Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Microlab zvučnici iz Bc group stigli korišteni, nekompletni. Ima neko ovde da su mu poslali novu stvar?
 
@vaxil Dobio sam ja pre nedelju dana fabrički zapakovan uređaj. Pa sam krenuo samo njihovu ponudu da gađam, bez obzira što nisu najpovoljniji, ali eto...

@e46glogi Biće opet nekih vaučera, ne mogu još da se mlatim sa podrškom. Dovoljno je što moram da se mlatim sad sa kuririma ponovo. Nek mi vrate moj novac što pre da završim ovu tužnu priču. Baš su me iznervirali (BC). BTW, ovaj stick sam naručio oko nove godine od Computer Land-a sa vaučerom od 2000. Oni "spakovali" pošiljku, pa je otkazali posle 10 dana. Definitivno mi neka viša sila poručuje da ga batalim. :ROFLMAO: A zamenski vaučer sam tada dobio po automatizmu, koji nije hteo da prođe posle nekoliko dana. Onda me to više iznervira, nego ovi što su inicijalno krivi.
 
Meni je oko Nove godine otazana delimicno porudzbina na mastercard vauceru 2500 za 6000. Otkazane su lupam pelene i dobio sam personalizovan vaucer od 2000 bez uslova trajanja i iznosa korpe. Iskoristio sam ga pre 10 dana za neki mali kofer koji je bio 3000 i platio sam ga sa ovim vaucerom 1000 dinara. Tako da, uvek se zalite kada vam propadne vaucer zbog otkazane porudzbine.
 
Ja sam isto prosao, zalio se i iako sam bio u pravu dobio sam veliki 🖕sipak od njih. Tako da kako im se ko svidi fazon, ili ne vole da im kupac dokaze da su prevaranti.
 
Juče mi otkazali narudžbinu za SSD (BC Group).
Čitam komentare i mislim se da je dobro što su otkazali - verovatno bih dobio polovan....
 
Vec 3 dana stoji "porudžbina je spakovana", planira li City Express da preuzme paket i dostavi ga uskoro? :)
 
Piši na podršku, meni su posle 7 dana kad sam pisao odmah obradili.

Kaže kurir da su u haosu da se ne zna ko pije ko plaća. Meni doduše prva porudzbina pa ne bi trebalo da sudim ali upak hoću 😁. Po ovome što čitam mislim da cu da nastavim da se drzim KP za ono sto mi trrba brzo i Alija sta mogu da čekam. Pa pobogu stigli su mi fikteri iz Budimpeste preko KP 3 dana ranije od dva kabla iz BG preko Ananasa a poruceno isti dan. Razumem posto sam i sam u ogromnim sistemima godinama, što veća mašinerija to je sporije ali mene kao korisnika to baš i ne treba da zanima. Kontam da je dobra priča sa vaučerima ali to treba pratiti.
 
Lepo je Ananas zamišljen, ali to prihvatanje svakojakih pilićarskih radnji i smotanost njihovih zaposlenih im prilično ruši reputaciju. Kupovao sam svašta u poslednjih godinu dana i manje više uz pokoje natezanje, sve bilo kako treba, novo i u redu.
Naručim nešto krajem februara, pošto sam dobio vaučer od 1500. Prodavac je bio dr Techno. BIla su naručena dva različita artikla. POdrška mi piše da jedan ipak nema na stanju, pa da mi pošalju drugi. TO i urade, ali zaračunaju mi proporcionalno 900 dinara vaučera od 1500... Kažu da će mi ostatak poslati u novom vaučeru. Naravno, nikad se nije dogodilo.
Prošlo to nekako.
Onda polovinom marta naručim nešto drugo, isporuka na paketomatu. Podignem paket, a ono pogrešni proizvodi... Krenem u avanturu preganjanja sa njima. Neki njihov tip koji to treba da rešava, zvao me je ja mislim sedam puta, pet puta najmanje. Poslaće oni kurire da uzmu od mene pogrešan a donesu pravi. Danas će, sutra će. Sad će, posle će. Došlo je do neke zbrke, izvinite. Ovako i onako. Tip je toliko smotan, da bih ja bez dana rada iskustva u prodaji verovatno bolje rukovodio nastalim problemom.
Sve se to oteglo 14 dana. Epilog: Ja sam vratio pogrešan proizvod, ali meni pravi nije nikad stigao, jer je prodavac radio popis, a njima se moj proizvod vratio. Ananas mi je vratio novac na karticu u dva noću, takvi sistemi, šta li. Naravno, akcija po kojoj sam kupio proizvod je istekla na kraju marta.
Pitam se, radi li u ovoj zemlji jedna prodavnica svoj posao kako treba, jer koliko se sećam sa velikom većinom tih naduvanih sam imao neki gadan problem koji mi je zagorčao nekoliko dana. Baš sam očekivao da mi se to sa ovima neće dogoditi.
 
Hoće svi da budu Amazon a da ulože što manje u razvoj i uslugu.
 
Na žalost nije BC group jedini koji koristi ananas kao rešenje da se reši outlet proizvoda.
Nije jedini. Stigao mi danas paket od Sparka (zapravo Gembird u pozadini) i ponovo uređaj koji je neko koristio. Sad je mene postalo sramota, iskreno ja ne bih sebi verovao da radim u službi za reklamacije Ananasa. Iako ovo nema ama baš nikakve veze sa njima kao platformom, stvarno je užasno loše iskustvo.

