Iako OTP podržava instant transfer, PayPal forsira povlačenje u dinarima i to po njihovom očajnom kursu (113 dinara za evro).Od kartica imam isključivo Mastercard OTP banke
Najbrža opcija je da otvoriš dinarski i devizni iRačun pa dinarska Visa Digital (virtuelna, podaci u ebankingu, može i za RaiPay) kod savetnika u filijali tražiš da ti je poveže na devizni i to bude rešeno u dva klika momentalno. Bolji su uslovi i možeš da tražiš od support-a da ti card currency bude USD pa samim tim ćeš izbeći PP konverziju i povući direktno dolare, odnosno pošto je evro Visa obračunska valuta za inostranu potrošnju, leći će ti evri. Ideš na chat, „No" pa „Need more help i zatimZa withdraw novca mi treba Visa?
xxxx su poslednje 4 cifreDear PayPal support, can you please change card currency for my Visa Debit ending xxxx to USD?
Možeš, naravno i dok te pare ne uđu u Srbiju, nemaš konsekvence.Jel u tom slučaju jedina opcija da ja te pare držim na PP nalogu, pa da ih eventualno koristim za plaćanje na sajtovima koji podržavaju PP kao platno sredstvo.
Tu nisam kompetentan da iznesem konkretno mišljenje, jer je moja glavna kartica promenjena na USD i sva plaćanja su mi u dolarima pa nisam dodavao dodatnu za evre. U smislu, nije garancija da će ti PayPal uvek ponuditi da prilikom plaćanja konverziju vrši banka, odnosno kartičarska kuća ili PayPal. Pritom, do sada nisam povezivao i koristio Master, već isključivo Vizu, pošto kada je PP došao kod nas je ionako mogla samo Viza.Je l' u slučaju da ostavim pare na nalogu, ne moram ništa da podešavam u vezi predefinisanih valuta naloga ili bi ipak trebalo tu nešto da setujem?
Problem je što za već linkovanu karticu ideš na Update, a ne na Link a card i zato neće. Tamo unosiš samo CVC kod i novi datum isteka. U tom slučaju samo povuče i stornira 1$ za proveru.Istekla mi Visa devizna kartica poštanske štedionice, novu reizdatu 2 dana ne mogu da dodam na nalog "Your card was declined by the issuing bank. Please try a different card or contact your card issuer with questions."
Pogledajte prilog 411551
Lepo ti je napisao @dervisbegovic_ mora kartica da se "validira" fizički na bankomatu da bi proradila. Već jedno godinu, godinu i po je tako, sa karticama svih banaka koje posluju u Srbiji (ne znam za Dina kartice jer to nikad niko i ne koristi), tako da džabe menjaš banku, čeka te isti postupak i u sledećoj...Na računu imam 55e, prvu karticu pre 2 godine sam povezao na paypal bez problema bez provera stanja na bankomatu ili plaćanja u prodavnici, skinuli iznos dobio kod i prošlo.
Posle provere vraćen iznos na račun...........banka kaže da je kartica aktivirana i da se obratim paypal-u...........koliko vidim ići će gašenje računa i pravac druga banka.
Ok, hvala za info.Lepo ti je napisao @dervisbegovic_ mora kartica da se "validira" fizički na bankomatu da bi proradila. Već jedno godinu, godinu i po je tako, sa karticama svih banaka koje posluju u Srbiji (ne znam za Dina kartice jer to nikad niko i ne koristi), tako da džabe menjaš banku, čeka te isti postupak i u sledećoj...
EDIT: Meni lično Visa Intesa kartica nije radila normalno ni nakon plaćanja u prodavnicama, tek kad sam je "provukao" kroz njihov bankomat dobila je sve online funkcije.
Kontaktiraj support preko chat-a. To će biti jedini način da dodaš karticu koju si izbrisao.Prvo sam na nalogu izbrisao karticu koja je istekla pa sam pokušao unošenje nove, nisam išao na update kartice!
Možeš da koristiš i VoIP provajdera (Viber out na primer), ali neminovno je da obaviš poziv. Sporazumevaćete se rukama i nogama, no takva je procedura.We need to go through a verification procedure over the phone.
To contact us by telephone please call 00353 1 436 9111. Mon - Fri 8am - 4.30pm GMT. Customer service is provided in English.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari