Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Изгледа да се слушалице краду као блесаве. Колега исто наручио Анкер неке од неколико хиљада слушке, наравно никада нису стигле. Када је отишао у пошту такође му рекли да су преузете(наравно он их није преузео). Кулминација приче да му сутрадан одмах дошла нека шефица/менаџерка из поште на кућни праг и дала паре за слушалице као дошло је до грешке... Ако вам је стигло у локалну пошту, идите проверите сами шта је са пакетом, морамо се некако изборити са овим безобразлуком.
 
Videću da nije možda u pošti...Do sada nisam imala problem sa poštom, stiglo mi je sve, što LA što UA, pa me je ovo malo iznenadilo.
P.S Ima li još neko problem sa popustima na osnovu coinsa, do sada sam imala popust od 40-60%, odjednom su ti popusti 2,5, 10%, već nedelju dana, deinstalirala sam aplikaciju, brisala keš i ništa?
Koji datum ti stoji da si primila? Svakako otidji do svoje poste sa tim LA.... HU brojem i trazi posiljku. Verivatno te tamo ceka.
Petak, a taj dan je na aliexpresu i poslednji dan za dostavu...tj. predviđen od strane njih. Videću svakako, sad bar imam pravi broj pošiljke, koji je registrovan i u pošti.
 
Poslednja izmena:
Videću da nije možda u pošti...Do sada nisam imala problem sa poštom, stiglo mi je sve, što LA što UA, pa me je ovo malo iznenadilo.
P.S Ima li još neko problem sa popustima na osnovu coinsa, do sada sam imala popust od 40-60%, odjednom su ti popusti 2,5, 10%, već nedelju dana, deinstalirala sam aplikaciju, brisala keš i ništa?

Petak, a taj dan je na aliexpresu i poslednji dan za dostavu...tj. predviđen od strane njih. Videću svakako, sad bar imam pravi broj pošiljke, koji je registrovan i u pošti.
Identičan problem. Već 10 dana
 
Da li može neko da okači screenshot statusa za praćenje paketa koji je preuzeo gde se jasno vide svi statusi kroz koje jedna pošiljka uspešno dostavljena prolazi ?
Imam 3 paketa kojima rok za isporuku ističe ove nedelje i svima je poslednji status "Out of delivery Received by local delivery company" . Evo i slike jednog statusa paketa :
 

Prilozi

  • aaa.jpg
    aaa.jpg
    61.1 KB · Pregleda: 102
Sad ću 100% da se izbaksuziram ali nema veze :D Ima li još neko da su mu baš sve pošiljke stigle?
Još luđe, od svega tokom godina pazarenog napolju koliko pamtim samo jedne sluške sa ebaya nisu stigle (paypal uredno refundirao).
Tako da paradoksalno manje sam problema imao sa kupovinom i dostavom spolja nego sa domaćim prodavcima.
Čekanje i carina to je drugo, ne pričam o tome aspektu.
U poslednja 2 meseca poručio sam 14 sitnica sa alija, svih 14 su stigle na vreme. Nisam obraćao pažnju kod kupovine ko šalje, da li je praćena pošiljka... Birao sam najpovoljnije ponude gde je bilo kupaca ranije.
p.s. Ne znam da li to ima veze, moj poštar je sjajan mladić, dugo radi, ima moj mobilni, kada stigne pošiljka uvek me pozove na mobilni.
 
Изгледа да се слушалице краду као блесаве. Колега исто наручио Анкер неке од неколико хиљада слушке, наравно никада нису стигле. Када је отишао у пошту такође му рекли да су преузете(наравно он их није преузео). Кулминација приче да му сутрадан одмах дошла нека шефица/менаџерка из поште на кућни праг и дала паре за слушалице као дошло је до грешке... Ако вам је стигло у локалну пошту, идите проверите сами шта је са пакетом, морамо се некако изборити са овим безобразлуком.
Samo konstantna reklamacija Posti i postanskoj inspekciji, drugog resenja nema.

Evo ti link od Poste
Ides na "Област интересовања" i tu izaberi "prigovor na rad zaposlenih", ispisi svoje podatke i opisi situaciju


Sve isto ponovi i za postansku inspekciju
Jos ako znas ime te sefice/menadzerke OBAVEZNO napomeni, jer jedino tako mozemo stati na kraju takvoj praksi

Ako ti treba bilo kakva pomoc ili savet, slobodno pisi
 
Pisao sam ja inspekciji za telekomunikacije pre par meseci, mrka kapa, isti random odgovori kao i ovi iz poste sto salju. Ponadao sam se da se tu nesto moze uraditi, nakon prvog odgovora inspektorke, ali dalja komunikacija sa njima nema svrhe.
 
Pisao sam ja inspekciji za telekomunikacije pre par meseci, mrka kapa, isti random odgovori kao i ovi iz poste sto salju. Ponadao sam se da se tu nesto moze uraditi, nakon prvog odgovora inspektorke, ali dalja komunikacija sa njima nema svrhe.
Probaj onda sa efektivom
 
@Night Hawk

Zasto postavljas pitanje ovde kada postoji tema Pracenje posiljki ?


