Šta je novo?

Supernova (2024)

Znači ako ne platiš instalaciju oni mogu da ti okrenu kuću naopako? Ako dobiješ neko mesec za dinar mogu da ti ne puste uslugu i nemaš pravo da se buniš? Kako da ne.
 
naravno da ne.

Njihovo je da vam dovedu kabl i daju uredjaj, i to je to.
 
Nesto zezaju sa upload veceras [80/8].. ne pamtim inace kada sam imao problema poslednji put 🤔


Untitled.png
 
Pozdrav svima,
da li mogu da dobijem neki kontakt na pm u vezi produzenja ugovora.
Poslao sam i mail bio, niko me jos nije zvao. Sutra istice ugovor 😂.
 
meni na nbg od jutros ne rade ni tv ni net, jel do mene ili...?
 
Na SN web početnoj stranici pojavila se sekcija "Registruj se" koja šalje na mts stranicu i nudi registraciju mts prepaid broja.
 
Red bi bio da nakon 5 godina omoguće korišćenje moj MTS portala i za SN korisnike, sramota da do sada to nisu rešili.
 
Siguran sam da postoji razlog zašto se drže odvojeno korisnici.

I prijatelj koji radi u Mts kaže da se oni tamo vode kao zasebna firma i ne mešaju se.
 
Imao sam neki MTS Box koji je vremenom otišao na preko 6000 dinara mesečno. Obično sam plaćao do 6500 zavisno od parkinga, itd. Sreća pa mi je ugovor istekao pa sam to otkačio. Ogroman je trošak na godišnjem nivou, oko 660 evra.

Sada sam uzeo u supernovi samo TV i Net, 11 meseci po 1600 dinara i posle ostatak po 3600. Sad vidim da sam naseo jer u temi pišu ljudi da su uzeli 12 meseci po 1. No opet to je sada 280 eur godišnje a ne 660. Šta je tu je.

Sve u svemu, na tel. pozivu mi rekoše 10 meseci 50% pa sam ih podsetio da je 11 ako je paket online poručen. Da li je previd operatera ili podvala ne znam.

Već sutra dan je došla ekipa da montira uređaje. Ja ne znam gde su oni našli te ljude. Nisu znali da otkače TV sa zidnog nosača. Nisu vratili policu na mesto a kablovi...

20240517-165911.jpg


Nisu umeli da povežu, pa mi isključili soundbar, samo udenuli kabal i pobegli. Da sam bio kući verovatno bih isterao naglavčke.
Sve sam te kablove prepakovao i nije da sam baš zadovoljan zbog sledećeg:

Kad upalim TV, prođe neko vreme dok prikaže kanale.

Ima dva uređaja. Jedan je valjda za premotavanje. To mi ne treba. Pa razmišljam da tražim karticu za TV umesto ovog džumbusa.

Sad antenski kabl ide u uređaj za premotavanje, iz njega idu kablovi u neki veliki modem valjda. Ja sam odatle HDMI sproveo u soundbar, pa drugi HDMI ide iz soundbara u TV. Problem je što ne mogu da aktiviram magični daljinski (Samsung TU8500). Ne radi mi prebacivanje kanala. Neću da imam dva daljinska a pogotovo onaj njihov usrani.

Ako neko ima predloge za ovo rad sam da poslušam.
Kako sam se ismejao.. Nije ni cudo sto su stalno nervozni ovi u tehnickoj podrsci.

Ovo za neko vreme dok ne prikaze kanale ne razumem. Sporo ti prebacuje na HDMI na TVu? Uredjaj ima standby mode, znaci ne iskljucuje se nikad, treba mu par sekundi da izadje iz standby moda.

Tako je, imas ruter/modem koji ti daje internet u domu. Iz njega ide lan kabal u move box, jer se tako vrsi premotavanje kanala.

Umesto boxa, mozes da trazis CAM modul, i tako da zaobidjes koriscenje dva daljinska i boxa, naravno neces imati premotavanje ako koristis to.

Kako li si ti koristio taj mts iptv box da mi je znati.. Jer funkcionise na istom principu. HDMI kabal iz mts boxa u TV, lan kabal iz rutera u box, ovde imas dodatan coax kabal.

Za popust da, kako ti zapadne, ako ides regularnim putem dobijes to sto si ti dobio. Ako ides preko nekog komercijaliste, imas dodatan popust.

Sto se tice cable managmenta, pa realno je da ostave tebi da to uradis, zamisli da on uradi to, i ti onda posle kukas kako nije dobar, jer bi ti to drugacije uradio i slicno, a on skratio kabal kako je mislio da treba ili ga zalepio cickom. Ovako ti ostavi odredjenu duzinu kabla, pa ti radi sta hoces sa tim.

U svakom slucaju isti djavo kao i svi drugi operateri. Moze da bude super, a moze da bude krs, u zavisnosti od lokacije. Ne nije SBB bolji, ni yettel-tamo je tek krs TV, idi citaj njihovu temu.
 
Red bi bio da nakon 5 godina omoguće korišćenje moj MTS portala i za SN korisnike, sramota da do sada to nisu rešili.
Već su počeli tu da nas prebacuju. Meni su pre nekoliko dana kreirali nalog na Moj mts portal i tu su mi prebacili račun za Supernova Box paket Super Plan 3L. Sad mogu da koristim Moj mts portal i Moj mts aplikaciju. Kod mene na papirni račun sad nema više da piše MTS-Supernova nego samo MTS.
 
Ја имам преко Јетела и од данас сам се пребацио на Мах и ради нормално, како на фону тако и на ТВ бох-у.
 
Ne može na suprnovoj.Trazi prijavu kao na moj mts nalogu.ali za korisnike supernove to ne važi.Prijavio sam call centru.Rade na tome da prebace sve korisnike na moj mts
 
Nudi to i meni, ali to je ako želiš da samostalno plaćaš, prilikom prijave ima dole opcija da se izabere pretplata preko operatera, tu nudi Telekom, ali traži Login podatke za moj mts.
 
Nudi to i meni, ali to je ako želiš da samostalno plaćaš, prilikom prijave ima dole opcija da se izabere pretplata preko operatera, tu nudi Telekom, ali traži Login podatke za moj mts.
Ja nigde kod mene nevidim gde mogu da odaberem operatora,mozes skrinsotovati da vidim?
 
Moraš da se odjaviš i onda imaš opciju:
1000005746.png
 
Cenim da će omogućiti na jesen 😂
 
Nazad
Vrh Dno