Šta je novo?

Supernova (2024)

Prebacise li nekog?
 
Ima li nekih ponuda za nas sto smo jos na starim exe paketima? Istekao mi je ugovor pre nekoliko dana, jos uvek me niko ne zove.. A dok mi je trajao ugovor malo, malo pa zovu..

Da li moze da se dobije neka dobra promocija, kao stari, tj. novi korisnik?
 
Ima li nekih ponuda za nas sto smo jos na starim exe paketima? Istekao mi je ugovor pre nekoliko dana, jos uvek me niko ne zove.. A dok mi je trajao ugovor malo, malo pa zovu..

Da li moze da se dobije neka dobra promocija, kao stari, tj. novi korisnik?
joj mene zovu ubi ,

jutros otisao po hlebac i pricam sa jednom zenom zvoni joj telefon kaze ona kad ja odlucim zvacu,

kaze iz SBB ubise koliko dosadjuju svaki dan zovu pitaju dali cu da produzim ugvoor
 
Ajde da svi đuture napišemo mejl provajderu Supernova, a u cc ubacimo RATEL i da tražimo da nam umanje račun za maj s' obzirom da nisu ispunili ugovorene obaveze u vezi pružanja ugovorene usluge (MAX...HBO).
 
Ne znam ko je zadužen za održavanje video kluba ali kod nekih serija nedostaje pola epizoda u pojedinim sezonama. Pogotovo u Apollon katalogu.
 
Ima li nekih ponuda za nas sto smo jos na starim exe paketima? Istekao mi je ugovor pre nekoliko dana, jos uvek me niko ne zove.. A dok mi je trajao ugovor malo, malo pa zovu..

Da li moze da se dobije neka dobra promocija, kao stari, tj. novi korisnik?
Daju za prelaz na sn, mene su zvali posle jedno mesec ipo od isteka ugovora
 
od 01.06.2024. godine kanali Film klub i Film klub Extra neće biti deo TV ponude.

Umesto njih, korisnicima će u okviru ponude biti dostupan novi kanal Superstar 3
 
Ima li nekih ponuda za nas sto smo jos na starim exe paketima? Istekao mi je ugovor pre nekoliko dana, jos uvek me niko ne zove.. A dok mi je trajao ugovor malo, malo pa zovu..

Da li moze da se dobije neka dobra promocija, kao stari, tj. novi korisnik?
Mene su zvali mesec dana po isteku ugovorne obaveze i sami ponudili 50% popusta za vreme trajanja ugovorne obaveze ( 24 meseca ) za paket Super Plan 2 XL, 2350 dinara mesecno.
 
A do tada, uživajte u polovičnoj usluzi a plaćajte full cenu. Dobra poslovna politika...
Kakva polovnjačka usluga ne razumem. Koliko znam ljudi koji žele MOVE ako ga ne dobiju na instalaciju dobiju ga u narednom periodu. i Ako imaš smart TV šta će ti MOVE instaliraj app i uživaj svakako ti je to to
 
A, ako nemam SmartTv?! Koji je to naredni period, 6 meseci, godinu, dve...?!
 
Nadajmo se da budu bolji od starih i sertifikovani...
Ono što sam čuo bolji su od EON-a imaju sertifikate za NETFLIX I AMAZON PRIME i još svašta nešto
A, ako nemam SmartTv?! Koji je to naredni period, 6 meseci, godinu, dve...?!
Ne znam ne radim kod njih, skoro neko ovde čekao 2,3 nedelje. Svakako računaj da sa te strane moraš da zapitkuješ kolcentar nebi li te podigli na listi čekanja. Jer uporne korisnike stavljaju uvek na prvo mesto onaj ko ne pita smatra se da mu nije hitno
 
Ono što sam čuo bolji su od EON-a imaju sertifikate za NETFLIX I AMAZON PRIME i još svašta nešto

Ne znam ne radim kod njih, skoro neko ovde čekao 2,3 nedelje. Svakako računaj da sa te strane moraš da zapitkuješ kolcentar nebi li te podigli na listi čekanja. Jer uporne korisnike stavljaju uvek na prvo mesto onaj ko ne pita smatra se da mu nije hitno
Zovem druze svaki dan i jurim. Sada ću da pišem i reklamaciju za umanjenje računa. Ali, da ne gušimo više temu. Iz mog iskustva, odnos prema korisnicima 0.
 
Napisao sam mail, a dan kasnije uspeo da dobijem i korisničku podršku. Sledećeg dana me zvali, standardna pitanja: da li ste probali da se izlogujete, pa ulogujete, kako se logujete i slično... Rekli da će prosledite dalje... Niko me više nije zvao, ali sad MAX radi s mojMTS nalogom koji i dalje nema nikakve vidljive veze sa Supernova uslugama, tj. i dalje ne vidim da su povezani nalozi...
 
Ja posalo mail, zvali me odmah sutra dan, možda i isti dan, menjala neke podatke, passworde, ali nismo uspeli da pokrenemo, zvaće opet.
 
Ovo mi stiglo na mejl ali dzaba... Unesem podatke i prc... Nego razmišljam ako bi na ovaj što nikako ne radi promenio mejl adresu, stavio neku drugu, bezveznu da li bi onda mogao posle da se prijavim sa mts nalogom?
 

Prilozi

  • 1000007965.png
    1000007965.png
    394.5 KB · Pregleda: 67
Superstar 3? Hoće da ugroze dominaciju Reprizne Televizije Srbije.
Delta video je bio na izdisaju i došli su na ideju da oforme te kanale. Trajalo je dokle je trajalo i sad su dobili šut kartu, čim Telekom može bez njih.
 
Zvao treći put u poslednjih par dana call centar i nekako su uspeli da mi naprave moj mts nalog. Otišao na Max, i dalje ne mogu da povežem nalog preko Telekoma sa novim kredincijalima. Ponovo ih nazvao i sad čekam opet "naprednu podršku" da mi se jave i reše problem. Ne očekujem da će se javiti, osim ako ih ponovo ne budem cimao. Izgubio sam volju više.
 
Ja sam im sinoć pustio mail. Danas oko 12 su me zvali i napravili moj mts nalog i aktivirali max.
 
Nazad
Vrh Dno