Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ja zivim u bg ,slabo setkam po Srbiji ,tj tamo gde setkam mts i yettel imaju bolji signal od A1,pa cak i ovde u bg
Nikada me nije mrzelo da kupim pripejd kartice s vremena na vreme i proverim
Znam ja veoma dobro koja je ovo tema,ali isto tako znam da je yettel od prodaje sve gori i gori u svakom smislu
Upravo se dopisujem.sa njima preko X app i bolje da ne znas koliko su se srozali
Sada samo trazim najbolji izlaz da zbrisem jer imam neki sat na rate na jednom od brojeva pa je tu nastao problem ....
 
Ja zivim u bg ,slabo setkam po Srbiji ,tj tamo gde setkam mts i yettel imaju bolji signal od A1,pa cak i ovde u bg
Nikada me nije mrzelo da kupim pripejd kartice s vremena na vreme i proverim
Znam ja veoma dobro koja je ovo tema,ali isto tako znam da je yettel od prodaje sve gori i gori u svakom smislu
Upravo se dopisujem.sa njima preko X app i bolje da ne znas koliko su se srozali
Sada samo trazim najbolji izlaz da zbrisem jer imam neki sat na rate na jednom od brojeva pa je tu nastao problem ....
U potpunosti se slazem...i ja im pisem o losem stanju na koji mi odgovaraju kao papagaji uvek isto.
I dalje su bolji od ostala 2,ali daleko losiji nego pre
 
Danas mi istekla ugovorna obaveza i eto opet dvogodišnjeg smaranja s Yettelom oko popusta... problem mi je što nema niko paket za mene. Dosad sam koristio Go Data+ 2020 s 40% popusta, što je podnošljivo, ali i dalje je previše za moje potrebe - po listingu, ne prelazim 50-60 minuta mjesečno, i još nisam potrošio 10GB interneta. Sad kad su sklonili aplikacije iz Go paketa, bukvalno mi je sve nepovoljno. Koliko vidim, jedino da zatražim prelaz na prepaid i da čekam 50% na Total 10?
Ima go data sa 50%
 

Prilozi

  • viber_slika_2023-10-02_19-11-26-086.jpg
    viber_slika_2023-10-02_19-11-26-086.jpg
    60.9 KB · Pregleda: 66
Da li neko ima informaciju kako kupiti 063 broj ali sa šest cifara a da nije preskup ?
Pisao sam gospodi iz Yettel-a da ne mogu nigde da isti kupim .Posle više od nedelju dana mi odgovoriše između ostalog da odem sa lična kartom do poslovnice i da će miu biti omogućena kupovina 063 broja . Naravno i odoh do njih. Uz kulturno javljanje i poklon pokazah im sms koji sam dobio kao odgovor od Yettel podrške ali baš njih briga oni imaju ono što su naučili ..." Broj u Post paid-u se možže birati u Pri-paid-u ne !
Da problem bude još veći nude neki Start paket od 1000 dinara sa 1 gb neta naravno da ladno odbih . Sa tom količinom neta telefon i aplikacije ne mogu ni da funkcionišu mesec dana a kamo li nešto više i sadržajnije. Da budem dzek izabrah neku optimalnu terapiju čisto da ostavim utisak da nisam samo zbog broja već i da ispoštujem njen trud za priču o njihovim tarifama.
E sad opet dajte ličnu kartu ukucavala je podatke kao za obradu alikacije za vizu a ne kupovinu broja .
Da bi na kraju rekla imate stari dug e sad dajte mi neko vreme da kontaktiram nekog ...ne reče mi kog će zvati ali to nije ni bitno.
Naravno ni od poziva ni odgovora ni traga .

Napominjem da sam ja već na Post paid -u i to nekoliko godina ali oni rešavaju samo ono šta njima ide u korist .
 
