Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Imam ja,saljem ti pp.
 
Treba mi baš sa plavog petka (ako je uopšte drugi kod) a ne ovo što stoji svima u Yettel shopping i važi samo za 5 nekih destinacija.

Svakako hvala @DGoran
 
cene sa 50 % i e-računom:
Total 4 - 1150 din
Total 5 - 1250 din
Total 10 - 1300 din

Могу да се узму и Тотал 4 / 5 пакети?
Или само ови који су им доступни на сајту? Тамо је најмањи Тотал 10, од ''Тотал'' пакета.
 
Mogu ako ih oni ponude, inače ih nema u zvaničnoj komercijalnoj ponudi. Meni su ponudili Total 4 za oko 1500 din, a trenutno sam na Total 5 paketu sa 50% popusta. Politika je da se ponudi manje svega za veći novac, nemam drugi zaključak.
 
Jeste, samo što je borba dobiti tih 50%. Evo meni ističe za 4 dana ugovor pa ću da vidim da li ću iskamčiti isti posle prelaska na prepaid
 
Jeste, samo što je borba dobiti tih 50%. Evo meni ističe za 4 dana ugovor pa ću da vidim da li ću iskamčiti isti posle prelaska na prepaid
40% nude pri prvom pozivu nakon zahteva za prelazak na prepaid, tako su supruzi krajem januara nudili.
 
Meni su dali total 4 za 1150 (nakon poskupljenja, uz elektronski račun), pre desetak dana
 
40% nude pri prvom pozivu nakon zahteva za prelazak na prepaid, tako su supruzi krajem januara nudili.
Neće mi biti problem da pređem na a1 ili mts...jedino što (ako sam dobro razumeo) pri podnošenju za prebacivanje na prepaid, mora da prođe 90 dana da bi se moglo preći kod drugog operatera...tj podneti zahtev za prebačaj, što mi nikako nema logike.
 
Mislim da je to sada 60 dana ali nema logike mada,oni su sad besni sto im odlaze ljudi pa mogu da nadju nacin da te *****u.
 
Po novom pravilniku nije više potrebno da vlasnik bude određen broj dana u mreži, nego broj. Možda su ranije mogli da se pravdaju tim periodom zato što pri prelasku sa postpaid-a na prepaid razvlaste broj, ali ne znam koje bi sada imali opravdanje da ne dozvole prebacivanje broja. Jedino ako je posle prebacivanja na prepaid broj neaktivan dok se ne obavi poziv ili ne poveže na internet, pa se zbog tog prekida smatra da nije bio dovoljno u mreži. Kome treba tumačenje, može da postavi pitanje RATEL-u.
 
Mislim da je to sada 60 dana ali nema logike mada,oni su sad besni sto im odlaze ljudi pa mogu da nadju nacin da te *****u.
Kad bih rekao sad šta mislim o njima i njihovim pokušajima da "zadrže" one koji odlaze dobio bih momentalni i trajni ban na ovom forumu jer bih se za njihovu "brigu" o korisnicima mogu izraziti samo rečnikom Darka Miličića kad priča o sudijama posle meča sa Grčkom!

Dve nedelje ne mogu da nađu za shodno da me kontaktiraju iako su sami na moj upit u vezi dugovanja a radi raskida ugovora pitali "Da li želite da vas neko komtaktira u vezi..."!

Na @Servis nisu se udostojili čak ni toliko da kažu već su samo rekli "Žao nam je što ste odlučili tako, raskid ugovora možete obaviti u bilo kojoj poslovnici uz..."

I ti neradnici i hohštapleri da budu besni na nekog - jedino mogu da budu besni na sebe i svoj nesposobni kadar na čelu sa svojim top menadžmentom koji je neki nivo koji je bio za vreme Telenora sa Yettelom sunovratio u najdublji ponor!
 
Potpuno se slažem. Mada sam u odnosu s njima obrnuo igricu, sad kod mene izazivaju sažaljenje i dođe mi da im pomognem, ne znam kako. Verujem da to sve rade iz neznanja i nekompetencije onih koji donose odluke. O odnosu i komunikaciji s klijentima da ne govorim. Ti ljudi očigledno nemaju osnovnu obuku kad nakon pisane komunikacije i poslatih nekoliko redova teksta operaterka ravnim tonom, bez trunke komunikativnog erosa, sa mnom razgovara kao da je pročitala samo "Poštovani...", nudeći mi suprotno onom što tražim u poruci jer sam je verovatno prekinuo dok je lakirala nokte, na nogama.
 
O komunikaciji sa klijentima i njihovoj nekompetentnosti a bogme i nedostatku osnovne kulture dovoljno govori i to što dok se njima pisanim putem obraćam sa Vi, Vama, Vaš oni su se iz meni nepoznatog razloga intimizirali sa mnom i komuniciraju sa ti, tvoj etc.
 
Eto možda rešenja. Ime u aplikaciji ne znači ništa.
 
@veljadj Je l raskidaš ugovor :)

Ja ću u ponedeljak da idem, da platim sve rate i broj na pripaid, pa videćemo.

Ako sve prodje sve ok, na kraju ispade top. Motorola 40 edge za 21400, nema nigde :)
 
Raskidam ali da sačekam da vidim kako ćeš ti da prođeš... 😉. ja imam Edge40Neo platio 3 rate.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Isto sve... Još 18900
 
Meni je neverovatno i još uvek sumnjam da to može tako,javi kako si prošao.
 
@veljadj Je l raskidaš ugovor :)

Ja ću u ponedeljak da idem, da platim sve rate i broj na pripaid, pa videćemo.

Ako sve prodje sve ok, na kraju ispade top. Motorola 40 edge za 21400, nema nigde :)
Kako za 21400 da ti izadjem, ne kontam. Ja isto planiram da raskinem ali imam jos 14 meseci za fon, rata za njega mi je 2030,Honor 90 je u pitanju.
 
Meni je rata 899din za Edge40Neo uz paket Total 40.Preostala 21 rata pa puta 899din...
 
Aha, mogu li ja da raskinem ugovor a da im telefon isplaćujem kao i do sada na rate ili moram sve odjednom.?
 
Mislim da bi to bilo top! 😉Pređeš na pripaid ili 50% popust a telefon otplaćuješ na rate...Šalu na stranu, neko je pisao da može ako ga otplaćuješ preko Mobi banke, ne znam da li je to neko potvrdio.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Bio sam danas u poslovnici u Merkatoru, sve je tako, isplate se sve preostalle rate za telefon, prestaje ugvorna obaveza.

Istovremeno se podnosi zahtev za prelazak na pripejd. Nastavak sledi sa ponudom u app., za 2-3 dana.

Razmisljam cak i da za sinov broj (koji se vodi na mene a nema nikakvu obavezu za aparat,) samo ugovor do kraja godine, uradim isto, prilika je da bez mnogo natezanja obezbedin 50% za naredne 2 godine.

p.s.

Pre 1,5 godinu zeni istekao ugovor, nisu hteli da daju 50%, otisli u poslovnicu, podneli zahtev za pripejd, nisu je ni prebacili, sutradan zvali i ponudili 50% da ostane na postpejdu, sto smo prihvatili sms-om. Videcemo kako ce sada reagovati.
edit: samo oni koji aparat otplacuju preko Mobi banke mogu da raskinu ugovor a da nastave da otplacuju rate, info iz poslovnice.
 
Što ide preko jetela mora sve u kešu... To su mi 5 računa...
 
Nazad
Vrh Dno