Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Znači ipak nove cene za sve :sick: i ''kršenje'' njihove dosadašnje poslovne politike.

Tako mogu još par puta u toku UO povećavati cene sada kada su led probili.
 
Ja sam 11.01 produzio box 4 crveni i dobio 24x50% i žena mi rekla da me sa popustom košta 3.000 ali videću kada mi stigne račun. Znaci poskupelo je 300 dinara, e sada da li to važi za nove korisnike ili i za korisnike pod UO, videćemo.
 
Koliko vidim ovde su box paketi zaključno sa 2023 g. predviđeni za tu migraciju, ovo su napravili da bude što više zbunjujuće i komplikovanije tipa migracija 2023v1 box 4 crveni u isto to ali umesto v1 da stoji v2 uz godinu 2023 a oba sadrže iste usluge kao npr. fiksni+net 20/200+iris start+omorika 12 :unsure: ali ta verzija 2 naravno skuplja par stotina dinara jer se kasnije pojavila.

Ne znam, nisam pametan...nigde konkretno nisu napisali za koga važi a za koga ne, odnosno da li cene idu gore i za nas sa UO potpisanom pre par meseci sa nižom cenom ali ovako na prvu mi deluje da sve ide u isti koš.
 
E sad posto su poceli i oni da menjaju stvari tokom trajanja ugovorne obaveze, sad ih treba cimati i u nasu korist. Npr ja sam na BOX 4 Beli koji je (koji je tad bio jeftiniji 3000 rsd- a kad sam ja potpisao) sad jeftiniji tipa 500rsd-a u odnosu na zlatni (a skoro duplo sporiji) i sad cu da ih zovem da pitam da li mogu da me prebace na zlatni do kraja ugovorne obaveze bez novog ugovora (posto do skoro nije moglo)
 
Sve je ovo zbunjujuće ali što @Duca89 kaže,više se isplati uzeti Zlatni BOX nego Beli po novim cenama.
 
Meni su dali besplatno iptv 2022.godine, računido sada 3649 dinara, adsl infrastruktura box 4 crveni, omorika 3,adsl 20 i fiksni, sada po novom 5599? Dve crvene skuplje? Ovo će biti katastrofa...

Zvali me pre par dana za još 1 broj koji se koristi na vikendici, kažu adsl i tv besplatno? Da li potpisati uopšte?
 
Koliko vidim ovde su box paketi zaključno sa 2023 g. predviđeni za tu migraciju, ovo su napravili da bude što više zbunjujuće i komplikovanije tipa migracija 2023v1 box 4 crveni u isto to ali umesto v1 da stoji v2 uz godinu 2023 a oba sadrže iste usluge kao npr. fiksni+net 20/200+iris start+omorika 12 :unsure: ali ta verzija 2 naravno skuplja par stotina dinara jer se kasnije pojavila.

Ne znam, nisam pametan...nigde konkretno nisu napisali za koga važi a za koga ne, odnosno da li cene idu gore i za nas sa UO potpisanom pre par meseci sa nižom cenom ali ovako na prvu mi deluje da sve ide u isti koš.
Evo sad se latih ugovora potpisanog 30.10.23. sa 6 meseci upola cene...meni je ova verzija V1 što znači da migriram na V2 :LOL: i to naravno znači posle ovih 6 meseci puna cena će biti 5500 umesto potpisanih 5200.

Ugovore u šake i gledajte šta ste i kada potpisali te onda ovu šemu migracija usput.

Znači uzeli su lepo sve ugovore koji su bili aktuelni krajem 2023.g. i proglasili ih jedino validnima za aktuelno korišćenje, u mom slučaju bilo je u novembru-decembru još jedno poskupljenje tog box paketa za 300 dinara i po tome će se plaćati ubuduće. Miran je verovatno samo onaj ko je krajem godine potpisao taj novi ugovor odnosno u novembru ili decembru kada su krenule ove aktuelne kampanje odnosno cene.
 
Poslednja izmena:
Zlatni ne daju ako nema uslova za postavljanje optike, tako da ste ograničeni do Box Belog :)
 
Evo sad se latih ugovora potpisanog 30.10.23. sa 6 meseci upola cene...meni je ova verzija V1 što znači da migriram na V2 :LOL: i to naravno znači posle ovih 6 meseci puna cena će biti 5500 umesto potpisanih 5200.

