Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Prekjuče mi stiže poruka koja glasi "05.09.2023. koristili ste karticu (broj kartice), na mestu aliexpress London , u iznosu 558,27 RSD." - odnosno $4.99 USD

Poslednji put sam 2018. poručio nešto sa AliExpressa i to sa karticom iz druge banke.

Zvao sam banku i u roku od 20 minuta sam blokirao karticu s obzirom da nikad nisam video ovakav izvod iz banke. Refundirali su mi novac i sad čekam da mi izrade novu karticu.

Pitanje za forumaše koji aktivno kupuju sa AliExpressa: Da li vam je ikad pisalo aliexpress London na izvodu (tačno tako)?
 
Prekjuče mi stiže poruka koja glasi "05.09.2023. koristili ste karticu (broj kartice), na mestu aliexpress London , u iznosu 558,27 RSD." - odnosno $4.99 USD

Poslednji put sam 2018. poručio nešto sa AliExpressa i to sa karticom iz druge banke.

Zvao sam banku i u roku od 20 minuta sam blokirao karticu s obzirom da nikad nisam video ovakav izvod iz banke. Refundirali su mi novac i sad čekam da mi izrade novu karticu.

Pitanje za forumaše koji aktivno kupuju sa AliExpressa: Da li vam je ikad pisalo aliexpress London na izvodu (tačno tako)?
AliExpress London ili Luxemburg je normalno.
 
Meni pise da ce stici 8 novembra
Generalno ja sto kupujem nije mi birno kad ce stici,ali ovo nije paket za mene,a verovatno ce da odustane posle toliko vremena cekanja.
Odavno ja pricam,nije AE za svakog!
Svaki dan,kad ce da stigne? Dokle je stigao? A sad? A sad?
Nemaju svi strpljenja.
Nije bitno kad će stići, bitno je da ce stići..

Od kako nema više načina da se napravi refund jer brojevi za praćenje nisu validni nemaš nikakav način da dobiješ dispute.
Tako da itekako ima razloga za brigu.

Ja imam 5 paketa duže od 50 dana u tranzitu, i to je vrlo zabrinjavajuce.
 
@sasa022 tako sam i mislio, hvala na screenshotu. Sva sreća pa sam brzo intervenisao sa blokiranjem kartice.
 
@bakara Ja do sad nisam imao problema sa paketima,a i ovo nije moj paket,kad neko ocekuje da mu paket iz Kine stigne besplatno za manje od 24h tako se obicno desava.
Ja imam strpljenja i do sas nije nista izgubljeno.
@sasa022
A dali vracaju refund ako prodavac prizna gresku u poruci?
Tacnije necu ceo iznos,porucio sam neke ukrasne stipaljke i ima oko 20-30% defekne.
Prodavac se pravi lud ali ne dva puta priznao gresku. Mislim da je posteno da vrati deo novca,a znam da je pre to bilo moguce.
 
@sasa022 tako sam i mislio, hvala na screenshotu. Sva sreća pa sam brzo intervenisao sa blokiranjem kartice.
Najbolje bi bilo da postavis verfikaciju za svaku transakciju, jer po default je tu oko 2000 dinara da ne trazi verifikaciju transakcije. Kod sebe sam postavio na 1 dinara, sto u prevodu znaci da svaku transakciju moram da potvrdim, da ne boli glava :D
 
Jel moguće da paket u pošti stoji od 23.08. i da ga pošta i dalje ne isporučuje? Ako je ovaj tracking uopšte tačan...
 

Prilozi

  • ali.jpg
    ali.jpg
    10.1 KB · Pregleda: 35
Prodavac mi nudi da mi posalje proizvod ponovo ako zatvorim dispute,da li imam prava da odbijem i da i dalje trazim deo novca nazad?
Trazio sam oko 40% nazad. Nov proizvod mi zaista nije potreban,ali bojim se da ne ostajem bez nista.
 
Prodavac mi nudi da mi posalje proizvod ponovo ako zatvorim dispute,da li imam prava da odbijem i da i dalje trazim deo novca nazad?
Trazio sam oko 40% nazad. Nov proizvod mi zaista nije potreban,ali bojim se da ne ostajem bez nista.
Odbijes, jer ti siguran sam nece poslati nista. To je samo taktika pokvarenog kosookog da bi zatvorio dispute.
 
Prodavac mi nudi da mi posalje proizvod ponovo ako zatvorim dispute,da li imam prava da odbijem i da i dalje trazim deo novca nazad?
Trazio sam oko 40% nazad. Nov proizvod mi zaista nije potreban,ali bojim se da ne ostajem bez nista.
Meni je jednom kinez obecao da salje opet ako zatvorim dispute, neki manji je bio od 5$...naravno nije poslao i nije odgovarao na poruke 😁
 
Meni je jednom kinez obecao da salje opet ako zatvorim dispute, neki manji je bio od 5$...naravno nije poslao i nije odgovarao na poruke 😁
Meni salje nekoliko poruka da ne brinem da ce on sve srediti umesto mene,proverice sa dobavljacem,kad sam u poruci zatrazio deo novca nazad on meni pise a zasto da vratim novac kad nw sve u redu 😁
I ja otvorim dispute,odmah mi salje poruku da zatvorim dispute i da ce mi poslati nov paket.
Ma how yes nou.
A ja sam hteo samo 30% novca nazad,mislim da je korektno sa moje strane.
 
Poslao mi Kinez pogrešnu robu. Ja tražio pare nazad i odmah mi odobrio. Sad mi piše u aplikaciji da treba da mu pošaljem robu nazad i da upišem tracking broj da bi mi uplatili pare. Šta sada? Mogu li da pošaljem običnom poštom? Koji broj tu da upišem?
 
Jesi otvorio zvanicno dispute il samo catovo sa prodavcem ?
Ranije se dobijao ceo iznos novca za pogresno poslatu robu, ne znam da li se to promenilo.
 
Vidi koliko ti se to isplati
 
return item before 12.09. znaci da moras do tog datuma da posaljes item njima.
kako mozes da kontrolises brzinu slanja i kada ce nesto stici? to ne moze niko, ni oni, a kolika su kompanija

rekoh da nikad nisam slao (vracao robu). posalji mail dhl-u pitaj ih, pitaj prodavca kako da posaljes iz SRB da oni plate shipment, jer nisi ti kriv sto ne radi i da snosis dodatne troskove, vec si platio shipment od Kine do Srbije
 
Ne moze jasnije da bude, prva opcija je da ti vrate 1e, druga je da se ne slazes sa resenjem
 
Testira te kinez da vidi li si pohlepan pa ti nudi opciju da trazis jos :)

Ne razmisljaj mnogo o tim stvarima, bitno da je odobreno.
 
Testira te kinez da vidi li si pohlepan pa ti nudi opciju da trazis jos :)

Ne razmisljaj mnogo o tim stvarima, bitno da je odobreno.
Znaci da prihvatim 1e
Malo se zeznuo,nisam hteo ni 1e zadovoljio bih se i sa trecinom,ali eto slucajno stiklirah i sad ispada da trazim 40% nazad.
 
Na aliju, telefon mi je upisan u formatu +38164xxxxxxx. Kinez na paketima odštampa 64xxxxxx i na alijevom trackingu takodje stoji 64xxxxxx. Da li je i ostalima tako, tj da li takav format funkcioniše bez problema sada kada paketi idu u paketomat i obaveštenje se dobija preko smsa/vibera?
 
Kod mene je upisan 0038163....
Isto na paketu stoji 63....
Svi osim zadnjeg otišli u paketomat. Otišao i zadnji, ali primio notifikaciju u aplikaciji da će da ga stave u paketomat i juče me zvali iz pošte da dođem i uzmem na šalteru.
Nešto je zakazalo, da li servis, da li nisu čekirali da je u paketomatu, da li mreža...
Ne brini se.
 
Juče je trebao stići jedan paket sa aliexpressa na paketomat, ali je preusmerena u pošti. Danas sam otišao u poštu i rečeno mi je kao ne može se na paketomat ostaviti pošiljka koja podlaže carinjenju, mora ili poštar da donese ili preuzeti u pošti. Da li je neko imao takvo iskustvo?
 
Nazad
Vrh Dno