Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Ja sam za vikend otišao do Rumunije, bili carinici sa njihove i naše strane. Nisam išao do Temišvara, već do najbližih mesta, ali sam i tako prešao ~75km za malo više od tri sata. Jedino je bilo loše to što nisam zaštitio ruke od sunca, pa sam izgoreo kao sezonski radnik, a šake mi ostale bele zbog rukavica. :D
(y) solidna kilometraza ali kakav danak neiskustvu.
Imate na Strava app mogucnost dogovaranja bike tura. Ja bih mogao polako na sunce...bele noge. :ROFLMAO:
 
Okej, mislim da je došlo vreme za kupovinu bajsa, pa bi mi preporuke bile više nego dobrodošle :)
Nov ili polovan bajs, cenovni raspon od 250-400e, s tim što bih voleo da bude bliže početnoj nižoj cifri, jer nisam siguran koliko ću se posvetiti tome, pa ne bih da mi bude propala investicija. Radije bih posle godinu-dve uzeo neki skuplji, jači, nego da mi takav sada čami.
Ovo su rute koje bih koristio, osuđen sam na predgrađe i čudne puteve, pa na osnovu toga utvrdite koji mi tip bicikle treba. Dakle ovo nije jedna ruta kojom bim se kretao, već uglavnom nekoliko koje imam u glavi, samo sam ih smestio ovde kao A-B čisto da se vidi.
U proseku procenjujem da bih vozio 20-45km nedeljno, u zavisnosti od vremena i obaveza.

Moja visina je 183cm, tako da kapiram da je veličina rama koja mi odgovara M,L?

Sve preporuke su dobrodošle. Ako je potrebna još neka informacija, javite :D
 
L ili XL, nikako manji
Ne znam kakav je kvalitet puteva, ali pretpostavljam da je vrlo ravno pa bi odgovarao drumaš ili neki treking.
Cenovni rang bliže 250 ... hmmm, mršavo, vrlo mršavo.
 
Paa, rekoh do 400 može, ako baš ne postoji ništa niže :D Nego uvek računam da će mi trebati još barem 100e da uzmem dodatnu neophodnu opremu u startu, pa sam zato stavio 400 plafon.
Ovaj i ovaj model mi deluju primamljivo, no opet se tripujem zbog veličine, da li je odgovarajuće. Opet, ako pominješ L/XL, onda možda i da 🤔
 
U banatu samo sa drumasem mozes da prezivis tu vetar duva ko blesav, a ima tu lepo da se pegla.

pre neki dan sretoh coveka koji je za 150eur kupio alu willier drumasa...nemam pojma kako, ali to je bila ekstra kupovina.
 
Takve kupovine su slučajke, isto kao što sam ja kupio Speci MTB od prvog vlasnika
@Ainur
Bilo bi dobro da isprobaš nekoliko bajseva da vidiš kako ti odgovaraju. Ako sam dobro shvatio ti su iz BG-a ili okoline. Ima dobrog izbora tamo, isto i u Pančevu
stefank90 ima često primamljiv asortiman ali je uglavnom skup. Onaj fixie je lep, ali brzine u glavi ...
Šta ga znam, na prvu loptu možda ovako nešto, ili ovo., ovo
Ovo je malo povoljnije, ovo takođe, itd ...
 
Poslednja izmena:
Iste sam visine i moj generalni zaključak je da ako su ti ruke "duže" više će ti odgovarati XL, ako nisu duže, L
 
Takve kupovine su slučajke, isto kao što sam ja kupio Speci MTB od prvog vlasnika
@Ainur
Bilo bi dobro da isprobaš nekoliko bajseva da vidiš kako ti odgovaraju. Ako sam dobro shvatio ti su iz BG-a ili okoline. Ima dobrog izbora tamo, isto i u Pančevu
stefank90 ima često primamljiv asortiman ali je uglavnom skup. Onaj fixie je lep, ali brzine u glavi ...
Šta ga znam, na prvu loptu možda ovako nešto, ili ovo., ovo
Ovo je malo povoljnije, ovo takođe, itd ...

