Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

. Otvoren sam i za druge predloge, ukoliko moze nesto povoljnije da se uzme
Ako uzimas bosch kilometraza bicikla bi trebalo da je tacna, mislim da jos nisu smislili nacin da se promeni. Sto ne mora da znaci da je i baterija od tog bicikla.
Ako nemas garazu sa strujom, vrlo bitna stvar je da dobijes kljuc od baterije, da je mozes izvaditi i napuniti.
Ja sam isto prvo uzeo nadrkan xt slican tvojoj, ali sam se brzo opametio i uzeo trecking sa performance line motorom, koji je u vecini slucajeva sasvim dovoljan, ovako nesto
Mnogo bolja varijanta za grad, prodavnicu i za posao:udobniji, blatobrani i svetla i ne upada previse u oči. A moze da posluzi i po šumi posto ima gume sa zaštitom od busenja. Sad za hard spust nije, al za penjanje ok.
 
Kljuc od baterije i punjac su obavezni.
Sad jedno vaznije pitanje je da li je velicina rama toliko bitna, ja po chartovima treba da vozim xl ram ali raniji bicikli su mi L i vozio sam ih bez problema, cak sam se osecao prijatnije pri voznji nego sa xl ramom, nekako sigurnije ali sa druge strane nikad nisam vozio xl ram dovoljno dugo da se naviknem na isti.
Ugledah ovaj na oglasima https://m.kupujemprodajem.com/bicik...osch-625wh/oglas/149784767#mhs0-1687297495777 lepa je usteda ali je ram do 186cm a ja imam 190.
 
Veoma je subjektivo. Zavisi od dužine udova i ličnih afiniteta. Dok ne sedneš nećeš biti siguran.
Ali, npr, upoznao sam lika koji je tvoje visine, terao je drumaša jedva L rama. Menai je to bilo mnogo malo i neudobno iako sam (sada) 184.

Takođe, preporučeno je da MTB bude tvoja veličina ili broj manje, dok city/trek/isl mogu da budu veći za broj.
Ne znam koliko su ozbiljni ti tvoji potencijalni spustovi, ali razmisli i o nekom trekingu, npr ovako nešto ili ovo .Ima ih i povoljnijh.
Odakle si? Bg? Na pijaci vikendom imaš širok izbor, a takođe možeš i u nedelju da skokneš do pančevačkog buvljaka.
 
Poslednja izmena:
Da li je neko iz bg vozio do velike mostanice? Do sada sam isao samo do umke, ali bih sada da probam i mostanicu pa nazad preko ostruznice. Samo me brine uspon od umke do mostanice. Takodje ne znam kakav je put, tipa da li je golotinja asfalt ili ima i neko drvo
 
To ti je "standardni krug" za gomilu biciklista. Probaj, nije strašno. Početak uspona iz Umke je strm i deo pre groblja, ostatak lagan. Oba strma dela rešavaš za minut ili tako nešto. U najgorem slučaju, izguraš :)
Nema nešto hladovine, dobrim delom su kuće levo i/ili desno.
Hladovine imaš ako u Ostružnici skreneš levo. Tu se lagano penješ kroz šumu, skreneš desno na T raskrsnici pa kad dođeš do groblja biraš hoćeš li tu gore (strmo) ili levo na sporedni put do uspona uz Ž. Tabakovića (kod stadiona). I taj je strm ali ima par rampi, a između predahneš. Onda možeš da se spustiš u Umku, dobar je asfalt i može brzo da se ide, ali zakoči na vreme pre poslednje krivine jer uvek ima rizle, a i kontra nagiba.
 
Mi većinom vozimo ovako. Tu gde si ti planirao da se okreneš, mi se spustimo još malo do trafike, uzmemo vodu i onda ide spust pored stadiona.
Ovo gde si ti planirao sam vozio jedno vreme, ali me društvo navuklo na ovo kao na crtežu. Ako ideš kako si ti planirao, pazi na poslednje dve krivine spusta. U stvari, kad god se negde spuštaš prvi put, idi mnogo polakše nego što bi išao na poznatom spustu.

