Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Poskupljenje je za one kojima je istekla UO, a SBB ima mnogo takvih (bez ikakve obaveze). Ovim hoće da gotovo svi korisnici budu na UO stalno. Kao i kod svih ostalih. Naučili od konkurencije.
 
Da li neko mozda zna koliko je dodatnih free d3 minija moguce u trio light paketu, ranije sam imao d3 + 2x d3 mini da li je i dalje tako ili se nesto promenilo... Hvala :)
 
Poskupljenje je za one kojima je istekla UO, a SBB ima mnogo takvih (bez ikakve obaveze). Ovim hoće da gotovo svi korisnici budu na UO stalno. Kao i kod svih ostalih. Naučili od konkurencije.
To samo govori da imaju ozbiljnu konkurenciju kada su nakon 20 godina postojanja "naučili" da i oni mogu da posluju sa "dvostrukim" cenama. Videćemo hoće li se sada prorediti dodatni benefiti i popusti na nižu cenu.

Za mene je to poskupljenje od 300 rsd mesečno, odnosno 3 600 godišnje. I pre će me naterati da ih napustim nego da potpišem UO.
 
Mislim da neće uticati na benefite za obnovu. Ako imaš alternativu menjaj. To je jedini siguran popust.
Da li neko mozda zna koliko je dodatnih free d3 minija moguce u trio light paketu, ranije sam imao d3 + 2x d3 mini da li je i dalje tako ili se nesto promenilo... Hvala :)
Tri besplatna uređaja po ugovoru.
 
Za mene je to poskupljenje od 300 rsd mesečno, odnosno 3 600 godišnje. I pre će me naterati da ih napustim nego da potpišem UO.
Baš to, kod mnogih će da proradi Inat, ili čista ekonomska računica da prelazak kod drugog provajdera nudi mnogo veće benefite...
 
Da li neko zna,
Ukoliko se uzme neki Asus router sa njihovog sajta, da li ga oni komfigurisu tako da moze da se skloni njihov izvorni. S obzirom da ne daju da se njihov modem prebaci u bridge mod. Pa me bas interesuje da li oni Asusu modem podwse da radi bez njihovog.
 
Da bi tako radio (da se isključi njihov ruter) moraju da dozvole bridge mod, a to, ni pod kojim uslovima, ne konfigurišu fizičkim licima.
 
Znam za taj detalj, kome onda i zašto prodaju Asus routere. Pričam o routerima sa SBB sajta.
 
Jel zna neko koji je SR na tarnsponderima za SBB DVB-C mrezu.
Pozdrav
 
Znam za taj detalj, kome onda i zašto prodaju Asus routere. Pričam o routerima sa SBB sajta.
To se i ja pitam. Prodaju prilicno moćan uređaj koji u njihovoj mreži uglavnom može da služi kao wifi access point, neupravljivi swich, repeater ili media bridge. Eventualno, ako ima USB port, može se konfiguriati neki media storage i aktivirati kućni media server za strimovanje sadržaja na uređaje u istoj mreži.
 
Znaci kako vidim iz ovog cenovnika koji vazi od marta, ladno 300 dinara poskupljenje na sve pakete za sve nas koji nismo pod UO, mislim da cu radije da odjavim skroz. Eon full duo = 4149RSD.

Zanimljivost je i da Eon Light TV bez UO kosta 2049RSD u mrezi, a 1749RSD bez UO van mreze.
 
Poslednja izmena:
Pozdrav, može li mi se javiti neki sbb agent ukoliko ima takvih na forumu , hvala unapred
 
Pozdrav,korisnik sam SBB-a i njihovog Light trio paketa,modem je dobri stari Technicolor EPC3928S. Koristim ga vec oko 10 godina,nikad nije bilo nekih vecih problema,pre oko 2 godine je pocela da treperi jedna lampica zuto,ali sve je nastavilo da radi normalno te nisam imao potrebu da menjam modem. U poslednjih 7 dana mi se javio problem,kada zelim da otvorim neki sajt ili neki link,ucitava ih po 20 sekundi,a do sada je to bilo instant... Naravno,probao sam restart uredjaja,ali to nista nije pomoglo.. Znaci sve radi normalno,otvara instant i u nekom trenutku samo krene da ucitava i nista se ne dogadja kao da sam izgubio konekciju.. I posle tih 20ak sekundi ucita i nastavi dalje normalno da radi... I tako na svakih 10-15 minuta pocne to da se desava,pa je pocelo vec malo da me zivcira.. Ima li neko ideju sta se tu desava? Mozda i neki savet sta da proverim,pre nego sto pozovem podrsku da mi kazu da restartujem uredjaje. :) Inace,povezan sam preko LAN porta kablom...
 
Poskupljenje je za one kojima je istekla UO, a SBB ima mnogo takvih (bez ikakve obaveze). Ovim hoće da gotovo svi korisnici budu na UO stalno. Kao i kod svih ostalih. Naučili od konkurencije.
Jel ovo proveren info?Znaci ko je pod UO nema poskupljenja?
 
Nema jer da ima onda bi morali da daju raskid ugovora bez penala, a to im ne odgovara uopste. Ovako samo hoce da navuku ove bez ugovora da do kraja februara predju na ugovor da bi zadrzali istu cenu.
 
ako bih se odlučio da raskinem sa telekomom, koja je najbolja procedura da ne bih imao period bez usluga. Koliko vremena treba za raskid i koliko vremena bi trebalo da dođu sbb monteri. Takođe za prenos broja u drugu mrežu koliko bi trebalo vremena

drugo, monteri koliko znam iz hodnika na spratu sprovode koaksijalni kabl do svih televizora. Pošto ja imam već neke kanalice gde imam lan kablove i hdmi, da li će oni isto tuda ili kako. Imam i neku veliku ormančinu koju bi trebalo pomerati a kablovi bi trebalo iznad nje, da li ja to moram da spremim ili kako to već ide

 
ako bih se odlučio da raskinem sa telekomom, koja je najbolja procedura da ne bih imao period bez usluga. Koliko vremena treba za raskid i koliko vremena bi trebalo da dođu sbb monteri. Takođe za prenos broja u drugu mrežu koliko bi trebalo vremena

drugo, monteri koliko znam iz hodnika na spratu sprovode koaksijalni kabl do svih televizora. Pošto ja imam već neke kanalice gde imam lan kablove i hdmi, da li će oni isto tuda ili kako. Imam i neku veliku ormančinu koju bi trebalo pomerati a kablovi bi trebalo iznad nje, da li ja to moram da spremim ili kako to već ide

Pa cim resis da raskidas, odmah zoves sbb i ugovaras montazu. Mozes cak i dok jos uvek imas prethodnog provajdera.

A za rutiranje kablova se mozes dogovoriti sa monterima. Mislim da ce i njima biti lakse da iskoriste vec postojece kanalice. Naravno moraces da sam da pomeris/spremis to sa ormanom.
 
Baš to, kod mnogih će da proradi Inat, ili čista ekonomska računica da prelazak kod drugog provajdera nudi mnogo veće benefite...
Није да баш сви имају могућност избора, нпр. моја зграда на Б. Коси има само СББ кабловску и адсл/вдсл, оптика није дошла још увек. Данас баш питао сестру шта да радимо са СББ-ом, и после краћег разговора закључили да потпише уговорну обавезу и вози још две године за исту цену (ЕОН лајт дуо).
 
Izgleda da Tidal Hifi više neće biti deo Eon premiuma. Nadam se da će uspeti da se dogovore o nastavku saradnje...
 
To je veoma loše.
 
Није да баш сви имају могућност избора, нпр. моја зграда на Б. Коси има само СББ кабловску и адсл/вдсл, оптика није дошла још увек. Данас баш питао сестру шта да радимо са СББ-ом, и после краћег разговора закључили да потпише уговорну обавезу и вози још две године за исту цену (ЕОН лајт дуо).
I kod mene na Banovom brdu isto....nemam izbora..samo SBB..većina stanara ne želi optiku da se ne bi hodnik naružio, a jedan samozvani IT expert predlaže da se optika dovede do SBB kutije a odande da ide koaksionim SBB kablovima do stanara, kaže nema gubitaka ;) .... Hodnici nam puni saksija sa uvelim cvećem, dečijih kolica, bicikala i trotineta ali im smeta jedna kanalica i optički kabl ( ja sam prvi picajzla ali ovo su stvarno gluposti ). Posebno što bi cena bila troduplo niža ( kod Oriona ) za one kojima je dovoljan samo internet, kao meni recimo ;).
Da li neko zna, kakva je situacija sa 5G u praksi, ako bi se to uvelo kod nas ove godine....Da li tu postoji mogućnost brzog interneta sa niskim pingom....nadam se da će neko od provajdera to ponuditi
 
Zna li neko koja je trenutno najbolja ponuda za prelazak sa mtsa? 12 meseci po 1din ili nesto vise/manje?
 
duo ti je 10m a trio je 12m po 1din preko agenta, ostalih 14m ili 12m placas po ceni koji paket izaberes, al u svakom slucaju dobijes povoljnije nego u poslovnici
 
Ja sam im korisnik od 2010 godine (zvanično na ime). Dve godine nisam pod ugovorom. Stare korisnike zapostavljaju strašno. Mene nisu pozvali sigurno godinu dana da ponude nešto dobro po korisnika, a za 300 din mi ne pada napamet da potpišem ugovor. Što se tiče kvaliteta usluge tu sam zadovoljan ali me nervira što nemaju obzira prema starim korisnicima. Kod mene u zgradi je Yetell i Telekom pustiću ih da se bore za bolju uslugu
 
Ja sam im korisnik od 2010 godine (zvanično na ime). Dve godine nisam pod ugovorom. Stare korisnike zapostavljaju strašno. Mene nisu pozvali sigurno godinu dana da ponude nešto dobro po korisnika, a za 300 din mi ne pada napamet da potpišem ugovor. Što se tiče kvaliteta usluge tu sam zadovoljan ali me nervira što nemaju obzira prema starim korisnicima. Kod mene u zgradi je Yetell i Telekom pustiću ih da se bore za bolju uslugu
Ako ti nešto znači niko se ne bori za stare korisnike....kaže mi prijatelj da je i u Kanadi vrlo slično....
 
Ako ima neki agent za područje Novog Sada na forumu, neka mi se javi u DM.
 
Izvinite, ne gledah, ne čitah al' ću ipak pitati...

Kako se prijaviti u registar "Ne zovi" ako je fiksni broj u SBB mreži?

Ako je bilo odgovora na ovo pitanje ne ružite me mnogo, samo dajte odgovor, link... :)

Hvala
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno