Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Znači, na Androidima gomila neta, al ako si neupućen, pa koristiš iOS-u ili si stranac, šipak, osuđen si na te pakete :D
 
Vidim da sad može da se registruje pripejd broj na MTS sajtu i htela sam da registrujem za majku ali kad sam kucala broj kaže da je on već registrovan. Ona taj broj ima još od početka 2000. Šta sad raditi?
Oduvek me je nerviralo sto nekadasnji Telenor i mts nikad korisnicima nisu davali bilo kakvi dokument o registraciji broja.

U Telenoru si nekad morao da molis da ti daju Zahtev za registraciju (na kome lepo pise broj i podaci korisnika), a u mts-u kopiju Izjave o legitimnom koriscenju broja. Ako im vec ostavljamo podatke, red bi bio da dobijemo neki dokument. VIP, odnosno A1, oduvek je bio azuran po tom pitanju, tamo prilikom registracije ili zamene prepaid kartice uvek dobijate dokument, tako da ne dolazi do ovakvih zabuna. Mislim da je to njihov propust, a ne nas, korisnika.

Ne znam da li su u medjuvremenu promenili nesto, ali zbog obavezne registracije, koja je u toku, zahtevacu u poslovnicama i jedan primerak za sebe da sam registrovao broj, da ne bi doslo do opisane situacije.
 
Pre par godina, kada je brat registrovao moj prepaid broj na njegovo ime (posto nisam mogao na svoje zbog prebivalista, iz straha gubitka broja ako izgubim karticu), uredno smo dobili dokument o registraciji.
Mislim da ga imam i dalje, zaturen negde medju dokumentima.
 
Pre par godina, kada je brat registrovao moj prepaid broj na njegovo ime (posto nisam mogao na svoje zbog prebivalista, iz straha gubitka broja ako izgubim karticu), uredno smo dobili dokument o registraciji.
Mislim da ga imam i dalje, zaturen negde medju dokumentima.
A u kojoj mrezi ste registrovali broj?
 
MTS, tek sad vidim da sam izostavio, sorry.
 
Yettel, prepaid. Da li još neko ima problem sa dopunom kredita? Naime, prilikom pokušaja dopune, dobijam poruku "Došlo je do greške 500".
 
Da li onaj Visitor esim turist globaltela 50GB za 500 dinara može da uzme bilo ko ili baš mora da bude stranac u poseti zemlji, da znam da li na to mogu da računam kad mi nestane neta?
 
Jel u mts-u kartica može da se aktivira i preko *100# ?

Ubacio sam neku njihovu karticu da pokušam da saznam koji je broj, išao na *100# pre nego što sam bilo šta drugo sa njom radio, i pod Stanjem videh da mi je aktiviran bonus dobrodošlice na 15 dana, a kartica godinu. Uključio sam internet, potrošio par MB, iskoristio "dopuni mi kredit" da naručim na drugi broj SMS sa brojem nove kartice, i pokušao poziv. Pre nego što sam čuo zvonjenje, dobio sam glasovnu poruku da pritisnem 1 za srpski. Ne razumem čemu to ako je kartica već prethodno aktivirana internetom.
 
Prosle godine je bio Y. dodatak od 100GB neo.
Ima li sta povoljno od neta sa nesto vise GB?
 
@booby to je novogodišnji dodatak kada 10GB postaju 100, a samo je u godini rebrendiranja Telenora u Yettel napravljen izuzetak pa pušten aprila i maja, inače ide decembra i januara. Osim 24GB za 1024 dinara u mts-u i Yettel turističkog paketa od 1400 dinara sa inicijalnim saobraćajem od 50GB, odnosno mogućnošću dopune iste količine za 999 dinara, ništa drugo.
Napomena: u slučaju neaktivnog paketa, troši se kredit pa je neophodno preko Yettel aplikacije sa drugog interneta re/aktivirati dodatak ili produžiti važenje narednih 30 dana.
 
Jutros mi je na registrovanom prepaid Yettel broju stigla poruka da moram ponovo da registrujem broj.

"Zbog nove regulative o registraciji pripejd korisnika, potrebno je da ponovis registraciju svog pripejd broja najkasnije do 10.02.2025. godine prilaganjem licne karte ili pasosa u najblizoj Yettel poslovnici. Sav saobracaj koji trenutno imas i dalje ti ostaje na raspolaganju. Za vise informacija poseti http://ytl.rs/pripejdregistracija "

BTW, broj mi je registrovan već 11 godina i stvarno ne vidim poentu ponovne registracije.
 
Oni umesto da olakšaju registraciju, teraju ljude da idu do poslovnica. Inače, nemoj da te čudi, ja sam morao da ponovim registraciju 2022. pre prenosa u Globaltel, pošto mi je Yettel istu iz 2021. brisao (i to đavo mi nije dao mira da proverim, pošto znam dokle njihov bezobrazluk može da ide).
 
Kada prodje registracija broja u mts da je zavedena u sistem stize sledeci sms:
Postovani,Obavestavamo vas da je broj 06xxxxxxxx Registrovan na vase ime za onu online registraciju upravo mi stigao danas sms.A od pre 2 dana su bila vidljiva oba broja na istom mts nalogu
Pozdrav
 
  • Like
Reagovanja: uji
Bonus za registraciju (15 GB i Viber neograniceno) je aktiviran i vazi 10 dana. Nakon potrosenih GB, internet ce se naplacivati prema vazecem cenovniku. Provera stanja bonusa: na *100#, u delu Stanje, Bonus/Plan.Tako da znate ko koristi registracioni bonus najbolje da vam stanje kredita bude na 0 ako je moguce kako posle 10dana ne bi povuklo kredit
 
Oni umesto da olakšaju registraciju, teraju ljude da idu do poslovnica. Inače, nemoj da te čudi, ja sam morao da ponovim registraciju 2022. pre prenosa u Globaltel, pošto mi je Yettel istu iz 2021. brisao (i to đavo mi nije dao mira da proverim, pošto znam dokle njihov bezobrazluk može da ide).
Par sati nakon prijema ove poruke pozivao sam njihov Korisnicki. Rekli su mi da je nekom sistemskom greskom registracija broja izbrisana. Jedino sto im pise je datum prvobitne registracije. Sve u svemu, moj broj se sad vodi kao neregistrovan. Sva sreca pa su me obavestili porukom da ga ponovo registrujem, jer bih i dalje ziveo u zabludi da je broj registrovan.

I kako oni misle da sa uspehom registruju sve korisnike ako im sistem brise registracije. Kad malo bolje razmislim, nisam ja za dzabe od njih uvek trazio dokument o registraciji. Za ovaj broj koji su mi izbrisali registraciju, kao za inat, nisam trazio nista napismeno.
 
Par sati nakon prijema ove poruke pozivao sam njihov Korisnicki. Rekli su mi da je nekom sistemskom greskom registracija broja izbrisana. Jedino sto im pise je datum prvobitne registracije. Sve u svemu, moj broj se sad vodi kao neregistrovan. Sva sreca pa su me obavestili porukom da ga ponovo registrujem, jer bih i dalje ziveo u zabludi da je broj registrovan.

I kako oni misle da sa uspehom registruju sve korisnike ako im sistem brise registracije. Kad malo bolje razmislim, nisam ja za dzabe od njih uvek trazio dokument o registraciji. Za ovaj broj koji su mi izbrisali registraciju, kao za inat, nisam trazio nista napismeno.
Isto i meni jedan pripejd izbrisan , Do sad sam pratio u aplikaciju postpejd i pripejd , ali pripejd se izgubio
 
Otišao sam na onaj link što su mi poslali u SMS poruci:


Tamo sam i shvatio zašto traže ponovnu registraciju. Evo šta kažu:

"Korisnici koji su se registrovali pre 1.10.2018. godine, potrebno je da ponove registraciju svog pripejd broja, kako bi registracija bila u skladu sa zahtevima nove regulative."

Ja sam svoj broj lično registrovao, ali mi to ništa ne vredi.
 
Nesto razmiljam ako registrujem broj dali cu da izgubim ove dobre promocije
 
Jetel tj. tad Telenor je verovatno radio registraciju brojeva koja nije po sadašnjim standardima (moguće do načina identifikacije ili informacija koje su uzimali od korisnika) te su zbog toga morali da izbrišu registracije brojeva koje su urađene pre nego što su izmenili politiku registracije brojeva koja je u skladu sa pravilnikom. To je moja pretpostavka.
 
Jetel tj. tad Telenor je verovatno radio registraciju brojeva koja nije po sadašnjim standardima (moguće do načina identifikacije ili informacija koje su uzimali od korisnika) te su zbog toga morali da izbrišu registracije brojeva koje su urađene pre nego što su izmenili politiku registracije brojeva koja je u skladu sa pravilnikom. To je moja pretpostavka.
Nismo dali krv i otiske prstiju tada?
 
Koje nove regulative?
Evo sta kazu na onom linku:

"Moj pripejd broj je registrovan pre 01.10.2018. godine, zašto moram ponovo da ga registrujem?

Registracija pripejd korisnika pre 01.10.2018. nije zahtevala lično prisustvo korisnika u Yettel prodavnici, samim tim ni lična identifikacija lica koje registruje broj nije bila obavezna. Ovaj vid registracije nije u skladu sa standardima koje propisuje nova zakonska regulativa u oblasti elektronskih komunikacija. Pravilnik o pripejd registraciji je stupio na snagu 10.02.2024. godine sa početkom primene od 10.02.2025. godine."

Ranije se Telenor broj mogao registrovati i putem poste ili emaila, preko onog registracionog lista, koji se dobijao u pakovanju SIM kartice, sa kopijom ili skeniranim licnim dokumentom. Mnogi su se tako registrovali, ali sad traze licno prisustvo. S druge strane, ako se ne varam, najavljivali su i registraciju putem interneta, tako da mi se kose ova dva podatka. Znaci li to da ovi koji registruju mts brojeve putem video identifikacije moraju sutradan ponovo da se registruju u poslovnici... Dzungla.
 
Meni je stigao SMS da moram da registrujem a bio sam lično prisutan na svakoj registraciji?
 
Ja sam ga još u Mobtelu registrovao, moralo je lično sa LK. Sad mi je stigao isto sms da moram ponovo da registrujem.
 
Najavljivali su i registraciju putem interneta, tako da mi se kose ova dva podatka. Znaci li to da ovi koji registruju mts brojeve putem video identifikacije moraju sutradan ponovo da se registruju u poslovnici... Dzungla.
Ne, zato što je video identifikacija svuda u svetu verodostojna za KYC, a samim tim menja lično prisustvo i elektronski potpis. Isto tako, pravilnik o prenosu broja predviđa upotrebu kvalifikovanog elektronskog sertifikata i to čak još uvek nije kod svih sprovedeno u primeni.
 
Nazad
Vrh Dno