Šta je novo?

Kako kupiti Apple Care +

Kupovinom bilo kog Apple uređaja imaš godinu dana garancije (kupovinom kod nas, po našem zakonu, imaš i drugu godinu garancije od prodavca, ako pričamo o regularnim prodvnicama i operatorima). To je ono što možeš da koristiš potpuno besplatno, što je i normalno za svaku garanciju, ali ovde je ona world wide (osim za Hong Kong, Makao modele sa dve fizićke sim kartice, koliko se sećam).
Time ti nije pokriven slučaj da ga olupaš, fizički oštetiš, ako prođe voda u njega. Taj deo pokriva Apple Care Plus plan i zato se isplati 😃
 
placam apple care od oktobra 2021, danas mi se razbio ekran i ledja. Gde je najbolje(a i najbrze/najbolje da odrade) poslati telefon? Koliko traje procedura, je l ima bilo kakvih dodatnih troskova?
 
Promobi ili Macola, iStyle navodno tek od jeseni počinje da radi kao servis. Koliko traje, moraš njih da pitaš i ne bi trebalo da bude nikakvih dodatnih troškova.
 
Ako su ekran i ledja razbijeni, da li se dobija nov telefon ili se samo menjaju ekran + ledja?
 
Uvek se menja deo koji može da se zameni i ako može da se zameni. Ako ne može da se menja ono što je oštećeno, menja se ceo telefon.
 
A kako ce oni da znaju da ga ja nisam namerno razbio da bih dobio nov telefon? :D
Taj deo mi je malo ono, nemoguce da tako nesto prolazi, ili jednostavno Apple don't give an F, i to je to.
 
To stoji, ali je po meni uvek bolje sprečiti nego lečiti. Maske sada nisu kao što su bile ranije, sa nekima telefon izgleda još lepše (Pitaka ili Latercase po mom mišljenju). Ne ostaju ogrebotine po njemu i još posle razmišljanje da li je nov ili refurbished... Ali svakako je dobro što postoji.
 
Pokušavam da uplatim AC+ za Airpods Pro, ali mi traži da ažuriram datum kupovine. Kada pokušam da stavim jučerašnji datum, dobijem poruku “unable to update” i opciju da pozovem Apple da bi im potvrdio datum. Jel postoji neka druga opcija osim poziva(nema broja za Srbiju, naravno..)?
 

Prilozi

  • IMG_2264.png
    IMG_2264.png
    362 KB · Pregleda: 23
  • IMG_2265.png
    IMG_2265.png
    210.8 KB · Pregleda: 23
A kako ce oni da znaju da ga ja nisam namerno razbio da bih dobio nov telefon? :D
Taj deo mi je malo ono, nemoguce da tako nesto prolazi, ili jednostavno Apple don't give an F, i to je to.
Uopšte nije bitno da li si ti namerno razbio ili ne, to plaćaš i oni zamenjuju. Mislim, kako će dokazati da je namerno ili kako ćeš ti dokazati da nije?
Još je ranije bilo do 2 incidente u toku godine, a sada je neograničeno :)
 
placam apple care od oktobra 2021, danas mi se razbio ekran i ledja. Gde je najbolje(a i najbrze/najbolje da odrade) poslati telefon? Koliko traje procedura, je l ima bilo kakvih dodatnih troskova?
3 nedelje sam ja cekao u Macoli. ProMobi se ne javlja danima, tako da sam njih izbegao. Nosio bih najradije u iStyle, ali oni nisu imali licencu.

Placas kurira.
 
Pokušavam da uplatim AC+ za Airpods Pro, ali mi traži da ažuriram datum kupovine. Kada pokušam da stavim jučerašnji datum, dobijem poruku “unable to update” i opciju da pozovem Apple da bi im potvrdio datum. Jel postoji neka druga opcija osim poziva(nema broja za Srbiju, naravno..)?

Ako imaš račun, možeš besplatno preko Viber poziva na +18002752273 ili Skype aplikacije na +448001076285.
Nisam siguran da li i dalje može da se kupi Za AirPods Apple Care Plus plan, mislim odavde.

@Labello Već su ti napisali, ne zanima ih, ti ne pričaš, oni ne pitaju za to već urade ono što i pokriva garancija 😃
 
Ako imaš račun, možeš besplatno preko Viber poziva na +18002752273 ili Skype aplikacije na +448001076285.
Nisam siguran da li i dalje može da se kupi Za AirPods Apple Care Plus plan, mislim odavde.

@Labello Već su ti napisali, ne zanima ih, ti ne pričaš, oni ne pitaju za to već urade ono što i pokriva garancija 😃
Hvala, zvao sam ih preko Skajpa, odeljenje zaduženo za ovo im ne radi vikendom pa ću valjda rešiti sve sutra.
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Gde uzimate gift card za dopunu Walleta?

Jel može da se uzme sa https://www.apple.com/shop/gift-cards ?

Uzeo bih Apple Care+ za Watch SE2, pa ako sam razumeo, potrebno je samo dopuniti balans na nalogu sa kojeg će se mesečno skidati za Care+, pošto domaće kartice ne prolaze. Jel sam dobro razumeo?
 
Apple store, na iPhone, imaš prethodnu stranu objašnjeno. Dobro si razumeo :)
Lakše je i brže nego preko sajta ako koristiš iOs.
 
Plaćam onaj care + mesečno, ali sad mi pod coverage izlazi samo do kad mi važi ta pretplata. Da li ako recimo prestanem da plaćam to i dalje važi onih godinu dana od aktivacije, jer taj datum više ne vidim nigde?
 
Plaćam onaj care + mesečno, ali sad mi pod coverage izlazi samo do kad mi važi ta pretplata. Da li ako recimo prestanem da plaćam to i dalje važi onih godinu dana od aktivacije, jer taj datum više ne vidim nigde?
care+ i ta od godinu dana su dve različite stvari.
Care+ ne prekidaj, isplati se, to ti je dzabe popravka ako slomiš telefon, crkne od vode ili bilo šta. Kad imaš to, furaš telefon bez maske u punom sjaju, bez silikona od 50din koji ga skroz promeni...
Ta od godinu dana ti je samo za fabričke greške
Edit: ako prekineš care+, više ne možeš da ga aktiviraš
 
Takođe je omogućeno da ga plaćaš i duže od dve godine, kao što je nakad bilo vremenski ograničeno. Ako plaćaš Apple Care, suštinski ti je nebitna ta univerzalna godina garancije, pod uslovom da ne prekidaš plaćanje.
 
A ako recimo prekinem plaćanje posle 3-4 meseca, i dalje teče godina univerzalne garancije?
 
Napisao iznad da su internacionalna garancija i Care+ dve različite stvari. AC+ je osiguranje koje plaćaš, ako ti se ne svidi (nećeš da plaćaš) prekineš to ne utiče na internacionalnu garanciju.
 
A ako recimo prekinem plaćanje posle 3-4 meseca, i dalje teče godina univerzalne garancije?

Upravo tako i @alter ti je objasnio razliku 😃 Jedno je univerzalna garancija, a drugo ti je dodatno osiguranje koje pokriva i fizička oštećenja koja nisu na taj način pokrivena jednogodišnjom garancijom.
 
Jasno, hvala. Nisam do sad imao iskustva sa takvom vrstom osiguranja pa nisam bio siguran
 
Iskreno ne znam dal se uopšte dešava da neko koristi regularnu garanciju. Mislim da je realno šansa da nešto crkne samo od sebe što podleže normalnoj garanciji ravno nuli.
 
Iskreno ne znam dal se uopšte dešava da neko koristi regularnu garanciju. Mislim da je realno šansa da nešto crkne samo od sebe što podleže normalnoj garanciji ravno nuli.
ja sam zamenio u garanciji se 2016 odvojio se ekran od kucista sam od sebe.
Pozdrav
 
Vrh Dno