Šta je novo?

Shoppster (zabranjeno traženje vaučera -> sledi instant ban)

To i onaj slučaj što se meni desio naplate u prazno bez potvrde porudžbine, definitivno samo paket zona za Ananas ili paketomat Dexpresa, za koje plaćam karticom na pumpi.
 
Јел курири раде викендом? Данас сам у 15 часова добио мејл да је курир преузео пошиљку па не знам ако не раде викендом, па још и 1.мај ако не раде, тек од уторка да очекујем...
 
Samo PostExpress. Ako nisu oni, onda tamo sreda najranije (2. je isto neradan).
 
Д Експрес ми је... Страшно, а поручио сам прошле суботе.
 
Ja još čekam porudžbinu od 12.04. :ROFLMAO: Bilo je doduše nekih grešaka sa njihove strane pa je napravljen račun za pogrešan uređaj kao što sam i pisao, ali opet... Prošli petak je kao sve ispravljeno i kreiran novi račun, međutim ni nakon nedelju dana ništa. Evo zakačiću i Prvi Maj i ko zna kad ću dočekati taj prokleti laptop. Što je najgore mislim da su opet nešto za***ali jer se račun ne pojavljuje u Moj SBB aplikaciji, mada sam ih cimao i dobio potvrdnu informaciju da je kreiran. Havarija. Što kaže Dnevnik malog Aleka, sve u svemu stalno neki problemi.
 
Shoppster nema veze sa sbbom tako da sto se tice slanja te robe cimas direktno sbb
 
Sve je to ista kuća, ali svakako se podrazumeva da sam cimao SBB.
 
Ja još čekam porudžbinu od 12.04. :ROFLMAO: Bilo je doduše nekih grešaka sa njihove strane pa je napravljen račun za pogrešan uređaj kao što sam i pisao, ali opet... Prošli petak je kao sve ispravljeno i kreiran novi račun, međutim ni nakon nedelju dana ništa. Evo zakačiću i Prvi Maj i ko zna kad ću dočekati taj prokleti laptop. Što je najgore mislim da su opet nešto za***ali jer se račun ne pojavljuje u Moj SBB aplikaciji, mada sam ih cimao i dobio potvrdnu informaciju da je kreiran. Havarija. Što kaže Dnevnik malog Aleka, sve u svemu stalno neki problemi.
Šta bi sa laptopom? Razmatram i ja kupovinu preko ove SBB - Shoppster kombinacije.
 
Još uvek čekam, vozaju me kao budalu. Zvao sam ih juče opet, sve je kao u redu, mole za strpljenje, rok za isporuku je 14 radnih dana. Kurirsku službu sam takođe zvao, oni tek nemaju pojma niti se od njih bilo kakva informacija može dobiti. Ajde da vidim baš, petak bi trebao da bude taj poslednji dan za isporuku ako sam dobro izračunao...21.04. je kreiran taj drugi račun.
Baš se sve nekako potrefilo ovaj put, Uskrs, pa njihova greška oko računa, pa prvi maj, pa će na kraju ispasti i tih max. 14 dana...na kraju će ceo proces potrajati čitav mesec.
Ali to je izgleda meni tako sad zapalo, šta da se radi. Prethodni put kad sam uzimao TV za matorog sve je išlo nekim normalnim tokom.
Poruči opušteno, nemoj da te moj slučaj sputa. :)
 
Opet imaju lepu akciju za Jacobs kapsule 1+1 za 499din,za sbb korisnike. Ima vise vrsta.

 
@Djomla84 gdje si pratio status porudžbine? Poslali su mi na email broj porudžbine ali mi je na SBB aplikaciji / portalu još nema.
 
Trebalo bi da stoji u aplikaciji. Nisam nažalost prethodni put ni obraćao pažnju na to, ne znam da li se uopšte pojavljivalo tamo (mislim na onaj deo "Moje porudžbine"). Račun bi trebao da se prikaže, kapiram možda nekih par sati nakon kreiranja istog. Na primer, ako si odradio sve uveče sa podrškom, oni ti pošalju SMS, pa onda dobiješ potvrdni mejl, ujutru se račun pojavi i u aplikaciji.
Kod mene ovaj put ni tog računa nema, iako tvrde da je kreiran.
 
Isto i kod mene. Juče u ovo doba završili i odgovorio na SMS i dobio broj porudžbine. Ništa još u aplikaciji. Stići će:)
 
@Djomla84 ovaj Asus X515EA-BQ322 sa i3 procesorom.
 
Dobićeš ga pre mene svakako. 😆 Na svu nevolju sa njima, juče mi i desktop rikne. Sumnjam na napajanje ali da ne idemo u off.
 
Opet imaju lepu akciju za Jacobs kapsule 1+1 za 499din,za sbb korisnike. Ima vise vrsta.


Juče sam naručio, jutros vec u paketomatu 🙂
 
Samo da apdejtujem status, još uvek nisam dobio laptop. Prošlo je više od mesec dana, juče (petak) je bio jubilej + poslednji dan za isporuku nakon svih ispravki i praznika. Ni to nije ispoštovano, živo me interesuju pravne posledice, ima li ih?!...onako bezveze, pitam za druga. Nakon desetina mejlova, poziva, kilometara korespondencije tek u petak sam dobio kod za praćenje pošiljke, gde mi je datum kreiranja računa potvrdio sve sumnje. Datum je gle čuda 11.05. (četvrtak), dvadeseti dan od "ispravljene" porudžbine, i skoro čitav mesec od originalne (12.04.)...i baš sasvim slučajno se istog dana račun pojavio u SBB aplikaciji. Tri nedelje im trubim da je u tome problem, da račun nije ni bio kreiran, prave me sve vreme budalom i serijski odgovaraju da je sve u redu. Džigericu su mi pojeli, odgovornost nula...mada se drug i dalje pravno interesuje.
Verujem i voleo bih da sam završio sve sa SBB-om/Shoppster-om i sada bi trebalo da sam u (ne)milosti D Express-a, a koliko će dostava da potraje videćemo. Možda čak i novih 14 dana, ali nadam se da ipak ne.
 
Ne znam da li možeš bilo šta sa pravne strane. Razumijem tvoju frustraciju, ja sam izgorio za ovih 5 dana, a tek da sam čekao kao ti. Meni se takođe prekjuče u aplikaciji pojavio račun za maj na cjelokupni iznos laptopa. U četvrtak sam cimao SBB podršku za kod za praćenje pošiljke. Legendarni Božidar mi ga je jutros poslao. Nalazi se u D-Express centru u Beogradu.
 
Nisam legendarnog Božidara dugo video, uglavnom u poslednje odgovara čuveni Boban. :) Kod je ovaj put poslao Predrag.
 
Naručio i platio karticom juče, danas otkazali pošiljku. I sad ide cimanje prvo s njima, pa sa bankom da se vrate pare na karticu. Da je ovo neka normalna država pa da u ovakvim situacijama zakon štiti potrošače, da im lupi kaznu zbog reklamiranja proizvoda koje nemaju na stanju i da se uvede obeštećenje prema potrošaču u ovakvim situacijama, jer prvo pare će mi biti zarobljene ko zna koliko, drugo svo cimanje nastalo zbog toga.
 
Otkako sam se zeznuo tako sa N Sportom prije par godina, zovem prije poručivanja i da mi potvrde da li imaju na stanju i da mi odmah ostave sa strane, bilo ko da je u pitanju, i onda pristupim online kupovini.
Bezobrazluk i bahatost. Zarobe ti pare, a dešava se da neko nema dovoljno novca da kupi odmah ponovo kod nekog drugog.
 
Ja juce porucio Xiaomi Air Fryer, platio i danas dobio mejl da je preuzeto od kurira.

Sad videcemo kad ce stici, ali citajuci ovu temu mislio sam da ce potrajati ceo proces ali za sada nemam zamerki.
 
Naručio i platio karticom juče, danas otkazali pošiljku. I sad ide cimanje prvo s njima, pa sa bankom da se vrate pare na karticu. Da je ovo neka normalna država pa da u ovakvim situacijama zakon štiti potrošače, da im lupi kaznu zbog reklamiranja proizvoda koje nemaju na stanju i da se uvede obeštećenje prema potrošaču u ovakvim situacijama, jer prvo pare će mi biti zarobljene ko zna koliko, drugo svo cimanje nastalo zbog toga.
Ovo je sasvim normalna situacija, desi se da nema robe na stanju. Desava se u svim drzavama. Pare ce ti se automatski vratiti za koji dan. Nema potrebe da se cimas i zoves banku.

Zeznuto jeste sto kaze @Nidzo ako nemas dovoljno novca da kupis odmah ponovo, ali to je rizik koji preuzimas na sebe kada placas karticom. Unapred se zna kako sistem funkcionise. Unapred si prihvatio uslove i pravila kupovine.

Sto su korisnici informisaniji i znaju vise, sto zakone, sto pravila, sisteme, novac, itd, manje ce biti besni.
 
Zapravo, više može banka da te *****ava za vraćanje para nego što će to da uradi shoppster (ili neki online trgovac).
 
Ja juce porucio Xiaomi Air Fryer, platio i danas dobio mejl da je preuzeto od kurira.

Sad videcemo kad ce stici, ali citajuci ovu temu mislio sam da ce potrajati ceo proces ali za sada nemam zamerki.
Stiglo... tako da nemam zamerki, a Fryer ce se sutra verovatno isprobati.
 
Ako nekom trebaju baterije + besplatna im je dostava
 
Magic5 Lite 8/256 ce biti za koji dan u Gigatronu 35k.
 
Nazad
Vrh Dno