Hvala! Uneo sam većinu ovih modela u listu, pa ću praviti odabir uskoro nadam se :D Legle pare od nekog projekta, ako sad ne uzmem neću nikad :D Ovaj Scott speedster model mi deluje kul, međutim - naleteh na ovaj Triban RC100 recimo, začuđujuće jeftin, a (iako možda nisam dovoljno upućen) deluje mi da je sve na mestu?
 
odlican, ako mozes da probas i odgovara, vredi 200eur

nov je, za razliku od onih scott-ova

za pocetni bajk, super, lako mozes kasnije prodati i za isti novac ako zelis nesto bolje (brze)
 
Ne vredi.
Triban nisam pomenuo namerno, ima dva kom u ponudi na CB-u
Najpre, ramovi su im manji za broj ako ne i više. Ako piše da je L računaj da je M. Oprema im je jako niskog kvaliteta. Pogledaj samo zadnji menjač i biće ti jasno. Prednji su SiS ...
Koliko god da si neupućen, možeš lako da proguglaš klase opreme.
Alu ram - da, ali nije tako lak aluminijum, viljuška takođe, kočnice ... phe.

Nov, 2023-e ... ima li papire i garanciju? U Dekatlonu je dve god.
Pre ovih ludačkih poskupljenja toliko su koštali novi u prodavnici. Ne vrede ni toliko.
 
Poslednja izmena:
Ja sam sa Tourney menjačem prešao 2-3 hiljade kilometara, nije strašan. Doduše najviše po ravnom, ali čini mi se da će i on da vozi samo po takvom terenu, a za to je sasvim solidan.
 
Nije strašan, slažem se :) Ne kažem ni da je loš, ima kineza koji začuđujuće pristojno rade, takođe.
Samo kažem da ne vredi tih para. Ok, nekome će vredeti. Lično, malo sam se razočarao u BTWIN nakon isprobavanja nekih njihovih modela.

Na stranu to što kada probaš nešto kvalitetnije odmah osetiš razliku, kod kočnica još više izraženu.
Naravno, nije ti potrebna ni ne znam koliko skupa oprema.
 
Ma naravno, meni se otkako sam kupio bicikl sa Deore opremom ni ne seda na taj stari, ali sam hteo da kažem da i ta oprema niže klase može da bude dobra i korisna i za duže vožnje i višegodišnji period korišćenja, ako se lepo održava.

Nego, juče sam video da deonica Miloša Velikog od Novog Beograda do Surčina ima i biciklističku stazu, pa se provozao malo njom, ali me je mrzelo da idem do kraja. Dokle to ide? Samo do Surčina ili i dalje? Odlična staza i ima dosta biciklista na njoj.
 
Ide do petlje Surčin. Odatle desno (kolovozom) može do Surčina novim asfaltom, pa zatim Jakovo, Boljevci ili Bečmen pa dalje. Ili levo ka Savi i nasipu ali tamo nisam išao jer mi je vožnja po nasipu zamorna, a moguće i da je put do nasipa loš, dugo nisam bio.
Inače, staza za bicikle kreće od drugog semafora, gledajući od kružnog toka i ide uz južnu ivicu puta (ka Savi). Od tog drugog semafora je planiran krak ja Jurija Gagarina i uz njega će spojiti biciklističku stazu do Bloka 45. Nekad.
 
Kapiram ja sve savete, ali sa razlogom namerno izbegavam direktan skok u još jedan hobi :D Jer znam koliko mogu da koštaju, a pored ljubavi prema hi-fi opremi, gejmingu, kafi i kiselom pivu, definitivno moj džep ne može da izdrži :D
Zato sam odlučio da biciklizam bude na početku tek površno načet, kao da tek virim iz Platonove pećine, jer ako potpuno izađem, sednem na dobar bajs, a onda skapiram da nemam dovoljno novaca da se opskrbim time te moram da se vratim u pećinu, kapiram da ne bih bio toliko zadovoljan. Za početak bi me i neki jeftiniji model dobro služio, a ako se navučem na čitavu stvar, svakako bih za godinu-dve gledao neki apgrejd.
 
Ako ne želiš da se navuces onda bolje nemoj kupovati drumasa,
to je teška droga sa koje se teško skida.
 
Sto da ne? 105 di2 je iznenadjujuce jeftin.
 
Ti točkovi imaju ozbiljno ograničenje zbog kojeg ih ne bih razmatrao uopšte. Hookless i maksimum od 72 psi (5 bar) je možda ok za gravel, ali za road je promašaj, IMHO.
Prvo, zahtevaju skuplje tubuless gume koje su sertifikovane za hookless. Iole teži biciklisti moraju da stave široke gume, jer uske ne smeju da naduvaju na potreban pritisak. Po meni, potpuni promašaj, koliko god sram plaćao gcn i slične da pričaju da je hookless "next big thing"...
 
sta fali tubeless?
 