Lepo je Ananas zamišljen, ali to prihvatanje svakojakih pilićarskih radnji i smotanost njihovih zaposlenih im prilično ruši reputaciju. Kupovao sam svašta u poslednjih godinu dana i manje više uz pokoje natezanje, sve bilo kako treba, novo i u redu.

Slažem se u potpunosti da je zamisao dobra. Realizacija nije baš sjajna, pre svega mislim na probleme oko probijanja roka za reklamacije, a podrška je blagi užas (što i oni sami priznaju kada se uđe malo u razgovor). Ipak, pored raznih problema, gledam i kupujem kod njih i stalno se nadam da su preležali dečije bolesti. A problemi samo gori i gori.*

Ono što je strašno što probleme prave veliki igrači koji su se priključili platformi. Uspon, Computer Land i BC group nisu kiosci juče otvoreni, već poznate firme. Međutim, verovatno Ananas doživljavaju kao nužno zlo koje im uzima %, pa se tako i ponašaju. Bes kupaca je usmeren na Ananas, a njih to ne dotiče. Upravo zbog toga sam i direktno kontaktirao BC. Ljubazno su mi odgovorili da oni ne bi to namerno uradili i pa će me obavestiti kako je došlo do propusta, kada istraže slučaj.

*Slučajno sam primetio ovo u tekstu, pa mi se svidelo i boldovao sam. U skladu sa sloganima A brzo, A zima, A ovo, A ono, imamo i A problemi :)
 
Poslednja izmena:
Malopre mi otkazaše 1 od 3 naručena proizvoda. Već počinje ozbiljno da mi smeta to neažuriranje stanja. U pitanju je njihov prodavac Spark. Proizvod se i nakon toga vodi kao da je na stanju i može da se ubaci u novu korpu! 🤦‍♀️
 
Naručio više komada od Sparka, jedan deo spakovan i donet preko City Express, drugi deo još čeka.
Na tom Sparku što je stigao piše ko je stvarno pošiljalac - DS Computers. Dakle, nema Spark veze sa tim proizvodima, služe samo kao platforma.
 
IMG_20240405_144635.jpg

Pošiljka naručena u ponedeljak (01.04.). Već u utorak je dobila status "Porudžbina je spakovana", i evo već 4 dana stoji tako. Znam da stoji da je isporuka do 08.04. ali ide vikend a porudžbina još nije ni preuzeta od strane City Express-a.

Pisao sam mejl i Ananasu i City Express-u, od Ananasa dobio odgovor neki generički ali razumem da nije do njih. Ovde je problem do City Express-a koji već 4 dana ne preuzima paket. Od njih naravno nisam dobio nikakav odgovor.
 
Šteta što kupac ne može da otkaže paket nakon što dobije status spakovano, ako ne menja status duže od 3 -4 dana. Neka se Ananas i kuriri međusobno dogovore, kupca i ne treba da bude briga ko je u lancu zakazao.
 
Ako je spakovana verujem da će doći, ali ne mogu svaki dan čekati kada će i da li će doći. Ananas bi trebao da razmisli o nekoj novoj "brzoj" pošti za saradnju, ili da ponudi više opcija pa da sami biramo.
 
Pošiljka naručena u ponedeljak (01.04.). Već u utorak je dobila status "Porudžbina je spakovana", i evo već 4 dana stoji tako. Znam da stoji da je isporuka do 08.04. ali ide vikend a porudžbina još nije ni preuzeta od strane City Express-a.

Pisao sam mejl i Ananasu i City Express-u, od Ananasa dobio odgovor neki generički ali razumem da nije do njih. Ovde je problem do City Express-a koji već 4 dana ne preuzima paket. Od njih naravno nisam dobio nikakav odgovor.

Ne verujem da je samo meni, ali kad mi stigne mail sa fiskalnim racunom onda znam da stize sledeći radni dan.
 
Некад зна да стигне раније некад и да касни. Једном ми је стигло за 9 дана, други пут за један дан. Исти артикал јер сам први пут рекламирсо јер је стигао погрешан модел.
 
Danas mi stigao štampač iz BC Group, novo, fabrički zapakovano i nekorišćeno. Verovatno im polovnih ponestalo :D
 
I posle par losih iskustava sa BC Group, opet sam im dao sansu preko Ananasa, ali...
Oni nikad nece nauciti da spakuju artikal za slanje.
Poslali uredjaj samo u svojoj kartonskoj ambalazi koja uopste nije predvidjena za transport, pa bar u strec foliju da su umotali, ili neku kesu...
Stiglo iscepano, probijeno, prljavo, jos valjda ovi iz kurirske sluzbe ulepili onom braon selotejp trakom.
Nisam ni otvarao da vidim sta je sa uredjajem, dal' nesto fali ili je mozda koriscen...

Ovo mi se vec desavalo sa njima, isti problem... :rolleyes:
 
To je neki personalizovani vaučer ili ono kad ti nešto ostane u korpi? Hoću reći, nije svima poslato?
 
Nazad
Vrh Dno