Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Pre neki dan dobijam poruku da nema dovoljno kredita za razgovor, mislio sam da se nešto privremeno zaglupelo. Medjutim dva dana kasnije ista stvar, i zovem TP pošto je paket i dalje aktivan samo za pozive kaže da nema kredita.


I sad verovali ili ne;
saznajemo da neograničeni pozivi ipak nisu neograničeni i da mi je trajno blokirana opcija "neograničenih" poziva.

Šta raditi?
Napisati prigovor u kome zatražuješ da ti dostave dokaze zbog koga su izvršili suspenziju saobraćaja, iako si koristio uslugu isključivo u privatne, a ne u poslovne svrhe, te ujedno izričito zahtevaš da uklone sistemske nepravilnosti pod kojima je došlo do propusta zbog kojih ti se trenutno isporučuje nesaobrazna usluga shodno članovima 79 i 80 ZZP, te ovo u konačnosti predstavlja i prigovor krajnjeg korisnika prema čl. 139 ZEK i ukoliko to ne bude rešeno u zakonski predviđenim rokovima, bićeš prinuđen da se obratiš Ratelu, odeljenju za zaštitu potrošača, ministarstvu za trgovinu i telekomunikacije, kao i tržišnoj inspekciji radi ostvarenja svojih zakonom zagarantovanih prava.
 
Rade throttling i brzina na mts pripejdu je zaključana na 30/40mb/s. Srećom, ako ukači dobar repetitor, ići će po toj brzini i na single band LTE CAT 4 ruteru.
Promeni APN, izbaci proxy, probaj gprsiternet APN na mts-u
Mada, to je u odnosu na Globaltel dosta sporije.
Globaltel u prvih 40GB na A1 mreži ima odlične brzine zato što su Globaltel kartice po prioritetu u prvih 40GB mesečno čak iznad A1 prepaida.
Što se Globaltela tiče, 4G+ parira onome što imam na Intarifi kod A1 pa će to u praksi biti srozavanje usluge ako se prelaskom na mts infrastrukturu smanji prioritet 4G signala.
mts sa tehnikom koju imaju mogu samo hard limite da podešavaju, a ne i da podešavaju prioritete prilikom velikog opterećenja mreže, što A1 i Yettel imaju odavno.
 
Napisati prigovor u kome zatražuješ da ti dostave dokaze zbog koga su izvršili suspenziju saobraćaja, iako si koristio uslugu isključivo u privatne, a ne u poslovne svrhe, te ujedno izričito zahtevaš da uklone sistemske nepravilnosti pod kojima je došlo do propusta zbog kojih ti se trenutno isporučuje nesaobrazna usluga shodno članovima 79 i 80 ZZP, te ovo u konačnosti predstavlja i prigovor krajnjeg korisnika prema čl. 139 ZEK i ukoliko to ne bude rešeno u zakonski predviđenim rokovima, bićeš prinuđen da se obratiš Ratelu, odeljenju za zaštitu potrošača, ministarstvu za trgovinu i telekomunikacije, kao i tržišnoj inspekciji radi ostvarenja svojih zakonom zagarantovanih prava.
O tome i razmisljam, nego ne znam kako da ga srocim, posto ne znam na sta da se pozovem.
Iskljucili su samo pozive i ako telefon je koristila samo moja kcerka
jeste, prica ona puno, ali ti razgovori su "neograniceni i nigde precizno nije naznaceno kolika je ta granica.
Nikakav poslovni telefon niti neka prava zloupotreba nije radjena sa njim.
Oni ne znaju da kazu sta je tacno prekrseno.

Dobili smo samo jedan sms u kome pise da je napravljena zloupotreba saobracaja i odmah su zatim jednostrano iskljucili odlazne pozive, nije mi cak ni istekao placeni paket.