Ugovore u šake i gledajte šta ste i kada potpisali te onda ovu šemu migracija usput.

Znači uzeli su lepo sve ugovore koji su bili aktuelni krajem 2023.g. i proglasili ih jedino validnima za aktuelno korišćenje, u mom slučaju bilo je u novembru-decembru još jedno poskupljenje tog box paketa za 300 dinara i po tome će se plaćati ubuduće. Miran je verovatno samo onaj ko je krajem godine potpisao taj novi ugovor odnosno u novembru ili decembru kada su krenule ove aktuelne kampanje odnosno cene.
A ja potpisao juče box4 plavi lite sa 6m po 50% da li i mene kače ove migracije?
 
da sačekamo malo

vervoatno će za koji dan da objave da ne važi za one koji maju ugovor, tako je i pre bilo

uglavnom sve je čudno
 
Ovaj put je priča izgleda drugačija kad ugovor potpisan zadnjeg dana oktobra migriraju u onaj koji je posle toga aktuelan (konkretno moj slučaj). A u tabeli lepo piše da je i cena aktuelna a ne ona koja je bila kad sam potpisivao ugovor. Gomila ljudi ovo neće ni primetiti.
 
Na kraju dokumenta o migraciji stoji napomena:
"Korisnicima koji su pod ugovornom obavezom, a nisu iskoristili dodeljene povoljnosti, ili imaju po ugovoru stalni popust na mesečnu naknadu, se nakon promene paketa i pojedinačnih usluga nastavlja primena neiskorišćenih povoljnosti."
Čini mi se da su u pravu oni koji misle da će sve koji nisu na ugovoru 2023_v2 migrirati. A popusti tipa 50% ili gratis Iris tv ostaju važeći do isteka ugovorne obaveze.
 
^ O tome sam pisao, prvi put će migrirati sve korisnike, a ko je recimo dobio 18 meseci po 1 dinar, idalje će imati 18 meseci po 1 dinar, ali nakon toga veću cenu. Ko je imao 50% popusta, imaće 50% popusta za period koji je ugovorio sa popustom (6,12,24 meseca), ali taj popust biće obračunat na novu cenu.

Ipak mislim da je ono što sam napisao danas - ovoga puta tačno. Ipak se trudim (uz sve ograde) da ovde iznosim ono što sam prilično siguran da će se desiti.
 
Znači, primera radi - ko je potpisao box 4 crveni sredinom prošle godine (mesec-dva pre ili posle toga) po ceni od 4600 sada ide lagano na 5500.

Skica ili šema povećavanja cene konkretno za crveni boks samo zadnje dve godine išla je u fazonu 4000-4200-4400-4600-5200-5500 i može se vrlo lako desiti da neko ko ima potpisano na 4200-4400 ide sada na 5500 uz napomenu da ne znam tačno kada je bilo to 4200-4400 din. ali svakako nije bilo više od 24 meseca unazad od današnjeg dana. Katastrofa. A linearno možda još veća povećanja cena idu od plavog lite i plavog boksa do još ovih jačih mada pisali ste o belom i zlatnom da tu ima nekih drugih fazona.
 
Posle Samsung Galaxy Secret folder:

Please try the following steps:
— Check for the latest updates and install the latest version if necessary.
— Restart the application.
— Restart your smartphone.
— Clear the cache and delete unnecessary cookies.

If this does not help, please kindly write to us again.

WFT? (Smestiti u odgovarajući folder).
 
meni 12.8.2024 ističe, znači 2022 sam potpisao
imam box4 sa omorika3 mobilnim
ovo mi je račun

znači sa 4300 skočiće na 5600
 
Jel ja ovo dobro razumem, cena za Box4 Zlatni ostaje ista?
1706820771808.png
1706820843018.png

Stara cena 7599din sa UO i e-racunom.
 
meni 12.8.2024 ističe, znači 2022 sam potpisao
imam box4 sa omorika3 mobilnim
ovo mi je račun

znači sa 4300 skočiće na 5600
Ti si verovatno potpisao na 4200 a tih 100 pride ti je ili vraćanje unazad tv programa ili što ti račun ne stiže na mejl ili nešto treće pa onda računaj na 5500+100, slična priča kao i ja samo što je meni skok sa 5200-5300 na 5500-5600 a ne tako enormno kao tebi.
 
a sad gledam i druge operatere
što je najgore sve je poskupelo, kada saberem eon trio paket plus neki mobilni ispade isto kao i ove nove cene boxa (ako ne računam 6meseci 1 din u sbb)
 
Imaš pravo da novi ugovor u MTS potpišeš 12.5. u tom slučaju (naravno ako budeš hteo) i onda obavezno juri barem 6-9 meseci po 50% ili već onu čuvenu priču oko IDP broja ako si na optici (ako do tada još to bude aktuelno).
 
pa nisam na optici, imam praistorijkih 20 brzinu, tako da još jedan plus za sbb u mom slučaju
 
Evo sa sajta Efektive , pa kome ne odgovara moze raskinuti UO ili zapretiti raskidom iste
USLOVI ZA RASKID PREMA ZAKONU O OBLIGACIONIM ODNOSIMA

Svejedno, iz Zakona o obligacionim odnosima (ZOO) izviru osnovna pravila po kojima bi ovu složenu situaciju trebalo razmatrati i rešavati. Ona su sadržana u članu 133 ZOO, a on glasi:

(stav 1) Ako posle zaključenja ugovora nastupe okolnosti koje otežavaju ispunjenje obaveze jedne strane, ili ako se zbog njih ne može ostvariti svrha ugovora, a u jednom i u drugom slučaju u toj meri da je očigledno da ugovor više ne odgovara očekivanjima ugovornih strana i da bi po opštem mišljenju bilo nepravično održati ga na snazi takav kakav je, strana kojoj je otežano ispunjenje obaveze, odnosno strana koja zbog promenjenih okolnosti ne može ostvariti svrhu ugovora može zahtevati da se ugovor raskine.

(stav 2) Raskid ugovora ne može se zahtevati ako je strana koja se poziva na promenjene okolnosti bila dužna da u vreme zaključenja ugovora uzme u obzir te okolnosti ili ih je mogla izbeći ili savladati.

(stav 3) Strana koja zahteva raskid ugovora ne može se pozivati na promenjene okolnosti koje su nastupile po isteku roka određenog za ispunjenje njene obaveze.

(stav 4) Ugovor se neće raskinuti ako druga strana ponudi ili pristane da se odgovarajući uslovi ugovora pravično izmene.

(stav 5) Ako izrekne raskid ugovora, sud će na zahtev druge strane obavezati stranu koja ga je zahtevala da naknadi drugoj strani pravičan deo štete koju trpi zbog toga.

Iz priloženog se vidi da se institut raskida ugovora zbog bitno promenjenih okolnosti može primeniti na potrošača, to jest potrošač bi prema Zakonu o obligacionim odnosima mogao da se izbori ovakvu vrstu raskida ako bi ispunio pet kumulativno postavljenih uslova:

  1. da su za njega nastupile okolnosti (a) koje mu otežavaju ispunjenje obaveze, ili (b) zbog kojih se ne može ostvariti svrha ugovora. Primer za prvu varijantu je zapadanje u ozbiljnu materijalnu oskudicu, a primer za drugu varijantu je nepostojanje tehničkih mogućnosti za primanje usluge
  2. da je u oba slučaja uticaj okolnosti toliki (tzv bitna promena okolnosti) da je očigledno da ugovor više ne odgovara očekivanjima ugovornih strana, a po opštem mišljenju bilo bi nepravično održati ga na snazi takav kakav je. Primer 1: materijalna oskudica je takva da potrošač ne može više da servisira svoje obaveze a da ne upada u dugove. Primer 2: zbog nepostojanja tehničkih mogućnosti za pružanje usluge na novoj adresi, ugovor više ne odgovara očekivanjima potrošača. Nama se čini da bi po opštem (a ne samo našem) mišljenju u oba primera bilo nepravično da se ugovor održi na snazi takav kakav je.
  3. da u vreme zaključenja ugovora nije bio dužan da promenjene okolnosti uzme u obzir ili ih je mogao izbeći ili savladati. Ovde se radi o tome da potrošač nije znao niti su postojale naznake da mu se može desiti da padne u tešku materijalnu oskudicu ili da se preseli na drugu adresu na kojoj neće biti tehničkih uslova za dobijanje ugovorene usluge. Ako je te okolnosti mogao da izbegne ili da ih savlada, neće moći da dobije raskid.
  4. da promenjene okolnosti nisu nastupile posle roka određenog za ispunjenje potrošačeve obaveze. U konkretnoj situaciji, kada potrošač ima obavezu da svakog meseca izmiruje svoje obaveze, ovu odredbu treba sagledavati u smislu nagomilavanja dospelih mesečnih obaveza, što nije uobičajena situacija, jer operatori po pravilu veoma brzo reaguju kad potrošaču treba obustaviti uslugu i sa njim raskinuti ugovor zbog neplaćanja. Svejedno, mišljenja smo da ako bi potrošač bio isključen zbog neplaćanja, pa on tek nakon toga zatraži raskid zbog bitno promenjenih okolnosti, teško bi bilo govoriti da su ispunjeni uslovi za dobijanje ove vrste raskida.
  5. da se za raskid obrati sudu.
    1. Naime, iz citirane zakonske odredbe je jasno da samo sud može da raskine ugovor, što znači da tome mora da prethodi potrošačevo posezanje za tužbom u kojoj će tužen biti operator.
      Ukoliko bi operator ponudio potrošaču pravičnu izmenu uslova ugovora ili ako bi pristao na potrošačev predlog na izmene u tom smislu, ugovor bi mogao da ostane na snazi.
 
Sve je to lepo ali ostaće u najvećem broju slučajeva mrtvo slovo na papiru upravo zbog razloga što većina ili dobar deo korisnika ''nema kud''.

U svakom slučaju valja im malo pripretiti i zapretiti pa šta bude.
 
Ja sam poptisao prosle godine u decembru box 2 2800 placam u pitanju je optika
Koliko cu uopste da placam cim se poveca ?
Oni rekli da nece nista menjati bice 2800 kao sto pisu ugovoru
 
Poslednja izmena:
Po ovom mom ugovoru, za mene nema promene cene, jer mi piše 2023v1_BOX3 , ali cena u ugovoru stoji 5299 din tokom trajanja UO, nakon isteka UO ista cena. Kampanja je bila 18m po dinar, plus veća cena u odnosu na tadašnju sa UO na 24m. Tako da ja migriram na ovaj v2, ali sa istom cenom, uz e-račun je 5199 din.
 
@banexbanex ovog puta izgleda nećeš biti u pravu, telekom će - po onome što se šuška promeniti uslove svim korisnicima, i onima kojima je UO istekla, ali i onima pod UO. Promena će se odnositi kako na mts, tako i na supernova korisnike, a i korisnike mobilnih paketa. Promene će se odnositi kako na privatne, tako i na poslovne* korisnike.

* za poslovne još nije 100% sigurno da će biti tako, ali 99% da se i na njih odnosi.
Sumnjam da imaju petlju ponuditi takvu opciju sa mogućnošću raskida za korisnike pod UO kojima cena recimo, neće odgovarati jer je korisnička dvogodišnja ukupna suma koju treba dati kroz mts usluge, već ušla u telekomov budući prihod za buduća "ulaganja" ili šta već. Ali ne bi me začudilo i da bude kao što si rekao.

@Tomsast
Ja sam baš zbog tog mogućeg zavlačenja zvao korisničku podrušku mesece dana pred istek UO (imam još nekih deset dana), gde mi je operaterka odgovorila da je potrebno petnaestak dana pred istek otići do poslovnice i najaviti raskid. Odem posle tih petnaestak dana do poslovnice gde doobijem odgovor da je dovoljno doći dan posle isteka UO sa zaduženom opremom, pa se ispravio u smislu da se treba najaviti raskid nekih 48 sati ranije. Verovatno iz razloga da bi neko zadužen za stare korisnike pokušao nekom ponudom zadržati korisnika.
Otići ću za neki dan ponovo pa ću videti.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno