Šta je novo?

Yettel Hipernet

cekaj zar nije ruter crko a ne modem ?
ruter mogu da zamene i registruju nov sve sami ali zamena modema bi zahtevalo kooperaciju sa mts-om da se promeni serijski broj za tog korisnika
ne koriste svi istu terminologiju. Sigurno je mislio na ruter.
 
Ruter je crkao da, ništa, zakazali su izlazak na teren za sutra popodne, pa javljam šta su odradili. Nije im puno trebalo, s obzirom da sam problem prijavio u subotu ujutru :D
 
Nisam koristio neke 2 nedelje. Jel se desava jos nekome da nece da pokrene aplikaciju na smart tv. Verzija aplikacije poslednja sa teme. Stoji logo Hipernet TV i posle me vrati u home menu sa No Connection porukom, error code:106, a ostale app rade i vuku net. Sad cu da probam na eon boxu.
 
Totalni kolaps Hipernet TV-a, ne mogu nigde da dobijem signal (stb, tablet, notebook)
 
Onda je mozda to, bogu fala i kolegama sa foruma pa je tu rezervna varijanta za LŠ
 
Mogu oni da podignu cene koliko god hoće, mogu da stave i 10.000 dinara za Hipernet Duo M, niko te ne tera da potpišeš sa njima ugovor. Ja sam potpisao Trio L za 2900 dinara na uz 18m za 1 din. Ako posle tih 30 meseci budu tražili 5k mesečno za isti paket, doviđenja. Onda ponovo u SBB ili MTS ko bude imao povoljnije uslove.
Za trenutne cene bih pre uzeo MTS, više kanala, video klub i nema CG nat. Kada budu videli da im se ne isplati da drže cenu veću od MTS-a ili SBB-a ponovo će da daju "akcije".
Da, slažem se da mogu da podignu cene, i da niko nije prinuđen da sklopi ugovor sa njima, ali menjanje cena nije ok. Ovo za mene jeste poskupljenje, bez obzira što je "promocija" koja je jako dugo trajala. Nažalost, u kraju u kojem se nalazim izbor operatora je nikakav, tačnije osuđen sam na Yettel / MTS, tako da mi na isto dođe biti kod jednih ili drugih. Da li je neko prelazio kao nov korisnik, sa jednih na druge? Da li se može dobiti akcija za nove korisnike? Ipak, koriste iste resurse, možda i dele baze korisnika, pa tom logikom možda jedni ili drugi ne odobre akciju za nove korisnike za prelazak sa Yettel na MTS i obratno.
Inače, pukao je tv, toliko o kvalitetu servisa :) Kažu na TW da rade na rešavanju, a kad će da reše, ne znamo :D
 
Da li je neko prelazio kao nov korisnik, sa jednih na druge? Da li se može dobiti akcija za nove korisnike? Ipak, koriste iste resurse, možda i dele baze korisnika, pa tom logikom možda jedni ili drugi ne odobre akciju za nove korisnike za prelazak sa Yettel na MTS i obratno.
presao je drugar, prvo preneo mobilni broj sa mts-a na yetel prepaid, cekao 2 dana posle realizacije toga da bi imao mogucnost da dobije 50% popusta na postpaid kod yetela, potpisao za to, posle toga prebacio i internet kod njih jer onda ima one cene i brzine koje su za "yetel korisnike" (racuna se cena postpaid paketa pre tog 50% popusta, za onaj prag od 1500din/mesecno).
ne dele baze korisnika, nov si korisnik kod onog kog nisi imao, zato i radi fora kod mts-a posle isteka UO da kada trazis IDP broj, pre nego sto ti ga daju, zovu i nude 50% popusta na svih 24 meseci da bi ostao kod njih umesto da dobijes 12 meseci po dinar kod yetela
jedino sto je deljeno kod yetela i mts-a je infrastruktura izmedju korisnika i centrale, posle toga sve je yetelovo (IP adrese, rutiranje, putanje do ostatka interneta, management, billing, itd.). isto tako imas i mobilne operatere koji koriste tornjeve i emitere nekog drugog, nema to veze na njihovu ponudu paketa i ciji si korisnik
 
Poslednja izmena:
Da, slažem se da mogu da podignu cene, i da niko nije prinuđen da sklopi ugovor sa njima, ali menjanje cena nije ok. Ovo za mene jeste poskupljenje, bez obzira što je "promocija" koja je jako dugo trajala. Nažalost, u kraju u kojem se nalazim izbor operatora je nikakav, tačnije osuđen sam na Yettel / MTS, tako da mi na isto dođe biti kod jednih ili drugih. Da li je neko prelazio kao nov korisnik, sa jednih na druge? Da li se može dobiti akcija za nove korisnike? Ipak, koriste iste resurse, možda i dele baze korisnika, pa tom logikom možda jedni ili drugi ne odobre akciju za nove korisnike za prelazak sa Yettel na MTS i obratno.
Inače, pukao je tv, toliko o kvalitetu servisa :) Kažu na TW da rade na rešavanju, a kad će da reše, ne znamo :D
Možeš slobodno da pređeš sa Yettela na MTS i budeš nov korisnik. Tako sam i ja radio kod MTSa 12 meseci dinar i kada je istekao ugovor prešao u Yettel za 18 meseci dinar. Kada to istekne onda opet MTS ili SBB ko bude imao bolju ponudu.
 
