Šta je novo?

iPhone Autorizovani Servis - Srbija

Dobro, broj situacija kada će zapravo nekome faliti ceo deo telefona je sigurno redak. Ono što mene zanima u celoj ovoj situaciji je da li je u uslovima AC+ negde naglašeno to da se naplaćuje deo koji fali? Jer stvarno ni meni ne bi palo na pamet da tražim sim tray nakon pada telefona, a najmanji je problem poneti i taj deo u servis.
 
Dobro, broj situacija kada će zapravo nekome faliti ceo deo telefona je sigurno redak. Ono što mene zanima u celoj ovoj situaciji je da li je u uslovima AC+ negde naglašeno to da se naplaćuje deo koji fali? Jer stvarno ni meni ne bi palo na pamet da tražim sim tray nakon pada telefona, a najmanji je problem poneti i taj deo u servis.
Bacio sam pogled na brzinu, jedino ovo da sam primetio a da se odnosi na to. Moguće da piše još nešto, negde, a da ja nisam video.
1690547771143.png
 
Pa da, to je to, Apple pravila za autorizovane servise kaže da se to naplaćuje i da nije pokriveno uslovima AC+, opet je Apple taj koji je kreirao izuzeće i u svakom slučaju servis tu prati instrukcije.

Dakle ovde nema nikakvih zloupotreba, mešetarenja ili bilo kakvu drugu reč da koristite koja negativno opisuje rad servisa.
Prihvatite kao realnost da Apple ima diskreciono pravo da menja pravila, a da bilo koji drugi servis nema. Postoji milion primera za ovo što se sada dogodilo samo za druge kvarove.

Ako je definitivno slučaj da se izgubljen sim tray, prilikom oštećenja telefona, što je realno vrlo lako moguće 😃, inače naplaćuje i da servisna procedura za ovlašćeni servis to podrazumeva, kao i za mnoge druge stvari što autorizovani servisi imaju manja ovlašćenja od Apple Store-a 😃, onda se zalažem da se obrišu svi neopravdano optužujući postovi u temi i ostavi isklučivo ono što je tačno, precizno i konkretno korisno za svakog ko se pratplatio 😃

Izgleda smo, ili bar ja, od početka zbunjeni nepotpunom informacijom gde nigde nije navedeno da je takva servisna procedura kod ovlašćenog servisa, ali da se drugačije posmatra kod Apple Store-a ili se i kod njih svodi na individualno uz ispunjavanje onog customer satisfaction 😃 Ne znam da li su serviseri rekli korisniku da je tako 😃

Poznato je ovo što @mikenziyu piše, solidno su drugačija i skučenija ovlašćenja bilo kog ovlašćenog servisa u odnosu na Apple Store, bilo gde u svetu 😃

Svakako, nevezano za ovaj slučaj, raduje me ako će uskoro iStyle ponovo početi sa radom servisa i da će biti bar na onom nivou na kome su bili 😃

Ne postoji ni jedan servis gde su svi uvek zadovoljni i nikad niko nema prigovore i pritužbe, ali zato je važno imati kompletan uvid u proceduru i kako realno izgleda situacija za svaki predstavljeni slučaj ostvarivanja garancije 😃
 
Jesu ti ovi smajliji zamena za /s ? XD
Inace ne verujem da iko kudi servis jer postuju apple guidelines vec zato sto je pod 1) losa komunikacija 2) umesto da se malo iscimaju za dobrobit potrosaca oni hoce da uzmu 12k za sim tray. Mozda sa tacke gledista nekog norvezanina tih 100jura nije nista ali ti garantujem da bi i amer i nemac se isto zalili kao i mi. Svakako nije poenta slepo pracene upustava ako se kose sa logikom i ako za posledicu mogu vrlo lako imati pad ugleda i servisa i apple-a. Veruj da se u west EU , usa , kanada veoma gleda customer support samo je kod nas uvek povlascen servis/lanac prodavnica. ja razumem ako neko donese skrsen tel sa fake ekranom, fake baterijom i sta sve ima da ce apple sa pravom da zahteva da se ne dobije full nov uredjaj ali msm pisljivi SIM tray… a potvrda toga je i odgovor Apple. Ispali su korektni i to treba pohvaliti. A to sto tel bleji po nekoliko nedelja u servisu sa AC i bez status update-a bez da oni pitaju apple dal moze zamena iako fali sim tray je po meni losa usluga.
 
Odavno su servisi provalili da ako oni pitaju direktno odgovor je uvek NE, ali ako korisnik kontaktira direktno onda je da ili ne ali šansa postoji.