Da li neko ima informaciju kako kupiti 063 broj ali sa šest cifara a da nije preskup ?
Pisao sam gospodi iz Yettel-a da ne mogu nigde da isti kupim .Posle više od nedelju dana mi odgovoriše između ostalog da odem sa lična kartom do poslovnice i da će miu biti omogućena kupovina 063 broja . Naravno i odoh do njih. Uz kulturno javljanje i poklon pokazah im sms koji sam dobio kao odgovor od Yettel podrške ali baš njih briga oni imaju ono što su naučili ..." Broj u Post paid-u se možže birati u Pri-paid-u ne !
Da problem bude još veći nude neki Start paket od 1000 dinara sa 1 gb neta naravno da ladno odbih . Sa tom količinom neta telefon i aplikacije ne mogu ni da funkcionišu mesec dana a kamo li nešto više i sadržajnije. Da budem dzek izabrah neku optimalnu terapiju čisto da ostavim utisak da nisam samo zbog broja već i da ispoštujem njen trud za priču o njihovim tarifama.
E sad opet dajte ličnu kartu ukucavala je podatke kao za obradu alikacije za vizu a ne kupovinu broja .
Da bi na kraju rekla imate stari dug e sad dajte mi neko vreme da kontaktiram nekog ...ne reče mi kog će zvati ali to nije ni bitno.
Naravno ni od poziva ni odgovora ni traga .

Napominjem da sam ja već na Post paid -u i to nekoliko godina ali oni rešavaju samo ono šta njima ide u korist .
063 i 062 se mora odmah na pretplatu može uzeti, nažalost ne može prepaid... Jedini šestocifreni broj na dopunu koju možete kupiti jeste 069 sa 6 ili 7 ( od 0 do 5 su sedmocifreni). 069 srebrni brojevi telefona su 1500 dinara a 069 zlatni brojevi telefona su 5000 dinara. U prevodu : ako hoćeš šestocifreni broj telefona na dopunu jedino može 069. Ako hoćeš (odmah) pretplatu, može bilo koji prefiks : 063, 062, 069.
 
Gledam ovu konverzaciju i zainteresovah se, npr. potpisujem novi postpejd ugovor i želim šestocifreni 063 broj, koliko bi to koštalo i koje su opcije da li neko zna :D.
 
063 i 062 se mora odmah na pretplatu može uzeti, nažalost ne može prepaid... Jedini šestocifreni broj na dopunu koju možete kupiti jeste 069 sa 6 ili 7 ( od 0 do 5 su sedmocifreni). 069 srebrni brojevi telefona su 1500 dinara a 069 zlatni brojevi telefona su 5000 dinara. U prevodu : ako hoćeš šestocifreni broj telefona na dopunu jedino može 069. Ako hoćeš (odmah) pretplatu, može bilo koji prefiks : 063, 062, 069.
Poštovani ,
Ne zavaravajte sebe i druge sve može sve što je čovek instalirao može da i deinstalira .
Iz kog razloga može 069 a me može 063 Pri paid broj.
Pa na Kp nalozima ima na desetak 063 brojeva ali sa velikom naplatom kao da se kupuje iPhone a ne broj na dopunu .
Niste lepo pročitali šta sam ja sve napisao i opisao ...
Ja ne bežim od Post paid- a ali prvo iz njihove podrške mi je rečeno da može a u poslovnici nešto drugo pa kada sam i to drugo prihvatio ispalo je treće ...😃
Gledam ovu konverzaciju i zainteresovah se, npr. potpisujem novi postpejd ugovor i želim šestocifreni 063 broj, koliko bi to koštalo i koje su opcije da li neko zna :D.
Idite u poslovnicu i dobijete izbor broja i potpišete ugovor .
 
To što je narod prihvatio da kada mu se kaže " sistem ne dozvoljava " , " sistem isključuje " , " sistem ovo ,ono ...
Pa ko rukovodi sistemom podataka korisnika ili Sap-om pa čovek .😃
 
Yettel je počeo da se ponaša totalno hajdučki...ugovor mi ističe krajem oktobra i ni na šta nisam pristao, niti im nešto slao, i vidim da su me već prebacili na total 20 po novoj ceni??
 
Yettel je počeo da se ponaša totalno hajdučki...ugovor mi ističe krajem oktobra i ni na šta nisam pristao, niti im nešto slao, i vidim da su me već prebacili na total 20 po novoj ceni??

Koji si paket imao do prošlog meseca?
 
Yettel je počeo da se ponaša totalno hajdučki...ugovor mi ističe krajem oktobra i ni na šta nisam pristao, niti im nešto slao, i vidim da su me već prebacili na total 20 po novoj ceni??
U prvom mesecu ugovorne obaveze, mesečni račun obračunavaju po beneficiranim, ugovorenim cenama, bez obzira na broj dana u tom mesecu koji zahvata nova obaveza (može biti 1 ili 30-zavisi od dana potpisivanja UO). U poslednjem mesecu UO, koji računaju kao da je van UO, dakle 25. mesec, obračunavaju taj mesec po punoj ceni paketa, bez obzira na broj dana koji ulaze ili su van van 24 meseca UO. Još ako su u međuvremenu "migrirali" postojeći paket (koji su ukinuli i više ne postoji), na novi (obično skuplji), poslednji mesec koji zahvata kraj UO, može biti obračunat znatno skuplje od prethodnih.

Tako je bilo kod mene dok sam bio u Yettelu i to je bilo objašnjenje kada sam raskidao sa njima.
 
U prvom mesecu ugovorne obaveze, mesečni račun obračunavaju po beneficiranim, ugovorenim cenama, bez obzira na broj dana u tom mesecu koji zahvata nova obaveza (može biti 1 ili 30-zavisi od dana potpisivanja UO). U poslednjem mesecu UO, koji računaju kao da je van UO, dakle 25. mesec, obračunavaju taj mesec po punoj ceni paketa, bez obzira na broj dana koji ulaze ili su van van 24 meseca UO. Još ako su u međuvremenu "migrirali" postojeći paket (koji su ukinuli i više ne postoji), na novi (obično skuplji), poslednji mesec koji zahvata kraj UO, može biti obračunat znatno skuplje od prethodnih.

Tako je bilo kod mene dok sam bio u Yettelu i to je bilo objašnjenje kada sam raskidao sa njima.
Oni trebaju da se prilagode korisnicima a ne korisnici njihovim pravilima .
Ne mogu oni menjati cene ako korisnik ima definisan ugovor.
U tom slučaju je zakon jasan svako korisnik ima pravo da jednostrano raskine ugovor .
 
Oni trebaju da se prilagode korisnicima a ne korisnici njihovim pravilima .
Ne mogu oni menjati cene ako korisnik ima definisan ugovor.
U tom slučaju je zakon jasan svako korisnik ima pravo da jednostrano raskine ugovor .
Migracija na novi-skuplji paket ide kada je istekla UO a paket koji koristiš više ne postoji.Nema šanse da te prebace na drugi paket za vreme trajanja UO.Imam tri paketa kod Yettela koji više ne postoje a pod UO su sva tri i na nijednom broju mi nisu menjali paket.
 
Migracija na novi-skuplji paket ide kada je istekla UO a paket koji koristiš više ne postoji.Nema šanse da te prebace na drugi paket za vreme trajanja UO.Imam tri paketa kod Yettela koji više ne postoje a pod UO su sva tri i na nijednom broju mi nisu menjali paket.
Nisu ni menjali paket ali vidiš da se korisnici žale na iznos računa .
Kod cena telefona u Yettel- u prvo digne cenu do maksimuma pa potom uključe šatro kupone pa uključe šatro reciklažu telefona .
Evo da im pomognem nek podignu još cenu za 30 % pa neka daju treći telefon za dinar .
Traži ćemo mi Mobtel .
 
I ja ću da potvrdim da su menjali nešto sa datumom isteka UO i plaćanjem/presekom.
Ranije je sigurno bilo da plaćaš npr. 5 dana po UO za dati mesec, a 25dana po novom ugovoru (ako potpišeš) ili punu cenu paketa za te preostale dane. (Ukoliko korišćeni paket više ne postoji, čini mi se da su zvali da napomenu da je to stari paket, da se prebacim na novi, ali da nisu samoinicijativno menjali paket).
Sada su neka nova pravila oko obračuna, i ona mi nisu jasna.
Ako neko razume kako sad funkcioniše obračun, ako može da objasni.
npr. UO sa 50% je do 15.12.2023. kako se plaća decembar? Da li ceo decembar po punoj ceni ili kao i do sada do 15.12. sa 50% popusta, a 15 dana po punoj ceni plaća?
 
Da li neko zna kako se može doći do direktora Regije ili do izvršnog direktora i požali ti mu se na uslugu ....
To više nažalost nema .
Kompanija Mobtel iz koje je posle proizašao Mobi 063 ,Telenor a sada gospoda iz Yettela e do njihovog rukovodstva je ne moguće doći i njima se po žaliti .
 