Ovo je sve samo nije "stvarno neograniceno"

Capture.JPG
 
Poslednja izmena:
@bakara Ja bih rekao da koriste ovaj deo iz opštih uslova korišćenja:

Član 13.
Netipični saobraćaj i kontrola potrošnje od strane Globaltel-a i na zahtev korisnika
13.1. Globaltel zadržava pravo da radi zaštite interesa Pretplatnika (tj. suzbijanje prevare) vrši kontrolu potrošnje i korišćenja usluga odnosno da utvrdi dnevni, nedeljni i mesečni limit u iznosu potrošnje. Netipični saobraćaj je svaki saobraćaj čiji obim premašuje utvrđene dnevne, nedeljne ili mesečne limite potrošnje.
13.2. U slučaju netipičnog saobraćaja koji odstupa od prosečne potrošnje Pretplatnika, a nakon prethodnog obaveštenja u vezi sa tim, slanjem SMS-a Pretplatniku ili putem telefona, Globaltel će biti ovlašćen da od Pretplatnika zahteva obeštećenje ili će imati pravo da momentalno ograniči svoje Usluge u cilju sprečavanja nastanka štetnih posledica, kao i zaštite Pretplatnika. Svrha ovih informacija je da se zaštite interesi Pretplatnika (tj. suzbijanje prevare).
13.3. U smislu realizacije politike pravedne upotrebe Globaltel svoje usluge pruža na sledeći način i u obimu kako sledi:
  • Internet saobraćaj u jednom kalendarskom mesecu je ograničen na 40GB po maksimalnoj brzini. Ukoliko Korisnik potroši više od 40GB do kraja meseca može da koristi internet sa umanjenom brzinom protoka.
  • Besplatni pozivi u okviru Globaltel mreže potpadaju pod mehanizam kontrole i zaštite od zloupotrebe. Ukoliko Globaltel utvrdi da pojedini Korisnik prevazilazi okvire podrazumevane upotrebe mreže zadržava pravo da mu pošalje upozorenje i primeni naplatu ove usluge.
  • Tarife sa neograničenim saobraćajem namenjene su korisnicima u svrhu razmene saobraćaja na korisničkom broju isključivo sa mobilnog uređaja i nisu namenjene, niti se mogu koristiti za obavljanje delatnosti oglašavanja, pozivnih centara, dispečera, konferencijskih poziva, poziva sa visokim troškovima međupovezivanja, niti na drugi način koji se u smislu Opštih uslova smatraju zloupotrebom odnosno nelegalnim radnjama.
13.4. Globaltel će korisniku na njegov zahtev, ukoliko postoje tehničke mogućnosti za to, omogućiti zabranu odlaznih poziva, slanja elektronskih poruka i prenosa podataka kada mesečni troškovi korisnika u toku jednog obračunskog perioda pređu iznos od 5.000,00 dinara.
13.5. Globaltel ima parvo da isključi broj ili da ograniči druga prava korisnika prilikom korišćenja usluga iz Ugovora sve dok se obaveze prema Globaltelu zbog učinjenog prekoračenja ne izmire.
13.6. Globaltel zadržava parvo da se isključi nedostupan broj čiji se vlasnik ili odgovorno lice ne može obavestiti o učinjenim prekoračenjima na prethodno opisan način.
 
Hteo sam da kupim nešto na internetu i da platim koristeći PayPal i ne stiže mi OTP. Imam MTS broj prenet u globaltel.
To sam prijavio pre tri nedelje, otvorili su tiket i javili mi da to nema veze sa njima jer sve što dobijaju preko A1 mreže oni prosledjuju dalje.

Tri sedmice kasnije i dalje ne radi i ponovo sam otvorio reklamaciju, nemam PayPal aplikaciju i nema načina da se ulogujem u svoj nalog bez OTP da bih promenio broj telefona. Mislio sam da će srediti za tri sedmice a sada je već kritično i treba mi za plaćanje. Any hint?

Zdravo, ima li novosti za paypal, ja sad probao i meni ne radi. Ima li mogucnosti za logovanje bez SMS-a. Ovo pise na Paypal sajtu "If you’re not receiving texts from us after re-adding your phone number, contact your mobile phone carrier and ask them to turn on short-code text messaging"
Sta nam je ciniti?
 
Cekaj prelaz na mts i moli se bogovima mobilne telefonije.
 
O tome i razmisljam, nego ne znam kako da ga srocim, posto ne znam na sta da se pozovem.
Iskljucili su samo pozive i ako telefon je koristila samo moja kcerka
jeste, prica ona puno, ali ti razgovori su "neograniceni i nigde precizno nije naznaceno kolika je ta granica.
Nikakav poslovni telefon niti neka prava zloupotreba nije radjena sa njim.
Oni ne znaju da kazu sta je tacno prekrseno.