Neki korisnici ne shvataju da je za njihovo dobro kada im neko u servisu kaže da kontaktiraju Apple.

Za ostalo se slažem naravno što se tiče komunikacije, redovnog obaveštavanja, itd...
 
esu ti ovi smajliji zamena za /s ? XD

Smajliji zamenjuju ono što se vidi u verbalnoj komunikaciji, a u pisanoj nije to moguće. blag ton, dobru nameru, da tako kazem 😃

1) losa komunikacija 2) umesto da se malo iscimaju za dobrobit potrosaca oni hoce da uzmu 12k za sim tray

Tačno i na to se odnosi ovaj deo

Ne znam da li su serviseri rekli korisniku da je tako 😃

Mozda sa tacke gledista nekog norvezanina tih 100jura nije nista ali ti garantujem da bi i amer i nemac se isto zalili kao i mi.

Slažem se i garantovano bi oni žalili pre nego ljudi na ovim prostorima 😃
 
Odavno su servisi provalili da ako oni pitaju direktno odgovor je uvek NE, ali ako korisnik kontaktira direktno onda je da ili ne ali šansa postoji.

Neki korisnici ne shvataju da je za njihovo dobro kada im neko u servisu kaže da kontaktiraju Apple.

Za ostalo se slažem naravno što se tiče komunikacije, redovnog obaveštavanja, itd...
Da, ali kad kažu, msm da su ovde prvo ispostavili račun posle par nedelja "cutanja" na mailove/pozive, ispravite me ako gresim. Kad nema komunikacije to ne moze biti nista drugo nego agonija 😅

@iOS ma salio sam se za smajlije da ne mracimo samo a i svakako msm da se slazemo svi ovde 😁
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Veruj mi da nisam drugačije ni pomislio 😃
 
Imam par starih iphone koji rade normalno ali nisu korisceni par god i baterija je ( pretpostavljam) pala ispod minimuma od stajanja. Postoji li nacin da ih ozivim tj da šokiram bateriju da pocne da prima punjenje? Trenutno ne reaguju na punjač.
 
Pravilo je da se telefoni koji se neće duže koristiti napune do 50% i ugase nakon toga uz povremenu proveru na koliko je baterija. Treba im da budu duže vremena na punjaču da bi počeli punjenje, svakako uz nadzor. To je jedini način koji bih mogao da preporučim u kućnim uslovima.
 
Imam par starih iphone koji rade normalno ali nisu korisceni par god i baterija je ( pretpostavljam) pala ispod minimuma od stajanja. Postoji li nacin da ih ozivim tj da šokiram bateriju da pocne da prima punjenje? Trenutno ne reaguju na punjač.

Čak i da uspeš da oživiš bateriju da se puni ona je 99% neispravna. Ako ne planiraš da uložiš u nove baterije mislim da nema svrhe ni da ih oživljavaš.
 
Imam par starih iphone koji rade normalno ali nisu korisceni par god i baterija je ( pretpostavljam) pala ispod minimuma od stajanja. Postoji li nacin da ih ozivim tj da šokiram bateriju da pocne da prima punjenje? Trenutno ne reaguju na punjač.
Ne znam da li nešto pomaže, ali takođe imam par starijih iPhone-a (6+ i 6s) koje tek u poslednje vreme koristim relativno redovno, a pre toga su dugo stajali po fiokama i nisu punjeni uopšte. Ne sećam se da sam imao situaciju da uopšte ne mogu da ih punim, čak ni posle dugog stajanja. Na oba je stanje baterije između 70% i 80% i na oba kao status stoji "Service", ali za sada mogu relativno normalno da ih koristim.
 
Pa znao sam ja za ovo i pre nego sto su ‘odlozeni u fioku’. Napumjeni su bili do 80% i planirao sam da ih sporadicno punim ali zbog zivot ih okolnosti proslo je sigurno godinu dana od kako sam ih posludnji put napunio - znam da mogu da padnu ispod minimuma i znam da mogu da se pecnu nekim alatom / skalamerijom i da onda dobiju dovoljno napona da polrene proces punjenja punjacem. Obe baterije su bile na 82-3% i cudno mi je da su mrtve al to je sto je.

Videcu da nadjem mozda polovnu bateriju pq da ugradim sam jer mi se ne daju pare za nesto sto je trebalo da bude poklonjeno deci iz familije :)
 
Samo da javim da sam nakon vise od mesec dana dobio nov telefon preko AC+
 
Porucen je 21. Jula
 
Sad ga prodas po full vakuum ceni, dodas malo i uzmes najnoviji. :D I tako u nedogled sa all mighty AC+. :D
 
Videcu da li cu nastaviti da placam AC+ nakon ovog iskustva. Makar dok ne uzmem nov telefon. A ne mogu da ga prodam kao vakuum jer se IMEI i Serial number razlikuju od onog sa kutije :D
 
Ma prodas bez kutije, kazes zagubila se, i ovako ljudi to bacaju odmah, ne dize ona cenu nista.. Dodas punjac uz fon i to je to.. :D
 
Ne dam ovaj Anker Nano III nikom. Nema vise da se kupi kod nas :D
 
Kažu u iStyle Promenada da radi servis ali samo u Beogradu, da se može recimo u Novom Sadu predati uređaj(do 17.00) ali šalju u Beograd.
Za sva pitanja i ostalo slati na mejl [email protected]
 
Kaže devojka koja radi tamo da radi.
Piše i na ovoj stranici o otvaranju 02. septembra Premium Partner prodavnice kao "Još viši standardi servisiranja uređaja", između ostalog
 
Drugar oprao iPhone 7 u ves masini 20min, prekinuo pranje. Nije imao sliku ali je imao zvuk kad se ukljuci. Zamenio je ekran, bateriju i port za punjenje i sve radi ali telefon se resetovao na fabricko, kao da je nov. Probao je i sa starim home tasterom gde je otisak prsta, telefon je skroz prazan. Problem je jer je imao mnogo slika a nema nikakav backup.
Pitanje, zasto se desio reset, da li je to zbog kratkog spoja na cipu?
Kojim programom da proba da izvuce podatke? Probao je neki iMyFone D-Back za koji ima licencu, nasao je nesto malo ali ne sve.
 
Drugar oprao iPhone 7 u ves masini 20min, prekinuo pranje. Nije imao sliku ali je imao zvuk kad se ukljuci. Zamenio je ekran, bateriju i port za punjenje i sve radi ali telefon se resetovao na fabricko, kao da je nov. Probao je i sa starim home tasterom gde je otisak prsta, telefon je skroz prazan. Problem je jer je imao mnogo slika a nema nikakav backup.
Pitanje, zasto se desio reset, da li je to zbog kratkog spoja na cipu?
Kojim programom da proba da izvuce podatke? Probao je neki iMyFone D-Back za koji ima licencu, nasao je nesto malo ali ne sve.
A preko kompa da se uloguje na icloud? Mozda tu ima nesto zanimljivo. Ili neki backup sa kompa da povuce ?
 
Ako je telefon vraćen na fabrička podešavanja neće moći da izvuče podatke. Sve je obrisano.
 
Jedno pitanje u vezi u vezi garancije kod MTS-a za iPhone telefone. Ukoliko se tokom garantnog roka ukaze botreba za zamenom beterije da li MTS telefon prosledjuje ovlascenom Apple servisu u kojem bi bateriju zamenili originalnom ili ne? I da li neko zna koji su im kriterijumi za zamenu baterije u smislu da li korisnik moze da im se obrati tek u slucaju kvara iste ili nekog drugog kvara na telefonu ili moze da im se obrati i kad npr. BH spadne na 80%? Unapred hvala na odgovoru.
 
Jedno pitanje u vezi u vezi garancije kod MTS-a za iPhone telefone. Ukoliko se tokom garantnog roka ukaze botreba za zamenom beterije da li MTS telefon prosledjuje ovlascenom Apple servisu u kojem bi bateriju zamenili originalnom ili ne? I da li neko zna koji su im kriterijumi za zamenu baterije u smislu da li korisnik moze da im se obrati tek u slucaju kvara iste ili nekog drugog kvara na telefonu ili moze da im se obrati i kad npr. BH spadne na 80%? Unapred hvala na odgovoru.
Prve godine garancije nosiš direktno kod oficijalnog servisera macola, istyle etc.
U slučaju da je prošlo manje od godine dana a bh je na 80% ili ispod moraju da zamene. Sve posle te godine je nepoznata teritorija
 
Prve godine garancije nosiš direktno kod oficijalnog servisera macola, istyle etc.
U slučaju da je prošlo manje od godine dana a bh je na 80% ili ispod moraju da zamene. Sve posle te godine je nepoznata teritorija
Ok, kad npr. odnesem u neki od navedenih oficijalnih servisa, zamenu baterije vrse o njihovom trosku? A sta se desava u drugoj godini garancije, brises istom pedu ili imas neka prava na reklamaciju?
 
Vrh Dno