r0nIn
Čuven
- Učlanjen(a)
- 29.01.2010
- Poruke
- 1,973
- Poena
- 615
U Hitmenu svaku misiju mozes da uradis na mnogo razlicitih nacina, nije tu nista prividno nego je svaki playthrough razlicit. Dishonored isto, mozes skoro svaku misiju da odradis na razlicit nacin, Thief, Deus Ex sve te igre su nelinearne, sand box i pruzaju vise nacina resavanju misija, svaki iole ozbiljan RPG ti nudi vise nacina kako odredjene misije da se zavrse, koliko samo misija mozes u Falloutu 2 da rijesis samo ako imas napucanu inteligenciju. Morrowind, Oblivion, Skyrim, Fallout NV, Gothic, sve su to mnogo nelinearnije igre od GTA.Ne znam ja ga sada igram i baš imam taj osećaj što Glen pominje, prividni izbor. Ali realno nešto više od toga ne znam ni kako bi bilo napisano a da igra može da ti da da ti odgovoriš šta hoćeš. Možda kada budu svi likovi u igri zapravo igrači, neki ultra masivni MP.
Ne pričam o izborima koji utiču na kraj igre već na sam razgovor. Što se uticaja na kraj igre tiče to sad skoro svaka igra ima. Dobro GTA nije imao a ni RDR nema taj feature.
Ovaj je sve lepo objasnio po pitanju falinki u mission dizajnu, kacen je vec cini mi se.
U GTA serijalu nikada nisam imao problem sa dizajnom misija. Tamo mi ne treba mnogo skretanje paznje sa dodatnim izborima dok resavam story, Rokstarov open world je sam po sebi dovoljna distrakcija. Ali u RDR2 mi je falilo malo slobode u misijama, barem kod onih kod kojih moze da se nasluti sta ce se dogoditi. RDR2 je realisticnija igra i onda trazi malo te Hitman slobode, pa makar i te prividne.
Bas sam trazio taj video da postavim.