Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Nisam do sada kupovao na Ananasu i sada vidim ovu sekiru
Interesuje me da li moze jos da se spusti cena recimo tim nekim vaucerima ako to jos uvek radi (ne razumem se nista oko toga) i kojom kurirskom sluzbom oni isporucuju?
Hvala unapred.
 
Necu da narucujem jos par dana ali se interesujem pa i ne znam gde se unosi taj kod i kojom kurirskom sluzbom oni isporucuju?
 
Taj kod od 500 dinara za porudžbine preko 5000 važi još sutra. Za par dana neće ništa važiti od tih vaučera, pa nije ni važno.
Kod se unosi na poslednjem koraku pred samo plaćanje, unese se u polje gde piše "Unesi kod vaučera".

Isporučuju City Express i M&M.
 
prilicno sam siguran da ovo nije HEPA filter
Pogledaj iza tog sundjera, tu se nalazi HEPA, verovatno izgleda ovako nekako kao ispod na slici. Taj sundjer se naslanja direktno na HEPA filter. Ako kojim slucajem nemas rebrasti filter (HEPA) iza tog sundjera, reklamiraj proizvod.

1701540633685.png



EDIT:

Pretpostavljam da ovako nekako izgleda i za taj model:

1701541324967.png
1701541345724.png
Napominjem da nemam taj tvoj model usisivaca, ali HEPA filter, izmedju ostalog, mora biti rebrast ("sace") da bi se povecala korisna povrsina filtera. Bilo sta drugo nije HEPA filter.

Dodatno, HEPA filter se ne pere jer mu to unistava mikro-vlakna i time efikasnost.




EDIT 2:
Sad sam se setio, moguce da imam bas taj model, dobio sam ga prosle godine na Ananas Novogodisnjoj nagradnoj igri, ali ga nisam nikad otpakovao. :ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Ma kakav hepa filter, obican sudjer pozadi. Ovo je reklamna specijfikacija..

sshot-2023-12-02-[2].jpg

Ali ovo na kraju je izgleda najbitnije..
sshot-2023-12-02-[3].jpg

Ovaj hepa filter ce da nam prodaju po ceni vaucera da "vrate" pare..
 
Ispod posude ima filter, sundjer, a ispod njega bela dupla mrezica (platno). Jedino ako je to hepa.
sshot-2023-12-02-[5].jpg

Ali gore na linku koji je postavio @lurkerr je hepa filter koji tacno izgleda kao ovaj pozadi kod mene na usisivacu (kod mene se u onom plasticnom ramu nalazi sundjer).
hepa i sundjer
sshot-2023-12-02-[7].jpg sshot-2023-12-02-[6].jpg
Takodje u reklami (specifikaciji) za usisivac lepo pise "Samsung koristi HEPA filtraciju kako bi izduvni vazduh tokom usisavanja bio što čistiji", znaci izduvni vaduh.
Znam sve je ovo jedna sara-laza, ali nisu morali da im hepa filter bude jedna od udarnih reklamnih stavki.
sshot-2023-12-02-[4].jpg

Izvinjavam se na duzem pisanju, malo sam detaljisao..
 
Potražite na yt. Izgleda postoje dve verzije usisivača, na jednoj su stavljali hepa a na drugoj koji prodaju kod nas taj sunđer. Verovatno i na sunđer verziji može da se stavi hepa. Gledaju da uštede gde kod mogu. U svakom slučaju lažno reklamiranje.
 
EDIT 2:
Sad sam se setio, moguce da imam bas taj model, dobio sam ga prosle godine na Ananas Novogodisnjoj nagradnoj igri, ali ga nisam nikad otpakovao. :ROFLMAO:

Evo sad sam proverio, isti je model. Ne bih da ga otpakujem samo zbog toga da bih proverio da li ima HEPA filter, ako bih ga nekad nekome poklanjao.

1701556795417.png

Ja sam ga dobio od Ananasa na poklon tako da me ne tangira ako nema HEPA filter, ali @peca89 bi trebao da ulozi zalbu Ananasu, jer su reklamirali HEPA filter, a nisu mu isporucili.
 
Pa jedini rezultat toga moze biti, ok, vratite ga i vraticemo vam novac. A to i ne zelim obzirom da mi je i ovakav ok za namenu za koju sam ga kupio. Probacu Samsung sa kontaktiram.
 
Pa jedini rezultat toga moze biti, ok, vratite ga i vraticemo vam novac. A to i ne zelim obzirom da mi je i ovakav ok za namenu za koju sam ga kupio. Probacu Samsung sa kontaktiram.
Mozda moze da se ubaci HEPA umesto tog sundjera sto rece @joca89, tako da ga mozda mozes i sam ubaciti.
Kontaktiraj i Ananas, trazi da ti posalju deo koji fali :D
 
Peco, javi sta kazu.

Elem, kako bese ide redosled obrade porudzbine?
Uvek mi je islo brzo, a ovo od 30. novembra ne mrda
 
  • Porudžbina je kreirana
  • Porudžbina je potvrđena
  • Porudžbina je u obradi
  • Porudžbina je spakovana
  • Porudžbina je preuzeta od strane kurira
  • Porudžbina je na dostavi
  • Porudžbina je uručena kupcu

Nešto su usporili sa obradom porudžbina. Znali su da bar potvrde u roku od pola sata za ono što je u njihovom magacinu. Sada i meni nešto stoji od 30. novembra i bez potvrde, ili su potvrdili ali nisu ni krenuli sa obradom i pakovanjem. Takođe, ništa se ne zna ni oko povrata robe, i to odugovlače.
 
Imas prethodne porudzbine gde ti pise:
-Porudžbina je kreirana
-Porudžbina je potvrđena
-Porudžbina je spakovana
-Porudžbina je preuzeta od strane kurira
-Porudžbina je na dostavi
-Porudžbina je uručena kupcu

A sto se tice promena, imas predvidjen rok isporuke koji ti pise i pre porucivanja (informacije o dostavi), u tom roku ce obraditi sve.
 
Pa i ne drže se uvek roka. Zna nešto da stigne i nakon tog procenjenog roka, iako uglavnom bude u okviru njega.
 
Ne drze se roka koji pise, niti rokova za odgovor po reklamaciji, povracaj sredstava, povrat paketa itd.
Cekam novac po reklamaciji od pre 15 dana, cekam odgovor po reklamaciji od pre 10 dana, cekam da preuzmu paket od pre 15 dana i sada ovo.
Iskreno, posle svega, zao mi je sto nisam omlatio jos vaucera pa neka plate za ovu neozbiljnost...
 
2500 rsd W2hfTb9h





bG1vuL9i 2500 rsd





YABupuM9 1500 rsd





HVcaFuhN 1500 rsd





TDFrYTNc 2500 rsd


Mastercard
Nisu iskorisceni nisam proveravao da li su istekli
 
Pravo cudo je da vaucera ima...
Ovo sto se okaci na forumu, potraje mozda minut, verovatno ni toliko.
S obzirom da su vauveri cuvani, izgkeda da su na kraju ljudi izdelili, pa otuda i zastoji u isporuci
 
Nisam nikad uzimao sa Ananasa ali juce na Tiktoku mi zapao video od nekog rusa koji zivi u Beogradu, toliko ih je napljuvao sa sve slikama, prepiskama, dokazima, u sustini sve sto je narucio crklo za nekih mesec dana, tv mu je stigao sa vec razbijenim ekranom itd. , kad se zali onda ga zezaju da nije drzavljanin...
 
Ajde svi to da uradimo
Ne znam da li je ovo sarkazam, ali ne vidim sto ne bi uradio svako ko je dobio proizvod drugaciji od reklamiranog. Ako pise da ima HEPA filter, onda treba da se dobije proizvod sa HEPA filterom. Sve manje od toga je greska u najboljem slucaju, a u najgorem lazno reklamiranje i dovodjenje kupca u zabludu.

Kao sto rekoh iznad, ja sam dobio taj usisivac od Ananasa na poklon, tako da mi ne pada na pamet da ga reklamiram (ako mu uopste fali taj HEPA filter, ne znam, nisam ga raspakovao nikad). Ali neko ko je platio dao svoj novac, a dobio falican proizvod naravno da ima pravo da reklamira. Da li ce to i uraditi, njegova odluka.

Ne kosta puno da se posalje mail ili pozove podrska i ulozi zalba, pa kakva god bude odluka Ananasa.
 
Vrh Dno