Šta je novo?

Raiffeisen bank

Upravo dobio odgovor na fb:
Screenshot_20240404-120703_Lite~01.png
 
Cekaj vi ste ladno prijavili ovo haha 😂😂😂
 
Kontam da su prijave od ljudi kojima je skinuto 3 hiljade umesto 2500 :) ovo je ''globalno'' pa su svima sve skinuli što su danas uplatili, pratimo razvoj situacije :ROFLMAO:

Evo uplaćeno sad očekivanih 2500.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Upravo su stornirali i drugu uplatu...:LOL:

Da li i na obicnim bankomatima moze da se uplacuje novac na racun ili samo na visenamenskim?
Smorih se pre neko vece, kad sam provalio da kod mene nema visenamenski uredjaj/bankomat....
Не може,само мулти,видиш и сам ако нема опције онда не може.
 
Je l zna neko zasto mi ne stizu notifikacije sa app-a? iphone je u pitanju, u podesavanjima su mi ukljucene notifikacije, kao i u samom app-u.
 
i kod mene ispravise ;-)
ako nekome treba link za otvaranje racuna neka se javi
 
Ne samo da nisam dobila RF promo ponudu za bonuse, nego mi malopre storniran prenos novca iz druge banke na iRačun. Ovo se dešava prvi put, a imala sam nekoliko desetina takvih prenosa. Prvo su pare skinute sa računa odakle sam poslala nalog, a posle koji minut vidim da su vraćene. Neću danas više ni da pokušavam, izgleda da im je sistem pobrljavio od silnih isplata bonusa. 😂
 
Cekaj vi ste ladno prijavili ovo haha 😂😂😂
Reagovao sam što su mi povukli 3000 umesto 2500, da bi posle par minuta otišlo i to. Ukapiram da je neko pre toga prijavio i čekao da uplate koliko me je sledovalo.
 
Meni aplikacija na telefonu, po prvi put, baguje. Sve je ispomerano, kao da im fali font.

Da li se još nekom slično dešava? Pre sat i po je bilo sve u redu.
 
Je l zna neko zasto mi ne stizu notifikacije sa app-a? iphone je u pitanju, u podesavanjima su mi ukljucene notifikacije, kao i u samom app-u.
Meni klinci baš tukli dinu za sladoled i sokove ovih dana i sve stizalo u sekundi. Takođe i za neke uplate preko što sam imao je prvo stizala notifikacija pa sms tek dosta nakon toga.
Isto iPhone. Sve ok i sa aplikacijom.

Meni se dešavalo da ne legne odmah sa AIK banke, ali bilo je zbog kliringa. Možda je do te druge banke nešto.
Mada čekam platu, ali kod mene je uvek mešu zadnjima znala da legne.
 
Kako aktivirati ovu fizičku Visa karticu osim što se u aplikaciji aktivira, odnosno deblokira? Na bankomat da se provuče sa PIN-om? Ne mogu da je dodam u RaiPay ni pomoću NFC ni pomoću skeniranja ni pomoću ručnog unošenja podataka, izbacuje da je nije prepoznata od strane banke, tako nešto. Pisao je neko da mora da se zove korisnički servis pa pomoću neke lozinke koju ja kreiram da oni aktiviraju i tako piše na papiru u koverti koju sam dobio ali isto tako napisao je ranije neko od korisnika da ne mora da se zove za debitnu već samo za aktivaciju kreditne kartice. U RaiPay uneta ova digitalna Visa bez problema naravno. Drugo ništa nisam pokušavao sa fizičkom/plastičnom karticom, mislim da pokušavam da plaćam nešto preko neta ili već šta.
 
Fizička se aktivira kroz aplikaciju i obavezno mora prvi put da se ubaci na bankomat / pos (opet da napomenem mora da se ubaci čip)
 
@Miki Ue promeni pin na željeni preko bankomata. Vodi se kao transakcija, besplatno je pa će ti se odmah otvoriti online kanal i moći ćeš da je dodaš u RaiPay.
 
Meni klinci baš tukli dinu za sladoled i sokove ovih dana i sve stizalo u sekundi. Takođe i za neke uplate preko što sam imao je prvo stizala notifikacija pa sms tek dosta nakon toga.
Isto iPhone. Sve ok i sa aplikacijom.

Meni se dešavalo da ne legne odmah sa AIK banke, ali bilo je zbog kliringa. Možda je do te druge banke nešto.
Mada čekam platu, ali kod mene je uvek mešu zadnjima znala da legne.

Ja nisam ni znao da treba da stizu, nego mi je drugar pokazao da on ima notifikacije.

Iskljucio sam pa sam opet ukljucio i sad i meni stize. Nesto je zabagovalo verovatno bilo
 
Da, nisam ni ispratio sva ova storniranja 😀, na kraju ipak u plusu za 3000👌, što znači da je još neko iskoristio referal, ukupno 3 da znam, po uplatama, da li se preko ebankinga ili mbankinga može videti koliko je ljudi otvorilo račun?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Sem tog gledanja u pasulj da stignu uplate ako nemamo povratnu informaciju ne postoji drugi način da to saznamo.
Notifikacije su najverovatnije vezane za GMS, pošto mi na ovom telefonu ne stižu pa ću probati ako verzija sa AppGallery nešto bitno menja situaciju.
 
Obaveštenja o transakcijama se ne čuvaju nigde. Po neka je sačuvana.
 
Još jedan detalj od juče: pokušavao preko IPS da platim kaznu za parkiranje, tri puta dobio informaciju o neuspeloj transakciji. Danas pogledam i vidim da imam tri uspele transakcije.

Išao sam u banku, pisao zahtev da se transakcije ponište i da mi vrate novac. Nisu optimisti, kažu da će probati, ali sve mi se čini da ću morati da idem u Parking servis da tražim novac nazad.
 
Pitao sam pre neki dan za kurs u Premium paketima. Tada sam u običnom imao 119.11 na svim iznosima. Upravo me prebaciše na Premium, evo kurseva za kupovinu EUR u aplikaciji:

do 500 EUR: 119.0725
500 - 1.000 EUR: 118.1940
1.000 - 5.000 EUR: 118.0768
5.000 - 10.000 EUR: 117.9597
10.000 - 20.000 EUR: 117.8425
20.000 EUR - X EUR: 117.6668

Bolje je, ali dosta loše i dalje.
 
Sestra je probala da otvori iracun preko mene,dodje do sms verifikacije a sms ne dolazi.
Obavestila banku mejlom pa je zvala,obavestice je sta je problem i proslo je vec nedelju dana.🤣
 
@bracin koja mreža? mts? Imam problem na svim brojevima što PayPal 2FA sms poruke kod njih ne stižu, iako tvrde da su rešili problem, ali izgleda selektivno ili samo onima koji su se žalili. Ako je Globaltel, neka proba sa zamenom SIM kartice, a odnosno je i za A1 i Yettel, mada kod njih sigurno ne bi trebalo da bude problema.
 
Prvo da pozdravim sve dobre ljude ovde, pošto sam novajlija... Ako još neko ima onaj link od Raiffeisen banke da preporuči prijatelju za otvaranje računa, nek mi pošalje privatnu poruku. Sve najbolje i svako dobro... Pozdrav!
 
Prvo da pozdravim sve dobre ljude ovde, pošto sam novajlija... Ako još neko ima onaj link od Raiffeisen banke da preporuči prijatelju za otvaranje računa, nek mi pošalje privatnu poruku. Sve najbolje i svako dobro... Pozdrav!
Da odgovorim samom sebi :) Iako sam korisnik iRačun-a (uskoro mi ističe važenje kartice, da ne kažem njen "rok"), nemam pravo da učestvujem u ovoj "akciji", jer je namenjena isključivo novim korisnicima ili onima koji nemaju 6 meseci iRačun. Tako mi je rekla "teta" iz call centra, ali nije znala da mi odgovori na pitanja: "Zašto nisam dobio mail da preporučim nekome i po kojem principu su dodeljivali?" Hvala svima koji su mi se javili!
 
Jel ima negde da se proveri ko je iskoristio preporuku? Ne mogu da pohvatam ni koliko kasne uplate od njih, pa da znam jel imam 1, 2 ili 3 preporuke jos koje mogu
 
Nema, sem da dobijemo povratnu informaciju od onih što su preko nas otvorili račun ili čekamo na uplate. Danas mi je jedan član foruma potvrdio, ali za još tu poslednju preporuku mi je jedna devojka ostala nesigurna. Znaću po uplati koju očekujem uskoro.
 
Nazad
Vrh Dno