Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

US bank account. Znaci to oni koji su povezali Payoneer sa Paypalom.
 
Bilo koji fintech koji ima tu mogućnost. Međutim, fora je što PP s vremena na vreme bleklistuje takve brojeve računa, jer da bi se imao američki račun, potreban je SSN ili boravišna dozvola.
 
Ima li neko ideju kako povuci malo vecu kolicinu evra sa PayPala, a da to nije povlacenje na racun?
Cilj mi je da dodjem do para na kartici ili kesu.
 
@kalehrl samo za američke naloge je moguće da pp izda Master karticu i pošalje tamo negde na adresu. Što se fintech-a tiče, vrlo je nezgodna situacija, jer sve više njih zatvara vrata za rezidente zemalja trećeg reda, a na Paysera Srbija fb grupi koliko sam video su sve opskurne i upitne alternative, pošto je njima izdavalac kartica (neko iz UAE) naložio da ih otkažu svima koji su van EU.
 
Kako da kontaktiram podršku, mail ne postoji, iz aplikacije prvo nudi ai agenta da proba da pomogne, ne uspe i onda kao nema human agenta na raspolaganju koji bi trebao da preuzme. Probao sam i sinoć i sad, u oba slučaja isto.
 
Chat, od ponedeljka do petka, 10-17h, odgovoriš sa „No" pa „Need more help" i postaviš upit agentu.
 
Treba mi jedan odgovor, sigurno je već i pisano:

Trebalo bi da mi legne neki novac iz USA na PayPal, međutim od kartica imam isključivom Mastercard, te mi je i na PayPal nalogu uvezana Mastercard OTP banke, a koliko sam upućen na Masteru ne radi withdraw novca, za to mi treba Visa? Jel u tom slučaju jedina opcija da ja te pare držim na PP nalogu, pa da ih eventualno koristim za plaćanje na sajtovima koji podržavaju PP kao platno sredstvo.

I jel u slučaju da ostavim pare na nalogu, ne moram ništa da podešavam u vezi predefinisanih valuta naloga ili bi ipak trebalo tu nešto da setujem?
 
Dobro si upucen!

Stavi default valutu dolar i naglasi da ti u $ i plate. Ako ces da povlacis u Srbiju, mora Visa, moze Iracun u rajfajzenu on ti je dzabe dinarski i devizni, ako ti je banka blizu posle zbog povezivanja, otvaranje moze online.

Mozes i da ostavis na nalogu da trosis nema kao u drugim drzavama da automatski povlaci na racun u banci.
 
Od kartica imam isključivo Mastercard OTP banke
Iako OTP podržava instant transfer, PayPal forsira povlačenje u dinarima i to po njihovom očajnom kursu (113 dinara za evro).
Za withdraw novca mi treba Visa?
Najbrža opcija je da otvoriš dinarski i devizni iRačun pa dinarska Visa Digital (virtuelna, podaci u ebankingu, može i za RaiPay) kod savetnika u filijali tražiš da ti je poveže na devizni i to bude rešeno u dva klika momentalno. Bolji su uslovi i možeš da tražiš od support-a da ti card currency bude USD pa samim tim ćeš izbeći PP konverziju i povući direktno dolare, odnosno pošto je evro Visa obračunska valuta za inostranu potrošnju, leći će ti evri. Ideš na chat, „No" pa „Need more help i zatim
Dear PayPal support, can you please change card currency for my Visa Debit ending xxxx to USD?
xxxx su poslednje 4 cifre
Jel u tom slučaju jedina opcija da ja te pare držim na PP nalogu, pa da ih eventualno koristim za plaćanje na sajtovima koji podržavaju PP kao platno sredstvo.
Možeš, naravno i dok te pare ne uđu u Srbiju, nemaš konsekvence.
Je l' u slučaju da ostavim pare na nalogu, ne moram ništa da podešavam u vezi predefinisanih valuta naloga ili bi ipak trebalo tu nešto da setujem?
Tu nisam kompetentan da iznesem konkretno mišljenje, jer je moja glavna kartica promenjena na USD i sva plaćanja su mi u dolarima pa nisam dodavao dodatnu za evre. U smislu, nije garancija da će ti PayPal uvek ponuditi da prilikom plaćanja konverziju vrši banka, odnosno kartičarska kuća ili PayPal. Pritom, do sada nisam povezivao i koristio Master, već isključivo Vizu, pošto kada je PP došao kod nas je ionako mogla samo Viza.
 
Istekla mi Visa devizna kartica poštanske štedionice, novu reizdatu 2 dana ne mogu da dodam na nalog "Your card was declined by the issuing bank. Please try a different card or contact your card issuer with questions."
Screenshot_1.jpg
Zvao banku kažu kartica je aktivirana da pokušam ponovo.......ali ćorak.

Jel imao neko ovakav problem?
 
Prvo da bi aktivirao internet kanal na novoj kartici moraš prvo da karticu koristiš uživo korišćenjem čipa (npr plaćanje u prodavnici, ili provera stanja na bankomatu). Drugo za povezivanje i verifikaciju kartice na PayPal moraš da imaš bar 4€ na računu (skinu ti pare i vrate ti ih zbog provere)
 
Na računu imam 55e, prvu karticu pre 2 godine sam povezao na paypal bez problema bez provera stanja na bankomatu ili plaćanja u prodavnici, skinuli iznos dobio kod i prošlo.
Posle provere vraćen iznos na račun...........banka kaže da je kartica aktivirana i da se obratim paypal-u...........koliko vidim ići će gašenje računa i pravac druga banka.
 
Istekla mi Visa devizna kartica poštanske štedionice, novu reizdatu 2 dana ne mogu da dodam na nalog "Your card was declined by the issuing bank. Please try a different card or contact your card issuer with questions."
Pogledajte prilog 411551
Problem je što za već linkovanu karticu ideš na Update, a ne na Link a card i zato neće. Tamo unosiš samo CVC kod i novi datum isteka. U tom slučaju samo povuče i stornira 1$ za proveru.
Prethodno uradi proveru stanja na bankomatu PŠ, Pošte ili MoneyGet (ex Multicard).
 
Prvo sam na nalogu izbrisao karticu koja je istekla pa sam pokušao unošenje nove, nisam išao na update kartice!
 
Na računu imam 55e, prvu karticu pre 2 godine sam povezao na paypal bez problema bez provera stanja na bankomatu ili plaćanja u prodavnici, skinuli iznos dobio kod i prošlo.
Posle provere vraćen iznos na račun...........banka kaže da je kartica aktivirana i da se obratim paypal-u...........koliko vidim ići će gašenje računa i pravac druga banka.
Lepo ti je napisao @dervisbegovic_ mora kartica da se "validira" fizički na bankomatu da bi proradila. Već jedno godinu, godinu i po je tako, sa karticama svih banaka koje posluju u Srbiji (ne znam za Dina kartice jer to nikad niko i ne koristi), tako da džabe menjaš banku, čeka te isti postupak i u sledećoj...

EDIT: Meni lično Visa Intesa kartica nije radila normalno ni nakon plaćanja u prodavnicama, tek kad sam je "provukao" kroz njihov bankomat dobila je sve online funkcije.
 
Lepo ti je napisao @dervisbegovic_ mora kartica da se "validira" fizički na bankomatu da bi proradila. Već jedno godinu, godinu i po je tako, sa karticama svih banaka koje posluju u Srbiji (ne znam za Dina kartice jer to nikad niko i ne koristi), tako da džabe menjaš banku, čeka te isti postupak i u sledećoj...

EDIT: Meni lično Visa Intesa kartica nije radila normalno ni nakon plaćanja u prodavnicama, tek kad sam je "provukao" kroz njihov bankomat dobila je sve online funkcije.
Ok, hvala za info.
 
Prvo sam na nalogu izbrisao karticu koja je istekla pa sam pokušao unošenje nove, nisam išao na update kartice!
Kontaktiraj support preko chat-a. To će biti jedini način da dodaš karticu koju si izbrisao.
 
Pitanje je da li će vratiti na nalog staru karticu da bih kroz update dodao reizdatu.
 
Moram da čekam 72 sata pošto je bilo previše pokušaja dodavanja nove kartice, onda će mi poslati u SMS-u šestocifreni kod i da onda dodam novu karticu.
 
Danas uplatim za jednog prijatelja avans za neku masinu u iznosu od 450€,racunajuci da ce primaocu leci 430 i nesto eura na racun.
Medjutim legne mu svih 450€!
Paypal nalog je nas,nemam opciju F&F. Da li je neka greska? Ne verujem da se PP odrekao provizije?
 
Nemacka.
Jos jedno pitanje,ima li neki godisnji limit za placanje u inostranstvu?
Prijatelj nema PP pa mu ja povremeno preko mog naloga uplacujem za neke stvarcice koje kupuje u Nemackoj.
Ovo je do sada bio najveci iznos.
 
I'm sorry you're having trouble adding your bank account. We will try to help you resolve this issue, but to do this, we need to go through a verification procedure over the phone.
To contact us by telephone please call 00353 1 436 9111. Mon - Fri 8am - 4.30pm GMT. Customer service is provided in English.

E sad problem je što nebaratam dobro engleskim, jedino da mi se javi neki srbin u call centru na privremenom radu u Irskoj..........šta sad:(
 
Poslednja izmena:
We need to go through a verification procedure over the phone.
To contact us by telephone please call 00353 1 436 9111. Mon - Fri 8am - 4.30pm GMT. Customer service is provided in English.
Možeš da koristiš i VoIP provajdera (Viber out na primer), ali neminovno je da obaviš poziv. Sporazumevaćete se rukama i nogama, no takva je procedura.
 
Postoji jako velika verovatnoca da to neces moci da uradis. Jer 1 osoba ne moze da ima vise od od 1 naloga. Nadji nekoga ko zna Engleski, svakako te nece pitati nista vise od podataka sa lk ili pasosa...
 
Gasim račun u banci i otvaram drugi, ne drugi nalog na PayPal-u.
 
Nazad
Vrh Dno