Crveno je označen deo gde uglavnom ima hladovine (možda ne baš svuda, ali generalno je tu prijatno za vožnju)
Plavo su označena dva strma dela, ali su kratki, da se ne obeshrabriš :)

Evo i modifikovane rute: https://connect.garmin.com/modern/course/171293362

1687503174124.png
 
hvala.
Probaću ovo sutra ako vreme dozvoli. Razmisliću da možda obrnem uspon i spust da uspon bude po tom hladnijem delu, a spust bez hlada.
 
@TwistedMind
Sto rece @cisco Mostanica je verovatno nesto nastandardnije i najpopularnije medju drumskim biciklistima.
To je krug oko 2 sata voznje, taman blizu grada a ipak izadjes van grada.
Cudi me da bicikliras a da te tuda vec neko nije proveo, a i kad krenes posle ade samo se prikaci uz neku grupu oni 99% idu ili na Mostanicu ili krug Obrenovac ako se vozi ravno.
Valjalo bi da imas neko drustvo kada ides tuda, jer moze da bude zahtevno.

Jos tu ima puno varijanti kuda se moze proci kroz lepe predele, Mala i Velika Mostanica, Rucka, Jasenak, Mislodjin, Drazevac, Sremacka suma, krug ce samo da se siri kako apetit raste.
 
Ipak uzet cube reaction hybrid pro 2022 625w, u zivotu nisam sreo neozbiljnijeg prodavca a svasta sam kupovao preko kp, sin kaze dolazimo tad, otac pomeri i tako tri dana iako sam naglasio da mi je bicikl hitan, dok mi nije prekipelo i dok nisam krenuo da psujem. Posle toga odmah dostavio bicikl, servisiran, bez tackice, presao kao sto je i receno. Provozao kratko, odusevljen sam el motorom, u mtb modu lepo dozira snagu, turbo mod ubrzava naglo za moj ukus, tour i vise nego dovoljan za Bg i opustenu voznju. Bicikl solidno tezak, cini mi se da baterija ima 5+ kg, slicne tezine kao https://marketkonekt.com/srbija/transport/bicikli/bicikl-polar-apache-crno-zeleni-2013/zRd.htm koji sam vozio kao pre cca 13 godina kao klinac tako da i voznja bez asistencije nije problem ako ste navikli da vozite grdosije. Za vikend ga ceka duza voznja I silazak sa asfalta
 
Um, sta mislite o promeni MTB za Trekking pogon?
Trenutno je napred 36-26, mislio sam da promenim na 48-36-26 da bih dobio brzinu na pravcima, sa trenutnih 2x10 brzina bih presao na 3x10 brzine (promenio bih kompletnu grupu). Tehnicki nista ne bih izgubio sem sto bih dobio taj veci zupcanik za brzu voznju po ravnom... postoji li nesto sto sam prevideo?
 
zasto ne onda 48-36?
 
ako imas kurble gde se mogu skidati lancanici mozes uzati veci lancanik samo
 
Um, sta mislite o promeni MTB za Trekking pogon?
Trenutno je napred 36-26, mislio sam da promenim na 48-36-26 da bih dobio brzinu na pravcima, sa trenutnih 2x10 brzina bih presao na 3x10 brzine (promenio bih kompletnu grupu). Tehnicki nista ne bih izgubio sem sto bih dobio taj veci zupcanik za brzu voznju po ravnom... postoji li nesto sto sam prevideo?
Na MTB da stavis 48/36?
Mislim da je to svakako previse za MTB,

a narocito ce ti biti previse da predjes sa 36 zuba napred
 
Proveri i da li ram podržava da se prednji menjač postavi tako visoko.
Mada je bolje da promeniš tip bicikla. Ako ti treba treking prenos, verovatno ti treba treking bicikl...
 
Ne bih 48-36, nisam nesto u kondiciji i ne vozim toliko cesto pa mi taj mali zupcanik 26t napred znaci da mogu da izguram uspone :)

@cisco Hvala, to moram da proverim oko visine menjaca. Znam da je najbolja opcija promena bicikle, razmatram da li mogu bez te igranke da prodjem.
 
Ne znam gde ti na ravnom treba više brzine od onoga što možeš postići sa 36 i desetom brzinom, ali ako možeš da menjas imaš jeftino da naručiš lančanike od 38, 40, 42 zuba. Staviš tanje gradske gume i to je to
 
Ne bih 48-36, nisam nesto u kondiciji i ne vozim toliko cesto pa mi taj mali zupcanik 26t napred znaci da mogu da izguram uspone :)

@cisco Hvala, to moram da proverim oko visine menjaca. Znam da je najbolja opcija promena bicikle, razmatram da li mogu bez te igranke da prodjem.
polako sa zamenom delova na biciklu, ovako to treba da ide evolucijom jednog bicikliste:

1. zamenis gume za tanje, idealno 26x1.4 ili 26x1.5 da budu slick bez krampona (idealno bi bilo kevlarske, ali za pocetak nije bitno),

2. zakljucaj amortizer, izbaci ga.... napravi bicikl tvrdjim
ta jeftina promena ce ti dati dobar boost i novi osecaj u voznji.

3. kadenca ce ti se sama prirodno povecati.
kako se kadenca povecava, prirodno je nabaviti SPD pedale da bi mogao brze da vrtis inace ce noge biti brze od pedala.

4. kad se noge ubrzaju, odeca postaje veliki problem jer trenje pocinje da pravi zuljeve a vijorenje na vetru nepotrebno trosi snagu, pa se kupe prvo bici gace pa onda i gore neka uska bici majca

5. Tu si vec spreman i shvatas da bicikl postaje ogranicavajuci faktor, a ne ti.

6. posle ovoga vec znas i sam sta ti treba dalje.... :sneaky:
 
Vozio do velike mostanice danas. Fenomenalna je ruta.
Uspon uopste nije bio toliko strasan nakon dobre pauze, mada me jeste mentalno namucio. Spust je dosao kao pobednicka nagrada. Kada guras guras, a onda odjednom vise nije tesko, a onda bajs ide sam.
 
Uzeh kod kineza onaj blinker treptac za 100 din ali je ona selna ili kako se vec zove mala i ne moze da obuhvati sipku od sica. Tako da sam ga zakacio napred da je ne bi bacio :)
 

Prilozi

  • Untitled.png
    Untitled.png
    135.7 KB · Pregleda: 74
Naručio sam ove pedale na aliju, da stavim na mamin bajs (koji ona ne vozi 😁) vidim da su kopija stamp pedala. Poprilično su snižene pa me bas zanima dal su čemu kada stignu.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230702-191503_AliExpress.png
    Screenshot_20230702-191503_AliExpress.png
    278.3 KB · Pregleda: 50
Da li se neko provozao novim putem batajnica - surčin? Od kružnog toka gde je lidl.
Kolega mi kaže da ima bic staza i da je super, ali je fora da se naglo završava od petlje i onda moraš da se okreneš nazad. Nije strašno, ali sam radiji da napravim neki krug.
Mislim se da ovde probam da okrenem
1688381524530.png
Google mapa prikazuje delić puta u surčinu tamo kod lidl pina i izgleda kao da se može lagano proći, ali nemam nikakav info za ostatak tog dela.
Još je fora da je bici staza sa leve strane pa bih morao da isečem ceo put da bih izašao na tu petljicu. Pitanje i da li je moguće ako su bankine previsoke recimo.
 
Znam ja sve te puteve ali nemam pojma za neku bici stazu izmedju Batajnice i Surčina
Ta staza što si obeležio počinje sa NBG i tu se i završava morao bi istim putem nazad. Tu nema drugih bici staza osim te , ali ima puno biciklista na kolovozu jer je to popularna ruta.
 
Znam ja sve te puteve ali nemam pojma za neku bici stazu izmedju Batajnice i Surčina
Ta staza što si obeležio počinje sa NBG i tu se i završava morao bi istim putem nazad. Tu nema drugih bici staza osim te , ali ima puno biciklista na kolovozu jer je to popularna ruta.
Ma zabo sam. Mislio sam na bežaniju.

1688383436192.png
zanima me da li je ovo moguće
 
sve je moguce :)
 
Da moguce je, ali to nema veze sa Batajnicom koju si pominjao.

Taj gornji put je Surcinska ulica tuda i ide vecina biciklista (i moja malenkost) i tuda normalno nema biciklisticke staze, i tuda je najbrze za voznju.
Postoji tu izmedju i Vinogradska ulica, ali nju ne bi nikako preporucio, uzasna je za voznju.

Ako hoces krug da napravis nekakvom laganom "biciklistickom" stazom onda kada ides od lidla do kraja te staze, idi levo i vrati se preko nasipa na Savi.

To je vec neka staza koja je u jako losem stanu zbog velikog prometa vozila na njoj i tu lokalci stalno protestuju zbog zloupotrebe tog nasipa...videces i sam

Ako nisi nikad bio, svakako vredi da vidis.

evo nacrtao sam ti
Capture.JPG

sad sam tek skontao da tvoje "batajnica - surcin" se misli na "nbgd - surcin"... :ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Da moguce je, ali to nema veze sa Batajnicom koju si pominjao.

Taj gornji put je Surcinska ulica tuda i ide vecina biciklista (i moja malenkost) i tuda normalno nema biciklisticke staze, i tuda je najbrze za voznju.
Postoji tu izmedju i Vinogradska ulica, ali nju ne bi nikako preporucio, uzasna je za voznju.

Ako hoces krug da napravis nekakvom laganom "biciklistickom" stazom onda kada ides od lidla do kraja te staze, idi levo i vrati se preko nasipa na Savi.

To je vec neka staza koja je u jako losem stanu zbog velikog prometa vozila na njoj i tu lokalci stalno protestuju zbog zloupotrebe tog nasipa...videces i sam

Ako nisi nikad bio, svakako vredi da vidis.

evo nacrtao sam ti


sad sam tek skontao da tvoje "batajnica - surcin" se misli na "nbgd - surcin"... :ROFLMAO:
ma ispravio sam se posle i rekoh bežanija.
Probaću tako kako si nacrtao
 
Ako nije nešto promenjeno, kad kreneš od kružnog toka (kod Lidla), imaš opciju da ideš kolovozom do drugog semafora ili da ideš trotoarom. Nema biciklističke staze na početku, ali nema previše pešaka pa ako si tolerantan i ne jurcaš, možeš trotoarom. Ako ideš trotoarom, idi levom stranom (do Save). Od drugog semafora kreće dvosmerna staza tom levom stranom. Ako si išao kolovozom, možeš pešačkim da pređeš na levu stranu.
Pred samu petlju, prestaje obeležavanje staze, slobodno nastavi blago levo i staza će opet da se pojavi (par desetina metara). Na tom semaforu ideš levo, mislim da nema staze do nasipa ali nema ni saobraćaja mnogo.

Možda grešim (ovako je bilo), moguće da su nešto doradili pa ima staza i sa druge strane.
 
Pozdrav, da li je neko farbao ram bicikla u mat boju, da podęli iskustva?
 
Koliko vas nerviraju razna sitna pucketanja, češanja itd? Meni dođe da stalno prčkam nešto i da otklonim svaki zvuk koji ne dolazi od prelaženja lanca preko zupčanika, ali izgleda da je to apsolutno nemoguće. :D
 
Nazad
Vrh Dno