Šta je novo?

AliExpress - ŠTA DA KUPIM? (i komentari - iskustva u vezi predloženih proizvoda)

Rgeek sam stavljao na grafiku,sasvim ok,jos ako je na istoj neka koja je zavrsila karijeru nema sta dalje.;)
 
Pre par minuta ulogovao se na AliEx da 'pokupim' 40 coin-a koje daju svaki dan. Kliknem na collect (kao i poslednjih 64 dana), i umesto da mi tih 40 coina budu pridodati vec sakupljenom iznosu, dobijem malu pop-up poruku:


h0GH6v1.jpeg


Jel' imao neko istu situaciju, i da li je to to kasnije omoguceno?
Mislim, kakav sad 'to protect the security of your account'?
neka me neko ispravi ako grešim, ali ovo gore piše Account kad nisi ulogovan a kad jesi onda stoji tvoj username, tipa "Hi, xxxx"
 
Čovek napisao da je bio neki log a sad da li je bio login ili log out pitanje je.
Moralo je malo, moguće da je puko net na kratko pa ga odjavio jer ne može da se otvori my coin ako nisi prijavljen.
 
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! US $26.25 70% Off | Gamepad Wireless Gaming Controller Machenike G5 Pro Elite Hall Trigger Joystick Mecha-Tactile Buttons For Switch PC Android IOS
 
Dzabe mu to kada postarina 90 dinara 😂 razmazili nas ovi kinezi i navikli da placamo po 10-15 dinara
Mislim da ovo čak može i da se prijavi jer je prebacio cenu predmeta na poštarinu pa njegov oglas uvek ima bolju poziciju u pretrazi...

kako si uspeo da dobijes tu cenu? 😂

Odeš na stranicu te prodavnice i ponudi ti kupon od 1$ za kupovinu preko 1,01$, zapratiš stranicu, uzmeš kupon...
 
Poslednja izmena:
Mislim da ovo čak može i da se prijavi jer je prebacio cenu predmeta na poštarinu pa njegov oglas uvek ima bolju poziciju u pretrazi...



Odeš na stranicu te prodavnice i ponudi ti kupon od 1$ za kupovinu preko 1,01$, zapratiš stranicu, uzmeš kupon...
Izvalio sam u medjuvremnu, izgleda da je Sale uhvatio poslednji voz
2024-04-02_23-54-32.png
 
To samo znači da se popust ne odnosi na troškove transporta ali ako ti proizvod košta 1,11$ + 0,58$ isporuka -1$ kupon = 0,69$
UPravo uzeo jednu...
1712097643996.png
P.S. moraš uzeti ovu skuplju žutu krpu jer ona je 1,11$ pa ti važi kupon. Plava je 0,99$ tako da ti na nju taj kupon ne važi jer moraš da potrošiš 1,01$...
 
Poslednja izmena:
neka me neko ispravi ako grešim, ali ovo gore piše Account kad nisi ulogovan a kad jesi onda stoji tvoj username, tipa "Hi, xxxx"
Gresis. :)

Evo malopre sam ponovo probao i ista poruka. Kada uradis mouse-over 'Account' (desni gornji ugao) onda iz drop-down menija pise 'Welcome back, xxxxxxx'.

Napravio sam 'brzi' screenshot gde je uhvacena poruka 'To protect the security of your account, your request can't be processed at this time' i takodje taj drop-down menij gde mozes videti da sam ulogovan. (mislim, nisam lood, ne bih postavio ovakvo pitanje da je odgovor bas toliko banalan)

Cq26mZq.jpeg


Znaci u 01.10 nakon ponoci, i dalje ne mogu da pokupim 40 coin-a. Bas su resili da mi silom prekinu "64 days streak"


Da li se jos nekome nekada desilo ovako nesto?
 

Prilozi

  • Screenshot_12.jpg
    Screenshot_12.jpg
    112.3 KB · Pregleda: 17
^ Meni se dešavalo za neke druge stvari i ko zna šta znači. Što ne uđeš preko aplikacije, tamo se dobija 70 coins-a?
 

Prilozi

  • Screenshot_20240403_011844_AliExpress.jpg
    Screenshot_20240403_011844_AliExpress.jpg
    158.3 KB · Pregleda: 18
Pricao sa 'customer service'. Mislim da sam uspeo da joj objasnim u cemu je problem. Kaze "to je mozda 'system issue''. Trazila mail da mogu da me kontaktiraju.
Napisala da cekam 1-3 radna dana. Ja reko' 'ok, ali cu zbog cekanja preknuti svoj 64 day streak'. Kaze 'bicete kompenzovani u skladu sa situacijom'. Ja rekoh 'ok, hvala'.
Sad' videcemo sta ce biti. :)
Nemoj da potpaljujes vatru, twister ne koristi Aliexpress app zato sto ima instaliranu app od banke
Dobro 'brate', ja rekoh da ne pocinjemo opet ovu temu koju smo imali u 'onom' topic-u, ali ti ne mozes da se uzdrzis, izgleda. :)

@del botRo AliExpess koristim samo preko desktop racunara. Ignorisi ono sto je @Chernobyl rekao, i hajde da ne skrecemo sa teme. Ne treba nam offtopic i u ovoj temi jer neki ne mogu da shvate da nisu svi ljudi isti. I da postuju neciju odluku bez obzira da li se oni slazu sa tom odlukom ili ne.
 
Poslednja izmena:
Hvala na preporukama za mlin.
Koliko sam pratio u lidlu vecinom je bio mlin za biber koji koristi baterije,a to ne bih kupovao.
Kupio sam ovaj i pukla je plastika na mehanizmu za mlevenje
Jos jedan model 2u1 sam kupio i isto mu je pukao navoj i postao je neupotrebljiv.
Zato sam mislio da se mozda moze naci nesto kvalitetnije na aliju posto kod nas i nije neki bas izbor mlinova.
Pogledacu svakako i ovaj koji ima i ikei
 
Da li je možda neko uzimao ono pametno zvono s kamerom? Imate li neku preporuku koje izabrati?
 
Pa verujem, ali mi je suština da služi svrsi - kad neko dole ispred kuće pozvoni - da mogu da vidim ko je. Valjda toliko može da posluži?
 
@twister
Pre pomeranja sata reset za novi dan i coine je bio u 09:00, sad ne znam jer ih ne jurim. Takva poruka se obično pojavljuje ako si pokupio coine za taj dan.
 
Nesto drugo je ovde po sredi. Jer pre pola sata sam se ulogovao i (naravno) pise da sam prekinuo 64 day-streak i da pocnem ponovo, i nudi da pokupim 20 coin-a. Znaci 'juce' nisam uspeo zbog ko zna kojih problema na Ali-u da pokupim 40 coina. Kliknem da probam tih 20 coin-a da pokupim, i dobijem istu poruku.
Sad' kada sam video ovu ^ gore tvoju poruku, padne mi na pamet da se izlogujem i ugasim browser (koji obrise automatski cookie po gasenju). Zatim sam vratio rucno sat unazad za sat vremena, i ponovo se logovao na Ali. Kliknuo na 'collect' i.... 'nista'. Opet ista poruka:
To protect the security of your account, your request can't be processed at this time

U medjuvremenu tj. oko 4 sata rano jutros od Ali-a stigla poruka na mail (otprilike 3 sata nakon mog chat-a sa AE customer service-om):
Dear Customer,

Thank you for contacting AliExpress regarding order.

Upon checking, please note that if the system detected any potential risk, you may be rejected in the system to get the reward. Please rest assured that we always have various activities on our website. You are welcome to join other activities on our website to get more products with discount. Thanks for your support to AliExpress!

Your understanding and cooperation is highly appreciated and we hope you have a great experience shopping with AliExpress.

Best regards,

AliExpress Customer Care

Sad', rekli su mi prilikom chat-a da cekam 1-3 radna dana. Ne znam da li ovu poruku da im shvatim kao njihov 'odgovor' ili je to samo 'temp' odgovor dok oni nesto proveravaju.
Nesto mi se cini da je to njihov definitivan odgovor, sto me naravno prilicno iritira.
Niti sam nesto petljao, niti koristio nalog na drugom uredjaju, nisti bilo sta sumljivo radio. Svaki dan se logovao da bih pokupio te coine. Prosto, normalno sam koristio AE.

Ali, objasni ti to kinezu, gde mu ti pricas jedno a on ti prica drugo i tako u krug. Kada mu konacno objasnis i on kaze da je razumeo i da ce poslati 'prijavu' da AE tim proveri o cemu se radi, dobijem na mail poruku sa odgovorom kao da smo pricali u vezi skroz neke druge teme.

No dobro, cekacu ta 3 radna dana, ali mi nesto govori da se nista nece promeniti.
 
Nesto drugo je ovde po sredi. Jer pre pola sata sam se ulogovao i (naravno) pise da sam prekinuo 64 day-streak i da pocnem ponovo, i nudi da pokupim 20 coin-a. Znaci 'juce' nisam uspeo zbog ko zna kojih problema na Ali-u da pokupim 40 coina. Kliknem da probam tih 20 coin-a da pokupim, i dobijem istu poruku.
Sad' kada sam video ovu ^ gore tvoju poruku, padne mi na pamet da se izlogujem i ugasim browser (koji obrise automatski cookie po gasenju). Zatim sam vratio rucno sat unazad za sat vremena, i ponovo se logovao na Ali. Kliknuo na 'collect' i.... 'nista'. Opet ista poruka:


U medjuvremenu tj. oko 4 sata rano jutros od Ali-a stigla poruka na mail (otprilike 3 sata nakon mog chat-a sa AE customer service-om):


Sad', rekli su mi prilikom chat-a da cekam 1-3 radna dana. Ne znam da li ovu poruku da im shvatim kao njihov 'odgovor' ili je to samo 'temp' odgovor dok oni nesto proveravaju.
Nesto mi se cini da je to njihov definitivan odgovor, sto me naravno prilicno iritira.
Niti sam nesto petljao, niti koristio nalog na drugom uredjaju, nisti bilo sta sumljivo radio. Svaki dan se logovao da bih pokupio te coine. Prosto, normalno sam koristio AE.

Ali, objasni ti to kinezu, gde mu ti pricas jedno a on ti prica drugo i tako u krug. Kada mu konacno objasnis i on kaze da je razumeo i da ce poslati 'prijavu' da AE tim proveri o cemu se radi, dobijem na mail poruku sa odgovorom kao da smo pricali u vezi skroz neke druge teme.

No dobro, cekacu ta 3 radna dana, ali mi nesto govori da se nista nece promeniti.

Ta poruka koju si dobio je generička poruka i može da se pojavi na raznim mestima. Najčešće znači da je njihov sistem prepoznao neku nedozvoljenu situaciju pa se "brani" od nje. Takođe najčešće znači da sistem procenjuje da radiš nešto što nije OK po njihovim merilima (jedino što nikada niko nije sa sigurnošću potvrdio koja su to merila. Obično se dešava u slučajevima povezanih accounta, plaćanja istom karticom na više naloga, čestog menjanja accounta na istom uređaju, logovanja više naloga sa iste IP adrese i sl. U ređim slučajevima može da bude i nešto do njih, ali onda se desi jednom pa posle više ne, bar na neko vreme).
U ovom konkretnom slučaju skupljanja coina na desktopu i meni se ponekad dešavalo da dobijem istu poruku, ali na svu sreću nije se ponavljalo više dana u nizu. Džabe je da pitaš podršku, oni nemaju pojma i u najboljem slučaju dobićeš neki generički odgovor. I kad god su mi govorili da će eskalirati problem nikada nisam dobio bilo kakvu povratnu informaciju.
Jedino što je dobro u ovom slučaju je što ova poruka nije trajna i što jedino što gubiš je par desetina coina, što i nije nešto strašno. Meni je par puta pomogao običan refresh stranice, a ako ni to ne pomogne, probaj da se izloguješ pa uloguješ. Ako ni to ne radi onda jedino da čekaš da samo prođe.
 
Vrh Dno