Dobili smo samo jedan sms u kome pise da je napravljena zloupotreba saobracaja i odmah su zatim jednostrano iskljucili odlazne pozive, nije mi cak ni istekao placeni paket.

Ovo je sve samo nije "stvarno neograniceno"

Pogledajte prilog 398695
Imaš pravo na 5000 min/sms, tražio sam listing i tako je pisalo u listingu koliko imam pravo na minuta ili poruka.
 
Toliko o neograničenosti... Ako je neograničeno i to plaćaju danas svi koga boli uvo dal priča 30 sekindi ili 24/7 svi to plaćaju i molim
 
Problem je za operatera kad imas ogromnu razliku izmedju dolaznih i odlaznih poziva, jer oni se "neto" "prebijaju" medjusobno.

Ako imas 2000 minuta odlaznih poziva bez ijednog dolaznog - van tvoje mreze, operater je sa tih tvojih 1300 dinara (sa PDV-om) vec odprilike u minusu i ti mu se kao korisnik ne isplatis. Ako imas 3000 odlaznih, ali i 2000 dolaznih minuta (van tvoje mreze), onda su oni vec u plusu.
 
Problem je za operatera kad imas ogromnu razliku izmedju dolaznih i odlaznih poziva, jer oni se "neto" "prebijaju" medjusobno.

Ako imas 2000 minuta odlaznih poziva bez ijednog dolaznog - van tvoje mreze, operater je sa tih tvojih 1300 dinara (sa PDV-om) vec odprilike u minusu i ti mu se kao korisnik ne isplatis. Ako imas 3000 odlaznih, ali i 2000 dolaznih minuta (van tvoje mreze), onda su oni vec u plusu.
To nas ne interesuje, lepo su rekli neograničeno
 
Zdravo, ima li novosti za paypal, ja sad probao i meni ne radi. Ima li mogucnosti za logovanje bez SMS-a. Ovo pise na Paypal sajtu "If you’re not receiving texts from us after re-adding your phone number, contact your mobile phone carrier and ask them to turn on short-code text messaging"
Sta nam je ciniti?

Pozdrav. Jedino ti preostaje da telefonom kontaktiraš PayPal support, i zatražiš da na nalog dodaju još jedan broj telefona. mts je imao isti problem prošle godine i poruke sa PayPal-a nisu stizale otprilike dve nedelje.
 
Kupi A1 karticu,pozovi PP i neka ti dodaju i taj br koji ce ti sluziti samo za to. Meni kod nije stizao danima ali nakon brisanja par poruka je ipak stigao. Da li je brisanje poruka uticalo na to stvarno ne znam ali ocigledno je da Globaltel bas briga za problem koji postoji vise od mesec dana.
 
@bakara Ja bih rekao da koriste ovaj deo iz opštih uslova korišćenja:
Da, deluje da ima veze sa ovim,
ali nije bas jasno kako korisnik njima pravis stetu, kada sam svoju obavezu placanja unapred ispunio i tu su obecani "stvarno neograniceni" razgovori.

OK, opomenuli su, suspendovali su mi razgovore, posto sam prekoracio neki imaginarni limit meni kao korisniku nepoznat, i ako nemam nacin da to proverim.

I povrh svega ja sam sada kao korisnik ostecen i dobio zabranu da i ubuduce koristim neogranicene razgovore, tj sada su mi trajno zabranili, i ako mi nije istekao obracunski period koji sam unapred platio.

Imaš pravo na 5000 min/sms, tražio sam listing i tako je pisalo u listingu koliko imam pravo na minuta ili poruka.
Gde to pise?
u ugovoru ne pise, na sajtu ne pise, gde korisnik moze da kontrolise koliko trosi svoje neogranicene razgovore?
Problem je za operatera kad imas ogromnu razliku izmedju dolaznih i odlaznih poziva, jer oni se "neto" "prebijaju" medjusobno.
U pitanju su uobicajeni tinejdzerski kilometarski razgovori, znaci zovu se medjusobno.
Nikakve zloupotrebe nema.
 
Da, deluje da ima veze sa ovim,
ali nije bas jasno kako korisnik njima pravis stetu, kada sam svoju obavezu placanja unapred ispunio i tu su obecani "stvarno neograniceni" razgovori.

OK, opomenuli su, suspendovali su mi razgovore, posto sam prekoracio neki imaginarni limit meni kao korisniku nepoznat, i ako nemam nacin da to proverim.

I povrh svega ja sam sada kao korisnik ostecen i dobio zabranu da i ubuduce koristim neogranicene razgovore, tj sada su mi trajno zabranili, i ako mi nije istekao obracunski period koji sam unapred platio.


Gde to pise?
u ugovoru ne pise, na sajtu ne pise, gde korisnik moze da kontrolise koliko trosi svoje neogranicene razgovore?

U pitanju su uobicajeni tinejdzerski kilometarski razgovori, znaci zovu se medjusobno.
Nikakve zloupotrebe nema.
Nigde ne piše, ali kada sam tražio listing pisalo je toliko.
 
@bakara

Obrati se RATEL-u

@Vladimir5

Sistem im je haotican

Ja sam pokusavao da dodjem do statistike mesecne potrosnje ( na broju na kom
je aktivna Freepaid tarifa ) i rekli su mi da nemaju te podatke.

Kako si dosao do listinga ?
 
@bakara

Obrati se RATEL-u

@Vladimir5

Sistem im je haotican

Ja sam pokusavao da dodjem do statistike mesecne potrosnje ( na broju na kom
je aktivna Freepaid tarifa ) i rekli su mi da nemaju te podatke.

Kako si dosao do listinga ?
Moraš im napisati mail, navesti period koji želiš listing, broj telefona i jmbg. Odgovore najcesce do 7 dana, takođe imaju listing i za internet, ali je dosta razbacano.
 
NIje neograničeno 5000 minuta ili poruka 5000 a kažu neograničeno
 
Juce aktivirao karticu,prvo sam skinuo "globaltel" app,da bi mi on odmah trazio da apdejtujem i ponudio "moj globaltel".Sad imam obe instalirane.Koju mogu da obrisem?Mislim koja je korisnija?
 
@gorgilije Moj Globaltel je za proveru stanja i kupovinu dodataka, a Globaltel za pozivanje ili slanje poruka (iz inostranstva na primer) i gledanje televizije.
 
Ima li nekih informacija u vezi prelaska na mts infrastrukturu, neki kažu da je trebalo biti 01. Avgusta, ali ništa od toga izgleda.
 
A sto se vama zuri na tu mts infrastrukturu? 100 puta su gori od A1
 
A sto se vama zuri na tu mts infrastrukturu? 100 puta su gori od A1
Zato sto cemo prvi put dobiti redudantnost u Srbiji (A1 i Globaltel) Su jedina dva operatera koja imaju upotrebljiv prepaid (ako globaltel ugasi prepaid) Onda svakako nam ne treba opterecenje disfunkcionalnog operatera na A1 mrezi... Sad tehnicki bio globaltel ili A1 oba su na A1. (Dve mreze da ne kazem luftiraju sada dok jedino A1) obavlja neku funkcionalnu uslugu za ljude (opet kazem za prepaid korisnike)...
 
Zato sto cemo prvi put dobiti redudantnost u Srbiji (A1 i Globaltel) Su jedina dva operatera koja imaju upotrebljiv prepaid (ako globaltel ugasi prepaid) Onda svakako nam ne treba opterecenje disfunkcionalnog operatera na A1 mrezi... Sad tehnicki bio globaltel ili A1 oba su na A1. (Dve mreze da ne kazem luftiraju sada dok jedino A1) obavlja neku funkcionalnu uslugu za ljude (opet kazem za prepaid korisnike)...
Da ali u Beogradu po centru pa i malo šire MTS bukvalno kuburi i sa 3g signalom, a o 4g signalu su samo snovi da se dobije jedna crtica, dok A1 ima max signale evo primera radi od Pravnog fakulteta do Slavije odnos A1 MTS je 4:1 a možda i 5:1 u broju stanica, odnos bi bio ovakav 4:2:1 A1-Telenor-MTS.
A o prebukiranosti MTS mreže i tamo gde postoji signal da ne pričam, bukvalno to je neupotrebljiva mreža.
U Unutrašnjosti je druga stvar tamo je MTS jedini izbor i tamo bi ljudi možda imali benefit od ovog prelaska, međutim u Beogradu mislim da će se ljudi pozdraviti sa Globaltelom.
Da je A1 pametan i da ponudi istovetne uslove bukvalno bi svi prešli tamo samo da nemaju dodira sa jezivom MTS mrežom.
 
Nazad
Vrh Dno