Ne mislim da je tubuless loš sam po sebi, mislim da je hookless točak loš jer ne nudi nikakvu prednost u odnosu na "hooked" točkove, a donosi ozbiljno ograničenje. Pri tome, sertifikovanih guma za hookless je i dalje malo (nisu sve TR gume dozvoljene za hookless točkove), a i obično koštaju više od onih koje nisu, a daleko više od klinčer guma. I pošto Sramu/Zippu dobro ide ubeđivanje da su točkovi dobri, takvih guma često i nema za kupiti, što je dugo bio slučaj sa GP 5000 STR.
 
a koji carbon sa AE je dobar za preživeti ga? Ozbiljno pitam, ne gadim se kineske robe, skoro ceo bajs sam sastavio na AE.
Par godina unazad razmišljam da li je pametno rizikovati sa ramom i točkovima.
 
dobri su ramovi, samo je gamble, ipak je mnogo rigoroznija kontrola kod "zapadnih" brendova, mada po Hambiniju, i ne bas :)

Winspace je dobar, ovi unkown je preveliki rizik imho

ovaj lik sve nabavlja na AE

naravno najkvalitetniji je Time, ali i kosta


kada mogu DH da voze na carbon tockovima i ramovima, sta je za nas smrtnike :)
 
Znam za njega. Čak i kada je bio zadovoljan nekim ramom (možda flixii ili kako god da se piše), bilo je povuci potegni i nekog buđenja oko tolerancija na par delova. To je bilo pre par godina, ne pratim ga redovno, možda je uzeo neki novi sada.
Mada ni on više nije merodavan posle prvog klipa jer će dobiti proveren primerak, pogotovo što za kanal više ne plaća nego traži besplatne primerke.
Polovnjaci su mi opet mačka u džaku osim ako lično ne znaš vozača.
 
Šta je fora sa onim bajsevima sa onim traktorskim ogromnim gumama?
Videh juče na Adi par primeraka se vozikaju na tome....
 
Fat bike :) dobri su za pesak i sneg

 
Neki saveti za kupovinu hardtail ebike?
Gledao sam cube reaction hybrid pro, imaju dva na oglasima, mala kilometraza predjena, cena oko 1600e, je l vrede taj novac? Koristio bih za povremene spustove ali najvise za voznju po gradu, do marketa, do posla i slicno. Na sta obratiti paznju u odnosu na klasican bicikl?
Konkretno ovaj bicikl:
 
Priličan overkil za grad. Za taj novac možeš da kupiš i City i dobar MTB. Ali, tvoj je novac ...
Uzgred, ima i e-fulsus za te pare ako ti je baš do spustova. Piše ti u opisu šta sve treba da ima. Gledaš sve što i kod klasičnog plus da je elektronika ispravna.
Ne kupuje se od članova sa malo ocena naročito za ozbiljne sume osim ako ne možeš to lično da učiniš.
 
Poslednja izmena:
Bitno mi je da je elektricni ali i da je sposoban za voznju van grada jer povremeno vikendima vozim po selima, sumskim stazama a kada bih ga vozio po gradu, na posao pozeljno bi bilo da se oznojim a to je prakticno nemoguce u Bg. Cilj je da sto manje koristim automobil po gradu a da imam povremene izlete van asfalta. Mislim ovo mi se cini povoljno kad pogledam cenu novog ali onda opet ne znam na sta konkretno da obratim paznju jer bicikl je star godinu dana, racunam baterija i motor su u okej stanju, ovo ostalo je kao na klasicnom biciklu. Otvoren sam i za druge predloge, ukoliko moze nesto povoljnije da se uzme ali nikako ne bih radio one naknadne konverzije.
Sad vidim edit, naravno podrazumeva se licno preuzimanje, ipak bih isao na hardtail pre fs.
 
Poslednja izmena:
Heh. Ovaj je navodno prešao samo 680km, kompletan, sa ključem ... Ovaj 200km. Kad ih vidim da su svi prešli 1500-1600km, to mu dođe kao kod auta po placevima - svi oko 180k ...
Jeftiniji po par stotina € prešli su navodno oko 2200km
Bolje gledaj cikloberzu, bar možeš da izabereš detaljno kriterijume.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno