PanonskiNS
Slavan
- Učlanjen(a)
- 27.11.2009
- Poruke
- 1,727
- Poena
- 415
Trojica mi xiaomi 1s kada idem 25kmh. Posle minut padne na 16kmh pa opet ubrzava i tako se čudno ponaša. Zašto to?
Ja sam uzeo Segway F2 pro i testirao sam ga na uzbrdici od Autokomande do Slavije.Potrebna mi je varijanta za sledeci slucaj koriscenja: 2 kilometra u jednom smeru i 2 kilometra nazad skoro svakog suvog radnog dana tokom proleca i leta. U jednom smeru je solidna uzbrdica od nekih 400-500 metara. Ta uzbrdica je i razlog zbog kojeg postavljam ovo pitanje - treba mi opcija koja ce omoguciti da se tih 2 km koja sadrze uzbrdicu savlada a da se ne oznojis
Posedujem vec neki stari bicikl Capriolo i sa njim kada se popnem uz tu uzbrdicu budem mokar, sto mi je deal breaker jer na destinaciju moram da stignem suv.
Cela opisana ruta poseduje biciklisticku stazu.
Zanima me najjeftinija moguca varijanta, jer bi prevozno sredstvo sluzilo samo za gore opisanu svrhu, a ako ga neko ukrade ne zelim da preterano zalim za istim.
Takodje, preferiram bicikl, jer trotinet mi deluje nebezbedno sa svojim malim tockovima, ali rado cu saslusati sve predloge.
Gledao sam ove konverzije za e-bike, ali nove kostaju 400+ evra, tako da mi to deluje neisplativo. Vidjao sam po oglasima polovne e-bicikle za oko 300 evra.
Takodje vidim u oglasima da postoje polovni delovi za elektricne bicikle, pa mozda moze nesto jeftino da se skarabudzi na taj nacin?
S obzirom da trazim najjeftiniju mogucu varijantu, recimo da bih bio zadovoljan da prevozno sredstvo uspesno savlada ovu gore rutu 150 puta (otprilike dve sezone po mojoj proceni).
nek si ga uzeo, odličan trotinet.
možeš pri svakoj registraciji na aplikaciju, što će reći, možeš da ga registruješ, izbaciš iz aplikacije i onda ponovo ako si zeznuo nešto.
isprati ovo uputstvo, 2 minuta posla.
što se vožnje tiče, idem na 32kmh uvek, mada u šugavom Pančevu imaš jednu normalnu stazu za bicikle, sve ostalo krš i lom sa rupama i neravninama tako da retko gde i možeš po stazi da razviješ tu brzinu a da je vožnja prijatna.
na putevima je 32kmh i malo i bilo bi super da može da ide 40, 45, da bar možeš brže da pobegneš i skloniš se od automobila, ovako si spora pokretna meta ali šta sad, ni bajsem ranije nisam bio brži 😂
a vozim gde stignem, u prometnim glavnim ulicama u centru se mučim po trotoarima pa se laktamo pešaci, biciklisti i mi, čim izađem odatle i po naseljima, idem kolovozom.
jedino brdo koje imam je nadvožnjak uz koji ide punom brzinom bez problema.
kad se baterija malo isprazni, ide 25, 26kmh uz nadvožnjak što je opet super.
jedino podešavanje koje će ti možda biti zanimljivo jeste energy regen, tj. koliko brzo koči sam kad pustiš gas.
na trotoaru je super da brže koči ali na biciklističkim stazama i putevima ume malo da prevari i previše uspori.
šteta što nema neka prečica da se na samom trotinetu to menja nego mora preko aplikacije.
Koliko ti pise u podesavanjima temperatura baterija? Ja sam se vracao oko 14h, nekih 20-ak minuta voznje i nista mi nije izaslo, 38/39 temperatura baterije.Gde se sipa tecnost za hladjenje?![]()
Mislim da se warning lampica pali na 45 i na - 10.Koliko ti pise u podesavanjima temperatura baterija? Ja sam se vracao oko 14h, nekih 20-ak minuta voznje i nista mi nije izaslo, 38/39 temperatura baterije.
Najmanje prekrsaja je za prolazak kroz crveno i drugoZnači najbezbednija je vožnja sa prslukom, najmanje prekršaja. Svi gledaju da ne budu udareni a ostale stvari su nebitne.
Ne verujem da kontrolišu po naseljima, verovatno prave sačekuše na prometnim mestima te otuda vožnja bez opreme i klinci trknu tati po cigarete.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari