Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Da li je ovo poskupljenje 300 dinara za punu cenu ugovora, pa ko ima 50% povećava se za 150? Pravim neke računice, ističe mi ugovor za mobilni oko 6 meseci pre ugovora za internet, pa razmišljam da sad raskinem Orion, uzmem možda yunet par meseci, i onda da razmišljam šta ću krajem godine, možda box da uzmem.
 
Da li je ovo poskupljenje 300 dinara za punu cenu ugovora, pa ko ima 50% povećava se za 150? Pravim neke računice, ističe mi ugovor za mobilni oko 6 meseci pre ugovora za internet, pa razmišljam da sad raskinem Orion, uzmem možda yunet par meseci, i onda da razmišljam šta ću krajem godine, možda box da uzmem.
Bukvalno se žali na [email protected] i traži raskid ugovora ukoliko se to povećanje bude odnosilo i na tebe. Traži da ti odgovore isključivo u pisanoj formi u zakonskoj obavezi od 8. dana.

Odgovoriće ti verovatno da se to neće odnositi na tebe, barem je meni tako bilo tri puta kad su dizali cene.
 
Pa razmišljam da mi možda i odgovara da raskinem pa da onda objedinim sve usluge kada mi istekne i mobilni i internet. Ako može na box da se dobije 50% popusta to mu mogu da imam box4 za 3200-3500. Ovako plaćam yettel 1700 i Orion 2200 (pre povećanja). Orion mi je bio ugovor na 30 meseci i to poslednjih 6 meseci bez popusta, znači poslednjih 6 će biti 4500 i bez povećanja.
 
.

Tj. imao sam 6 meseci besplatno i kada je došlo vreme za plaćanje, nijedan račun nisam imao ugovorenu cenu, a nakon dva ipo računa po novoj ceni, opet nova cena. To mu dodje još 9 poskupljenja do isteka ugovorne obaveze?!
Baš o tome pričam...to je ta besmislena situacija, to je grubo kršenje potpisanog ugovora u smislu dogovorene cene.

Koliko sada plaćas?
 
Meni stiglo obaveštenje da će mi poskupeti za 390. Dosta. Moraće da padne ciganisanje neko.
Isti info :D Verovatno zbog triple paketa. Ali realno ne mogu da se zalim jer za ovih par meseci nisam imao ni jedan jedini prinudni restart rutera osim kada je je bilo manjih poteskoca oko fiksne linije i to je je otklonjeno za manje od 1h...
 
Isti info :D Verovatno zbog triple paketa. Ali realno ne mogu da se zalim jer za ovih par meseci nisam imao ni jedan jedini prinudni restart rutera osim kada je je bilo manjih poteskoca oko fiksne linije i to je je otklonjeno za manje od 1h...
meseci ? :/ au brat ..


sad ce i drugi provajderi dici cenu lagano
 
Baš o tome pričam...to je ta besmislena situacija, to je grubo kršenje potpisanog ugovora u smislu dogovorene cene.

Koliko sada plaćas?

Paket Metro 2.5gbps
350 + 1174,5 = 1524,5 dinara
Nigde ne piše prava cena paketa i koliki je zapravo popust, tako da me ne bi iznenadilo da sledeći račun bude 1824.5 dinara.
Nemam ja problem sa tim cenama, OK radi net, nego sa 2 podizanja u 3 meseca.
Na sajtu je i dalje trenutna cena, bez najave podizanja.
 
Ako može na box da se dobije 50% popusta
Za novog korisnika teško. 24x 50% daju samo postojećim korisnicima na optici koji zatraže IDP broj, kao sa namerom da pređu na Yettel optiku.

A inače i MTS je krenuo sa tom praksom da svakih 3-4 meseca povećavaju cenu...
 
tako da me ne bi iznenadilo da sledeći račun bude 1824.5 dinara.
Baci pogled na poslednji e-račun u PDF-u. Na poslednjoj strani treba da bude obaveštenje o poskupljenju za 300 RSD od 1. jula. Ako nema obaveštenja, moguće je da te ne hvata poskupljenje. Meni uredno stoji to obaveštenje (koristim metro 4,5 / 1 Gb/s) i već sam im pisao mejl, kao što je kolega @Jale iznad naveo. Za sada sam dobio potvrdu da je reklamacija prosleđena kome treba i da ću dobiti odgovor u roku od 8 dana.
 
Kod mene na poslednjem računu nema obaveštenja o poskupljenju, ali me uhvatilo ono prethodno pre par meseci... Znači vidimo se u oktobru :D
 
Paket Metro 2.5gbps
350 + 1174,5 = 1524,5 dinara
Nigde ne piše prava cena paketa i koliki je zapravo popust, tako da me ne bi iznenadilo da sledeći račun bude 1824.5 dinara.
Nemam ja problem sa tim cenama, OK radi net, nego sa 2 podizanja u 3 meseca.
Na sajtu je i dalje trenutna cena, bez najave podizanja.
ja imam problem sa nepostenom poslovnom praksom!

navuku te na nisku cenu pa ti onda biduju cenu koja ce uz par povecanja da bude veca od cene drugih provajdera od koga sam mogao uzeti uslugu.

ja sma potpisao na 30 meseci jer su mi uslovi iz ugovora odgovarali
uslugom sam zadovoljan, ali hocu da znam koju cenu placam i da to bude garantovano a ne da svaki mesec - dva podizu cene i to ne znam na osnovu cega i kako odredjuju.
ovim povecanjem obesmisljuju ceo ugovor koji smo potpisali.
Ovo je za tuzbu!
 
Pitanje: Imam potpisan ugovor 15 maja 2024 sa onih 50% popusta prvih 20 meseci. Da li mogu da se pozovem na
član 131 Zakona o elektronskim komunikacijama, imaju mogućnost da raskinu pretplatnički ugovor bez obaveze
plaćanja troškova u vezi sa raskidom
Da li to znači da ću platiti samo račun za maj&jun i vratiti opremu i ćao?
 
Da li mogu da se pozovem na
član 131 Zakona o elektronskim komunikacijama, imaju mogućnost da raskinu pretplatnički ugovor bez obaveze
plaćanja troškova u vezi sa raskidom
Da li to znači da ću platiti samo račun za maj&jun i vratiti opremu i ćao?
Možeš da se pozoveš na član 131 i raskineš ugovor bez ikakve nadoknade do 30. juna. Samo platiš potrošeno do raskida, vratiš opremu i to je to.
 
Super, napisao sam mejl da hoću raskid, pa me zanima da li treba i da zovem ili će oni da zovu mene? I na koju adresu se vraća oprema?
 
To će ti sve oni reći, obrati pažnju samo da je potrebno da im mejl pišeš sa e-adrese koja je registrovana u njihovom sistemu kao tvoja. Ja sam jednom pisao sa neke koja nije i zvali me da bi mi dodali tu adresu u sistem :) Trebalo bi da ti stigne automatizovani odgovor da je napravljen tiket za podršku.
 
Ja sam pre 15 dana sklopio novi ugovor, i evo već na prvom računu mi stiže obaveštenje o povećanoj ceni. Sad sam zvao, ali kao da pričate zidu, imaju pripremljen odgovor i ne žele ni da saslušaju.
 
Ja sam pre 15 dana sklopio novi ugovor, i evo već na prvom računu mi stiže obaveštenje o povećanoj ceni. Sad sam zvao, ali kao da pričate zidu, imaju pripremljen odgovor i ne žele ni da saslušaju.
Ako ste pricali sa podrskom oni jesu maltene bukvalno zid, zovite nekog na broj prodaje ili napisite mail na [email protected], pitajte sta treba da podnesete za raskid ugovora, tako cete proci preko zida do nekog ko ce vam odgovoriti nadam se pozitivno po vas.
 
Meni proslog meseca stigao i email i sms poruka o racunu, ovog nije...
Usao na Eracun i videh neplaceni racun, nije bilo poskupljenja.
Ne znam sto ne salju obavestenje makar na email 🫤
 
Poskupljenje je od 01.07., tako pise kod mene na racunu.
 
Ja sam pre 15 dana sklopio novi ugovor, i evo već na prvom računu mi stiže obaveštenje o povećanoj ceni. Sad sam zvao, ali kao da pričate zidu, imaju pripremljen odgovor i ne žele ni da saslušaju.
HAhhah, ali ne znam zbog cega se raspravljas sa njima, samo zatrazis raskid ugovora...
I ja sam u pocetku hteo kao nekom komunikacijom da resavam stvari, ali sam skontao da na kraju sa orionom mogu samo silom da ostvarim svoja prava, i to je upalilo 4 puta, koliko su pokusavali da dizu cene u toku trajanja mog ugovora. Oni ce da te prave budalom dok istekne mesec dana i posle ce ih biti briga jer su ti pravno vezane ruke...
 
Otišao danas do poslovnice, potpisao zahtev za raskid i vratio odmah opremu, iako se pozivaju na otkazni rok od 30 dana, ali mi je ionako 14m gratis, tako da me ništa neće koštati, a i koristim svoj ruter, tako da ću uslugu moći da koristim do kraja. Nudili su mi tv za 300 din više, jer veću brzinu nisu mogli da mi ponude a hteli su, s obzirom da sam na Gpon light tehnologiji, gde im je za sada max brzina do 650/150 Mbps.
 
Znači može da se izboksuje triple supersonic 2.5 gb veći +wifi 6 ruter i neki dodatni kanali. Trenutno sam na metro triple sonic 1.5 gbp. Taman da pokrije ovih 400 dinara povećanja do trenutne cene ovog srednjeg paketa.
 
Ja sam takođe proverio sa Orionom, podižu mi cenu od 01.07. za 300 dinara. Zvao sam da se žalim i ponudili su mi veću brzinu interneta i imam fore da razmislim pa da im javim. Dajte neki savet? Šta da radim?

Opcija 2 na toj adresi mi je Telekom. Kada uporedim sve opratere, više manje dođem na isto, kod Oriona imam 50% popusta još 15 meseci+tih 300 dinara, opet me ispadne jeftinije nego Telekom koji isto daje samo net, ali kao 4 meseca 50% i dosta niža brzina. Na drugoj adresi gde imam SBB, koji su me isto iznervirali, jer su mi javili da mi podižu cenu od kada mi istekne ugovor za 300 dinara ako ne produžim ugovor i to bez ikakvih benefita (nude mi glupe pink kanale), a već im plaćam 4500 dinara (iako mi je kada sam zaključivao ugovor rečeno da je 4000 i da imam HBO uključen u tu cenu, ispostavilo se da se prodavac zeznuo i da se HBO u tom paketu ipak naplaćuje), sam dogovorio Yettel, iako mi svi kažu da im je televizija baš loša (neki bag sa aplikacijom) i tu mi obećali 12 meseci gratis i 3999 dinara posle, za internet od 500 i televiziju na dva uređaja. Međutim, pošto sam čekao da istekne ugovor kod SBB, zovem Yettel operatera juče i on mi kaže sada je 4299 i 6 meseci gratis :). Ne znam šta da radim, da li neko ima iskustvo sa Yettel televizijom, jel stvarno toliko loša kao što se piše, tu mi živi majka, njoj je tv bitan, inače bih ja uzeo samo internet.
 
Ja sam takođe proverio sa Orionom, podižu mi cenu od 01.07. za 300 dinara. Zvao sam da se žalim i ponudili su mi veću brzinu interneta i imam fore da razmislim pa da im javim. Dajte neki savet? Šta da radim?

Opcija 2 na toj adresi mi je Telekom. Kada uporedim sve opratere, više manje dođem na isto, kod Oriona imam 50% popusta još 15 meseci+tih 300 dinara, opet me ispadne jeftinije nego Telekom koji isto daje samo net, ali kao 4 meseca 50% i dosta niža brzina. Na drugoj adresi gde imam SBB, koji su me isto iznervirali, jer su mi javili da mi podižu cenu od kada mi istekne ugovor za 300 dinara ako ne produžim ugovor i to bez ikakvih benefita (nude mi glupe pink kanale), a već im plaćam 4500 dinara (iako mi je kada sam zaključivao ugovor rečeno da je 4000 i da imam HBO uključen u tu cenu, ispostavilo se da se prodavac zeznuo i da se HBO u tom paketu ipak naplaćuje), sam dogovorio Yettel, iako mi svi kažu da im je televizija baš loša (neki bag sa aplikacijom) i tu mi obećali 12 meseci gratis i 3999 dinara posle, za internet od 500 i televiziju na dva uređaja. Međutim, pošto sam čekao da istekne ugovor kod SBB, zovem Yettel operatera juče i on mi kaže sada je 4299 i 6 meseci gratis :). Ne znam šta da radim, da li neko ima iskustvo sa Yettel televizijom, jel stvarno toliko loša kao što se piše, tu mi živi majka, njoj je tv bitan, inače bih ja uzeo samo internet.
ajde sada sumiraj podatke na razumljiv nacin pa da znamo sta imas i sta ti nude :), svaka cast ko je svatio iz ove price sem da nas pitas dal da placas x dinara plus 300 dinara povecanje kod oriona ili preko 4000 kod drugih :)
 
Stigao na mail račun. Nema obaveštenja, racun samo na 1 stranici... Jel ide za sve poskupljenje ili ne?
 
Ne ide za sve... Ako te nisu obavestili nisi u toj grupi...
 
Kod mene ovako stoji obavestenje u PDF racunu. Plus ima druga strana sa tekstualnim obavestenjem

1717492706714.png1717492792961.png
 
Nema tog dela kod mene na računu... Lepo da su me zaobišli :)
 
Vrh Dno