Postoji razlika izmedju

Estimated delivery date i Protection Time


15 dana.jpg
 
@phantomr ja pričam o godinama unazad. Bukvalno sve što sam ikad pazario napolju mi je stiglo, praćeno ili ne, aliexpress, ebay, jomashop, pokojni fasttech, itd da ne nabrajam dalje.
Za desetine paketa je čudno da se desi, a za stotine je statistička anomalija.
 
Изгледа да се слушалице краду као блесаве. Колега исто наручио Анкер неке од неколико хиљада слушке, наравно никада нису стигле. Када је отишао у пошту такође му рекли да су преузете(наравно он их није преузео). Кулминација приче да му сутрадан одмах дошла нека шефица/менаџерка из поште на кућни праг и дала паре за слушалице као дошло је до грешке... Ако вам је стигло у локалну пошту, идите проверите сами шта је са пакетом, морамо се некако изборити са овим безобразлуком.
Nije dovoljno.
Ja pišem Takovskoj, oni valjda pitaju poštu u Borči i posle par dana mi stigne bunt od 10ak paketa.
I tako ponovo svakih mesec dana.
 
Jel ovo ovako treba da za vreme trajanja streaka pređu sa 70 coina na 1 coin ili su čajnizi nešto zeznuli?
 

Prilozi

  • Screenshot_20240423_092515.jpg
    Screenshot_20240423_092515.jpg
    96.3 KB · Pregleda: 81
Stigli trimeri za nos poruceni pre tacno 30 dana. Choice delivery je bila opcija stim da nikad nisam cekao manje od 2 meseca za bilo kakav vid porudzbine.
Jedino sto mi nije jasno, dobio sam 1 tracking broj, a to je bio LP00638851622143, a ona je stigla sa potpuno drugim, LA061552400HU, koji je mogao da se prati.
 
Nema veze sa nalozima i meni je od jutros isto.
 
Epilog:

Dobih danas tracking broj od prodavca, poslato FedEx-om kao FeDex International Economy paket.
2024-04-23_14-12.png
Koje je ovo ludiloooo od putovanja.Sumanuto, nema logike da se šeta tamo vamo, svaki put se utovara istovara. Do sad nisam video ovako nešto...jesam zapravo...Drugarev paket koji je putovao u Brazil greškom, pa se vraćao nazad.:LOL:
 
@Mikorist

Sličnu putanju sam imao. Pošto je FedEx international economy, verovatno kada stigne u evropu ide kamionom, pa se tako šeta.

Uglavnom danas mi stigao paket, platio samo 880 dinara.
 
Ipak je najgore kad pošalju u Sibir...
sta ce ti toliki coinsi?
Crocodile Dundee Comedy GIF by Laff
1713882030891.png
 
Pitao sam zenu koja je zaposlena i posti i objasnila mi je da ukoliko broj za praćenje pošiljki iz Kine pocinje sa U tu suštinski nema praćenja. Dosta puta ide roba u Madjarsku i onda se carini, a te procedure traju jako dugo. Ukoliko broj za praćenje pocinje sa L, u tom slucaju je moguce pratiti i roba stize brze. To uostalom i pise u aplikaciji kada pratite robu.
Proguglajte sta znaci U za robu iz Kine, a sta je L iliti EMS.
 
Meni je pre par nedelja istekao rok za isporuku dve posiljke i nsiu hteli da mi refundiraju. Otkacili su me bez osvrtanja.

Posle toga mi je stigao ispravljac za struju koji treba da pretvara USB 5V na 9V ali je izlaz u praksi 5V (dakle pretvara 5V na 5V - najbesmislenija stvar na aliju). Snimio par slika sa tim povezanim na unimer, zalio se i kazu nisam obezbedio dokaz da ne valja.

Mnogo su se obezobrazili.
 
Evo su mi napokon otpremili LA...HU s BG carine za NS, poslije ravno dvije nedjelje (09.04-23.04)
 
Meni je pre par nedelja istekao rok za isporuku dve posiljke i nsiu hteli da mi refundiraju. Otkacili su me bez osvrtanja.

Posle toga mi je stigao ispravljac za struju koji treba da pretvara USB 5V na 9V ali je izlaz u praksi 5V (dakle pretvara 5V na 5V - najbesmislenija stvar na aliju). Snimio par slika sa tim povezanim na unimer, zalio se i kazu nisam obezbedio dokaz da ne valja.

Mnogo su se obezobrazili.
Meni su uvek refundirali za stvari koje izgleda ni ne posalju, a presle su taj deadline rok isporuke, dok za posiljke koje sam trazio povrat jer kasne po mesec-dva od kako je planirana isporuka, odbiju refund i one na kraju i stignu uz veliko kasnjenje
 
@Night Hawk
@TwinHeadedEagle

U temi Pracenje posiljki imate apsolutno sva objasnjenja , sve statuse i uvek aktuelno stanje.

Ko zeli , moze da koristi generator kodova i da u svakom momentu ima uvid u
gomilu primera za ceo region , a ne samo za Srbiju.




Za UA....HU koje imaju status Arrived at local delivery center u 99,9%
slucajeva nije moguce dobiti refund ako isporuka kasni.

Za UC...HU je poslednji status Received by local delivery company , jos
uvek ni jednoj nije istekao rok za dostavu , pa cemo videti da li ce se
za njih nesto menjati.

Mozda i Posta Srbije pocetkom maja uvede najavljeno pracenje svih posiljki.
 
Nazad
Vrh Dno