Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

To je razlika u Yettelu, kod njih isključiš karticu i oni ne naplate. U A1 naplate i kad je isključen data roaming i to 1000 dinara megabajt (meni prošle godine, ne znam da li se cena menjala).
Jednostavno, iz aviona se vidi pristup kupcu i naplati.
Yettel, ako greškom koristiš data roaming (svojom ili zbog baga telefona), naplate 300 dinara za Evropu ili 1000 za udaljene destinacije.
A1 jedva čeka grešku, ako nema greške mogu da je izmisle i onda naplate 1000 dinara megabajt, a zaustave se tek na 100+ evra.
Ja sam tri broja imao u A1 godinama, dva sam već prebacio, a i treći ću za dva meseca kad mi istekne ugovor.
 
To je razlika u Yettelu, kod njih isključiš karticu i oni ne naplate. U A1 naplate i kad je isključen data roaming i to 1000 dinara megabajt (meni prošle godine, ne znam da li se cena menjala).
Jednostavno, iz aviona se vidi pristup kupcu i naplati.
Yettel, ako greškom koristiš data roaming (svojom ili zbog baga telefona), naplate 300 dinara za Evropu ili 1000 za udaljene destinacije.
A1 jedva čeka grešku, ako nema greške mogu da je izmisle i onda naplate 1000 dinara megabajt, a zaustave se tek na 100+ evra.
Ja sam tri broja imao u A1 godinama, dva sam već prebacio, a i treći ću za dva meseca kad mi istekne ugovor.
Uglavnom su greške korisnika. Ali moze i sistemski da se desi. Ali na primer u yettelu imas strah od potpisivanja ugovora da ti nešto ne uvale. Moras biti tu ekspert. Dok kod A1 moras biti ekspert u saltanju mreža. Ne znam samo jel kod A1 isto kad ti prekinu uslugu da li mozes da prekines naplatu isključene usluge ili ko u yettelu kaleme dodatno zaduženje plus kamatu na ugašenu uslugu dok ne dognes kredit za refinansiranje?
Jel neko probao da se resi duznickog ropstva kod A1. Kod Yettela je nemoguće dok ne isplatis sve...
 
Prihvaćen mi je zahtev za reklamaciju i zamenu uređaja(verovatno nemaju delova).
Ukoliko ne budu imali isti uređaj na stanju,
a 99% nemaju, da li će oni ponuditi neki uređaj približne cene kao prethodni? Ističe mi ugovor za 5-6 meseci, ovaj zamenski će biti valjda 24m garancije a za 5-6 meseci imam pravo na novi uređaj kad produžim ugovor ili ne?
Evo da odgovorim ako neko bude imao sličan problem.
Ponudili su mi doplatu u kešu za bolji tel, doplatio sam nešto za Samsung Galaxy A54.
Fino je prošlo sve, malo su me cimali jer sam morao u radnju gde sam potpisao ugovor, al dobro.
Ok iskustvo 👍
 
Da li neko zna, da li pre suspenzije odlaznog saobracaja zbog probijenog roka za placanje racuna stize sms upozorenja 5 dana ranije (tvrde u call centru A1)?
 
Ja aplikaciju ne koristim. Ne radi kad uključim private dns, onda ne radi kad se uključi private relay na iPhone....a često nije radila ni na sopstvenom mobilnom ili kućnom netu. Tako da je ne koristim. Plaćam račun preko sajta.
 
Ceo dan je u out-u, iOS.
 
Jel se ovi sale sa nama za NG. Jel ovo neo neo po novom cenovniku 3050 dinara po punoj ceni bez uredjaja mesto sadasnjih 2500? Verovatno su sredjivali aplikaciju za poskupljenje 🤣.
Ko ceka NG izgleda da ima da dariva za iste usluge operatere 🤣
 
Pročešljao sam sajt upravo, nigde reči o novim cenama, sve mi izgleda standardno.
 
Nisi dobro video, gledao si cene za stare verzije paketa iz 2020. Ostaje 2500 sa eračunom bez brige.
 
Aktuelan je cenovnik. Samo što imaju sve vrste paketa i stare i nove u jednom cenovniku i ono što je aktuelno, kao i ono što nije. Piše u fusnoti ispod grupacije paketa da li su prestali sa tom ponudom.
 
