Jel si uspeo da resis problem?
Meni su poslali generic mejl:
Želimo da Vam se zahvalimo na interesovanju za usluge naše kompanije i potvrdimo prijem Vaše elektronske pošte. Odgovor možete očekivati u najkraćem mogućem roku.
Predlažemo da nas ubuduće kontaktirate:
preko kontakt forme
za probleme u korišćenju usluge na stranici Rešavanje problema
za prigovor na račun na stranici Prigovor na račun
odgovore na brojna pitanja možete saznati u sekciji Pitanja i odgovori
Za pomoć pri kupovini posetite
https://www.mts.rs/privatni/fiksna/pomoc-kupovina
Preporučujemo korisnički portal Moj mts
Dostupni smo Vam i na: Facebook-u, Twitter-u i YouTube-u
Budite slobodni da nam se obratite u vezi sa korišćenjem naših usluga.
Vaš mts
Skrećemo Vam pažnju da se na svu elektronsku korespondenciju Telekom Srbija a.d, kako internu tako i eksternu, primenjuju Pravila koja su dostupna na
https://www.mts.rs/privatni/disclaimer
Ovo je automatski generisan mail, molimo Vas da ne odgovarate na ovu konkretnu poruku.
We kindly inform you that we have received your e-mail. You will shortly receive our answer.
Sincerely yours,
mts