Sad opet pao Hipernet TV, zesci amateri, moj kucni Plex server ima bolji uptime.
 
Bili su juče popodne, zamenili ruter, i net je proradio :D Sada ću im poslati zahtev za umanjenje računa od dinar, jer usluga nije radila od subote do srede, što je više od 48h 😀
 
Posto sam ovo nasao na forumu:
  • Ukoliko koristite TV jednog od sledećih proizvođača:
    Samsung - 1
    Panasonic - 2
    LG - 3
    Sony - 4
    Philips - 5
    Toshiba - 6
    Sharp - 7
    Orava - 8
    JVC - 9
    Grunding - 0

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV + broj proizvođača, dok led lampica pored dugmeta TV ne krene da svetli zeleno. Npr. ako se pokreće povezivanje sa LG TV-om, zadrži se dugme TV i dugme broja 3. Kad lampica krene da treperi zeleno, potrebno pritisnuti dugme OK. Tada daljinski kreće da odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao, odnosno isključio zvuk, potrebno je proveriti i ostale komande pritiskom na njihovo dugme. Ovde je savet da se proveri da li TV reaguje na dugme za pojačavanje i smanjivanje zvuka, dugme za promenu ulaza (Source, sa desne strane pored Extra dugmeta), promenu kanala itd. Ukoliko TV odreaguje ispravno na sve komande, potvrđuje se klikom na dugme Play/Pause i tada je daljinski podešen.
    Ako TV nije odreagovao na isključivanje zvuka ili ako TV ne odreaguje na sve komande ispravno, potrebno je promeniti kod klikom na dugme za premotavanje sadržaja unapred (desno od Play/Pause taster), sve dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se zvuk na TV-u isključi, potrebno je proveriti i ostale komande. Ako su odgovarajuće, klikom na Play/Pause se potvrđuje kod. Ukoliko se ne poklope sve komande, potrebno je ponovo promeniti kod, dok se ne pronađe odgovarajući, odnosno dok se ne pronađe kod na kojem će svi tasteri imati odgovor na TV-u.

  • Ukoliko koristite TV proizvođača koji nije nabrojan u prethodnoj stavci:

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV i sledeći kanal (Channel UP), dok led lampica pored tastera TV ne krene da treperi zeleno. Kada lampica krene da treperi, potrebno je da se pritisne dugme OK i daljinski odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao na komandu, odnosno isključio zvuk - proveriti da li će TV odreagovati i ostale komande pritiskom na njihovo dugme (promena jačine zvuka, dugme za promenu ulaza, promena kanala itd.). Ako se sve komande poklapaju, klikom na dugme Play/Pause se potvrđuje podešavanje.
    Ako TV nije odreagovao na komandu isključivanja zvuka, potrebno je promeniti kod. Kod se menja klikom na dugme za premotavanje unapred, nalazi se sa desne strane pored dugmeta Play/Pause. Potrebno je kliknuti dugme za premotavanje unapred, dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se to dogodi, proveriti ostale komande. Ukoliko se one poklapaju, odnosno TV ispravno odreaguje na svaku, klikom na taster Play/Pause se potvrđuju podešavanja. Ako se ne poklope sve komande, potrebno je promeniti kod pritiskom na dugme za premotavanje unapred, dok se ne dođe do koda koji odgovara modelu TV-a. U daljinski je ugrađen veliki broj kodova, pa postoji mogućnost da je potrebno proći veliki broj kodova kako bi se došlo do onog odgovarajućeg.

  • Vraćanje daljinskog na fabrička podešavanja se vrši pritiskanjem i zadržavanjem tastera Power i tastera broja 0, dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno, nakon čega je potrebno pritisnuti dugme OK.
    Nakon reseta, daljinski će komunicirati sa STB-om isključivo putem IR. Kako bi daljinski koristio i BT konekciju, potrebno ga je ponovo povezati u odeljku "Remotes and Accesories" na meniju Android podešavanja.

Napomena: Kada se daljinski upari sa TV-om, kako bi se upravljao STB, potrebno je kliknuti dugme STB. Svaka dalja komanda će biti zadata STB-u. Klikom na taster TV, dalje zadate komande će upravljati TV-om. Tasteri za pojačavanje i smanjivanje zvuka će automatski upravljati TV-om. Ako je potrebno promeniti zvuk na STB-u, potrebno je istovremeno pritisnuti dugme STB i dugme za smanjivanje, odnosno pojačavanje zvuka.

Prvo, zasto ovo ne stoji negde na FAQ sekciji na zvanicnom sajtu nego da trazim negde po forumima nasumican odgovor na ko zna kojoj stranici?

PITANJE:
Zasto moram da drzim dugme za STB i da pritisnem volume +/- da bih pojacao/smanjio zvuk? Mnogo je glupo to, koji mozak je to smislio?
Kod mts-a radi normalno, kod sbb-a radi normalno, kod supernove radi normalno, zasto kod yettela jedino kad stistnem STB, zbog nekog razloga, kad sam upario daljinski preko IR-a, ne mogu da smanjim i pojacam samo pritiskom dugmica +/- vec moram da drzim STB i onda pritisnem +/- da bih kontrolisao STB volume?
O cemu se radi?
Cela poenta price je da imam STB i TV mod, zasto bi mi daljinski pojacavao TV kad sam u STB modu, ne razumem to nikako?
 
Poslednja izmena:
A sta mislis da je to bilo u mts-u da bi mu izasli odmah na teren da menjaju.
Meni su oni na prijavu kvara da internet(vdsl) ne radi za Badnji dan sutradan na Božić došli u kuću i zamenili ruter (i bili lepo usluženi i posluženi kao ljudi). Postoji neko ko je dežuran za vreme praznika u firmi od 13 000 zaposlenih.
 
Cao ljudi, imam ponudu za yettelov net+tv+fiksni, lik mi bio pre godinu dana na vratima, ja mu rekao da mi istice ugovor za oko godinu dana i sad me vec drugi put zove iako sam mu rekao da mi istice ugovor u orionu u junu. Nudi mi ovaj paket sa 150 mb/s ali posto imam broj u yettelu to se duplira, 12 meseci gratis i kao posto mi jos nije istekla ugovorna obaveza moze da mi sredi jos 3 meseca ali moram do kraja meseca da se odlucim jer do tad traje akcija ( to mi rekao i pre 2 meseca 😅). Cak me ubedjivao da zakazemo postavljanje opreme iako sam mu rekao da moram da razmislim jos. Vidim ovde da su ljudi dobijali 18 meseci za dinar, jeste se to cenkali ili su izasli sa tom ponudom odmah i jeste li imali jos ugovor kod drugog provajdera ili ste pred kraj ugovora sklopili? Kapiram da im ta akcija vazi stalno nego hvataju ovako ljude. Kako ste zadovoljni sa negom i aplikacijom za tv?
 
Ako imate orion pravu optiku ne vidim razlog prelaska. Njihove cene su konkurentne čak i ako se uzme u obzir tih 12 meseci gratis.
Što se yetela tiče ljudi su generalno zadovoljni internetom ali tv je totalni krš. Ako vam je tv bitan niko ne preporučuje prelazak na yetel
 
Razlog prelaska je cisto ekonomske prirode, ovi nude 15 meseci za dinar a posle 3200 dok orion ne nudi nista, dakle 3000 (do kraja ugovorne ce to biti 3500 najmanje jer malo malo pa povecaju cenu)
 
Ne gledam mnogo tv, ali za ovo malo koliko gledam mts iris je najgori bez konkurencije. Em spor em reset boxa je morao na par dana. Za dva i po meseca kod yetela nijednom nisam restartovao box, plus sto je smart box. Meni je yettel po svemu sasvim ok.
 
Zdravo ljudi, Koliko je velika zapravo ta latencija ili stutter koju moze uzrokovati CGnat? Volim igrati face paced igre i to moze za mene biti deal brejker?
 
Ne možeš biti host iza cgnata, neko drugi će postati host u p2p igrama
Jednostavno proveri da li igre koje su ti bitne rade na dedicated/cloud serverima ili ne, ili pomeni ovde neke pa će oni koji ih igraju na hipernetu prokomentaristi kako rade
Na PlayStation piše da ti je NAT type 3 a na ostalim da je NAT type Strict ako ti to nešto znači za guglanje
 
Jel bih trebao mozda znati nesto prilikom uvodjenja optike, da zatrazim ili pripazim na nesto?
 
Ne možeš biti host iza cgnata, neko drugi će postati host u p2p igrama
Jednostavno proveri da li igre koje su ti bitne rade na dedicated/cloud serverima ili ne, ili pomeni ovde neke pa će oni koji ih igraju na hipernetu prokomentaristi kako rade
Na PlayStation piše da ti je NAT type 3 a na ostalim da je NAT type Strict ako ti to nešto znači za guglanje
Zdravo ljudi, Koliko je velika zapravo ta latencija ili stutter koju moze uzrokovati CGnat? Volim igrati face paced igre i to moze za mene biti deal brejker?
Meni je na playstationu nat type 2, na desitny 2 ( jedina p2p igra koju igram) mi stoji da je moderate. Ping odlican ka EU serverima, nikakvih drugih problema nisam imao, mislio sam da ce mi trebati dedicated IP, ali bas nema potrebe.
 

Prilozi

  • 1683667034475.png
    1683667034475.png
    535.2 KB · Pregleda: 20
Nazad
Vrh Dno