Indijanci.
 

Prilozi

  • IMG_20231215_224542.jpg
    IMG_20231215_224542.jpg
    110.2 KB · Pregleda: 129
Obnovio danas ugovor na poslovnom broju - Neo Biz Connect. Redovna cena 1699 mesečno (bez aparata). Pre toga sam bio na Neo Biz 8 koji je bio redovno 1999 ali dok sam pod ugovorom je koštao 1500. Istekao ugovor nit' se ko javlja, a počeli da naplaćuju normalno punu cenu od 2000. Pozovem da vidim šta nude, jer su slali smejuriju od ponude mesec dana pred istek, kaže teta, pošto imam samo jedan broj u tom ugovoru za poslovne korisnike, maksimalno što može je 5% popusta na pretplatu (86 din), dakle neograničeni pozivi i poruke i 10GB interneta za 1614 din mesečno. Dakle ni dinar bolje od te smejurije od ponude. Vidim da ni u mts-u ni u yettel-u nema nešto povoljnije tako da sam batalio najavu raskida i maltretiranje i uzeo to. Jedina svetla tačka je što mi je poslala ugovor pa sam ga digitalno potpisao tako da sam sve rešio bez odlaska u poslovnicu. :)
 
Meni se na Biz broju u A1 uvek više isplatilo da kupim telefon. Za okvirno 7 godina, S7, P30pro, S21FE.
Ovih dana mi ističe ugovor i em mi nije potreban telefon, em nemaju ništa povoljno, pa da zamenim telefon pre vremena. Ali pratim...

Ugovornu obavezu, uz popust od 5% ne uzimam, ni da je 10% 🙄
 
Zamolio bih za pomoć, bio sam juče porodično u Temišvaru na božićnom vašaru, ukupno smo bili oko 7 sati u Rumuniji. Žena je korisnik A1 mreže i trenutni račun joj je 15.155 dinara, od juče nakon boravka u Rumuniji je skočio preko 100€. Mobilni podaci su bili isključeni, isključeno ažuriranje aplikacija, poziva uopšte nije bilo u tom periodu. Vidim da se na prethodnim stranama pisalo o data potrošnji u romingu ali ja sam korisnik Yetel mreže i nemam iskustva sa A1. Kakva su vaša iskustva u ovakvim slučajevima, ima li smisla neka žalba, odnosno postoji li uopšte način da se ovo nekako reši?
 
Zamolio bih za pomoć, bio sam juče porodično u Temišvaru na božićnom vašaru, ukupno smo bili oko 7 sati u Rumuniji. Žena je korisnik A1 mreže i trenutni račun joj je 15.155 dinara, od juče nakon boravka u Rumuniji je skočio preko 100€. Mobilni podaci su bili isključeni, isključeno ažuriranje aplikacija, poziva uopšte nije bilo u tom periodu. Vidim da se na prethodnim stranama pisalo o data potrošnji u romingu ali ja sam korisnik Yetel mreže i nemam iskustva sa A1. Kakva su vaša iskustva u ovakvim slučajevima, ima li smisla neka žalba, odnosno postoji li uopšte način da se ovo nekako reši?
Prvo vidi šta je napravilo račun. Po mom iskustvu, jedino internet može da napravi toliki račun. Moja sestra je u Mađarskoj imala istu situaciju, samo što njoj internet nije bio isključen. Pozivi i poruke su bili nešto sitno, internet preko 100 evra za jedan dan. Preskup je internet u romingu. Vidi na listingu šta je kiliko, pa onda eventualno uloži prigovor ako misliš da su negde pogrešili. Teško da će ti uvažiti prigovor, ali ništa te ne košta da pokušaš.
 
Hvala na odgovoru, pretpostavljao sam da je takva situacija ali čisto da vidim i tuđa iskustva.
 
Nema tu puno razmisljanja, internet je bio ukljucen. Zapbu nece uvaziti , ni pod razno. Nekad se moglo provuci da se aktivira internet dodatak naknadno pa da, kroz sistem, provuku rektroaktivno ali to vise ne moze. To je za biznis korisnike, za “obicne” moze da bude jos gore..
 
Hvala na odgovoru, pretpostavljao sam da je takva situacija ali čisto da vidim i tuđa iskustva.
Javi nam gde je bio problem. Čisto radi drugih korisnika. Jer na A1 ja smatram da nemas roaming praktično. I živiš sa time da izbegnes ovakve stvari. Inače roaming je dosta skup za sve za internet da ne pričam...
 
Internet to jest mobilni podaci preko telefona su bili isključeni, rekao sam već to, takođe je isključeno automatsko ažuriranje aplikacija. Roming internet nije kod njih isključen ali to mi ni ne pada na pamet da radim. Svakako će se žena rastati sa A1 posle ovog ali je ultra smešno da u 2023. godini moraš da se odrekneš interneta u romingu kao jedini siguran način da te ne pokradu...ili čak i to nije siguran način...

P.S. Javiću naravno sve što se bude dešavalo.
 
Postaviću pitanje, možda je neko imao sličnu situaciju.... Skoro obnovljen ugovor uz uzet telefon. Mogu li sada da dodam i smart watch na rate uz isti ugovor ili ne?
 
Internet to jest mobilni podaci preko telefona su bili isključeni, rekao sam već to, takođe je isključeno automatsko ažuriranje aplikacija. Roming internet nije kod njih isključen ali to mi ni ne pada na pamet da radim. Svakako će se žena rastati sa A1 posle ovog ali je ultra smešno da u 2023. godini moraš da se odrekneš interneta u romingu kao jedini siguran način da te ne pokradu...ili čak i to nije siguran način...

P.S. Javiću naravno sve što se bude dešavalo.
Znači mobilni podaci su bili ISKLJUČENI. To je ključno.
Kada sam svojevremeno razmišljao da pređem na A1 čuo sam mnogo ovakvih priča i da je jedini način da se to izbegne fizičko uklanjanje kartice pre prelaska granice. Zbog toga sam odustao od prelaska na A1 iako sam imao ponudu neo neo za 1250 din
 
Postaviću pitanje, možda je neko imao sličnu situaciju.... Skoro obnovljen ugovor uz uzet telefon. Mogu li sada da dodam i smart watch na rate uz isti ugovor ili ne?
Mozes, ali ako nemas nikakvog kasnjenja i penala.
 
Ako ste bili po regionu zapadnog balkana (CG, BiH...) možda je data roming bio upaljen i niste se setili da ga izgasite, to je najbitnije da je ugašeno, još i bitnije od samih mobilnih podataka.
 
Moje iskustvo vezano za A1 postpaid roaming - a proveo sam oko 12 dana u inostranstvu (više odlazaka) od oktobra do danas je:
  • 0 dinara zaduženja za roaming.
  • 0 dinara za internet u roamingu

Kod operatera nije isključen prenos podataka u roamingu. Na telefonu jeste isključen prenos podataka potpuno (koristim lokalnu SIM karticu za podatke).

Moje teorije su se ispostavile kao apsolutno tačne, i tačno znam šta ustvari pravi taj saobraćaj, a to je VoLTE usluga.

Naime, VoLTE je ustvari klasičan data saobraćaj ka SIP gateway-u provajdera. 4G i 5G svakako ne podržavaju prenos glasa. Zato je smišljen VoLTE koji koristi mobilne podatke da bi kroz njih išao govorni (voice) saobraćaj.

VoLTE servis ostaje aktivan i kad isključite mobilne podatke potpuno, isključivanje mobilnog prenosa podataka na telefonu ne gasi VoLTE prenos podataka. Nije to neka ogromna količina podataka, ali sasvim je moguće da bude par MB, a po cenama od oko 1000 dinara za 1MB, lako se dođe do 100€ na računu.


Zaključak i preporuka iz ovog mog posta:
Ako sa A1 postpaidom idete u inostranstvo, a nemate uplaćen internet u roamingu: UGASITE VoLTE SERVIS NA TELEFONU PRE NAPUŠTANJA SRBIJE.
ili prebacite telefon na max 3G, još bolje na samo 2G mrežu.


Nadam se da sam uspeo da vam uštedim stotine evra u budućnosti.
 
Vrh Dno