Popust za reciklažu im je tek posebna prevara,više puta su mi brisali tvitove gde sam ukazivao da su im satovi za 10000din skuplji nego u Gigatronu koja je najskuplja prodavnica u Evropi.Osim saznanja da će telefon otići na reciklažu nemaš nikakav drugi benefit...Ističe mi ugovor u decembru i rado bih otišao u A1 ali na poslu im je katastfrofalno loš signal...
 
Popust za reciklažu im je tek posebna prevara,više puta su mi brisali tvitove gde sam ukazivao da su im satovi za 10000din skuplji nego u Gigatronu koja je najskuplja prodavnica u Evropi.Osim saznanja da će telefon otići na reciklažu nemaš nikakav drugi benefit...Ističe mi ugovor u decembru i rado bih otišao u A1 ali na poslu im je katastfrofalno loš signal...
Pređi na MTS
 
Kako su meni objasnili, prvi nepun mesec UO dobija sve benefite iz nove UO za ceo taj mesec, bez obzira kada je potpisan u tom mesecu. Poslednji nepuni mesec dobija sve benefite iz nove UO ako se produži u Yettelu i potpiše nova UO. Ako se u tom poslednjem nepunom mesecu ništa ne produži i ne potpiše, obračunava se puna cena paketa od 1. u tom mesecu pa do raskida ugovora (ili prenosa broja u drugu mrežu).
 
Na osnovu čega taj zaključak?
 
Total 5, sada su me prebacili na total 20 samonicijativno...ugovor mi ističe 28 oktobra...
Ne mogu da verujem da su to samoinicijativno krenuli da rade a bez da su prethodno stavili obaveštenje na sajt kao što su mts i A1 to uradili.

mts i A1 su jasno naveli da, kada korisniku istekne ugovorna obaveza, menjaju paket u cenovno proporcijalni novi paket.

Jel ti u aplikaciji stoji Total 20 kad odeš na svoj profil dole desno na 3 tačkice ?
 
Da li neko ima informaciju kako kupiti 063 broj ali sa šest cifara a da nije preskup ?
Pisao sam gospodi iz Yettel-a da ne mogu nigde da isti kupim .Posle više od nedelju dana mi odgovoriše između ostalog da odem sa lična kartom do poslovnice i da će miu biti omogućena kupovina 063 broja . Naravno i odoh do njih. Uz kulturno javljanje i poklon pokazah im sms koji sam dobio kao odgovor od Yettel podrške ali baš njih briga oni imaju ono što su naučili ..." Broj u Post paid-u se možže birati u Pri-paid-u ne !
Da problem bude još veći nude neki Start paket od 1000 dinara sa 1 gb neta naravno da ladno odbih . Sa tom količinom neta telefon i aplikacije ne mogu ni da funkcionišu mesec dana a kamo li nešto više i sadržajnije. Da budem dzek izabrah neku optimalnu terapiju čisto da ostavim utisak da nisam samo zbog broja već i da ispoštujem njen trud za priču o njihovim tarifama.
E sad opet dajte ličnu kartu ukucavala je podatke kao za obradu alikacije za vizu a ne kupovinu broja .
Da bi na kraju rekla imate stari dug e sad dajte mi neko vreme da kontaktiram nekog ...ne reče mi kog će zvati ali to nije ni bitno.
Naravno ni od poziva ni odgovora ni traga .

Napominjem da sam ja već na Post paid -u i to nekoliko godina ali oni rešavaju samo ono šta njima ide u korist .
Pa uzmes postpaid bez UO pa prebacis na prepaid.
Mene nije briga kog finansiraju jer to ne znam niti me zanima .
Ali odnos koji imaju prema korisnicima je bruka
mts je nadaleko poznat po odnosu prema korisnicima
 
To je verovatno neka nova fora, jer meni je do sada ugovor uvek isticao bar mesec dana, pre nego što potpišem novu obavezu, a jednom sam preko godinu dana bio bez ikakve ugovorne obaveze. Nikada me nisu prebacili na drugi paket, a u trenutku isticanja UO moj paket je bukvalno svaki put bio već izbačen iz zvanične ponude. Mislim da sam trenutno u četvrtom ili petom dvogodišnjem ciklusu popust 50%.
 
Vrh Dno