Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Trojica mi xiaomi 1s kada idem 25kmh. Posle minut padne na 16kmh pa opet ubrzava i tako se čudno ponaša. Zašto to?
 
Moguce da je ona problem. Odnecu da ga pogledaju. ("Trokira" sam hteo napisati)
 
То им је фалинка. Ја сам имао тај проблем. Описан је у теми о уважавању рекламација. Мени су одбили рекламацију јер је "оштећена" батерија модификацијом точкова. Стављене су пуњене гуме.
 
Potrebna mi je varijanta za sledeci slucaj koriscenja: 2 kilometra u jednom smeru i 2 kilometra nazad skoro svakog suvog radnog dana tokom proleca i leta. U jednom smeru je solidna uzbrdica od nekih 400-500 metara. Ta uzbrdica je i razlog zbog kojeg postavljam ovo pitanje - treba mi opcija koja ce omoguciti da se tih 2 km koja sadrze uzbrdicu savlada a da se ne oznojis :)
Posedujem vec neki stari bicikl Capriolo i sa njim kada se popnem uz tu uzbrdicu budem mokar, sto mi je deal breaker jer na destinaciju moram da stignem suv.
Cela opisana ruta poseduje biciklisticku stazu.
Zanima me najjeftinija moguca varijanta, jer bi prevozno sredstvo sluzilo samo za gore opisanu svrhu, a ako ga neko ukrade ne zelim da preterano zalim za istim :).
Takodje, preferiram bicikl, jer trotinet mi deluje nebezbedno sa svojim malim tockovima, ali rado cu saslusati sve predloge.
Gledao sam ove konverzije za e-bike, ali nove kostaju 400+ evra, tako da mi to deluje neisplativo. Vidjao sam po oglasima polovne e-bicikle za oko 300 evra.
Takodje vidim u oglasima da postoje polovni delovi za elektricne bicikle, pa mozda moze nesto jeftino da se skarabudzi na taj nacin?
S obzirom da trazim najjeftiniju mogucu varijantu, recimo da bih bio zadovoljan da prevozno sredstvo uspesno savlada ovu gore rutu 150 puta (otprilike dve sezone po mojoj proceni).
 
@Nothingman ako je jace uzbrdo i sa svakim pedaltec e-biciklom ces se oznojiti leti, samo dosta manje nego sa klasicnim.
 
Aha, znaci jedina opcija mi je onda neki mali motor tipa Tomos ili nesto slicno.
 
@Nothingman ne znam jel se placa registracija za tomos? kolega za skuter placa ~15k godišnju reg +ima garažu.

Sto ne iznajmis trotu pa probaj da se popnes? :)
 
Probacu naravno, nego razmatram sta su mi opcije. Pre godinu dana sam bas hteo da probam sa onim Yandex trotinetom da se popnem, ali povukose ih pre nego sto sam stigao :)
 
Da li neko vozi elektricne skutere, veoma je mali izbor i sve ovo sto nalazim mi nekako ne uliva poverenje naravno osim preskupih poznatih brendova? Bio je neki SunRa Hawk model, lep i interesantan ali toga vise nema.
 
Potrebna mi je varijanta za sledeci slucaj koriscenja: 2 kilometra u jednom smeru i 2 kilometra nazad skoro svakog suvog radnog dana tokom proleca i leta. U jednom smeru je solidna uzbrdica od nekih 400-500 metara. Ta uzbrdica je i razlog zbog kojeg postavljam ovo pitanje - treba mi opcija koja ce omoguciti da se tih 2 km koja sadrze uzbrdicu savlada a da se ne oznojis :)
Posedujem vec neki stari bicikl Capriolo i sa njim kada se popnem uz tu uzbrdicu budem mokar, sto mi je deal breaker jer na destinaciju moram da stignem suv.
Cela opisana ruta poseduje biciklisticku stazu.
Zanima me najjeftinija moguca varijanta, jer bi prevozno sredstvo sluzilo samo za gore opisanu svrhu, a ako ga neko ukrade ne zelim da preterano zalim za istim :).
Takodje, preferiram bicikl, jer trotinet mi deluje nebezbedno sa svojim malim tockovima, ali rado cu saslusati sve predloge.
Gledao sam ove konverzije za e-bike, ali nove kostaju 400+ evra, tako da mi to deluje neisplativo. Vidjao sam po oglasima polovne e-bicikle za oko 300 evra.
Takodje vidim u oglasima da postoje polovni delovi za elektricne bicikle, pa mozda moze nesto jeftino da se skarabudzi na taj nacin?
S obzirom da trazim najjeftiniju mogucu varijantu, recimo da bih bio zadovoljan da prevozno sredstvo uspesno savlada ovu gore rutu 150 puta (otprilike dve sezone po mojoj proceni).
Ja sam uzeo Segway F2 pro i testirao sam ga na uzbrdici od Autokomande do Slavije.
Mojih ~90kg izvlači bez problema i bez padanja brzine.
 
Pre neki dan vidim ženu na trotinetu, kacigu nosi regularno, a prsluk je nekako zakačila na leđa, pa joj se vijori kao plašt. Nisam stigao da vidim kako, ali definitivno nije ruke provukla kroz njega. Budući da kažnjavaju ako ti nije kaciga zakopčana, Kari Zor-El se ne piše dobro...
 
nek si ga uzeo, odličan trotinet.
možeš pri svakoj registraciji na aplikaciju, što će reći, možeš da ga registruješ, izbaciš iz aplikacije i onda ponovo ako si zeznuo nešto.



isprati ovo uputstvo, 2 minuta posla.

što se vožnje tiče, idem na 32kmh uvek, mada u šugavom Pančevu imaš jednu normalnu stazu za bicikle, sve ostalo krš i lom sa rupama i neravninama tako da retko gde i možeš po stazi da razviješ tu brzinu a da je vožnja prijatna.
na putevima je 32kmh i malo i bilo bi super da može da ide 40, 45, da bar možeš brže da pobegneš i skloniš se od automobila, ovako si spora pokretna meta ali šta sad, ni bajsem ranije nisam bio brži 😂

a vozim gde stignem, u prometnim glavnim ulicama u centru se mučim po trotoarima pa se laktamo pešaci, biciklisti i mi, čim izađem odatle i po naseljima, idem kolovozom.

jedino brdo koje imam je nadvožnjak uz koji ide punom brzinom bez problema.
kad se baterija malo isprazni, ide 25, 26kmh uz nadvožnjak što je opet super.

jedino podešavanje koje će ti možda biti zanimljivo jeste energy regen, tj. koliko brzo koči sam kad pustiš gas.
na trotoaru je super da brže koči ali na biciklističkim stazama i putevima ume malo da prevari i previše uspori.
šteta što nema neka prečica da se na samom trotinetu to menja nego mora preko aplikacije.

Izgleda da nisam ja te sreće. 😔
Trebalo mi je neko vreme da se naučim da ga vozim i rešio sam sada da ga modujem i podignem na 32km/h.
Ne dozvoljava mi.
Namerno nisam upgrade-ovao firmware baš iz tog razloga, ali meni je došao sa verzijom 1.4.12. Koliko sam skontao ova fora radi samo sa firmware-om 1.4.10.
😒
 
Meni se juče oko 18h ugasio Ninebot D28E posle 3.5 km vožnje po ravnom. Ranac i ja oko 105 kg. Pojavila se neka greška 21 i motor ne radi. Odgurao sam tamo gde sam krenuo, a posle 2 sata je radio normalno. Očekivao sam da je izdržljiviji :)
 
hehe, zato bicikl nema tih problema, ide i na 40 stepeni :)
 
Koliko ti pise u podesavanjima temperatura baterija? Ja sam se vracao oko 14h, nekih 20-ak minuta voznje i nista mi nije izaslo, 38/39 temperatura baterije.
Mislim da se warning lampica pali na 45 i na - 10.
Stoji na suncu zakljucan, pa se ugreje. Sa posla imam samo nizbrdo do stana, normalno ide.
Kontam da se baterije nece upaliti dok ne predje 70 na suncu? A i ako se upali tu su taxisti i obezbeđenje :)
 
Do sada nisam video nijednog vozača trotineta sa kacigom i prslukom. Retki imaju kacige, a niko prsluk. I još gomila male dece vozi.
 
Znači najbezbednija je vožnja sa prslukom, najmanje prekršaja. Svi gledaju da ne budu udareni a ostale stvari su nebitne.
Ne verujem da kontrolišu po naseljima, verovatno prave sačekuše na prometnim mestima te otuda vožnja bez opreme i klinci trknu tati po cigarete.
 
Juče sam u NS vidio četiri klinca na dva Twety rent-a-skutera bez ikakve opreme kako šibaju punom brzinom niz Bulevar Oslobođenja. Vidio sam i gospođu koja je stavila kacigu a prsluk okačila na volan kao zastavu.
 
Juce sam video coveka kako komotno vozi onaj veliki dualtron i to na kruznom toku na autokomandi, razume se bez ikakve opreme, a taj trotinet ne moze ni da registruje
 
Znači najbezbednija je vožnja sa prslukom, najmanje prekršaja. Svi gledaju da ne budu udareni a ostale stvari su nebitne.
Ne verujem da kontrolišu po naseljima, verovatno prave sačekuše na prometnim mestima te otuda vožnja bez opreme i klinci trknu tati po cigarete.
Najmanje prekrsaja je za prolazak kroz crveno i drugo :D
 
Vrh Dno