje stoji Majski račun kao poslednji.
 
Ne znam druze, ne poznajem okolnosti kako ti citaju struju...
(ormar u zgradi, papiric na kapiji, sms citacu brojila, brojilo na putu... )
 
Normalno, uđu u dvorište i očitaju (kao i decenijama u nazad). Izgleda niko nije ni bio da očita.
 
Upravo mi je stigao račun za Jun, datum izdavanja 20.07. Utrošak 0 kW. Kako da rešim to što nisu očitali, prvi put mi se ovo dešava?
Imaš na računu mejl za reklamacije. Očitaj sam stanje i umanji malo i to im pošalji sa svojim edb brojem
 
Meni je rečeno u ED Zemun za prethodni račun (ista bila situacija - 0kWh) da "mogu da platim onoliko koliko smatram da bi bio iznos računa" (ne znam je li to po PS-u?) i da čekam korekciju koja nije na kraju ni stigla. Ni meni ne očitavaju unazad ne znam koliko, napamet upišu brojeve i dostave račun.
Sad još čekam novi račun pa da vidim hoće li da mi zahvale što radim ono što bi oni trebalo ili će da dođu sa sečicama.
Rok je obično 28. pa imaš vremena za reklamaciju, lično, mejlom ili pozivom pa vidi šta će da ti kažu.
 
Kako sam mogao da reagujem ranije kada mi je račun ispostavljen danas sa današnjim datumom? Kako sam mogao znati da brojilo nije očitano? Pritom na uvid u račun i dalje stoji Majski račun kao poslednji.
Ja te ne osudjujem, niti slicno... samo govorim cinjenicno stanje, a ono je rok placanja (kraj meseca, ali oduzmi par dana jer nece da proknjize...).
Probaj ovo sto su iznad napisali, da pises na mejl... telefone bolje da ne zoves, samo ces izgubiti i vreme i zivaca
 
Mozes i da uplatis neku svotu, koliko mislis da je dovoljno. Uporedi sa proslim racunima ili ako znas koja ti je potrosnja.
Kad dobijes korigovani rac. samo doplatis resto ili imas pretplatu.
 
Nazad
Vrh Dno