Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Imam jedno pitanje, koristim Neo Neo max, i vidim u aplikaciji da mi je nakon ovih radova dodeljeno 200GB za hotspot, i 12,5 GB u regionu ZB, dakle promenjeni su uslovi iz ugovora, bez da me je iko obavestio o tome. U ugovoru piše da imam GB za hotspot onoliko koliko sam potrošio u prethodnom mesecu preko mobilnih podataka, kao i 8,5GB u regionu ZB. S obzirom na ove izmene, trebalo bi da imam prava na raskid bez penala?
 
Pročitaj prethodnih 10-20 poruka u ovoj temi. Nakon izmena na sistemu, još uvek nije sve sleglo.
 
Pročitao sam ja, nije to sporno, nego rekoh da proverim kako stoje stvari, s obzirom da ako potrošim GB za hotspot, neću moći da koristim tu uslugu, a radovi su trebali već da budu gotovi. No kod nas očigledno sve prolazi.
 
Meni danas ispisuje za hotspot samo 1.6gb a treba oko 49gb koliko sam imao pre a da hotspot nisam koristio.Zvao kazu i dalje radovi na sistemu,sredice....
 
Mene nocas prebacuju na A1,sta ja da ocekujem🤣🤣🤣🤣
 
Ma sve ok, prikaz je mozda los, ali ne vidim da se ljudi zale da nemaju uslugu. Sve ce se to sleci.
Evo i ja sam danas platio racun preko QR koda posle duze vremena jer apk nije radila.
 
Mene nocas prebacuju na A1,sta ja da ocekujem🤣🤣🤣🤣
svašta očekuj pogotovo dok ne ,,legne'' novi sistem
i danas konačno posle 8 dana mrcvarenja oko porudđbine i nebrojeno pretnji i kletvi sa moje strane javio mi se agent prodaje i rekao da mi je paket uspešno poslat i da ga očekujem u ponedeljak,proverio preko koda kod kurira i sve je ok. samo treba biti bezobrazan i dosadan.
 
Ja sam.sinoc platio preko qr al u app i dalje stoji da nije placeno :D resice ga valjda do kraja sl nedelje 😂
 
Sta li ce obracunati nama koji smo na preseku od prvog do prvog? Mozda mi nestane dug za roming iz oktobra 🤞
 
Upravo uplatio online račun preko njihovog sajta, sve prošlo ok, i u aplikaciji se posle par minuta vidi uplata.

Takođe imam 200 gb za hotspot i 12,5 za ZB. Isto neo neo max. Ni ne sećam se da li je prikaz za hotspot bio ranije, nisam obraćao pažnju.
 
Da li je neko uzimao kucne aparate konkretno xiaomi robot preko a1 online prodavnice? Ne dozvoljava mi opciju na rate, samo za isplatu odmah... Imam postpaid broj u a1 i UO uz telefonski aparat ali kapiram da to nema veze, posto se ovo uzima kao dodatna oprema sto ide na rate, ili j gresim negde?
 
Zvao me upravo Agent prodaje i kaže da imaju problema sa bazom i dalje, ne može da podnese zahtev za prenos broja pa smo odložili na utorak.
 
Meni je trebalo nocas pa su pomerili za nedelju na ponedeljak.Videcemo,imam fore do 26.11🤣🤣🤣
 
Ako nemaš uslugu koju plaćaš, otvori tiket mailom (da imaš pisani trag) i kad ti vrate uslugu, napiši reklamaciju gde kažeš da usluga nije radila X dana te očekuješ umanjenje računa. Samo to će da ih zaboli. Za postove ovde ih boli uvo.
 
Konacno odradjen prenos u A1 nocas ali problem je tu :ROFLMAO: . Sa MTS , fiksnih i mobilnih brojeva, dobiju poruku da biraju nepostojeci broj. Yettel i A1 uredno rade. Videcemo kad ce me resiti.
Isao jutros da potpisem ugovor, sistem potpuno crkao,poljubio vrata.:D . Ni u call centru ne znaju kad ce proraditi tako da se nista ne moze resiti u poslovnicama.
 
I ako mi se stigla poruka da je sve sredjeno opet sve isto,ukrali mi oko 35gb za hot spot,ukinuli mogućnost uvid u račin tekući i za ostale ...sramota i bezobrazluk posle 10 dana ....nesposobnjakovići....🤮👎
 
Uzimao sam u subotu xiaomi mop na rate, i morao sam do prodajnog mesta online nije moglo. Zaposleni su u haosu, ono nista ne radi, jedva je zavrsio sve. Izbacuje mu da imam telefon uzet na rate a ja uzeo telefon za kes itd ...
 
Ako neko bude imao info da im je sistem "ispeglan" i da sve funkcionise kao ranije neka javi.. Nadamo se da ce uskoro 🙄
 
Ja sam juče bio u poslovnici da prebacim broj iz druge mreže. Kažu rade upgrade sistema i ništa im ne radi do kraja nedelje !? To važi za ceo A1 (sve poslovnice).
 
Ja sam juče bio u poslovnici da prebacim broj iz druge mreže. Kažu rade upgrade sistema i ništa im ne radi do kraja nedelje !? To važi za ceo A1 (sve poslovnice).
A meni poslali poruku i zvao kor.servis i tamo potvrdili da su sve namestili a kod mene više bagova i lažna vrednost preostalih gb i dalje prisutna.Ne znam ko koga ovde zeza...
 
Meni app normalno radi. Imam sve informacije o potrosnji i nema duplog zaduzivanja.
 
Tesko da ovo moze brzo da se ispegla... Ako su to "strucnjaci" uradili i ovako zeznuli, znaci da moraju drugi da dodju da to rese, sto je minimum mesec dana... ili da padne neki kompromis...
 
Tesko da ovo moze brzo da se ispegla... Ako su to "strucnjaci" uradili i ovako zeznuli, znaci da moraju drugi da dodju da to rese, sto je minimum mesec dana... ili da padne neki kompromis...
Brate ko god da dodje ( nema pojma o cemu se radi niti kako funkcionise logika A1... ) zasto svi misle da je sredjivanje softvera ( strucnost ) Programeri ne postoje deceniju ( ko se brine za AI vec je debelo zakasnio )... Ovo su sve "Setteri" ljudi setuju iz nekih gotovih polu gotovih modula... I budze na sta god da su prebacili da portuju te iste funkcionalnosti ( Setuju na novi Framework back front sta god ) ... Tako da od toga nema leba.
Veci je problem zasto nisu mogli da naprave neki Staging pre pustanja pa da popravljaju bagove dva meseca ( a ne ovako u produkciji )... Toliko Kurseva QA... Imas ljude za 350 Eura da ti rade ( a nema posla nigde ) A nista zivo im ne radi ( ovo da su pokupili sa ulice ljude skontali bi pola gresaka ovih)
 
Nazad
Vrh Dno